Geen idee eigenlijk. Ik zeg altijd moonoopóólie, maar andere heb ik ze op z'n Engels gehoord. Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:20 schreef Waterdrinker het volgende:
Is het eigenlijk moonoopóólie of moonóppoolie?
Dank voor deze persoonlijke reactie. Ik heb direct gestemd in de peilingen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik zeg altijd moonoopóólie, maar andere heb ik ze op z'n Engels gehoord. Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit.
Je kan niet direct stemmen, alleen ja of nee of met moira...quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:25 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dank voor deze persoonlijke reactie. Ik heb direct gestemd in de peilingen.
Stel je gerust tegenkandidaat. Ik zal geen haatcampagne starten. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:55 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik wilde me eerst tegenkandidaat stellen, maar ik stem nu alsnog op jou.
ja, precies datquote:Op vrijdag 17 april 2015 09:09 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Users mogen het wel en modjes niet?
Hij typte nog mongooltje. Dat klinkt best lief.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het wel erg frappant dat een eindredactielid en moderator users zo uitkaffert.
Mijn humor verandert niet hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vroeger was ONZ levendiger dan nu. Tijden en humor veranderen. Ik wil proberen er weer wat van te maken.
2 ook. Vanaf nu graagquote:Op vrijdag 17 april 2015 09:30 schreef dimmak het volgende:
Kunnen we 3 alvast in werking zetten vanmiddag? En graag vanaf 14:00 ipv 16:00.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |