SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lodeweges ziet ze zelfs, zonder twijfel, winnen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Heerenveen niet bij voorbaat kansloos.
Zover wil ik niet gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lodeweges ziet ze zelfs, zonder twijfel, winnen.
ja vond az ookquote:Op vrijdag 17 april 2015 19:55 schreef Paxcon het volgende:
Zou wel een domper zijn als je bij Excelsior kampioen wordt
Wat een kneus.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Lucas B. gaat waarschijnlijk naar Heerenveen.
Wat interesseert jou Heerenveen of Cambuur nou man.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je van Cambuur naar Heerenveen gaat ben je een rat
je moet wel heel ignorant zijn als je nog niet door hebt dat ik SCC-sympathisant ben.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat interesseert jou Heerenveen of Cambuur nou man.
Die neppe Cambuurliefde tel ik natuurlijk niet mee. Als Cambuur degradeert zijn jullie ze binnen vierenhalve minuut weer vergeten.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
je moet wel heel ignorant zijn als je nog niet door hebt dat ik SCC-sympathisant ben.
Wie is SCC binnen 4.5 minuut vergeten joh. Dat zou enorm zonde zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die neppe Cambuurliefde tel ik natuurlijk niet mee. Als Cambuur degradeert zijn jullie ze binnen vierenhalve minuut weer vergeten.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die neppe Cambuurliefde tel ik natuurlijk niet mee. Als Cambuur degradeert zijn jullie ze binnen vierenhalve minuut weer vergeten.
Uh-huh.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb Cambuur al sinds 2006 gevolgd toen ze nog Jupiler League speelde joh.
PSV - PECcie welquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat dit seizoen de vrijdagavondwedstrijden nauwelijks spektakel boden.
Eens. Maar vier of vijf leuke wedstrijden.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat dit seizoen de vrijdagavondwedstrijden nauwelijks spektakel boden.
Dit is wel de ideale speelstijl voor Excelsior. Ploegjes als Cambuur krijgen daar dan moeite mee. Dat zag je ook tegenquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat Excelsior dit gaat winnen he
Straks moet ADO nog gaan vrezenquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is wel de ideale speelstijl voor Excelsior. Ploegjes als Cambuur krijgen daar dan moeite mee. Dat zag je ook tegenGO AHEAD EAGLES
.
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks moet ADO nog gaan vrezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |