Het vliegveld staat er al sinds 1970 als militaire basis.quote:Op maandag 27 april 2015 17:18 schreef vigen98 het volgende:
Ben vandaag achtergekomen dat die Barzani de grond van mijn oma heeft gepikt en daar zit nu het vliegveld van Erbil/Ankawa... Geen eens betaald gekregenVieze Barzani flikker. Advocaat is al 4 jaar bezig om het tegen te vechten, hoop dat hij het flikt om te winnen van die corrupte geldwolf Barzani
Zit Maliki hier niet alsnog achter?quote:Op maandag 27 april 2015 17:18 schreef vigen98 het volgende:
Ben vandaag achtergekomen dat die Barzani de grond van mijn oma heeft gepikt en daar zit nu het vliegveld van Erbil/Ankawa... Geen eens betaald gekregenVieze Barzani flikker. Advocaat is al 4 jaar bezig om het tegen te vechten, hoop dat hij het flikt om te winnen van die corrupte geldwolf Barzani
Stond nog een mooi artikel in Vrij Nederland vorige week over dat Franse plaatsjequote:Op dinsdag 28 april 2015 11:41 schreef Montana_ir het volgende:
@Zarathoustra96: The French among the 3 jihadists who had participated in the suicide attack in Iraq, came from the famous town of Lunel. He's the 7th killed
@EjmAlrai: #BreakingNews:
Hashd al-Sha'bi will go2 Falluja and Ramadi starting 4rm 2day following a request of local tribes and government 2fight #ISIS
Jihad in de Languedocquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Stond nog een mooi artikel in Vrij Nederland vorige week over dat Franse plaatsje
twitter:PatMegahan twitterde op dinsdag 28-04-2015 om 16:15:57Iraqi Defense Ministry: Iran Will Supply Us With Military Equipment Within 72 Hours http://t.co/WkQMfsh063 h/t @orenadaki reageer retweet
Die ja. Dank.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:30 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Jihad in de Languedoc
http://www.vn.nl/Archief/(...)in-de-Languedoc-.htm
Je weet dat het uitgebreid is he in 2010.quote:Op dinsdag 28 april 2015 06:27 schreef reza1 het volgende:
[..]
Het vliegveld staat er al sinds 1970 als militaire basis.
Ja, die was er naast gebouwd.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je weet dat het uitgebreid is he in 2010.
Ja in Ankawa, waar heel toevallig mijn opa's/oma's land zit. Daarom wordt het ook al Ankawa Airport genoemd omdat hij meer bij Ankawa zitquote:
Neequote:Op dinsdag 28 april 2015 20:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja in Ankawa, waar heel toevallig mijn opa's/oma's land zit.
Dat was allemaal Ankawa's land wat lul jij danquote:
Dit. Tot nu toe 'onderzoekt' de regering het, al 4 jaarquote:
Moet je eens lezen wat voor onrecht Saddam Iraakse famillies allemaal heeft aangedaan, in vergelijking met dat is Barzani een engel.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:56 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wanneer jouw familie onrecht wordt gedaan dan wil ik jou ook zien zwijgen malloot.
Uhu want mijn familie steunde Saddam?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:10 schreef reza1 het volgende:
[..]
Moet je eens lezen wat voor onrecht Saddam Iraakse famillies allemaal heeft aangedaan, in vergelijking met dat is Barzani een engel.
Wat jou famillie steunde weet ik niet maar jij steunt Saddam en klaagt tegelijk over Barazni en Maliki.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:11 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Uhu want mijn familie steunde Saddam?Mijn familie wou niks met beide te maken hebben en gewoon normaal leven.
Ik steun Saddam helemaal niet, hij is gewoon een domme ezel. Ik bewonder alleen hoe hij een best stabiel Irak had desondanks oorlog. En iedere gezonde mens weet dat Maliki een Iraanse puppet is en Barzani een Turkse puppetquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:13 schreef reza1 het volgende:
[..]
Wat jou famillie steunde weet ik niet maar jij steunt Saddam en klaagt tegelijk over Barazni en Maliki.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |