Want degenen die de Hamas-raketten om hun oren krijgen, zijn actief bezig met onderdrukking, bezetting en het stelen van landquote:Op donderdag 23 april 2015 14:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat zijn ze ook zielig he
Misschien wordt het dan eens tijd dat je stopt met de onderdrukking, bezetting en het stelen van land.
quote:Op donderdag 23 april 2015 16:24 schreef DUTCHKO het volgende:
Wat nog treuriger is dat de meeste overlevenden van de Holocaust in bittere armoede leven in Israel....
http://www.haaretz.com/news/national/.premium-1.586970
quote:More than one out of four Holocaust survivors in Israel — some 50,000 out of 193,000 — live in poverty.
quote:Apr. 24, 2014
Ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:07 schreef Karrs het volgende:
[..]
Want degenen die de Hamas-raketten om hun oren krijgen, zijn actief bezig met onderdrukking, bezetting en het stelen van land
Oh, wacht, guilty by association.
Wanneer beseffen jullie Palestijnen-sympathisanten nu eens dat dit soort verweer gewoon kansloos is?
Dan hoor je me ook niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja.
Israelische soldaten zijn gewoon een legitiem doelwit overigens
In Nederland laten ze hun ouders wegrotten in tehuizen toch? Geen geld voor een schoon luierquote:Op donderdag 23 april 2015 16:24 schreef DUTCHKO het volgende:
Wat nog treuriger is dat de meeste overlevenden van de Holocaust in bittere armoede leven in Israel....
http://www.haaretz.com/news/national/.premium-1.586970
Ik denk dat het een soort Nederlandse troll forum cultuur is. Ik kom dit soort uitspraken niet tegen in Frankrijk op Franse forums (en vind het ook niet terug onder Franse moslims)quote:Op donderdag 23 april 2015 18:07 schreef Karrs het volgende:
[..]
Want degenen die de Hamas-raketten om hun oren krijgen, zijn actief bezig met onderdrukking, bezetting en het stelen van land
Oh, wacht, guilty by association.
Wanneer beseffen jullie Palestijnen-sympathisanten nu eens dat dit soort verweer gewoon kansloos is?
Ik hoor het vaak genoeg irl.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:09 schreef Szikha het volgende:
[..]
Ik denk dat het een soort Nederlandse troll forum cultuur is. Ik kom dit soort uitspraken niet tegen in Frankrijk op Franse forums (en vind het ook niet terug onder Franse moslims)
In Frankrijk? Dit soort onzin wat op FOK!forum gezegd wordt?! Ik moet nog een eerste moslim tegenkomen die zulk onzin wat hier op FOK!forum geplaatst wordt zegtquote:
mhhh, in Nederland.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:21 schreef Szikha het volgende:
[..]
In Frankrijk? Dit soort onzin wat op FOK!forum gezegd wordt?! Ik moet nog een eerste moslim tegenkomen die zulk onzin wat hier op FOK!forum geplaatst wordt zegt
Maar ik ben niet religeus dus uit me ook niet op religieuze manier ( kippah bvb)
Ga ook niet naar synagoges what so ever. Ze zien me eerder als Arabier
je moet ook niet op poursionistes.fr zitten, daar heb je inderdaad geen tegengeluidquote:Op donderdag 23 april 2015 20:21 schreef Szikha het volgende:
[..]
In Frankrijk? Dit soort onzin wat op FOK!forum gezegd wordt?! Ik moet nog een eerste moslim tegenkomen die zulk onzin wat hier op FOK!forum geplaatst wordt zegt
Maar ik ben niet religeus dus uit me ook niet op religieuze manier ( kippah bvb)
Ga ook niet naar synagoges what so ever. Ze zien me eerder als Arabier
Nee klopt, die worden onderschept door de iron dome.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:41 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dan hoor je me ook niet.
Je weet trouwens dat de haatraketten niet op de soldaten afvliegen?
Ik ben opgegroeid in een wijk vol met Algerien en Tunisien en kom daar elk jaar en ik (alleen ik hahahah) kan gewoon zeggen dat ik Israel een leuk en lief land vindquote:Op donderdag 23 april 2015 20:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je moet ook niet op poursionistes.fr zitten, daar heb je inderdaad geen tegengeluid
Goed verhaal man. Moet je op verjaardagen vertellen.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:30 schreef Szikha het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in een wijk vol met Algerien en Tunisien en kom daar elk jaar en ik (alleen ik hahahah) kan gewoon zeggen dat ik Israel een leuk en lief land vind
No problemo.
Vandaar mijn vraag aan jou: wat voor bekrompen beeld heb jij wel niet van moslims?! Denk je dat elke moslim 24/7 roept 'allah akbar' en 'free Palestine' ? Dat ze elke zionist in elkaar slaan?
Dit omdat je vroeg wat mijn vader vindt van het feit dat ik zionistisch ben.
Denk je werkelijk dat moslims hetzelfde denken als jij? Zoals jij altijd zegt ' Israelis zijn barbaren en plegen ethnische zuiveringen jegens de Palestijnse volk'
Met deze gedachten sta je vrij alleen in vermoed ik![]()
Ik heb liever eigenlijk dat je niet op mij reageert. Je reacties zijn namelijk onsamenhangend, onzinnig, erg willekeurig en bestaan uit duizenden taalfoutenquote:Goeie troll ben je wel want ik blijf op je reageren , mijn complimenten. Of ik ben dom kan ook
Yep. Ik ben er zo één.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee klopt, die worden onderschept door de iron dome.
Aan de andere kant worden kinderen en civiele gebouwen opgeblazen en sommigen durven het dan nog verdediging van de israelische zijde te noemen![]()
Mja... dat is waar ook. Je bent hier helemaal niet om te discussiëren...quote:Op donderdag 23 april 2015 22:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Goed verhaal man. Moet je op verjaardagen vertellen.
[..]
Ik heb liever eigenlijk dat je niet op mij reageert. Je reacties zijn namelijk onsamenhangend, onzinnig, erg willekeurig en bestaan uit duizenden taalfouten
Mijn ogen doen dan iig niet zoveel pijn meer.
Grappig om te zien dat je met termen strooit waar je de betekenis helemaal niet eens van weetquote:Op donderdag 23 april 2015 23:08 schreef Karrs het volgende:
[..]
Yep. Ik ben er zo één.
Nog meer non-sequiturs? Of doe nog eens een ad populum.
Nouja, als jij datgene wat jij hier al 5 jaar doet discussiëren wilt noemen dan is dat inderdaad niet wat ik wil.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:09 schreef Karrs het volgende:
[..]
Mja... dat is waar ook. Je bent hier helemaal niet om te discussiëren...
Ah okequote:Op donderdag 23 april 2015 22:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Goed verhaal man. Moet je op verjaardagen vertellen.
[..]
Ik heb liever eigenlijk dat je niet op mij reageert. Je reacties zijn namelijk onsamenhangend, onzinnig, erg willekeurig en bestaan uit duizenden taalfouten
Mijn ogen doen dan iig niet zoveel pijn meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |