abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151783650
Ik heb besloten bij leven een nier te doneren. Aan een onbekende.

Op 1 april ben ik geopereerd.

Deze reeks geeft zo'n beetje weer wat het hele traject inhoudt. Mijn ervaring dan. Het zal voor iedere donor anders zijn, maar het geeft wel een idee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_151783801
Ruim twee weken na OK dus op controle bij een chirurg. Weer een ander, uiteraard :')

Vandaag mijn frustraties over de gang van zaken bij opname uitgekotst bij deze man (bleek de dag van opname wel aan mijn bed te zijn geweest, samen met de opererend chirurg, maar hij is zelf niet bij de OK geweest). Er wordt een telefonische afspraak met mijn eigen chirurg ingepland. 8-)
Dat de wond er goed uitzag en ik me naar omstandigheden goed voel was me al bekend. Ik schijn tussen de 4 en 6 weken nodig te hebben om inwendig aan elkaar te groeien :+

Bloed geprikt op hb en nierfunctie, uitkomsten hoor ik volgende week.

En toen zijn we ijsje gaan eten. :9 Half 1 weg, rond 5 uur thuis, dus ik zal morgen wel weer kapot zijn _O-

Als alles volgens verwachting loopt zal ik met een week of wat weer aan het werk zijn en over een maand of drie een afsluitende afsprakenreeks in het ziekenhuis hebben. Met onder andere de nefroloog (heb ik nog wel wat mede te delen over het koppelingstraject :7 ), de coördinator en de maatschappelijk werker over de financiële afhandeling (onkostenvergoeding).

En daarna een jaarlijkse check van de nierfunctie.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_151783898
En -niet onbelangrijk- met de ontvanger gaat het nog steeds goed *O* Inmiddels ook al ontslagen uit het ziekenhuis ^O^
  Spellchecker vrijdag 17 april 2015 @ 20:46:14 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_151784364
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:34 schreef Cat22 het volgende:
En -niet onbelangrijk- met de ontvanger gaat het nog steeds goed *O* Inmiddels ook al ontslagen uit het ziekenhuis ^O^
Dubbel top dus! ^O^
pi_151784498
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:46 schreef maily het volgende:

[..]

Dubbel top dus! ^O^
En daar ging het uiteindelijk om. :Y

Ik neuzel hier wel een hoop over dingen die niet goed liepen (en waarvan ik vind dat ze écht beter moeten) maar uiteindelijk is er wel vakwerk afgeleverd. Chirurg die vingervlug is met vervangen van clipje zodat ik niet helemaal leegliep is net wat belangrijker dan dat hij meteen na de operatie naast het bed stond. En dat hij het leidingwerk bij de ontvanger zo goed heeft aangesloten, top. ^O^

Met als bonus voor mij een heel mooi onderhuids gehechte wond. Is nu allemaal nog wat gezwollen, oneffen en gevoelig, maar ik gok dat het over een jaar een haast onzichtbaar streepje is.
pi_151784702
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:34 schreef Cat22 het volgende:
*O*
pi_151784888
Hoe is dat eigenlijk gebeurd, dat aansluiten? Jouw nier had wat meer vaten dan gemiddeld, hoe hebben ze dat bij de ontvanger opgelost? Y-stukken?
Professioneel gifmenger.
pi_151785807
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:01 schreef Buurpoes het volgende:
Hoe is dat eigenlijk gebeurd, dat aansluiten? Jouw nier had wat meer vaten dan gemiddeld, hoe hebben ze dat bij de ontvanger opgelost? Y-stukken?
Zoals het mij is uitgelegd werd één van mijn twee vaten aangehecht op de andere (zat ook doorsnedeverschil in, dus de smalste op de breedste) en dan houd je nog maar één vat over wat aangesloten hoeft te worden. Gold dus voor de slagader. De ader en urineleider kon mooi 1 op 1.

Daar zat beiderzijds ook het extra risico: meer kans op een bloeding bij mij (hullo :W ), maar bij ontvanger ook meer kans op stolsels die de bloedtoevoer zouden blokkeren, omdat je meer hechtnaden hebt.
Risico is het grootste in de eerste uren na OK dus vandaar dat ik toen ook zo benieuwd was naar de stand van zaken.
pi_151786034
En hebben ze die (slag)ader(s) bij jou ergens op (terug) aangesloten? Of eerder soort van 'afgedopt'?
ik begin mij nu pas het loodgieterswerk te realiseren
Professioneel gifmenger.
pi_151786336
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:27 schreef Buurpoes het volgende:
En hebben ze die (slag)ader(s) bij jou ergens op (terug) aangesloten? Of eerder soort van 'afgedopt'?
ik begin mij nu pas het loodgieterswerk te realiseren
Afgedopt (zo kort mogelijk op het ontspringende vat zodat ze bij ontvanger veel (slag)aderwerk hebben om mee te spelen). Hence het befaamde clipje wat losschoot. :X Helaas heeft je lijf voor dit type ingreep geen hoofdkraan die je preventief dicht kunt draaien.
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:33:52 #11
102912 crv
Screwed up
pi_151786339
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zoals het mij is uitgelegd werd één van mijn twee vaten aangehecht op de andere (zat ook doorsnedeverschil in, dus de smalste op de breedste) en dan houd je nog maar één vat over wat aangesloten hoeft te worden. Gold dus voor de slagader. De ader en urineleider kon mooi 1 op 1.

Daar zat beiderzijds ook het extra risico: meer kans op een bloeding bij mij (hullo :W ), maar bij ontvanger ook meer kans op stolsels die de bloedtoevoer zouden blokkeren, omdat je meer hechtnaden hebt.
Risico is het grootste in de eerste uren na OK dus vandaar dat ik toen ook zo benieuwd was naar de stand van zaken.
wat een ingreep en dat vrijwillig _O_
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_151786544
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Afgedopt (zo kort mogelijk op het ontspringende vat zodat ze bij ontvanger veel (slag)aderwerk hebben om mee te spelen). Hence het befaamde clipje wat losschoot. :X Helaas heeft je lijf voor dit type ingreep geen hoofdkraan die je preventief dicht kunt draaien.
Aha, dat is dan inderdaad een groooooot vat wat even heeft opengestaan. :X
Professioneel gifmenger.
pi_151788163
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:37 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Aha, dat is dan inderdaad een groooooot vat wat even heeft opengestaan. :X
Die slagaders ontspringen vanuit de aorta, dus je kunt je het bloedbad voorstellen. :X Misschien maak ik er teveel van, maar de assistent chirurg die me bijpraatte over de operatie deed wel erg haar best me te verzekeren dat er écht niks aan de hand was. Ik ga er toch wel vanuit dat er een shot adrenaline door de OK vloog en dat toen iedereen deed waarvoor hij/zij opgeleid was, waardoor het niet uit de hand liep.
  vrijdag 17 april 2015 @ 22:21:21 #14
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_151788550
Wat een fijn ontvangernieuws *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_151788638
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die slagaders ontspringen vanuit de aorta, dus je kunt je het bloedbad voorstellen. :X Misschien maak ik er teveel van, maar de assistent chirurg die me bijpraatte over de operatie deed wel erg haar best me te verzekeren dat er écht niks aan de hand was. Ik ga er toch wel vanuit dat er een shot adrenaline door de OK vloog en dat toen iedereen deed waarvoor hij/zij opgeleid was, waardoor het niet uit de hand liep.
Ja, mijn anatomische kennis was toereikend dit keer. Poe, dat zal een bloeddouche gegeven hebben.
Professioneel gifmenger.
pi_151788914
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:33 schreef crv het volgende:

[..]

wat een ingreep en dat vrijwillig _O_
Dit dus, enorm dapper en nobel ook! Ik zou al huilen om het litteken :') Sterkte met het herstel!
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_151791620
Fijn om te horen dat je lekker vooruit gaat! En dat de ontvanger het ook goed doet.

Over de dingen die minder goed gelukt zijn: zijn er manieren om dat te voorkomen, stel dat ik door de hele procedure heen kom?
pi_151791660
Die bloedfontein valt voor m'n gevoel niet veel aan te voorkomen maar het koppelingstraject en de nazorg/info/familie bellen etc?
pi_151796028
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:53 schreef angelfish het volgende:
Die bloedfontein valt voor m'n gevoel niet veel aan te voorkomen maar het koppelingstraject en de nazorg/info/familie bellen etc?
Enige tip die ik je kan geven is: er bovenop blijven zitten. Contact onderhouden met je contactpersoon (die van mij is heel toegankelijk) en niet bang zijn om zaken te eisen of na te vragen, bij voorbeeld qua planning.
Jij bent degene die vrijwillig een orgaan afstaat, daar mag (moet) de organisatie best omheen kunnen plannen.

Aan de andere kant ben je slechts een radartje in een groot geheel. En daardoor kunnen zaken toch anders lopen dan jij of andere individuele hulpverleners willen.

Ik heb met minimaal drie mensen besproken dat ik pas naar huis wilde als ik er ook klaar voor was. En iedereen gaf aan dat dit ook zo ging gebeuren. Persoon vier en vijf (arts en pleeg) krijgen dat niet mee en geven mij de boodschap dat ik klaar ben om te gaan.

In mijn eentje krijg ik dat systeem niet veranderd, en op sommige punten denk ik dat ik ook gewoon pech heb gehad (geopereerd worden rond pasen maakt het voor een arts lastiger om me in zijn bezoekschema te passen). Maar door het nu bij elkaar te nemen en op diverse plekken neer te leggen hoop ik wel een signaal af te geven. Wellicht zijn er meer van deze ervaringen en zorgt dat ervoor dat het systeem wel aangepast wordt op de zaken die niet goed liepen.

Ik heb nog steeds vetrouwen in de medische kunde van het ziekenhuis. En weet ook dat men naar beste kunnen handelt. Alleen kan het op communicatief front nog een stuk beter.

En daar zijn ze niet alleen in. Ik heb al een aantal opnames en operaties achter de rug in diverse zekenhuizen, en overal gaat er op dat gebied wel iets fout.
pi_151796666
Ik heb gefietst *O*

Nu uitpuffen, 800 meter (op en neer) is best een end. :')
pi_151797358
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb gefietst *O*

Wauw wat snel :o Fijn dat de controle goed was *O* *O* en goed dat je er bovenop blijft zitten met de dingen die beter gekund hadden ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_151798473
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb gefietst *O*

Lekker in het zonnetje met een boekje nu }:|
( *O* )
pi_151818223
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:52 schreef computergirl het volgende:

[..]

Lekker in het zonnetje met een boekje nu }:|
( *O* )
Ik werd gemantelzorgd O+

Eerste nacht zonder drugs (lees: tramadol) is geen onverdeeld succes :{
Elke twee uur wakker en afwezige-nierpijn :r :(

Eens nadenken over een strategie voor vannacht.
pi_151871439
En nu zelf al weer aan het koken lees ik, hoe gaat het verder?
pi_151871962
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 10:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Enige tip die ik je kan geven is: er bovenop blijven zitten. Contact onderhouden met je contactpersoon (die van mij is heel toegankelijk) en niet bang zijn om zaken te eisen of na te vragen, bij voorbeeld qua planning.
Jij bent degene die vrijwillig een orgaan afstaat, daar mag (moet) de organisatie best omheen kunnen plannen.

Aan de andere kant ben je slechts een radartje in een groot geheel. En daardoor kunnen zaken toch anders lopen dan jij of andere individuele hulpverleners willen.

Ik heb met minimaal drie mensen besproken dat ik pas naar huis wilde als ik er ook klaar voor was. En iedereen gaf aan dat dit ook zo ging gebeuren. Persoon vier en vijf (arts en pleeg) krijgen dat niet mee en geven mij de boodschap dat ik klaar ben om te gaan.

In mijn eentje krijg ik dat systeem niet veranderd, en op sommige punten denk ik dat ik ook gewoon pech heb gehad (geopereerd worden rond pasen maakt het voor een arts lastiger om me in zijn bezoekschema te passen). Maar door het nu bij elkaar te nemen en op diverse plekken neer te leggen hoop ik wel een signaal af te geven. Wellicht zijn er meer van deze ervaringen en zorgt dat ervoor dat het systeem wel aangepast wordt op de zaken die niet goed liepen.

Ik heb nog steeds vetrouwen in de medische kunde van het ziekenhuis. En weet ook dat men naar beste kunnen handelt. Alleen kan het op communicatief front nog een stuk beter.

En daar zijn ze niet alleen in. Ik heb al een aantal opnames en operaties achter de rug in diverse zekenhuizen, en overal gaat er op dat gebied wel iets fout.
Dankjewel voor de uitgebreide info. Mijn contactpersoon is ook heel toegankelijk en medisch maatschappelijk werk ook. Hoewel ik die tot nu toe alleen per telefoon en mail heb gesproken. Ik ga overal maar zoveel mogelijk bovenop zitten en me erop instellen dat er wel wat fout kan gaan.
pi_151872039
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 20:43 schreef computergirl het volgende:
En nu zelf al weer aan het koken lees ik, hoe gaat het verder?
Haha, stalker :P

Ik zit mezelf een beetje in de weg of zo.
Vannacht op paracetamol een wat betere nacht, dus die houden we erin. Maar ben inmiddels aardig klaar met bankhangen en bijna-niets doen. Want daar lijk ik ook weer moe van te worden. Maar dat gebeurt ook bij fysieke inspanning en vanmiddag anderhalf uur buiten zitten werd beloond met zeurende pijn van buik via lies naar onderrug en daar pluk ik nu nog de vruchten van. :')
Dus oma gaat waarschijnlijk maar weer op tijd naar bed na een warme douche.

Morgen op avontuur! Op de fiets de stad in! Het is vijf minuten, dus ik zou zelfs wat boodschappen moeten kunnen doen. :+

Kortom: herstel gaat eigenlijk volgens planning, maar lijkt nu een paar dagen stil te staan. Het is immers nog maar 19 dagen geleden. Maar in mijn volwassen leven heb ik het nog nooit meegemaakt dat ik in drie weken een zelfstandige actieradius heb van maximaal 600 meter :')
pi_151872229
Kak. De dichtstbijzijnde supermarkt zit 1.2 km verderop. En m'n vriend komt voordurende met de meest bizarre en gore boodschappen thuis. Dat wordt afzien als alles doorgaat.
pi_151872412
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:00 schreef angelfish het volgende:
Kak. De dichtstbijzijnde supermarkt zit 1.2 km verderop. En m'n vriend komt voordurende met de meest bizarre en gore boodschappen thuis. Dat wordt afzien als alles doorgaat.
Of je maakt een boodschappenbriefje :{
pi_151872465
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:00 schreef angelfish het volgende:
Vrienden/vriendinnen inschakelen!
Kan je vriend koken? Dan Hello Fresh bestellen!
Zo niet, diepvries volstouwen met lekker eten.

Ik had een combi van de drie dus als ik deze week voor het eerst zelf boodschappen ga doen hoef ik alleen maar drinken, ontbijt- en lunchspul te kopen. *O*

O, en vlaai. Deze weken 'kosten' me heel veel vlaai. _O- Gelukkig zit de bakker op 400 meter _O_
pi_151872779
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 21:04 schreef Queller het volgende:

[..]

Zijn er mannen die zich daardoor laten leiden?
Professioneel gifmenger.
pi_151872827
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 21:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vrienden/vriendinnen inschakelen!
Kan je vriend koken? Dan Hello Fresh bestellen!
Zo niet, diepvries volstouwen met lekker eten.

Ik had een combi van de drie dus als ik deze week voor het eerst zelf boodschappen ga doen hoef ik alleen maar drinken, ontbijt- en lunchspul te kopen. *O*

O, en vlaai. Deze weken 'kosten' me heel veel vlaai. _O- Gelukkig zit de bakker op 400 meter _O_
Als je van spaghetti met taugé houdt is hij een wereldkok. ;-p Gaat vast goedkomen en Hello Fresh is idd een goed idee.
pi_151872875
quote:

[..]

Hij interpreteert die briefjes nogal vrijelijk. Zegmaar.
pi_151873850
quote:

[..]

Of je ruilt hem in voor een beter exemplaar :)
pi_151873987
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 21:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

Of je ruilt hem in voor een beter exemplaar :)
Nee liever niet. Op z'n boodschap-en kookkunst na is hij perfect.
pi_151874247
Misschien mijn klaagpost van zo-even wat nuanceren.

We zijn nu bijna drie weken na de operatie (open ingreep, dus met incisie, buikspieren doornemen etc. en dus pittiger dan de meer gebruikte laparoscopische ingreep) en ik kan:
- niet meer lopen als een oud wijf qua kromme rug, maar aardig rechtop
- dingen van de grond oprapen, eigenlijk al vanaf thuiskomst gehurkt, sinds een paar dagen ook door te bukken
- makkelijk zonder steuntje van lig naar zit komen
- koffie/thee zetten en serveren
- bed afhalen (met beleid)
- wasjes doen en ophangen/afhalen (wasmand dragen ook :@ )
- koken (soms zittend groenten snijden)
- afwasjes doen
- omdraaien in bed zonder extra pijnklachten
- gemiddeld nog maar één extra kussen nodig in bed in plaats van de drie waar ik mee begon
- staand douchen (al staat de tuinstoel er nog, want elke avond zittend een spierontspannende douche nemen is O+ )
- soms onopgemerkt twee treden tegelijkertijd de trap op nemen :D (is normaal standaard)
- 400 meter fietsen
- uur rechtop zitten. Afwisseling tussen lopen/zitten/liggen is de key.
- woonkamer bijvegen (poetsvrouw was vandaag ziek :') )
- boek uitlezen waar ik voor de OK aan begonnen was, tot een halve week geleden had ik er niet de interesse, noch de concentratie voor
- niet meer elke dag een middagdutje. Dat hangt ook ervan af of ik bezoek heb of niet, merk ik. Een middag bankhangen voor de tv levert eerder dichte oogjes op dan meekletsen in een gesprek.

Wat ik ook kan:
- lopen als een oud wijf qua tempo
- hopelijk meer dan 400 meter fietsen, probleem gaat hem met name zitten in uithoudingsvermogen, fietsen levert nauwelijks pijnklachten op)
- moe zijn na bezoek, interactie met anderen (is ook grenzen stellen en mezelf terugtrekken uit de situatie als ik moe word)
- 4 x daags 1000mg paracetamol slikken
- nachten van zo'n 12 uur in bed (al dan niet slapend) maken (evt aangevuld met middagdut van een uur), normaal is een uur of 7 mijn gemiddelde tijdens een werkweek en een uur of 10 in het weekend.
- de dag starten met een beurse plek rond het litteken (aanwezig, niet vervelend) en aan het eind van de dag met een zeurende buik- en rugpijn naar de douche scharrelen.

Vrijag was ik in het ziekenhuis voor controle. Ik werd gebracht en gehaald, heb in het ziekenhuis zo'n 800 meter in totaal gelopen en zo'n drie kwartier gewacht maar dan merk ik dat mijn hoofd vol watten zit na afloop.
Als mentale oppepper mezelf en mijn chauffeuze aan een gezellige ijscoupe geholpen, maar ik had ook best meteen na het ziekenhuisbezoek naar huis en naar bed kunnen gaan (maar nee, Cat blijft sociaal doen vanaf de bank, want chauffeuze bleef ook eten (wat ze zelf klaarmaakte) -> grenzen stellen).

Kortom: fysiek lijkt er weinig meer in de weg te zitten. De zeurende pijn is best houdbaar, maar qua uithoudingsvermogen en concentratie zijn er nog werelden te winnen. Gelukkig lijkt mijn werkgever me daarvoor de tijd te geven. Nu moet ik dat zelf nog leren. :)
pi_151874531
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 20:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Haha, stalker :P
Ik lurk al heel lang op het HF topic :@
pi_151876320
Cat, fysiek gaat het lekker, joh! Mooi herstel.
Die vermoeidheid verdwijnt ook wel gauw genoeg.
  maandag 20 april 2015 @ 22:31:16 #38
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_151876663
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 21:12 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Zijn er mannen die zich daardoor laten leiden?
Mijne niet, die heeft altijd een geheel eigen interpretatie van mijn briefje, vaak ook 2x zo duur enzo :')

Catteke, als je een zeurende buikpijn blijft houden, laat dan ff je urine controleren :)
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 20 april 2015 @ 23:27:41 #39
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_151878878
Catje ongeduld O+
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  dinsdag 21 april 2015 @ 01:28:24 #40
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_151881778
Vriend van me heeft net zijn nieuwe nier gehad van een andere donor waarschijnlijk ^O^

Life saving in dit geval.
  Spellchecker dinsdag 21 april 2015 @ 08:52:08 #41
197773 crew  maily
pi_151883148
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 21:14 schreef angelfish het volgende:

[..]

Hij interpreteert die briefjes nogal vrijelijk. Zegmaar.
Je kan ook zelf bestellen via AH-thuisbezorgd :D

Sterkte alvast! ^O^
  Spellchecker dinsdag 21 april 2015 @ 08:53:07 #42
197773 crew  maily
pi_151883158
Cat; rustig aan blijven doen; daar win je het meeste mee!
pi_151883590
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 01:28 schreef Mishu het volgende:
Vriend van me heeft net zijn nieuwe nier gehad van een andere donor waarschijnlijk ^O^

Life saving in dit geval.
dezelfde donor lijkt me niet echt mogelijk nee :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_151884406
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 09:18 schreef tombolafan het volgende:

[..]

dezelfde donor lijkt me niet echt mogelijk nee :+
*checkt*

Nope, nog steeds maar één (extra) snee :+
pi_151895403
Boodschappen gedaan op de fiets.
pi_151896691
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:03 schreef Cat22 het volgende:
^O^
pi_151897176
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:03 schreef Cat22 het volgende:
Hatseflats!
pi_151900288
Wacht even, lees ik het nou goed dat je tijdens de operatie een slagaderlijke bloeding hebt gehad!? :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151900422
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:07 schreef Geralt het volgende:
Wacht even, lees ik het nou goed dat je tijdens de operatie een slagaderlijke bloeding hebt gehad!? :X
Klopt.

Verder nog comments, buiten wat je al eerder gespuid hebt? Want dat is inmiddels luid en duidelijk bekend.
pi_151900447
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Klopt.

Verder nog comments, buiten wat je al eerder gespuid hebt? Want dat is inmiddels luid en duidelijk bekend.
Nee verder niet. Zou wel lichtelijk ironisch geweest zijn als dat mis was gelopen overigens. Gelukkig is dat niet gebeurd :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151900634
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee verder niet. Zou wel lichtelijk ironisch geweest zijn als dat mis was gelopen overigens. Gelukkig is dat niet gebeurd :)
Ingecalculeerd risico waar ik voorafgaande aan de operatie meerdere malen op gewezen ben en wat ik wilde lopen. En waar verder ook prima op ingesprongen is waardoor ik, buiten een wat langere hersteltijd, geen restschade zal ondervinden. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')