toffe grap iddquote:
Heb je je lolbroek weer aan Mex?quote:
Zeker.quote:
Vanmiddag trouwens F1 Rewind op BBC2quote:
Oh ik dacht je grapjas XDquote:
Wat is daar te zien? Hoe laat?quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vanmiddag trouwens F1 Rewind op BBC2
Van 16.00 - 17.00 op BBC2quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is daar te zien? Hoe laat?
quote:Sports. Relive coverage of three classic races from the Formula 1 archives.
The 1976 season memorably concluded at the Japanese Grand Prix, where the battle for the title between great rivals James Hunt and Niki Lauda took an unexpected twist. There was also late drama at the Australian Grand Prix in 1986, which pitted Nigel Mansell against Nelson Piquet and Alain Prost.
And there's another chance to see the incredible conclusion to the 2008 season, when the year-long duel between Lewis Hamilton and Felipe Massa was only settled at the final corner of the Brazilian Grand Prix. In this programme: Revisiting three races where the title was decided with a dramatic final twist - the 1976 Japanese Grand Prix, the Australian Grand Prix in 1986 and the 2008 Brazilian Grand Prix.
Topshow. Even noteren. Vooral 1986 is legendarisch. 1976 vond ik anticlimaxish en 2008 heb ik wat te vaak gezien. Maar oude F1-beelden zijn altijd een topshow.quote:
hm, ik heb weer een tactische werkplek gekozen zodat er een pilaar tussen mij en de TV staat. Heb je een 48" TV krijg ik het nog voor elkaar het scherm niet te kunnen zienquote:
ik heb het best koud eigenlijk. bedenk mij nu dat de thermostaat niet weet dat ik thuis werk...quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg wie komt er kopje thee drinken bij mij?
Ik heb raam open staanquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb het best koud eigenlijk. bedenk mij nu dat de thermostaat niet weet dat ik thuis werk...
Noemt Jimmy hem zo?quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Eens kijken of ik mijn ouders kan verleiden om met mij en de honden naar het bos te gaan van het weekend.
Mr. D en ik moeten oefenen voor onze grote wandelingen die we van plan zijn.
Ik had vanochtend een monsterfax. Ik had er bijna een foto van gemaakt.quote:
#nexus5 #instafaxquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een monsterfax. Ik had er bijna een foto van gemaakt.
Die zal wel met z'n hoofd onder de dekens liggen en de telefoon er uit hebben getrokken, want hij wordt morgen 50.quote:
Gelukkig is hij geestelijk soms nog net een puber en mag hij daarom lekker op 3FM blijven.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die zal wel met z'n hoofd onder de dekens liggen en de telefoon er uit hebben getrokken, want hij wordt morgen 50.
en morgen ook niet op Radio 2.quote:
Volgens z'n twitter-bio is ie fan van Bad Religion, dus is ie nu al een grote vriend van me.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:06 schreef ddx het volgende:
[..]
Mark van der Molen
http://www.3fm.nl/dj/Mark-van-der-Molen
Nog nooit gehoord.
baal er ook van. Hoort toch bij de vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
Geen Rob, m'n hele vrijdag naar de tyfuskijk er altijd wel naar uit, heerlijke radio om het weekend in te gaan...
Klopt, hij heeft vandaag én volgende week vrijgenomen en zit (volgens mij samen met Fred) ergens in een huisje in Frankrijk zonder internet om ervoor te zorgen dat 'ie AB-SO-LUUT NIET gefeliciteerd wordt met z'n verjaardag.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die zal wel met z'n hoofd onder de dekens liggen en de telefoon er uit hebben getrokken, want hij wordt morgen 50.
Dat laatste vind ik wel een top ideequote:Op vrijdag 17 april 2015 14:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
baal er ook van. Hoort toch bij de vrijdagmiddag.
Nu ja, dan trekken we gewoon nu het bier al open.
Sla je collega!quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er heeft hier iemand de radio op 538 gezet. Jandino in de ether. Godverdomme.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er heeft hier iemand de radio op 538 gezet. Jandino in de ether. Godverdomme.
Is er nog steeds een date of 70 euro?quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, al best een tijd niet meer. Dat heet tegenwoordig 'de hartjesmannen'.
Ik denk aan vieze onderbroekenquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Zegt die man op de radio: "een stapel geeltjes" moet ik gelijk aan geld denken ipv post-its.
wantquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
C&S gaan nog spijt krijgen van hun overstap.
Denk dat er in het contract staat dat je een baardje moet laten groeien voor bij je lederen zwarte jasje.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Oeh, de persoon die ons optreden in Kijkduin heeft geregeld vorig jaar (en dit jaar weer vermoedelijk) kent Casper van KensingtonMisschien mag ik met ze meespelen
ff proberen te regelen
Ik heb toch al een baardjequote:Op vrijdag 17 april 2015 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk dat er in het contract staat dat je een baardje moet laten groeien voor bij je lederen zwarte jasje.
Muis tot aarde als ik ooit dood ben.quote:
Waaorm krijgen coen en sander volgens jouw spijgt???quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muis tot aarde als ik ooit dood ben.
Omdat ze de platen niet kunnen draaien die ze willen. Denk niet dat de baas van 538 het goedkeurt als ze Matchbox 20 willen draaien of iets anders wat niet mainstream is.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waaorm krijgen coen en sander volgens jouw spijgt???
Ik moet wachten tot ongeveer kwart voor 8quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
Nog een klein uurtje en dan weekend
[ afbeelding ]
21 minutenquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
Nog een klein uurtje en dan weekend
[ afbeelding ]
Ik stop meestal ook half 5 - kwart voor 5quote:
Mijn werktijd is tot 16:30quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik stop meestal ook half 5 - kwart voor 5rebels dat ik ben
Mijne officieel ook, want ik begin 8:00 en heb een half uur pauze...quote:
n00bquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijne officieel ook, want ik begin 8:00 en heb een half uur pauze...
Echter werk ik vaak wel tot 17:00... Hart voor de zaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:26 schreef ChatGirl het volgende:
Werken
Mag mits het salaris nog steeds op mijn rekening komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Neuh.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag mits het salaris nog steeds op mijn rekening komt.
spijkerbroeken met mouwen?quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens vind ik dit een vervelende periode om kleding uit te zoeken. Alles is of te warm of te koud of ik kom uit op saaie spijkerbroeken met long sleeves...
Hey, da's vlakbij de zwarte ruiterquote:Op vrijdag 17 april 2015 16:36 schreef ChatGirl het volgende:
Behoorlijk NSFW dit, maar WTF?!
http://www.dumpert.nl/med(...)se_stadscentrum.html![]()
meer de Bruine Ruiter dan....quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey, da's vlakbij de zwarte ruiter
hai (s)chatjequote:
Ik zie net op fb dat een oud-klasgenoot op het moment supreme langs liep.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey, da's vlakbij de zwarte ruiter
quote:
feel the lovequote:Op vrijdag 17 april 2015 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen alvast een fijn weekend.
Ik heb een druk weekend voor de boeg, vol met bankhangen, haken, naaien, knuffelen en spelen met de honden, wandelen met de honden.
Lief zijn voor elkaar
En ergens wil ik heel klef en heel niet-Nederlands zeggen: ik hou van jullieGewoon omdat het kan
.
hoiquote:
Vrij omdat hij morgen jarig is. (zegt ze)quote:
Oké.quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen alvast een fijn weekend.
Ik heb een druk weekend voor de boeg, vol met bankhangen, haken, naaien, knuffelen en spelen met de honden, wandelen met de honden.
Lief zijn voor elkaar
En ergens wil ik heel klef en heel niet-Nederlands zeggen: ik hou van jullieGewoon omdat het kan
.
Stenders?quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:44 schreef Evertjan het volgende:
ik herken de stem van deze DJ van de vrihdagavond op radio veronica
Ik snap hier niks vanquote:Op zaterdag 18 april 2015 00:30 schreef Againzender het volgende:
Dat je nog aan het werk bent, en ziet dat er nog 1 collega online is. Die zit terecht twee schalen hoger dan ik. Niet alleen er zijn, maar ik weet dat als dit niet goed gaat hij gaat meehelpen.
Vandaag begonnen met hardlopen, ik moet mij daar niet laten leiden door mijn werk. Dat zou op een dag als vandaag een agressief loopje worden
Maar als team regelen we het wel weer.
dat lijkt mij sterk?quote:Op zaterdag 18 april 2015 01:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ground Control to Major Tom
Volgens 3fmfan hiervoor nog nooit gedraaid op 3fm![]()
veel plezier in Smalland!quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:53 schreef Againzender het volgende:
aan het werk tijdens het ontbijt, en zo naar ikea
en de zon schijnt
Auwquote:Helemaal niets mis mee, 50. Mijn vader is het ook en dat is een hele leuke man.
wellicht ooit het abo op naam van je vader afgesloten toen je nog minderjarig was, later overgezet op je eigen naam maar nooit de geboortedatum aangepast? Of KPN heeft z'n systeem niet op orde, dat kan natuurlijk ook en is wellicht nog waarschijnlijker ookquote:Op zaterdag 18 april 2015 11:58 schreef MarijeH het volgende:
Ik krijg zojuist het volgende sms-bericht van KPN: "omdat u vandaag jarig bent hebben wij een bijzondere verrassing voor u klaar staan".
Dat is vreemd, omdat ik vandaag niet jarig ben. Mijn vader is vandaag wel jarig.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 12:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wellicht ooit het abo op naam van je vader afgesloten toen je nog minderjarig was, later overgezet op je eigen naam maar nooit de geboortedatum aangepast? Of KPN heeft z'n systeem niet op orde, dat kan natuurlijk ook en is wellicht nog waarschijnlijker ook
Kreeg zelf begin dit jaar mijn nieuwe zorgpolis....op het e-mailadres van mijn ouders. En dat mailadres hebben ze pas aangemaakt toen ik al zeker een jaar of 4 het huis uit was....ook het telegoonnummer van mijn ouders stond nog in hun systeem
zo, net even belastingaangifte gedaan. krijg maar liefst 50euro terug!
nou, hier in lwd staat er wat wind en is het in de schaduw nog best fris zonder vest of jasquote:
Mijn moeder is 68 en van haar heb ik alle muziekliefde meegekregen. Stenders is wat dat betreft een soort moeder voor mijquote:Op zaterdag 18 april 2015 10:16 schreef Sersjee het volgende:
Reactie bij het nieuwsbericht over Rob's verjaardag:
[..]
Auw
"wil zich nog meer profileren als 'nieuwe muziekgoeroe'"quote:Opa Beelen gedwongen achter de geraniums
Giel Beelen schopt grootvader de laan uit
door Ronneke van der Genugten
Het zal de trouwe luisteraar van Radio 3FM niet ontgaan zijn. Van de een op de andere dag ontbreekt het weerpraatje van opa Beelen. De 90-jarige Guus uit Hummelo is diep teleurgesteld in zijn kleinzoon. Zal hij op late leeftijd alsnog gedwongen worden om achter de geraniums te gaan zitten?!
Opa Beelen presenteerde tot vorige week tien jaar lang elke maandag, woensdag en vrijdag om half acht en half negen zijn weerbericht op Radio 3FM. Van zijn bekende uitspraken als "Wie bij tegenwind zijn land bemest, draagt aan het einde van de dag een bruin vest" werden zelfs drie boekjes gebundeld. Luisteraars bleven vaak nog even in de auto zitten, terwijl de plaats van bestemming al was bereikt, om te wachten op de dagelijkse weerspreuk van opa Beelen.
Na het vertrek van boezemvrienden Gerard Ekdom, die nu Giels directe concurrent wordt op het florerende Radio 2 en Coen & Sander, die naar Radio 538 zijn vertrokken is zijn kleinzoon volgens opa Beelen de weg kwijt.
"Hij is nu de oudste dj van 3FM en vindt kennelijk dat ineens alles anders moet. Giel heeft zijn meest populaire rubrieken, Begin de dag met een dansje en Opa Beelen zonder enige vooraankondiging de nek om gedraaid en wil zich nog meer profileren als 'nieuwe muziekgoeroe'."
Niet alleen Giel lijkt in de war, opa heeft er ook moeite mee. "Edwin Evers zei afgelopen week nog in jullie krant dat het geheim van succes is dat je moet blijven doen wat je doet. Waarom wijkt Giel af van deze wijze raad? Ik ben bang dat mijn kleinzoon graag een muziekprogramma wil maken dat hij vooral zelf leuk vindt. Kennelijk vindt hij zijn eigen plezier belangrijker dan voldoen aan de eisen van zijn luisteraars."
Eerlijk is eerlijk, opa ligt zelf ook een beetje dwars. Giel wilde hem nog wel in zijn programma, maar niet meer als weerman. Als we de radioman confronteren met de klaagzang van zijn grootvader reageert hij vrij offensief. "Ik vind het allemaal vrij voorbarig om te stellen dat ik hem aan de kant heb gezet. Ik ga hem meteen bellen en meer wil ik er niet over zeggen."
Opa Beelen lijkt vooralsnog stellig in zijn besluit om niet meer op te treden in de shows van zijn kleinzoon. "Ik mag volgens Giel nog wel op komen draven om iets te zeggen over bijvoorbeeld de Nationale Brillendag. Ik ben weerman! Alsof je Helga van Leur voortaan All You Need Is Love laat presenteren."
Giel lijkt echter vastberaden in zijn keuze. Opa's grootste angst om weg te kwijnen achter de geraniums lijkt werkelijkheid te worden.
quote:
quote:
Dat het niemand boeit.quote:
Hahaha, jij leest de Telegraaf!quote:Op zondag 19 april 2015 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)a_de_laan_uit__.html
[..]
"wil zich nog meer profileren als 'nieuwe muziekgoeroe'"[ afbeelding ]
Vast niks van waar, dus Giel heeft weer wat publiciteit weten te krijgen...
3140quote:
Ik ben meer een fan van NEN 0512.quote:
Wie kent hem niet!quote:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 20-04-2015 om 09:03:19Nog minder dan een uur! Even voor tienen mag ik heel tof nieuws bekend maken en meteen een superweek MetMichiel aankondigen. Check #3FM! reageer retweet
Godsamme.quote:Op maandag 20 april 2015 09:25 schreef Pino112 het volgende:
3FM presents Solar Weekend
Met: Jett Rebel!
http://go.3fm.nl/festival(...)lar-Weekend-Festival
wut? Die slaan de plank redelijk mis iddquote:Op maandag 20 april 2015 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godsamme.
Ik hoorde van het weekend een aankondiging voor Retropop. Met o.a. Tom Jones, ABC, OMD, Clouseau... En ook weer fucking Jett Rebel. Heel retro, mensen!
http://www.retropop.nl/
Wel serieus best een grappige lineup.quote:Op maandag 20 april 2015 09:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wut? Die slaan de plank redelijk mis idd
Ik vind de Afterpartees daar meer misstaan eigenlijk...quote:Op maandag 20 april 2015 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godsamme.
Ik hoorde van het weekend een aankondiging voor Retropop. Met o.a. Tom Jones, ABC, OMD, Clouseau... En ook weer fucking Jett Rebel. Heel retro, mensen!
http://www.retropop.nl/
Jawel! Maar Jett Rebelquote:Op maandag 20 april 2015 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel serieus best een grappige lineup.
Zeker! Op die standaard actuele shit na.quote:Op maandag 20 april 2015 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel serieus best een grappige lineup.
Nou idd....quote:Op maandag 20 april 2015 10:36 schreef Sersjee het volgende:
Is die Freddie tribute alweer 23 jaar geleden?! De fuck.
Ik hoop hetquote:
Ik heb gewoon keihard Metallica aangevraagdquote:Op maandag 20 april 2015 10:36 schreef Sersjee het volgende:
En waarom ook niet. James was toen nog best bij stem en ze rockten als een malle.quote:Op maandag 20 april 2015 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb gewoon keihard Metallica aangevraagd(Stone Cold Crazy)
Ze zullen eens afwijken iddquote:
Dat was idd een prima versiequote:Op maandag 20 april 2015 10:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En waarom ook niet. James was toen nog best bij stem en ze rockten als een malle.
Of bezetquote:
quote:
Ja sorryquote:
Wat een eigendunk weerquote:
Wat is daar raar aan?quote:Op maandag 20 april 2015 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
En jawel.. Jett Rebel, Typhoon en Don Diablo naar Solar![]()
![]()
Klopt: Roel, Pandaplint, Pino, Wolfrolf, Mexicanobakker, Rubbereend, Againzender etc etc....quote:Op maandag 20 april 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat een eigendunk weerEr zijn meer leuke bezette mannen dan jij in de wereld...
Bronson was toch ook niet meer vrijgezel?quote:Op maandag 20 april 2015 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt: Roel, Pandaplint, Pino, Wolfrolf, Mexicanobakker, Rubbereend, Againzender etc etc....
Maar er zijn ook genoeg leuke vrijgezelle mannen, ik noem een Bronson
Bronson heeft toch ook een mokkeltje?quote:Op maandag 20 april 2015 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt: Roel, Pandaplint, Pino, Wolfrolf, Mexicanobakker, Rubbereend, Againzender etc etc....
Maar er zijn ook genoeg leuke vrijgezelle mannen, ik noem een Bronson
Happy single, ondanks dat ik dat een gi-gan-ti-sche kut term vind.quote:Op maandag 20 april 2015 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
Oh heb ik wat gemist
ik weet niet van iedereen de status hierwist niet waar ik Sersjee moest plaatsen bijvoorbeeld.
Maar Jimmy mag z'n Jimmy dus ergens inhangen? Nice
Ik lig nu al in foetushouding in een hoek van 90 graden. 't Is wel warm.quote:Op maandag 20 april 2015 11:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Happy single, ondanks dat ik dat een gi-gan-ti-sche kut term vind.
Tevens: dus blijkbaar krijgen we de hele week bij Michiel elk uur de vrienden van de Foo's? Ik vrees voor Roel's geestelijk welzijn...
haha herkenbaarquote:Op maandag 20 april 2015 11:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Happy single, ondanks dat ik dat een gi-gan-ti-sche kut term vind.
Tevens: dus blijkbaar krijgen we de hele week bij Michiel elk uur de vrienden van de Foo's? Ik vrees voor Roel's geestelijk welzijn...
Heel zeker. Vanochtend nog.quote:Op maandag 20 april 2015 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
Oh heb ik wat gemist
ik weet niet van iedereen de status hierwist niet waar ik Sersjee moest plaatsen bijvoorbeeld.
Maar Jimmy mag z'n Jimmy dus ergens inhangen? Nice
quote:
Terecht...quote:Op maandag 20 april 2015 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Gisteren draaide ze Phil Collins in het foute uur op Q...
Je vindt dat Phil in het rijtje hoort van Village People met YMCA?quote:Op maandag 20 april 2015 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Terecht...
Genesis prima... Phil Collins solo heb ik echt helemaal niks mee...
Hahaha nee dat ook weer nietquote:Op maandag 20 april 2015 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vindt dat Phil in het rijtje hoort van Village People met YMCA?
En geen Coldplayquote:
Idd dit. Fix you gaat door merg en been.quote:
quote:
Iglo is van ijsquote:Op maandag 20 april 2015 14:12 schreef Pino112 het volgende:
Kensington heeft een nieuwe single: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/28412
Vrijdag MH.
Godverdomme.quote:Op maandag 20 april 2015 14:12 schreef Pino112 het volgende:
Kensington heeft een nieuwe single: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/28412
Vrijdag MH.
Iglo zit toch meer in de vissticks?quote:
Hoitjesquote:
Nou.quote:Op maandag 20 april 2015 16:15 schreef Pandaplint het volgende:
Roel springt nu van woede door z'n systeemplafond
quote:
Leugens.quote:Op maandag 20 april 2015 10:36 schreef Sersjee het volgende:
Nog 2 nachtjes slapenquote:Op maandag 20 april 2015 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kanonne
Ik sta op springen voor die film
Voor wat?quote:
Age of Ultron.quote:
Dafuq is dat?quote:
Ik ook van jouquote:
Dadelijk nog een keer Avengers kijken (op tv dat wel, maar toch).quote:
ik had de britse blurayquote:Op maandag 20 april 2015 20:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dadelijk nog een keer Avengers kijken (op tv dat wel, maar toch).
quote:Op maandag 20 april 2015 20:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
CG ik zit te hard te fanboien denk ik
Hahaha watquote:Op maandag 20 april 2015 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik had de britse bluray
Daarin is het wapen waarmee Loki ome Phil vermoord gewoon keihard verdwenen
Ik heb daar niets meequote:
van die stripboekies?quote:
Haters gaan hatenquote:
Ik las war on drugs doden xDquote:
Het is vandaag wel 4/20, dus er is vast iemand gestorven aan een overdosis cannabisquote:
Joostquote:Op maandag 20 april 2015 22:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zit even wat kwaliteitsvideo's te kijken op youtube
Mijn guitly pleasures
Foute Après-Ski en smartlappen
De vrolijke koster is een absolute klassieker, maar dan wel in de uitvoering van Johnny Jordaan of eventueel die van Nico Landers. De naam "feestteam" alleen al is van een gigantische treurigheid waar je bang van wordt.quote:Op maandag 20 april 2015 22:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zit even wat kwaliteitsvideo's te kijken op youtube
Mijn guitly pleasures
Foute Après-Ski en smartlappen
Tja het origineel is beter idd, maar het feestteam is natuurlijk wel een begrip in de Après-skiquote:Op maandag 20 april 2015 22:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De vrolijke koster is een absolute klassieker, maar dan wel in de uitvoering van Johnny Jordaan of eventueel die van Nico Landers. De naam "feestteam" alleen al is van een gigantische treurigheid waar je bang van wordt.
Dat zeg ik, van een gigantische treurigheid waar je bang van wordt.quote:Op maandag 20 april 2015 22:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja het origineel is beter idd, maar het feestteam is natuurlijk wel een begrip in de Après-ski
quote:Op maandag 20 april 2015 22:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, van een gigantische treurigheid waar je bang van wordt.
100% mee eens. Typisch geval van een cover die beter is dan het origineel.quote:Op maandag 20 april 2015 22:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Overigens is een van de beste smartlappen voor mij toch wel "De Fles" van André Hazes & Herman Brood. Geen 2 betere mensen die dat zouden kunnen zingen
Weet iemand waar de Cannabis?quote:Op maandag 20 april 2015 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is vandaag wel 4/20, dus er is vast iemand gestorven aan een overdosis cannabis
Ik ken het niet maar het staat op de lijst van Tilburg Zingt a.s. Zondag dus ik twijfel of ik het moet gaan kijken. Ben in een goede bui vandaag en wil niet huilend gaan slapen.quote:Op maandag 20 april 2015 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
En wat te denken van deze klassieker
Tilburg Zingt.quote:Op maandag 20 april 2015 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar het staat op de lijst van Tilburg Zingt a.s. Zondag dus ik twijfel of ik het moet gaan kijken. Ben in een goede bui vandaag en wil niet huilend gaan slapen.
Zigeunermuziek met altijd prima accordeon-werkquote:Op maandag 20 april 2015 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar het staat op de lijst van Tilburg Zingt a.s. Zondag dus ik twijfel of ik het moet gaan kijken. Ben in een goede bui vandaag en wil niet huilend gaan slapen.
Blijf je toch lekker thuis naar je shoes gazen.quote:Op maandag 20 april 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tilburg Zingt.
Kijken naar een F1-race is nog boeiender.
Even die lijst gescand. Goedgekeurd alleen al omdat de Kreuners er bij staan. Heerlijke meebruller!quote:Op maandag 20 april 2015 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet wel van alcohol houden vind ik altijd om bij dat soort muziek te gaan kijkenquote:Op maandag 20 april 2015 22:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Even die lijst gescand. Goedgekeurd alleen al omdat de Kreuners er bij staan. Heerlijke meebruller!
Sersj heeft spaanse pantoffelsquote:Op maandag 20 april 2015 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Blijf je toch lekker thuis naar je shoes gazen.
Ze hebben Delilah van de lijst geschrapt en ik ben dusdanig kwaod daarover dat ik dit jaar wellicht weer oversla.quote:Op maandag 20 april 2015 22:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zigeunermuziek met altijd prima accordeon-werk
Ik vind het altijd een beetje de Nederlandse variant van Country(zelfde akkoordenschema's, onderwerpen in de tekst, typische folk-instrumenten)
Kusjekroel.quote:Op maandag 20 april 2015 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Blijf je toch lekker thuis naar je shoes gazen.
Ik zou gaan kijken, altijd gewoon een gezellig feestje en je voelt je altijd opeens verdomd intelligent, slank, goedgekleed etc. tussen het publiekquote:Op maandag 20 april 2015 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben Delilah van de lijst geschrapt en ik ben dusdanig kwaod daarover dat ik dit jaar wellicht weer oversla.
Inderdaad. Spaanse sloffen ftmodderfokkin'w! Maar Cee's reactie was niet aan mij gericht.quote:
Dat maakt Wolfje allemaal niet uitquote:Op maandag 20 april 2015 22:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad. Spaanse sloffen ftmodderfokkin'w! Maar Cee's reactie was niet aan mij gericht.
Klinkt als een nare rash.quote:Op maandag 20 april 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cee, je had naar Roadburn moeten gaan.
Echt, Wát een trollen in Tilburg, geweldig.quote:Op maandag 20 april 2015 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou gaan kijken, altijd gewoon een gezellig feestje en je voelt je altijd opeens verdomd intelligent, slank, goedgekleed etc. tussen het publiek(ik was naar het Jordaanfestival dit jaar, wat een tokkiebende
prachtig
)
Zo ben ik eens van werk direct naar een concert van Normaal gegaan met een paar collega's. Sta je dan in je overhemdquote:Op maandag 20 april 2015 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou gaan kijken, altijd gewoon een gezellig feestje en je voelt je altijd opeens verdomd intelligent, slank, goedgekleed etc. tussen het publiek(ik was naar het Jordaanfestival dit jaar, wat een tokkiebende
prachtig
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |