Inside info van moira. Lekken uit een privé forum.quote:Op vrijdag 17 april 2015 06:07 schreef Homijn het volgende:
Zijn er mod-verkiezingen? Waarom weet ik daar niks van?
Ik bewaar goede herinneringen aan de KLB-modverkiezingen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 06:11 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Inside info van moira. Lekken uit een privé forum.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 03:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt de mazzel dat de concurrentie waarschijnlijk nog waardelozer is.
Tegenwoordig staan er duizend topics in ONZ met 1 zin, waarvan 1 grappig. Dat schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 17 april 2015 07:46 schreef Anne het volgende:
Ik heb Nee gestemd.
Eenzinstopics werden vroeger trouwens de meest grappige topics ooit. Dat geforceerd grappig doen, zoals de hele OP van dit topic, vind ik dus niet grappig.
Vroeger was ONZ levendiger dan nu. Tijden en humor veranderen. Ik wil proberen er weer wat van te maken.quote:Op vrijdag 17 april 2015 07:46 schreef Anne het volgende:
Ik heb Nee gestemd.
Eenzinstopics werden vroeger trouwens de meest grappige topics ooit. Dat geforceerd grappig doen, zoals de hele OP van dit topic, vind ik dus niet grappig.
Moira6.rar is al in de maakquote:Op vrijdag 17 april 2015 08:12 schreef Woestijnvos het volgende:
Alleen als je de blote tetten van Moira post.
Geen idee eigenlijk. Ik zeg altijd moonoopóólie, maar andere heb ik ze op z'n Engels gehoord. Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:20 schreef Waterdrinker het volgende:
Is het eigenlijk moonoopóólie of moonóppoolie?
Dank voor deze persoonlijke reactie. Ik heb direct gestemd in de peilingen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik zeg altijd moonoopóólie, maar andere heb ik ze op z'n Engels gehoord. Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit.
Je kan niet direct stemmen, alleen ja of nee of met moira...quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:25 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dank voor deze persoonlijke reactie. Ik heb direct gestemd in de peilingen.
Stel je gerust tegenkandidaat. Ik zal geen haatcampagne starten. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:55 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik wilde me eerst tegenkandidaat stellen, maar ik stem nu alsnog op jou.
ja, precies datquote:Op vrijdag 17 april 2015 09:09 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Users mogen het wel en modjes niet?
Hij typte nog mongooltje. Dat klinkt best lief.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het wel erg frappant dat een eindredactielid en moderator users zo uitkaffert.
Mijn humor verandert niet hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vroeger was ONZ levendiger dan nu. Tijden en humor veranderen. Ik wil proberen er weer wat van te maken.
2 ook. Vanaf nu graagquote:Op vrijdag 17 april 2015 09:30 schreef dimmak het volgende:
Kunnen we 3 alvast in werking zetten vanmiddag? En graag vanaf 14:00 ipv 16:00.
Ik ben een overtuigend mensquote:Op vrijdag 17 april 2015 09:29 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Haha zie die Nee omhoog schieten.
Nou, dan kan ik maar beter meteen in m'n kist gaan liggenquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:46 schreef summer2bird het volgende:
Pff, er moet juist meer Fylax op FOK! komen.
Daar heb je beter internetbereik?quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, dan kan ik maar beter meteen in m'n kist gaan liggen
quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:02 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Daar heb je beter internetbereik?
Wat? Gewoon helemaal eraf?quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:45 schreef yvonne het volgende:
Meer tetten? Ik heb er straks nog maar 1, ik wil een reeks voor een-tettigen
IK WEET HET TOCH NIET, het is voor mij ook de eerste keerquote:
Mag wel bij de eerste keer blijven ook.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
IK WEET HET TOCH NIET, het is voor mij ook de eerste keer
Nee serieus, ik zeg dat ie eraf moet blijven en dat ze maar iets anders moeten verzinnen.
Die Moira.rar is alleen voor ingewijden natuurlijk. En voor de mensen van ONZ+quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
PS: Moira6.rar zou wel een plus zijn ja.
't bent inderdaad tiet voor een 1 tietigtopicquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee serieus, ik zeg dat ie eraf moet blijven en dat ze maar iets anders moeten verzinnen.
En dan vervangen voor een bionische tetquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haha ik zie een verband tussen 1 en 2.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan vervangen voor een bionische tet![]()
Tevens1: worden mijn geslachtsdelen weer verhuurd zonder dat ik ervan af weet
Tevens2: wat een zure sloten zijn er binnengestroomd in de loop van dit topic..kansloos
Dit dusquote:Op vrijdag 17 april 2015 09:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hmmmm. Ik krijg altijd een beetje jeuk van die zelfpromotie.
Ja, door moiraquote:Op vrijdag 17 april 2015 14:10 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wanneer sluit de stemming?
Worden er consequenties verbonden aan de stemming?
Ben je al gepijpt door bewonderaars?
Zit je je nou in te likken bij fylaxquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:15 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben tegen want haten op Fylax is gewoon te makkelijk.
Aldus de BNW moderatorquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:40 schreef jogy het volgende:
Ik ben fan. Ookal is het alleen maar omdat ONZ modereren alle levensvreugde uit je zuigt tot je een getraumatiseerde schaduw van je vroegere blije persoontje bent. Dus als je moderator wordt dan zet ik jouw active topics in 'e'en van mijn start-tabs en zie ik je sluitposts van enthousiast en levendig naar kort en zielloos veranderen in een paar weken en waar je in het prille begin nog de ijdele hoop hebt dat je enige sturing kan geven aan dit forum sluit je over een paar weken blind topics waar je in het begin nog je ziel en zaligheid stak om er toch iets van te maken.
En als je over een paar weekjes met lege ogen naar je scherm staart, denk dan aan deze post.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hmmmm. Ik krijg altijd een beetje jeuk van die zelfpromotie.
Nog bedankt voor deze: MED / Homijnquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, dan kan ik maar beter meteen in m'n kist gaan liggen
Goed verwoord, ex-collega.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:40 schreef jogy het volgende:
Ik ben fan. Ookal is het alleen maar omdat ONZ modereren alle levensvreugde uit je zuigt tot je een getraumatiseerde schaduw van je vroegere blije persoontje bent. Dus als je moderator wordt dan zet ik jouw active topics in 1 van mijn start-tabs en zie ik je sluitposts van enthousiast en levendig naar kort en zielloos veranderen in een paar weken en waar je in het prille begin nog de ijdele hoop hebt dat je enige sturing kan geven aan dit forum sluit je over een paar weken blind topics waar je in het begin nog je ziel en zaligheid stak om er toch iets van te maken.
En als je over een paar weekjes met lege ogen naar je scherm staart, denk dan aan deze post.
Blijkbaar viel het hem mee als hij 2 jaar later voor de 2e ronde wil gaanquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:40 schreef jogy het volgende:
Ik ben fan. Ookal is het alleen maar omdat ONZ modereren alle levensvreugde uit je zuigt tot je een getraumatiseerde schaduw van je vroegere blije persoontje bent. Dus als je moderator wordt dan zet ik jouw active topics in 1 van mijn start-tabs en zie ik je sluitposts van enthousiast en levendig naar kort en zielloos veranderen in een paar weken en waar je in het prille begin nog de ijdele hoop hebt dat je enige sturing kan geven aan dit forum sluit je over een paar weken blind topics waar je in het begin nog je ziel en zaligheid stak om er toch iets van te maken.
Gelukkig heb ik geen ziel....quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:40 schreef jogy het volgende:
En 3 kamelen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die had je toch verkocht voor een kratje bier en een maagd?
Schrik jij ook nog wel eens huilend wakker zonder dat je kan herinneren waarom?quote:
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Stemt u Monopoly bij de volgende verkiezing?
Je hebt gestemd op: Ja, mits Moira6.rar uitkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |