abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152107351
Trouwens wat vinden jullie als Mosul wordt bevrijdt, wat moet er moet de bevolking gebeuren?
pi_152107545
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:15 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik steun Saddam helemaal niet, hij is gewoon een domme ezel. Ik bewonder alleen hoe hij een best stabiel Irak had desondanks oorlog. En iedere gezonde mens weet dat Maliki een Iraanse puppet is en Barzani een Turkse puppet
Ja je steunt hem niet maar zegt wel dat Maliki erger dan Saddam is en sijiten en Koerden landverraders zijn omdat ze Saddam niet steunde in zijn agressie tegen Iran. Een 'stabiel' Irak dmv van genocide :') Het was meer te bewonderen geweest als hij geen coup gepleegd had waardoor het plan om Irak en Syrië te verenigen onder Hafez al-Assad door ging en er geen oorlogen waren geweest.

Vreemd ook dat de Iraanse puppet Maliki samenwerkte met de Amerikanen en ze niet onmiddelijk het land uit donderde.
pi_152107890
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:29 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ja je steunt hem niet maar zegt wel dat Maliki erger dan Saddam is en sijiten en Koerden landverraders zijn omdat ze Saddam niet steunde in zijn agressie tegen Iran. Een 'stabiel' Irak dmv van genocide :') Het was meer te bewonderen geweest als hij geen coup gepleegd had waardoor het plan om Irak en Syrië te verenigen onder Hafez al-Assad door ging en er geen oorlogen waren geweest.

Vreemd ook dat de Iraanse puppet Maliki samenwerkte met de Amerikanen en ze niet onmiddelijk het land uit donderde.
Maliki heeft Irak niet bepaald beter gemaakt na Saddam of wel soms? Hij heeft keihard gefaald, kijk het leger bijvoorbeeld dat was helemaal sjiitisch, onder Maliki was discriminatie tegenover andere volkeren heel groot, en je snapt de betekenis van genocide niet helemaal denk ik. Saddam had niet de intentie om de Koerden uit te roeien maar de strijders die door Iran gesteund werden. En hij faalde daar ook enorm in door burgers te doden, dat kan je hem zeer kwalijk nemen maar om te zeggen dat Maliki goed voor Irak was, nee totaal niet! Maliki's familie heeft tientallen miljarden gestolen en zijn zoon is al gearresteerd in Libanon wegens een geldschandaal. Maar ik vind het ook raar dat jij de Koerden verdedigt terwijl zij ook delen van Iran claimen, de Koerden neemt gewoon steeds meer land in van de originele bevolking en noemt dat ''Koerdistan'' . Saddam mag de tyfus krijgen, Maliki ook en Barzani ook :)

Denk ook maar niet dat ik Saddam steun, ik bewonder zijn stabiele beleid, kan je niet over Maliki zeggen.
pi_152107959
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:15 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik steun Saddam helemaal niet, hij is gewoon een domme ezel. Ik bewonder alleen hoe hij een best stabiel Irak had desondanks oorlog.
Jij moet je echt gauw gaan inlezen in de manier waarop hij Irak 'stabiel' hield. Die oorlogen van hem hebben Irak compleet kapot gemaakt. Maar ga even opzoeken welke methodes hij gebruikte om het volk stil te houden en kom dan terug.
pi_152108039
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:40 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jij moet je echt gauw gaan inlezen in de manier waarop hij Irak 'stabiel' hield. Die oorlogen van hem hebben Irak compleet kapot gemaakt. Maar ga even opzoeken welke methodes hij gebruikte om het volk stil te houden en kom dan terug.
Ik ken de methoden en die zijn gruwelijk! Martelingen etc maar je doet nu alsof de hele bevolking bang was ofzo, zolang iedereen zich normaal gedraagt had je niks te vrezen. En ik zeg toch desondanks de oorlog, was Irak stabieler dan nu hoor ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2015 21:43:39 ]
pi_152108149
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:42 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik ken de methoden en die zijn gruwelijk! Martelingen etc
En jij loopt al te janken als huizen van ISIS leden met de grond gelijk worden gemaakt :')
Je hebt je prioriteiten wel lekker op een rijtje, en alles lekker in perspectief.

quote:
maar je doet nu alsof de hele bevolking bang was ofzo, zolang iedereen zich normaal gedraagt had je niks te vrezen.
"normaal gedraagt" als in geen kritiek op Saddam en co ja. Volgens jou deed Maliki dat ook. Wat is je probleem dan?
pi_152108173
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:45 schreef Peunage het volgende:

[..]

En jij loopt al te janken als huizen van ISIS leden met de grond gelijk worden gemaakt :')
Je hebt je prioriteiten wel lekker op een rijtje, en alles lekker in perspectief.

[..]

"normaal gedraagt" als in geen kritiek op Saddam en co ja. Volgens jou deed Maliki dat ook. Wat is je probleem dan?
Wat lul jij dan? Ik wil een kogel in hun hoofd jagen en jij zegt dit? :')
pi_152108206
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:46 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wat lul jij dan? Ik wil een kogel in hun hoofd jagen en jij zegt dit? :')
Onderdrukking van soennieten, blablablabla.
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:48:55 #209
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_152108267
Vigen moet zich gewoon aanmelden bij de Nineveh Plain Protection Units en meevechten met de Peshmerga om ISIS te verslaan, dat is zijn plicht.
Say what?
pi_152108286
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:38 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Maliki heeft Irak niet bepaald beter gemaakt na Saddam of wel soms? Hij heeft keihard gefaald, kijk het leger bijvoorbeeld dat was helemaal sjiitisch, onder Maliki was discriminatie tegenover andere volkeren heel groot, en je snapt de betekenis van genocide niet helemaal denk ik. Saddam had niet de intentie om de Koerden uit te roeien maar de strijders die door Iran gesteund werden. En hij faalde daar ook enorm in door burgers te doden, dat kan je hem zeer kwalijk nemen maar om te zeggen dat Maliki goed voor Irak was, nee totaal niet! Maliki's familie heeft tientallen miljarden gestolen en zijn zoon is al gearresteerd in Libanon wegens een geldschandaal. Maar ik vind het ook raar dat jij de Koerden verdedigt terwijl zij ook delen van Iran claimen, de Koerden neemt gewoon steeds meer land in van de originele bevolking en noemt dat ''Koerdistan'' . Saddam mag de tyfus krijgen, Maliki ook en Barzani ook :)

Denk ook maar niet dat ik Saddam steun, ik bewonder zijn stabiele beleid, kan je niet over Maliki zeggen.
Maliki liet juist weer soennietische zogenaamd voormalige baathisten het leger in, en wie verlieten hun posten en liepen over naar ISIS? Hun..
Ah, dan hadden de Turken ook niet de intentie om Armeniërs uit te roeien maar de strijder die gesteund werden door Rusland. Dus de Armeense genocide was helemaal geen genocide!
Leugens, er is geen enkel bewijs dat Maliki's famillie tientallen miljarden heeft gestolen. Weet je wie dat wel heeft gedaan? De famillie van Saddam, het geld wat in de centrale bank lag hebben ze allemaal gestolen toen het Saddam regime viel in 2003. En daarvoor verkochten ze de hulp die voor de Iraakse bevolking bedoeld waren tijdens het sancties tegen Irak op de zwarte markt om zichzelf ermee te verijken.

Erg stabiel ja, twee oorlogen beginnen die Irak hebben gesloopt terwijl Irak het daarvoor erg goed deed.
pi_152108291
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:47 schreef Peunage het volgende:

[..]

Onderdrukking van soennieten, blablablabla.
Wat boeit mij dat nou...
pi_152108300
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:38 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Mosul is nu ook stabiel. Waarom vechten tegen Isis ?
pi_152108375
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:49 schreef reza1 het volgende:

[..]

Maliki liet juist weer soennietische zogenaamd voormalige baathisten het leger in, en wie verlieten hun posten en liepen over naar ISIS? Hun..
Ah, dan hadden de Turken ook niet de intentie om Armeniërs uit te roeien maar de strijder die gesteund werden door Rusland. Dus de Armeense genocide was helemaal geen genocide!
Leugens, er is geen enkel bewijs dat Maliki's famillie tientallen miljarden heeft gestolen. Weet je wie dat wel heeft gedaan? De famillie van Saddam, het geld wat in de centrale bank lag hebben ze allemaal gestolen toen het Saddam regime viel in 2003. En daarvoor verkochten ze de hulp die voor de Iraakse bevolking bedoeld waren tijdens het sancties tegen Irak op de zwarte markt om zichzelf ermee te verijken.

Erg stabiel ja, twee oorlogen beginnen die Irak hebben gesloopt terwijl Irak het daarvoor erg goed deed.
Jonge je doet alsof ik Saddam steun, ben je fucking blind? Ik mag de man helemaal niet hij is een mogool maar ik zeg nu alleen kijk naar Irak, onder Saddam zouden gasten als ISIS helemaal niet eens gedurfd hebben om Irak al te noemen, daar gaat het mij om man, alles wat je zegt klopt Saddam was een dief moordenaar etc maar terroristen hadden geen kans
pi_152108384
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:42 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik ken de methoden en die zijn gruwelijk! Martelingen etc maar je doet nu alsof de hele bevolking bang was ofzo, zolang iedereen zich normaal gedraagt had je niks te vrezen. En ik zeg toch desondanks de oorlog, was Irak stabieler dan nu hoor ;)
Nee, je hoefde niet te vrezen dat je Saddam moest dienen als soldaat in zijn agressie tegen Iran.
pi_152108409
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:48 schreef UpsideDown het volgende:
Vigen moet zich gewoon aanmelden bij de Nineveh Plain Protection Units en meevechten met de Peshmerga om ISIS te verslaan, dat is zijn plicht.
Peshmerga :') _O- Met 12.000 man vluchten van Sinjar omdat paar honderd ISIS terroristen kwamen
pi_152108429
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:49 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Mosul is nu ook stabiel. Waarom vechten tegen Isis ?
Stabiel? :') Er is best veel onrust onder bevolking in Mosul dacht ik hoor? :?
pi_152108452
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:51 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Jonge je doet alsof ik Saddam steun, ben je fucking blind? Ik mag de man helemaal niet hij is een mogool maar ik zeg nu alleen kijk naar Irak, onder Saddam zouden gasten als ISIS helemaal niet eens gedurfd hebben om Irak al te noemen, daar gaat het mij om man, alles wat je zegt klopt Saddam was een dief moordenaar etc maar terroristen hadden geen kans
:D
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:54:13 #218
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_152108459
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:52 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Peshmerga :') _O- Met 12.000 man vluchten van Sinjar omdat paar honderd ISIS terroristen kwamen
Komt omdat ze jou misten, de ware krijgers zitten tegenwoordig allemaal in Europa te twitteren en facebooken.
Say what?
pi_152108482
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:52 schreef reza1 het volgende:

[..]

Nee, je hoefde niet te vrezen dat je Saddam moest dienen als soldaat in zijn agressie tegen Iran.

:D
pi_152108485
Vigen is binnenkort miljonair. :7
pi_152108506
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:54 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Komt omdat ze jou misten, de ware krijgers zitten tegenwoordig allemaal in Europa te twitteren en facebooken.
Jwz, ze hadden mijn morele steun nodig ;(
pi_152108515
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:55 schreef Montana_ir het volgende:
Vigen is binnenkort miljonair. :7
:? Waarom denk je dat? ;)
pi_152108516
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:54 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

_O-

[ Bericht 13% gewijzigd door Montana_ir op 28-04-2015 22:22:34 ]
pi_152108534
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:51 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Heel ISIS is juist zo machtig geworden DOOR Saddams baathisten :')
pi_152108588
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef Peunage het volgende:

[..]

Heel ISIS is juist zo machtig geworden DOOR Saddams baathisten :')
Hmm dat heb ik inderdaad gehoord, maar ik dacht dat juist een heel klein aantal was :? Ik weet het niet zeker tbh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')