abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151784472
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:37 schreef InVestEerder het volgende:
Over Lendex; terughoudendheid is altijd goed, maar concurrentie ook!

Van de week zeker een half uur met Martijn van Schelven (GVE) aan de lijn gehangen omdat ik per email onvrede had geuit, die op dit platform ook door anderen gedeeld wordt. Ik vond het zeker positief, hij was erg reëel. Hij ontkent niet dat er soms fouten bij hun worden gemaakt.
Net als wij is ook hij van mening dat sommige projecten veel te snel vollopen. Ook benadrukte hij dat GVE de "pitch" niet schrijft, dat doen de ondernemers altijd zelf. Inhoudelijk is hij niet altijd even gelukkig hoe omschrijvingen soms door aanvragers worden opgesteld.
Hij was oprecht pissig dat bij SilverLine niet vermeld was dat zij al eerder een lening hadden gedaan bij GVE. Dat was zonder meer een fout. Het achteraf toevoegen van deze info kon niet meer, want toen zat het project al weer vol.
Over Talamini; hij vindt het ronduit stuitend dat HCN al een dag na overlijden bekend maakte dat heer Talamini zelf een einde aan zijn leven heeft gemaakt. Verder vond hij het ongepast om nog geen week na begrafenis al bij familie aan de bel te gaan trekken. Ik deel zijn mening en vind dat 'geld' hier heel even op de tweede plaats komt. Binnenkort moet er natuurlijk wel duidelijkheid komen over hoe dit project nu verder moet.
Over 3 a 4 maanden verwacht hij op de website te komen met informatie over mislukte projecten. Ik weet niet of dit in de vorm van een defaultpercentage komt ofdat het een lijstje is met mislukte projecten.
Over het deel Talamini ben ik het niet helemaal met hem eens. Natuurlijk moet je de familie met rust laten nu, maar in de aanvraag is vermeld dat er een stichting administratiekantoor is opgericht om de voortgang van het bedrijf te waarborgen. Dat schijnt te werken, want de winkels zijn gewoon open, en draaien dus door.
Dan kan er in mijn ogen ook met de 2 zakenpartners gepraat worden over de lening. Daar hoeft de familie niet mee lastig gevallen te worden.
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:02:40 #52
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_151784950
Vraag me wel eens af hoeveel geld er totaal vanuit dit topic uitstaat in Crowfunding..

Ik denk dat dat best wel heel veel is totaal :@
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 17 april 2015 @ 21:11:08 #53
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_151785321
Onderstaand project moet trouwens ook nog worden toegvoegd aan het kopje met mislukte projecten kun jij dat nog doen Graankorrel?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151786155
Monitoring programma dat gecrowdfunde bedrijven verplicht moeten afnemen _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151790143
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:57 schreef didi80 het volgende:
Het is april 2015 en ze moet nog gaan produceren. En dan wil ze nog 500 stuks verkopen voor deze zomer.....Ik pas....
Het gaat om bikini's, geen hele kostuums. Een beetje sweatshop heeft die 500 stuks zo klaar.
pi_151794954
Hoi hoi, mijn neus dan maar weer even laten zien. Ik ben kritisch waar ik in investeer en ga niet bij voorbaat in zee met een vrouwenbedrijf, dan kennen jullie mij toch echt niet. Dit bedrijf met de E-cups doe ik dus niet.
Ik heb jullie er op gewezen dat er van jullie uit vaak al bij voorbaat negatief gedaan wordt bij een vrouwenbedrijf. Ook nu weer dus. Ik ben dan juist wat extra geïnteresseerd, omdat ik vind dat ze tegen meer tegenstorm op moeten tornen. Maar ik blijf kritisch.

Tot nu toe heb ik al mijn maandbedragen netjes gekregen, van alle bedrijven waar ik in geinvesteerd heb, van GvE en van KoM, ook die van de vrouwenbedrijven. Ik ben een tevreden mens dus....!!!!
pi_151796217
quote:
bij Lendahand is mijn geplande strategie om per lokale partner maximaal een paar honderd euro in te stoppen. Ik zie een lokale partner net iets steviger als een GvE project maar het kan inderdaad wel mis bij een natuurramp of politieke problemen. Juist vanwege de redenen die je noemt hou ik me dus in. Maar dan heb ik nog steeds de fun om zelf enige invloed uit te oefenen welke lener ik wel en niet iets gun. ;)
Lijkt me slim! Zal me ook eens in dit platform verdiepen binnenkort - afgezien van rendement heeft zo'n platform ook een hoge gunfctor :-)
pi_151798081
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:06 schreef deezler het volgende:

[..]

Het gaat om bikini's, geen hele kostuums. Een beetje sweatshop heeft die 500 stuks zo klaar.
Een beetje vrouw heeft eind april haar bikini al in huis. :) Helemaal als het elk jaar weer zo'n grote zoektocht is zoals zij zegt. Dan begin je in januari al met zoeken.
pi_151799550
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 12:36 schreef didi80 het volgende:

[..]

Een beetje vrouw heeft eind april haar bikini al in huis. :) Helemaal als het elk jaar weer zo'n grote zoektocht is zoals zij zegt. Dan begin je in januari al met zoeken.
Nee hoor, de praktijk is dat ze pas gaan kopen op het moment dat ze het nodig hebben. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Overigens heb ik begrepen dat het in die maten echt een probleem is om leuke dingen te vinden, dus er is wel degelijk een (beperkte) markt voor.
  zaterdag 18 april 2015 @ 15:51:04 #60
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_151801720
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 13:38 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Nee hoor, de praktijk is dat ze pas gaan kopen op het moment dat ze het nodig hebben. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Overigens heb ik begrepen dat het in die maten echt een probleem is om leuke dingen te vinden, dus er is wel degelijk een (beperkte) markt voor.
En het bedrag is ook wel te overzien nog.

Mn 1e projecte was een plus maten dames winkel :+ Die deed het goed..
pi_151802300
De 'E-cups' krijgen ook nog de voorbelasting BTW terug van de Fiscus, dus de financieringsbehoefte is 5K lager of in ieder geval slechts tijdelijk. Vrouwelijke ondernemers hebben bij mij een streepje voor, zijn vaak wat conservatiever in hun beslissingen.

Het project zelf is inmiddels ook helemaal gevuld O-)

[ Bericht 11% gewijzigd door obligataire op 18-04-2015 16:32:29 ]
Pecunia non olet
pi_151804985
Heeft iemand hier al eens rondgekeken? http://www.eurocrowd.org/

Staat o.a. een crowdfunding guide op voor klein- en middenbedrijf, een opiniestuk van de EBA over loan-based crowdfunding, wat stukken met feiten en cijfers en veel evenementen (dit interesseert mij dan weer niet).
pi_151806022
KoM:
ik heb op de site nog wat aanvullende vragen gesteld over de hoogte en samenstelling van het vreemde vermogen van Dhr. Van der Heide van het Ned. Pensioen Bureau.
Als hij met een plausibel verhaal komt wil ik er nog eens over denken :)
4 jaar looptijd en 8% is toch wel aantrekkelijk.
Pecunia non olet
pi_151809176
DiMarco _O-. Ze willen dus, als startende toko, een omzet van 650 euro per pak ophalen? In een tijd dat veel mensen voor een eenvoudig pak naar SuitSupply ofzo gaan?

Wil je dat doen, dan moet je een naam vestigen. En dat gaat ze zo 1-2-3 niet lukken.
Schip ahoy!
pi_151814666
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 21:06 schreef Piet__Piraat het volgende:
DiMarco _O-. Ze willen dus, als startende toko, een omzet van 650 euro per pak ophalen? In een tijd dat veel mensen voor een eenvoudig pak naar SuitSupply ofzo gaan?

Wil je dat doen, dan moet je een naam vestigen. En dat gaat ze zo 1-2-3 niet lukken.
Ze willen maat pakken maken. Kan je niet echt vergelijken met suit supply,
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_151818196
Klopt helemaal. Maar de markt voor maatpakken is niet zo groot. En de personen die al ergens zitten, stappen echt niet 'zomaar' over als ze tevreden zijn over hun huidige leverancier.
Schip ahoy!
  zondag 19 april 2015 @ 10:25:13 #67
340341 Blester
Membre très utile
pi_151818950
Hoe moet ik dit precies zien? Stel je financiert ¤10.000 in een project met looptijd 48 maanden en rente 8% per jaar. Ik neem aan dat de rente per kwartaal wordt uitbetaald? Hoe zit het met de aflossing?

Ben benieuwd wat je nu uiteindelijk na die 48 maanden boven het geïnvesteerde bedrag ontvangt. Als ze bijvoorbeeld na 1 jaar al de helft aflossen levert het allemaal niet bijzonder veel op.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_151818979
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 10:25 schreef Blester het volgende:
Hoe moet ik dit precies zien? Stel je financiert ¤10.000 in een project met looptijd 48 maanden en rente 8% per jaar. Ik neem aan dat de rente per kwartaal wordt uitbetaald? Hoe zit het met de aflossing?

Ben benieuwd wat je nu uiteindelijk na die 48 maanden boven het geïnvesteerde bedrag ontvangt. Als ze bijvoorbeeld na 1 jaar al de helft aflossen levert het allemaal niet bijzonder veel op.
Je krijgt iedere maand de rente+aflossing.
జ్ఞ‌ా
pi_151818987
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 10:25 schreef Blester het volgende:

Annuïteit
Beneath the gold, the bitter steel
  zondag 19 april 2015 @ 10:42:43 #70
340341 Blester
Membre très utile
pi_151819150
quote:
14s.gif Op zondag 19 april 2015 10:27 schreef µ het volgende:

[..]

Je krijgt iedere maand de rente+aflossing.
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 10:28 schreef Kirov het volgende:

[..]

Annuïteit
Ah, duidelijk. Deze website is toch wel makkelijk: https://www.kapitaalopmaat.nl/Bereken-uw-rendement

+- 4% ROI is niet heel gek inderdaad.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_151819436
Vraagje van mijn kant.

Rekenen jullie de annuïteiten wel eens, of zelfs regelmatig uit, om die te vergelijken met de aflossingsschema's van GvE? Zelf maak ik (enigszins gemakzuchtig) gebruik van bepaalde sites op internet om die berekening voor mij te doen, zoals bijvoorbeeld: http://www.berekenhet.nl/wonen-en-hypotheek/annuiteit.html Deze sites geven m.i.consequent dezelfde uitkomsten. Sinds enige tijd maak ik de calculatie als een project is volgelopen. Later stem ik deze af met het definitieve schema van GvE.

Het is me al een paar keer opgevallen dat de maandtermijn bij GvE iets lager uitvalt (voorbeeld: # 8919 Wolfslaar). Nu gaat het niet om vreselijke verschillen, maar bijvoorbeeld, bij 500 euro inleg is de annuïteit bij GvE 9.63 euro terwijl 'mijn' calculator aangeeft 9.67 euro per maand aan rente+aflossing. Dat is 0.42% minder.

Op het eerste gezicht niet spannend, maar wel als je het over 60 miljoen euro aan gefunde projecten berekent :) En het vermindert je effectieve rendement uiteraard ook (met 0.42% gedeeld door het aantal jaren).

Geven jullie excelformules ook deze afwijkingen? Of is het misschien een kwestie van de ene keer omhoog, en de andere keer omlaag afronden? Ik heb het nog niet vaak genoeg gedaan om nu al met zekerheid te kunnen zeggen dat het altijd lager is.

[ Bericht 5% gewijzigd door obligataire op 19-04-2015 11:27:45 ]
Pecunia non olet
pi_151820419
Gebruik je de normale rente of de effectieve rente? GvE gaat uit van jaar%/12= maandrente en gebruikt niet een wortelformule. Daarom is de effectieve rente ook lager dan het enkelvoudige % dan gepresenteerd wordt.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_151820603
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 12:04 schreef komrad het volgende:
Gebruik je de normale rente of de effectieve rente? GvE gaat uit van jaar%/12= maandrente en gebruikt niet een wortelformule. Daarom is de effectieve rente ook lager dan het enkelvoudige % dan gepresenteerd wordt.
Dat verklaart inderdaad exact het verschil. Als ik op die site (zie hierboven) uitga van de effectieve rente dan kom je inderdaad op de annuïteit die GvE weergeeft. De vraag is dan nog wel of dit (principieel) juist is?

Volgens mij, bij nader inzien, gebruiken ze juist wel de 'wortelformule'. Zouden ze het nominale percentage simpelweg door 12 delen, dan zou je door het herbeleggen van de maandrente, effectief een hoger percentage genieten dan de geboden nominale rente volgens het contract.

[ Bericht 2% gewijzigd door obligataire op 19-04-2015 12:26:42 ]
Pecunia non olet
  zondag 19 april 2015 @ 13:39:05 #74
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_151822655
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 08:56 schreef Rosite het volgende:
Hoi hoi, mijn neus dan maar weer even laten zien. Ik ben kritisch waar ik in investeer en ga niet bij voorbaat in zee met een vrouwenbedrijf, dan kennen jullie mij toch echt niet. Dit bedrijf met de E-cups doe ik dus niet.
Ik heb jullie er op gewezen dat er van jullie uit vaak al bij voorbaat negatief gedaan wordt bij een vrouwenbedrijf. Ook nu weer dus. Ik ben dan juist wat extra geïnteresseerd, omdat ik vind dat ze tegen meer tegenstorm op moeten tornen. Maar ik blijf kritisch.

Tot nu toe heb ik al mijn maandbedragen netjes gekregen, van alle bedrijven waar ik in geinvesteerd heb, van GvE en van KoM, ook die van de vrouwenbedrijven. Ik ben een tevreden mens dus....!!!!
Hou toch op mens :') Dat hele onderscheid tussen mannen en vrouwen is te idioot voor woorden.
  zondag 19 april 2015 @ 13:42:03 #75
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_151822731
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 10:42 schreef Blester het volgende:

[..]

[..]

Ah, duidelijk. Deze website is toch wel makkelijk: https://www.kapitaalopmaat.nl/Bereken-uw-rendement

+- 4% ROI is niet heel gek inderdaad.
Is veel hoger. Je krijgt je geld eerder terug dus kunt herinvesteren.
  zondag 19 april 2015 @ 13:44:16 #76
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_151822797
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 11:05 schreef obligataire het volgende:
Vraagje van mijn kant.

Rekenen jullie de annuïteiten wel eens, of zelfs regelmatig uit, om die te vergelijken met de aflossingsschema's van GvE?
Nee, ik geloof het wel :)
  zondag 19 april 2015 @ 14:17:21 #77
62913 Blik
The one and Only!
pi_151823821
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 13:39 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hou toch op mens :') Dat hele onderscheid tussen mannen en vrouwen is te idioot voor woorden.
Gaan we weer :')
  zondag 19 april 2015 @ 15:05:52 #78
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_151825202
Heb nog altijd geen antwoord gehad van GvE wat betreft de transparantie / het vermelden van defaults.
pi_151826855
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 13:42 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Is veel hoger. Je krijgt je geld eerder terug dus kunt herinvesteren.
Dat is inderdaad wat het extra interessant maakt. Je herinvesteren van de inleg zorgt voor 'dubbel' rendement, waardoor het aantrekkelijker is. Geld op een spaarrekening moet je het hele jaar laten staan wil je daadwerkelijk die 1,5% halen.
Schip ahoy!
pi_151830884
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 08:58 schreef Piet__Piraat het volgende:
Klopt helemaal. Maar de markt voor maatpakken is niet zo groot. En de personen die al ergens zitten, stappen echt niet 'zomaar' over als ze tevreden zijn over hun huidige leverancier.
Daar ga ik je helemaal gelijk in geven, het lijkt me een ons kent ons wereldje.

Kom je niet zomaar tussen.
pi_151833782
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 13:39 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik zou het fijn vinden als je ophield met zo negatief op werkelijk alles te reageren als ik iets schrijf. Het is niet raar dat onderscheid, zeggen meer mensen hier. Je ben erg vervelend aan het worden. Ik mag een mening hebben en je hoeft niet zo denigrerend tegen me te doen. Dat bewijst alleen al dat ik geen onzin zeg.
pi_151851249
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
Onderstaand project moet trouwens ook nog worden toegvoegd aan het kopje met mislukte projecten kun jij dat nog doen Graankorrel?

SPOILER
Probeerde het zojuist, maar kan de OP inderdaad niet meer aanpassen. Kennelijk zit op de 'edit-knop' ook een houdbaarheidsdatum?
  maandag 20 april 2015 @ 09:53:36 #83
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_151851323
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 19:02 schreef Rosite het volgende:

[..]

Ik zou het fijn vinden als je ophield met zo negatief op werkelijk alles te reageren als ik iets schrijf. Het is niet raar dat onderscheid, zeggen meer mensen hier. Je ben erg vervelend aan het worden. Ik mag een mening hebben en je hoeft niet zo denigrerend tegen me te doen. Dat bewijst alleen al dat ik geen onzin zeg.
Bla bla :') Hou maar op, jij bent je geloofwaardigheid maanden geleden al verloren met je feministisch geleuter en het lijkt er niet beter op te worden.
  maandag 20 april 2015 @ 09:54:42 #84
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_151851347
KoM ligt plat?
pi_151851372
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 09:54 schreef leolinedance het volgende:
KoM ligt plat?
Hier doet ie 't gewoon. (met firefox)
  maandag 20 april 2015 @ 10:17:35 #86
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_151851800
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 09:55 schreef Graankorrel het volgende:

[..]

Hier doet ie 't gewoon. (met firefox)
Gek, in Chrome doet ie het niet en in IE wel.
pi_151851816
quote:
99s.gif Op zondag 19 april 2015 00:04 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Ze willen maat pakken maken. Kan je niet echt vergelijken met suit supply,
Suit Supply maakt ook maatpakken. :)
pi_151851929
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 10:17 schreef leolinedance het volgende:
Gek, in Chrome doet ie het niet en in IE wel.
Werk ook met Chrome en hier doet hij het ook gewoon
pi_151851955
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 april 2015 16:26 schreef obligataire het volgende:
Vrouwelijke ondernemers hebben bij mij een streepje voor,
En dat in combinatie met bikini's...
pi_151853819
Even een update met betrekking tot Symbid. Ik heb 2 vragen gesteld zijnde:
• Wat is de policy met betrekking tot verlening van de financieringsperiode voor proposities?
• Waarom is er een onderscheid tussen beginnende en niet beginnende proposities?

Op beide vragen heb ik een antwoord gekregen. Allereerst de policy met betrekking tot het al dan niet verlengen van de financieringsperiode. Wanneer het project voor ten minste 60% is gefinancierd en de aanvrager duidelijk kan aangeven waarom hij of zij recht heeft op verlenging buigt Symbid zich over een mogelijke verlenging. Het zwaartepunt ligt hierbij op de onderbouwing.

Het onderscheid tussen beginnende en niet beginnende proposities wordt deze week aangepast. Dit was toevallig recentelijk intern besproken waarbij Symbid concludeerde dat het onderscheid ervoor zorgt dat beginnende projecten minder snel gefinancierd worden doordat ze moeilijker vindbaar zijn.
pi_151854813
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2015 10:18 schreef k_man het volgende:

[..]

Suit Supply maakt ook maatpakken. :)
Bij Suit Supply pak je wat van het rek en dit wordt op maat gemaakt.

Dat is wel wat anders dan een maatpak :{w
  maandag 20 april 2015 @ 12:21:36 #92
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_151855153
GvE beantwoord mijn vragen betreffende transparantie gewoon helemaal niet! Slechte zaak, denk dat ik er maar eens mee ga stoppen bij GvE. Er zijn sowieso andere platformen die m.i. beter zijn (o.a. KoM, Collin afgezien van de fee).
pi_151856113
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 20:37 schreef InVestEerder het volgende:
Over Lendex; terughoudendheid is altijd goed, maar concurrentie ook!

Van de week zeker een half uur met Martijn van Schelven (GVE) aan de lijn gehangen omdat ik per email onvrede had geuit, die op dit platform ook door anderen gedeeld wordt. Ik vond het zeker positief, hij was erg reëel. Hij ontkent niet dat er soms fouten bij hun worden gemaakt.
Net als wij is ook hij van mening dat sommige projecten veel te snel vollopen. Ook benadrukte hij dat GVE de "pitch" niet schrijft, dat doen de ondernemers altijd zelf. Inhoudelijk is hij niet altijd even gelukkig hoe omschrijvingen soms door aanvragers worden opgesteld.
Hij was oprecht pissig dat bij SilverLine niet vermeld was dat zij al eerder een lening hadden gedaan bij GVE. Dat was zonder meer een fout. Het achteraf toevoegen van deze info kon niet meer, want toen zat het project al weer vol.
Over Talamini; hij vindt het ronduit stuitend dat HCN al een dag na overlijden bekend maakte dat heer Talamini zelf een einde aan zijn leven heeft gemaakt. Verder vond hij het ongepast om nog geen week na begrafenis al bij familie aan de bel te gaan trekken. Ik deel zijn mening en vind dat 'geld' hier heel even op de tweede plaats komt. Binnenkort moet er natuurlijk wel duidelijkheid komen over hoe dit project nu verder moet.
Over 3 a 4 maanden verwacht hij op de website te komen met informatie over mislukte projecten. Ik weet niet of dit in de vorm van een defaultpercentage komt ofdat het een lijstje is met mislukte projecten.

Dat met Silverline vind ik pertinente onzin. Ze hadden na vollopen wel degelijk alsnog moeten informeren. Juridisch lijkt het me ook enigszins link.

Talamini is puur zakelijk. De familie staat er vooralsnog buiten en, zoals gesteld, die zaken draaien door.
pi_151857604
quote:
99s.gif Op maandag 20 april 2015 12:08 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Bij Suit Supply pak je wat van het rek en dit wordt op maat gemaakt.

Dat is wel wat anders dan een maatpak :{w
Ik ken het verschil en zoals ik zei: SS maakt ook maatpakken. Niet alleen MTM.
  maandag 20 april 2015 @ 14:27:11 #95
62913 Blik
The one and Only!
pi_151858708
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 19:02 schreef Rosite het volgende:

[..]

De enige die zich er mee bezig houdt ben jezelf.Voor volgens mij iedereen hier is dat echt een non-issue waar jij het over hebt
  maandag 20 april 2015 @ 14:33:21 #96
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_151858947
Wist niet dat KoM ook een staffelkorting op de fee toepaste:

Niet dat het zo gek veel scheelt, maar toch wel leuk :)

edit: plaatje werkt zo niet. Hier staat ie: https://www.kapitaalopmaat.nl/Geld-Investeren
  maandag 20 april 2015 @ 14:35:34 #97
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_151859022
Sjenkels zit trouwens op 90% en gaat dus zeker door. Hoop dat ie snel vol zit, mijn investering staat daar nu al een hele tijd niks te doen. Volgende projecten ga ik pas betalen als ze 90% vol zitten.
pi_151860505
Maar een saai dagje in crowdfundland
pi_151860576
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 14:33 schreef leolinedance het volgende:
Wist niet dat KoM ook een staffelkorting op de fee toepaste:

[ afbeelding ]

Niet dat het zo gek veel scheelt, maar toch wel leuk :)

edit: plaatje werkt zo niet. Hier staat ie: https://www.kapitaalopmaat.nl/Geld-Investeren
Ja, dat was vanaf het begin al zo.
pi_151862304
Zo juist een mail gehad over de incentive van Maatschap Teunissen:

De investeerders die een bedrag van minimaal ¤ 1.000,00 hebben ingelegd hebben wij een vleespakket toegezegd. Wilt u gebruik maken van dit aanbod, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen via ons e-mail adres
Wilt u in uw mail uw investeerdersnummer vermelden, dan kunnen wij contact met u opnemen voor het afstemmen van data waarop het pakket kan worden afgehaald. Wij stellen voor om dit aanstaande zomer te laten plaatsvinden, wanneer het barbecue seizoen is begonnen.

En zo werd het op de website verteld:

Incentive

Investeerders die een bedrag van minimaal ¤ 1.000,--investeren bieden wij gedurende de looptijd van de lening jaarlijks een vleespakket van onze eigen varkens aan. Dit ontvangt u rond de feestdagen.

1. Er wordt nu niet meer gesproken over ieder jaar?
2. Ophalen versus Ontvangt :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')