SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lodeweges ziet ze zelfs, zonder twijfel, winnen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Heerenveen niet bij voorbaat kansloos.
Zover wil ik niet gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lodeweges ziet ze zelfs, zonder twijfel, winnen.
ja vond az ookquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:55 schreef Paxcon het volgende:
Zou wel een domper zijn als je bij Excelsior kampioen wordt
Wat een kneus.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Lucas B. gaat waarschijnlijk naar Heerenveen.
Wat interesseert jou Heerenveen of Cambuur nou man.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je van Cambuur naar Heerenveen gaat ben je een rat
je moet wel heel ignorant zijn als je nog niet door hebt dat ik SCC-sympathisant ben.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat interesseert jou Heerenveen of Cambuur nou man.
Die neppe Cambuurliefde tel ik natuurlijk niet mee. Als Cambuur degradeert zijn jullie ze binnen vierenhalve minuut weer vergeten.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
je moet wel heel ignorant zijn als je nog niet door hebt dat ik SCC-sympathisant ben.
Wie is SCC binnen 4.5 minuut vergeten joh. Dat zou enorm zonde zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die neppe Cambuurliefde tel ik natuurlijk niet mee. Als Cambuur degradeert zijn jullie ze binnen vierenhalve minuut weer vergeten.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die neppe Cambuurliefde tel ik natuurlijk niet mee. Als Cambuur degradeert zijn jullie ze binnen vierenhalve minuut weer vergeten.
Uh-huh.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb Cambuur al sinds 2006 gevolgd toen ze nog Jupiler League speelde joh.
PSV - PECcie welquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat dit seizoen de vrijdagavondwedstrijden nauwelijks spektakel boden.
Eens. Maar vier of vijf leuke wedstrijden.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat dit seizoen de vrijdagavondwedstrijden nauwelijks spektakel boden.
Dit is wel de ideale speelstijl voor Excelsior. Ploegjes als Cambuur krijgen daar dan moeite mee. Dat zag je ook tegenquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat Excelsior dit gaat winnen he
Straks moet ADO nog gaan vrezenquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is wel de ideale speelstijl voor Excelsior. Ploegjes als Cambuur krijgen daar dan moeite mee. Dat zag je ook tegenGO AHEAD EAGLES
.
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks moet ADO nog gaan vrezen
Want? 8ste of 10de staan maakt niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur moet hopen op puntendeling in Tilburg morgen
Uh, jawel.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Want? 8ste of 10de staan maakt niet zoveel uit.
Als PEC de beker wint wel.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oh jawel 8ste plek geeft natuurlijk een kans op EL als pec de beker wint?
De achtste plek geeft recht op play-offs voor Europees voetbal als PEC de beker wint (wat realistisch gezien natuurlijk best een flinke kans is).quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een wedstrijd om des Keizers baard, beide ploegen ontlopen toch wel de nacompetitie en beide ploegen gaan niet spelen om play-offsquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat SCC weer verlies,t maar ik gun dit Excelsior ook wel.
Wat?quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een wedstrijd om des Keizers baard, beide ploegen ontlopen toch wel de nacompetitie en beide ploegen gaan niet spelen om play-offs
Dacht jij dat dat ging gebeuren? Idioot!quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kutje.
Zo gaan we nooit boven Scheerenveen eindigen.
Nee, tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dacht jij dat dat ging gebeuren? Idioot!
Ha dat wist ikquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:55 schreef Tchock het volgende:
Wisten jullie dat in 1992-93 Cambuur in de Eredivisie speelde en Heerenveen niet? Zo nee, bij deze.
Want?quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:56 schreef Downwards het volgende:
Henk de Jong sprint het veld in nadat ze de 1-1 maken in de blessuretijd thuis tegen Excelsior. Zelden zoveel armoede in een paar seconden gezien.
http://www.dehuisaanhuis.(...)-uit-aan-dijkhuizen/quote:De persconferentie na afloop van Cambuur – Excelsior begon vriendelijk maar eindigde vijandig.
Henk de Jong kon totaal geen begrip opbrengen voor de tactische benadering van Marinus Dijkhuizen en stak zijn mening niet onder stoelen of banken.
,,Als je hier ooit trainer wilt worden en op deze manier gaat voetballen dan is het publiek snel klaar met je”, zo sprak De Jong.
Dijkhuizen reageerde er niet op en was vrij snel vertrokken uit de persruimte.
Eerder dit seizoen dronken beide trainers in de catacomben van Woudestein nog amicaal een biertje.
Beetje flauw van Henkie.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.dehuisaanhuis.(...)-uit-aan-dijkhuizen/
Ik ben zeer verrast door deze keuze. Overigens wel een ultra aanvallend spelsysteem wat Fraser gaat spelen.quote:
In de praktijk moet dat maar blijken. De vorige keer viel dat ook eigenlijk best mee.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben zeer verrast door deze keuze. Overigens wel een ultra aanvallend spelsysteem wat Fraser gaat spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |