Nee, ik geloof het welquote:Op zondag 19 april 2015 11:05 schreef obligataire het volgende:
Vraagje van mijn kant.
Rekenen jullie de annuïteiten wel eens, of zelfs regelmatig uit, om die te vergelijken met de aflossingsschema's van GvE?
Gaan we weerquote:Op zondag 19 april 2015 13:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou toch op mensDat hele onderscheid tussen mannen en vrouwen is te idioot voor woorden.
Dat is inderdaad wat het extra interessant maakt. Je herinvesteren van de inleg zorgt voor 'dubbel' rendement, waardoor het aantrekkelijker is. Geld op een spaarrekening moet je het hele jaar laten staan wil je daadwerkelijk die 1,5% halen.quote:Op zondag 19 april 2015 13:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is veel hoger. Je krijgt je geld eerder terug dus kunt herinvesteren.
Daar ga ik je helemaal gelijk in geven, het lijkt me een ons kent ons wereldje.quote:Op zondag 19 april 2015 08:58 schreef Piet__Piraat het volgende:
Klopt helemaal. Maar de markt voor maatpakken is niet zo groot. En de personen die al ergens zitten, stappen echt niet 'zomaar' over als ze tevreden zijn over hun huidige leverancier.
Ik zou het fijn vinden als je ophield met zo negatief op werkelijk alles te reageren als ik iets schrijf. Het is niet raar dat onderscheid, zeggen meer mensen hier. Je ben erg vervelend aan het worden. Ik mag een mening hebben en je hoeft niet zo denigrerend tegen me te doen. Dat bewijst alleen al dat ik geen onzin zeg.quote:Op zondag 19 april 2015 13:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou toch op mensDat hele onderscheid tussen mannen en vrouwen is te idioot voor woorden.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
Onderstaand project moet trouwens ook nog worden toegvoegd aan het kopje met mislukte projecten kun jij dat nog doen Graankorrel?Probeerde het zojuist, maar kan de OP inderdaad niet meer aanpassen. Kennelijk zit op de 'edit-knop' ook een houdbaarheidsdatum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bla blaquote:Op zondag 19 april 2015 19:02 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als je ophield met zo negatief op werkelijk alles te reageren als ik iets schrijf. Het is niet raar dat onderscheid, zeggen meer mensen hier. Je ben erg vervelend aan het worden. Ik mag een mening hebben en je hoeft niet zo denigrerend tegen me te doen. Dat bewijst alleen al dat ik geen onzin zeg.
Gek, in Chrome doet ie het niet en in IE wel.quote:Op maandag 20 april 2015 09:55 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Hier doet ie 't gewoon. (met firefox)
Suit Supply maakt ook maatpakken.quote:Op zondag 19 april 2015 00:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ze willen maat pakken maken. Kan je niet echt vergelijken met suit supply,
Werk ook met Chrome en hier doet hij het ook gewoonquote:Op maandag 20 april 2015 10:17 schreef leolinedance het volgende:
Gek, in Chrome doet ie het niet en in IE wel.
En dat in combinatie met bikini's...quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:26 schreef obligataire het volgende:
Vrouwelijke ondernemers hebben bij mij een streepje voor,
Bij Suit Supply pak je wat van het rek en dit wordt op maat gemaakt.quote:
Ik ken het verschil en zoals ik zei: SS maakt ook maatpakken. Niet alleen MTM.quote:Op maandag 20 april 2015 12:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Bij Suit Supply pak je wat van het rek en dit wordt op maat gemaakt.
Dat is wel wat anders dan een maatpak
De enige die zich er mee bezig houdt ben jezelf.Voor volgens mij iedereen hier is dat echt een non-issue waar jij het over hebtquote:Op zondag 19 april 2015 19:02 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als je ophield met zo negatief op werkelijk alles te reageren als ik iets schrijf. Het is niet raar dat onderscheid, zeggen meer mensen hier. Je ben erg vervelend aan het worden. Ik mag een mening hebben en je hoeft niet zo denigrerend tegen me te doen. Dat bewijst alleen al dat ik geen onzin zeg.
Ja, dat was vanaf het begin al zo.quote:Op maandag 20 april 2015 14:33 schreef leolinedance het volgende:
Wist niet dat KoM ook een staffelkorting op de fee toepaste:
[ afbeelding ]
Niet dat het zo gek veel scheelt, maar toch wel leuk
edit: plaatje werkt zo niet. Hier staat ie: https://www.kapitaalopmaat.nl/Geld-Investeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |