Goede snelheid! Maar is zo kapot gaan eigenlijk functionele training? Want ik heb juist mijn best gedaan om een keer rustig te fietsenquote:Op zondag 19 april 2015 19:50 schreef the_critic het volgende:
vandaag voor het eerst dit seizoen een ritje boven de 100km... ppffff gemiddelde van 33.5 in een groepje van 8 man.
man man man... kapot, zuur tot achter mijn oren, afzien als een hond.. etc.. maar er niet afgereden!Toch mooi training gehad zo..
van iedere rit kapot gaan wordt je niet sterker... van alle ritjes in D1 fietsen ook niet.quote:Op zondag 19 april 2015 20:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Goede snelheid! Maar is zo kapot gaan eigenlijk functionele training? Want ik heb juist mijn best gedaan om een keer rustig te fietsen.
Och als je sowieso weinig tijd heb moet je gewoon doen wat je leuk vind toch?quote:Op zondag 19 april 2015 21:04 schreef Gripper het volgende:
Maar jij hebt dit jaar geen basis critic, als dit je eerste 100+ is, dus dan gaat het met die variatie ook mis![]()
Evengoed een lekker ritje gehad toch, ook al had je t zwaar. EP groepje?
Ik was trouwens gisteren nog bij die koers waar we vorig jaar hebben staan kijken, in Meerkerk, weet je nog?
ik had het gelezen ja... was lekker ritje toen.quote:Op zondag 19 april 2015 21:04 schreef Gripper het volgende:
Maar jij hebt dit jaar geen basis critic, als dit je eerste 100+ is, dus dan gaat het met die variatie ook mis![]()
Ik was trouwens gisteren nog bij die koers waar we vorig jaar hebben staan kijken, in Meerkerk, weet je nog?
anno wallaard memorialquote:Op zondag 19 april 2015 21:04 schreef Gripper het volgende:
Alles op 't buutnblaad?quote:Op zondag 19 april 2015 16:48 schreef Yankee het volgende:
Teutoburgerwald tochtje gefietst vandaag, op de Canyonmensen mensen wat een genot, wat een apparaat
quote:Op zondag 19 april 2015 23:12 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag gekoerst in Blauwhuis. Veel gasten die niet zo goed peloton reden en er werd wat laf gekoerst. Probeerde een paar keer weg te komen, maar dat lukte niet. Het was wel een mooi parcours van 10 km. Veel smalle wegen, maar door het gebrek aan echt harde wind werd er lafjes gekoerst.
Op 5 km voor het einde zat ik met een ploeggenoot achterin te balen toen het op een lint ging en ik dus te ver zat. In een ruk ben ik met 50-55 per uur zag ik later op Strava langs 40 man naar voren gereden.
Daar ff gewacht en toen ik een gaatje zag naar een koploper gesprongen. Helaas kregen we niet veel ruimte dus ik trok maar door. Hij moest lossen en ik kreeg een ander mee. We hadden al gauw een redelijk gat, maar vielen op het laatst door de ongunstige wind toch stil en op 400-500 meter van de finish teruggepakt helaas
Achteraf gezien misten we net een mannetje. Met z'n drieën was 't denk ik wel te doen geweest. Toch wel een lekker gevoel aan overgehouden. Blijven aanvallen, dan komt die goede klassering wel.
oh zekersquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 23:12 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag gekoerst in Blauwhuis. Veel gasten die niet zo goed peloton reden en er werd wat laf gekoerst. Probeerde een paar keer weg te komen, maar dat lukte niet. Het was wel een mooi parcours van 10 km. Veel smalle wegen, maar door het gebrek aan echt harde wind werd er lafjes gekoerst.
Op 5 km voor het einde zat ik met een ploeggenoot achterin te balen toen het op een lint ging en ik dus te ver zat. In een ruk ben ik met 50-55 per uur zag ik later op Strava langs 40 man naar voren gereden.
Daar ff gewacht en toen ik een gaatje zag naar een koploper gesprongen. Helaas kregen we niet veel ruimte dus ik trok maar door. Hij moest lossen en ik kreeg een ander mee. We hadden al gauw een redelijk gat, maar vielen op het laatst door de ongunstige wind toch stil en op 400-500 meter van de finish teruggepakt helaas
Achteraf gezien misten we net een mannetje. Met z'n drieën was 't denk ik wel te doen geweest. Toch wel een lekker gevoel aan overgehouden. Blijven aanvallen, dan komt die goede klassering wel.
Lekker hoor, mooi gebied zo te zien.quote:Op maandag 20 april 2015 07:49 schreef Oksel het volgende:
Zo, rit 2. Rit 1 ging goed. Kwam 15 Min achter wombcat binnen.
Bekijk mijn rit van 113,6 km op Strava: http://app.strava.com/activities/288455293
Aan t eind kom je als je heuvel op traag bent in van die groepjes terecht die niet willen rijden, dus de laatste 30-40 Km op t vlakke veel kopwerk gedaan en er veel Mensen (toerders) afgereden.
Nog 2 keer geprobeerd weg te rijden uit de groep, maar mocht niet van een pappa die mij terughaalde zodat zn zoon kon afsprinten. Wat een kneus
Gewoon die zoon in de hekken rijden en die vader in z'n bek rochelen. En daarna afranselen met die fietspompen samen met wombcat.quote:Op maandag 20 april 2015 07:49 schreef Oksel het volgende:
Zo, rit 2. Rit 1 ging goed. Kwam 15 Min achter wombcat binnen.
Bekijk mijn rit van 113,6 km op Strava: http://app.strava.com/activities/288455293
Aan t eind kom je als je heuvel op traag bent in van die groepjes terecht die niet willen rijden, dus de laatste 30-40 Km op t vlakke veel kopwerk gedaan en er veel Mensen (toerders) afgereden.
Nog 2 keer geprobeerd weg te rijden uit de groep, maar mocht niet van een pappa die mij terughaalde zodat zn zoon kon afsprinten. Wat een kneus
Of zn banden vullen met water/cementquote:Op maandag 20 april 2015 08:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon die zoon in de hekken rijden en die vader in z'n bek rochelen. En daarna afranselen met die fietspompen samen met wombcat.
Niet fucken met de hollanders Tukkers.
Haha wat een luxe he. Die willier van je een "slechtweerfiets" kunnen noemenquote:Op maandag 20 april 2015 08:07 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nee, heb de afgelopen maanden steeds op mijn 'slecht weer fiets' gereden.
Klopt, eigenlijk slaat het nergens opquote:Op maandag 20 april 2015 08:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Haha wat een luxe he. Die willier van je een "slechtweerfiets" kunnen noemen![]()
Ik rij sinds dit weekend juist weer op m'n gerestaureerde slechtweerfiets die eigenlijk toch best wel heel lekker rijdt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |