Zoek het lekker zelf opquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer is de volgende wedstrijd op Fox?
Moet lukkenquote:
Ik heb geen idee, ik weet niet beter dat Kea de enige is.quote:
Hit of the seriesquote:Op woensdag 29 april 2015 01:34 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Moet lukken
Kronwall is geschorst voor game 7 voor http://deadspin.com/nikla(...)y-defense-1700650003 headhunting.
Misschien als Stammer eindelijk weer eens wakker wordt..
Anyhow, woensdag avond naar Tampa voor game 7.
Let's go Lightning
Is ook een deel 2 en 3 van. In die tweede loopt er een ruzie te zoeken vanwege een waterfles en hebben de refs er rond 03:35 genoeg vanquote:
I know that feel :-)quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:34 schreef Saviola het volgende:
Dat zal wel niet weer gebeuren, in die serie enkele jaren terug zat echt wel alles mee voor TB toen
Maar lekkere win hoor dit, laatste seconde
quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=84723
Met deze naam kan het niet fout
Echt, breek me de bek niet openquote:Op maandag 11 mei 2015 09:35 schreef Saviola het volgende:
Nou, we leken hard op weg naar een TB/Caps conference final maar die zijn allebei hun voorsprong aan het wegchoken
Hoe vaak heeft ie er al een gewonnen? Net zo veel minimaal als Mark Messier natuurlijk?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:00 schreef Saviola het volgende:
Ach, Ovi heeft belooft dat game 7 gewonnen wordt
LOL TROLOLOLOL!quote:
voor Oceanic speelt ook ene Michael Joly, het jongere broertje van de in Amsterdam geboren en in Den Haag (tegenwoordig Duisburg) welbekende (international) Raphael Jolyquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:19 schreef Saviola het volgende:
Rimouski mag 10 jaar na Crosby dus ook weer naar de Memorial Cup en hebben misschien wel minst bekende selectie, maar zijn wel een erg oud team met ontzettend veel ervaring en daarom een gevaarlijke underdog. Bekendste speler bij hun is verdediger Samuel Morin, de #13 overall pick van 2013.
Volgens mij kan hij ook de Nederlandse nationaliteit aanvragen, dat zou dus een goede optie zijn voor Tilburg voor volgend seizoen of het seizoen erna. De meeste spelers gaan naar de CIS en slechts een enkeling haalt de AHL/ECHLquote:Op zondag 17 mei 2015 23:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor Oceanic speelt ook ene Michael Joly, het jongere broertje van de in Amsterdam geboren en in Den Haag (tegenwoordig Duisburg) welbekende (international) Raphael Joly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |