SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 17-04-2015 14:20:45 ]
tyft opquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:14 schreef jodelahity het volgende:
Enige reden waarom ik klik is vanwege de gymchick en nu verneuken jullie dat zelfs.
Kan je een keer proberen om enigszins normaal te zijn of niet.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
kk op kk kneus
vuile teringlijer
ik kook van woede door jouw soort mensen
bek houwe en optyfequote:Op vrijdag 17 april 2015 14:18 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Kan je een keer proberen om enigszins normaal te zijn of niet.
Waarom niet. En vanwaar je taalgebruikquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
bek houwe en optyfe
ik wil je niet meer zien hier
er staan nog steeds skanks in de bonusquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:14 schreef jodelahity het volgende:
Enige reden waarom ik klik is vanwege de gymchick en nu verneuken jullie dat zelfs.
Je hebt gelijk, wel mooiquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:21 schreef Beach het volgende:
[..]
er staan nog steeds skanks in de bonus
is goed stuur mij ook maarquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
DM voor naam, achternaam van hem. Hij woont bij Klokkie in de buurt.
Ja tog.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:14 schreef kaasplankje het volgende:
wat een schattige pic van clumsie in us
wat een lief meisje is het toch
vind dat we dan wel eerst een mod moeten aanpakken om gelijk een statement te zettenquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kaasplankie zullen we knokploeg weer formeren? zoals in de goeie ouwe tijd
Klokov mag van zijn vriendin niet meer met ons omgaan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dus. Lekker met de dames geyoga'd vanochtend hoor. Volgende week zo'n Les Mills ding erbij/-voor. En als dat allemaal wat goed gaat eindelijk m'n kettlebellsessies (Klokov! waar ben je?!) erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |