Ja je steunt hem niet maar zegt wel dat Maliki erger dan Saddam is en sijiten en Koerden landverraders zijn omdat ze Saddam niet steunde in zijn agressie tegen Iran. Een 'stabiel' Irak dmv van genocidequote:Op dinsdag 28 april 2015 21:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik steun Saddam helemaal niet, hij is gewoon een domme ezel. Ik bewonder alleen hoe hij een best stabiel Irak had desondanks oorlog. En iedere gezonde mens weet dat Maliki een Iraanse puppet is en Barzani een Turkse puppet
Maliki heeft Irak niet bepaald beter gemaakt na Saddam of wel soms? Hij heeft keihard gefaald, kijk het leger bijvoorbeeld dat was helemaal sjiitisch, onder Maliki was discriminatie tegenover andere volkeren heel groot, en je snapt de betekenis van genocide niet helemaal denk ik. Saddam had niet de intentie om de Koerden uit te roeien maar de strijders die door Iran gesteund werden. En hij faalde daar ook enorm in door burgers te doden, dat kan je hem zeer kwalijk nemen maar om te zeggen dat Maliki goed voor Irak was, nee totaal niet! Maliki's familie heeft tientallen miljarden gestolen en zijn zoon is al gearresteerd in Libanon wegens een geldschandaal. Maar ik vind het ook raar dat jij de Koerden verdedigt terwijl zij ook delen van Iran claimen, de Koerden neemt gewoon steeds meer land in van de originele bevolking en noemt dat ''Koerdistan'' . Saddam mag de tyfus krijgen, Maliki ook en Barzani ookquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:29 schreef reza1 het volgende:
[..]
Ja je steunt hem niet maar zegt wel dat Maliki erger dan Saddam is en sijiten en Koerden landverraders zijn omdat ze Saddam niet steunde in zijn agressie tegen Iran. Een 'stabiel' Irak dmv van genocideHet was meer te bewonderen geweest als hij geen coup gepleegd had waardoor het plan om Irak en Syrië te verenigen onder Hafez al-Assad door ging en er geen oorlogen waren geweest.
Vreemd ook dat de Iraanse puppet Maliki samenwerkte met de Amerikanen en ze niet onmiddelijk het land uit donderde.
Jij moet je echt gauw gaan inlezen in de manier waarop hij Irak 'stabiel' hield. Die oorlogen van hem hebben Irak compleet kapot gemaakt. Maar ga even opzoeken welke methodes hij gebruikte om het volk stil te houden en kom dan terug.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik steun Saddam helemaal niet, hij is gewoon een domme ezel. Ik bewonder alleen hoe hij een best stabiel Irak had desondanks oorlog.
Ik ken de methoden en die zijn gruwelijk! Martelingen etc maar je doet nu alsof de hele bevolking bang was ofzo, zolang iedereen zich normaal gedraagt had je niks te vrezen. En ik zeg toch desondanks de oorlog, was Irak stabieler dan nu hoorquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij moet je echt gauw gaan inlezen in de manier waarop hij Irak 'stabiel' hield. Die oorlogen van hem hebben Irak compleet kapot gemaakt. Maar ga even opzoeken welke methodes hij gebruikte om het volk stil te houden en kom dan terug.
En jij loopt al te janken als huizen van ISIS leden met de grond gelijk worden gemaaktquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik ken de methoden en die zijn gruwelijk! Martelingen etc
"normaal gedraagt" als in geen kritiek op Saddam en co ja. Volgens jou deed Maliki dat ook. Wat is je probleem dan?quote:maar je doet nu alsof de hele bevolking bang was ofzo, zolang iedereen zich normaal gedraagt had je niks te vrezen.
Wat lul jij dan? Ik wil een kogel in hun hoofd jagen en jij zegt dit?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
En jij loopt al te janken als huizen van ISIS leden met de grond gelijk worden gemaakt
Je hebt je prioriteiten wel lekker op een rijtje, en alles lekker in perspectief.
[..]
"normaal gedraagt" als in geen kritiek op Saddam en co ja. Volgens jou deed Maliki dat ook. Wat is je probleem dan?
Onderdrukking van soennieten, blablablabla.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat lul jij dan? Ik wil een kogel in hun hoofd jagen en jij zegt dit?
Maliki liet juist weer soennietische zogenaamd voormalige baathisten het leger in, en wie verlieten hun posten en liepen over naar ISIS? Hun..quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maliki heeft Irak niet bepaald beter gemaakt na Saddam of wel soms? Hij heeft keihard gefaald, kijk het leger bijvoorbeeld dat was helemaal sjiitisch, onder Maliki was discriminatie tegenover andere volkeren heel groot, en je snapt de betekenis van genocide niet helemaal denk ik. Saddam had niet de intentie om de Koerden uit te roeien maar de strijders die door Iran gesteund werden. En hij faalde daar ook enorm in door burgers te doden, dat kan je hem zeer kwalijk nemen maar om te zeggen dat Maliki goed voor Irak was, nee totaal niet! Maliki's familie heeft tientallen miljarden gestolen en zijn zoon is al gearresteerd in Libanon wegens een geldschandaal. Maar ik vind het ook raar dat jij de Koerden verdedigt terwijl zij ook delen van Iran claimen, de Koerden neemt gewoon steeds meer land in van de originele bevolking en noemt dat ''Koerdistan'' . Saddam mag de tyfus krijgen, Maliki ook en Barzani ook![]()
Denk ook maar niet dat ik Saddam steun, ik bewonder zijn stabiele beleid, kan je niet over Maliki zeggen.
Wat boeit mij dat nou...quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Onderdrukking van soennieten, blablablabla.
Mosul is nu ook stabiel. Waarom vechten tegen Isis ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Denk ook maar niet dat ik Saddam steun, ik bewonder zijn stabiele beleid, kan je niet over Maliki zeggen.
Jonge je doet alsof ik Saddam steun, ben je fucking blind? Ik mag de man helemaal niet hij is een mogool maar ik zeg nu alleen kijk naar Irak, onder Saddam zouden gasten als ISIS helemaal niet eens gedurfd hebben om Irak al te noemen, daar gaat het mij om man, alles wat je zegt klopt Saddam was een dief moordenaar etc maar terroristen hadden geen kansquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:49 schreef reza1 het volgende:
[..]
Maliki liet juist weer soennietische zogenaamd voormalige baathisten het leger in, en wie verlieten hun posten en liepen over naar ISIS? Hun..
Ah, dan hadden de Turken ook niet de intentie om Armeniërs uit te roeien maar de strijder die gesteund werden door Rusland. Dus de Armeense genocide was helemaal geen genocide!
Leugens, er is geen enkel bewijs dat Maliki's famillie tientallen miljarden heeft gestolen. Weet je wie dat wel heeft gedaan? De famillie van Saddam, het geld wat in de centrale bank lag hebben ze allemaal gestolen toen het Saddam regime viel in 2003. En daarvoor verkochten ze de hulp die voor de Iraakse bevolking bedoeld waren tijdens het sancties tegen Irak op de zwarte markt om zichzelf ermee te verijken.
Erg stabiel ja, twee oorlogen beginnen die Irak hebben gesloopt terwijl Irak het daarvoor erg goed deed.
Nee, je hoefde niet te vrezen dat je Saddam moest dienen als soldaat in zijn agressie tegen Iran.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik ken de methoden en die zijn gruwelijk! Martelingen etc maar je doet nu alsof de hele bevolking bang was ofzo, zolang iedereen zich normaal gedraagt had je niks te vrezen. En ik zeg toch desondanks de oorlog, was Irak stabieler dan nu hoor
Peshmergaquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:48 schreef UpsideDown het volgende:
Vigen moet zich gewoon aanmelden bij de Nineveh Plain Protection Units en meevechten met de Peshmerga om ISIS te verslaan, dat is zijn plicht.
Stabiel?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:49 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Mosul is nu ook stabiel. Waarom vechten tegen Isis ?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jonge je doet alsof ik Saddam steun, ben je fucking blind? Ik mag de man helemaal niet hij is een mogool maar ik zeg nu alleen kijk naar Irak, onder Saddam zouden gasten als ISIS helemaal niet eens gedurfd hebben om Irak al te noemen, daar gaat het mij om man, alles wat je zegt klopt Saddam was een dief moordenaar etc maar terroristen hadden geen kans
Komt omdat ze jou misten, de ware krijgers zitten tegenwoordig allemaal in Europa te twitteren en facebooken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Peshmerga![]()
Met 12.000 man vluchten van Sinjar omdat paar honderd ISIS terroristen kwamen
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:52 schreef reza1 het volgende:
[..]
Nee, je hoefde niet te vrezen dat je Saddam moest dienen als soldaat in zijn agressie tegen Iran.
Jwz, ze hadden mijn morele steun nodigquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:54 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Komt omdat ze jou misten, de ware krijgers zitten tegenwoordig allemaal in Europa te twitteren en facebooken.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:54 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Komt omdat ze jou misten, de ware krijgers zitten tegenwoordig allemaal in Europa te twitteren en facebooken.
Heel ISIS is juist zo machtig geworden DOOR Saddams baathistenquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jonge je doet alsof ik Saddam steun, ben je fucking blind? Ik mag de man helemaal niet hij is een mogool maar ik zeg nu alleen kijk naar Irak, onder Saddam zouden gasten als ISIS helemaal niet eens gedurfd hebben om Irak al te noemen, daar gaat het mij om man, alles wat je zegt klopt Saddam was een dief moordenaar etc maar terroristen hadden geen kans
Hmm dat heb ik inderdaad gehoord, maar ik dacht dat juist een heel klein aantal wasquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heel ISIS is juist zo machtig geworden DOOR Saddams baathisten
Onzin, Koerdische rebellen durfde het prima op te nemen tegen Saddam.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
ISIS was er al eerder dan de oorlog in Syrië, het bestond al in 2006 dacht ik. En alsof christenen gerespecteerd worden onder de mullahquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:59 schreef reza1 het volgende:
[..]
Onzin, Koerdische rebellen durfde het prima op te nemen tegen Saddam.
En ISIS zou er niet geweest zijn als de VS en co geen terroristen steunde in Syrië. Saddam steunde trouwens Moslimbroeder terroristen tegen Syrië.
Je zou als christenen wat dankbaarder tegen Iran moeten zijn, als Iran er niet was geweest waren je christelijke broeders in Syrië nu dood of gevlucht.
Ja maar toen waren ze erg klein. Ja, dat worden ze. Er zijn gewoon kerken, het christendom is de snelst groeiende religie en minderheden hebben gereserveerde plekken in het parlement.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]
ISIS was er al eerder dan de oorlog in Syrië, het bestond al in 2006 dacht ik. En alsof christenen gerespecteerd worden onder de mullahKijk ik heb persoonlijk niks tegen Iraniërs, ik bewonder hun geschiedenis maar die revolutie heeft Iran best geneukt man
Stel je eens voor als de revolutie er niet was, hoe zou Iran er dan hebben uitgezien?
En tegen al zijn voorgangers sinds de stichting van Irak. Dat heeft meer te maken met de Koerdische geest. Saddam zou inderdaad nooit toelaten dat Mosul of Tikrit overgenomen zouden worden. Leefde Saddam nog maar. De kwelling die hij zou doorgaan terwijl hij in een gevangenis zat en Tikrit werd heroverd op ISIS door ISF, PMU, Iraanse generaals en Quds forces en Peshmerga zouden miljoenen Irakezen blij maken. Saddam zou net als Assad en Ghadaffi echter aangepakt worden door islamisten, democraten, linksen in een hypothetische lente. Het verschil is dat de VS heel veel geld kwijt was om een instabiele en mogelijk gevaarlijke status quo te behouden na de eerste golfoorlog. De tweede golfoorlog was strategisch gezien vanuit die tijd een slimme zet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:59 schreef reza1 het volgende:
[..]
Onzin, Koerdische rebellen durfde het prima op te nemen tegen Saddam.
dit vind ik een rare vraagquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:24 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens wat vinden jullie als Mosul wordt bevrijdt, wat moet er moet de bevolking gebeuren?
De collaborateurs ophangen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:24 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens wat vinden jullie als Mosul wordt bevrijdt, wat moet er moet de bevolking gebeuren?
Schilderen kan die man wel.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:24 schreef Slayage het volgende:
Depicting horror: Iraqi artist puts Yazidi trauma to canvas
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/mKRNhobNwELGv88MpkDOhA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9ZmlsbDtoPTY3NjtpbD1wbGFuZTtweW9mZj0wO3E9NzU7dz05NjA-/http://media.zenfs.com/en(...)e7f87.jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/tZxc_DFEVQLJsrMUOzpvFA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9ZmlsbDtoPTYzOTtpbD1wbGFuZTtweW9mZj0wO3E9NzU7dz05NjA-/http://media.zenfs.com/en(...)1fd28.jpg]afbeelding[/url] ]
loltwitter:
twitter:EjmAlrai twitterde op woensdag 29-04-2015 om 10:15:00#BreakingNews:41 Yazidi arrived to Duhuq after escaping slavery from #ISIS, mainly women and children. #Iraq. reageer retweet
twitter:EjmAlrai twitterde op woensdag 29-04-2015 om 15:48:48#ISIS is conquering the World, on social media only. On the ground, it is asking #Syrians to go and fight in #Iraq + http://t.co/9KjwLjdve2 reageer retweet
twitter:
twitter:EjmAlrai twitterde op woensdag 29-04-2015 om 18:09:22This is BIG: Never seen #ISIS calling for help like this since June 2014 the announcement of so called "Caliphate".+ reageer retweet
twitter:
wat zou je met de burger bevolking willen doen vraag ik me afquote:
Straffen door het steunen van isis?quote:Op donderdag 30 april 2015 01:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat zou je met de burger bevolking willen doen vraag ik me af
wat moet ik me daarbij voorstellen, hoe straffen? daarnaast zeg jij impliciet dat "de" burgers isis steunen, is dat de gehele bevolking?quote:Op donderdag 30 april 2015 01:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Straffen door het steunen van isis?
Dat lijk wat hij op het laatst laat zien en bij blijft praten, dat is iemand van ISIS die het kamp kwam filmen. Hij werd toegelaten door 1 van de verraders, en toen de soldaten vroegen waarom hij zat te filmen deed hij zich voor als technicus/architect en zei dat het zijn werk was.quote:
De mensen die ISIS steunde mogen wel een kogel door hun kop krijgen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:24 schreef vigen98 het volgende:
twitter:IraqiSecurity twitterde op donderdag 30-04-2015 om 21:10:59New head of Kirkuk uni elected. He's from #Iraq's Turkmen minority. Kurds set things on fire in protest. How racist. http://t.co/4aQ9GPzucq reageer retweet
twitter:Hayder_alKhoei twitterde op vrijdag 01-05-2015 om 22:45:44Al-Jazeera opinion poll: Which is more dangerous for #Iraq?ISIS: 8.4%Hashd al-Shabi & Shia militias: 91.6% http://t.co/ah41TnMhux reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |