ik denk niet dat Paolo zo populair is als Stromae vorig jaar.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:53 schreef richolio het volgende:
Hm.. Die van jou klinkt wel logischer ja.
Al zou het een beetje Stromae verhaal kunnen worden. Wel populair, maar headliner hadden veel niet verwacht
Oh inderdaad, dacht eigenlijk dat die gast gewoon main stond toenquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paolo Nutini is toch geen headliner man. Die speelt midden op de dag stage 2 op Pinkpop. Als afsluiter van de Grolsch vind ik het al veel.
Ja, ik blijf het Grolsch noemen. Eat that. Misschien moet ik het gewoon Golf noemen.
Ik vind het wel een prima toevoeging, maar het is geen headlinerspot.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh inderdaad, dacht eigenlijk dat die gast gewoon main stond toen
Voorlopig is Underworld nog steeds de headliner op vrijdag Alpha, nevernooit dat Ben Howard of Paolo Nutini gaat headlinen. Als er nog een grote naam a la F&TM bekend wordt gemaakt voor vrijdag lijkt mij dat Underworld de Grolsch gaat headlinen, zijn in ieder geval te groot voor de Bravo.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel een prima toevoeging, maar het is geen headlinerspot.
Florence gaat dan de Grolsch headlinenquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:28 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Voorlopig is Underworld nog steeds de headliner op vrijdag Alpha, nevernooit dat Ben Howard of Paolo Nutini gaat headlinen. Als er nog een grote naam a la F&TM bekend wordt gemaakt voor vrijdag lijkt mij dat Underworld de Grolsch gaat headlinen, zijn in ieder geval te groot voor de Bravo.
Als Florence komt staat ze gewoon in de Alpha.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Florence gaat dan de Grolsch headlinen
Mwah, Ben Howard subheadliner, Underworld headliner, Florence in de Grolsch lijkt mij het meest logisch. Underworld spreekt mij toch echt wel meer tot de verbeelding van Florence.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als Florence komt staat ze gewoon in de Alpha.
Van ene Jelle. Niets bijzonders dus.quote:Ik heb uit hele betrouwbare bronnen vernomen dat er nog 2 "headliners" aankomen!
Jelle is van Lowlove zelf geloof ik. Maar ik zie het niet gebeuren nog 2 headliners.Als er al iets komt dan zal het maar 1tje zijnquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:57 schreef richolio het volgende:
Inderdaad
[..]
Van ene Jelle. Niets bijzonders dus.
Hoezo bevestigd?quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:05 schreef Herpderphawk het volgende:
Blur en Radiohead in principe bevestigd dus.
Jelle is niet van Lowlove, Indiaan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jelle is van Lowlove zelf geloof ik. Maar ik zie het niet gebeuren nog 2 headliners.Als er al iets komt dan zal het maar 1tje zijn
Ok dan heb ik het misquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation
We hebben geen idee.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok dan heb ik het misjij bent toch wel van Lowlove/ Weten jullie of er nog iets headlinerswaardig er aan zit te komen? Jullie zijn soms ook wel op wat dingen goed geïnformeerd.
Al valt het me wel op dat Lowlands dit jaar vrij weinig informatie naar buiten kwijtrijkt. Zo is lekken er dit jaar nauwelijks namen uit.
Niet zo likely geloof ik. Zou wel ontzettend tof zijn. Is vrij exclusiefquote:
Haha. Gisteren een half uur lopen zoeken of ik het ergens op een torrent-site of zo kon vinden. Dank voor de tip!quote:Op maandag 20 april 2015 13:30 schreef indiaantje89 het volgende:
La Sra, Tomassa klinkt ook erg fijn. Hun album is gratis te downloaden op hun website. Which is nice.
Te duur denk ik.quote:Op maandag 20 april 2015 14:59 schreef guinnessvld het volgende:
Zou Kings of Leon nog een kandidaat kunnen zijn?
Tot nu toe alleen spanje op 25/7 maar ga er vanuit dat ze meerdere data er aan vastplakken.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:55 schreef Ferraro het volgende:
In het overzicht staat DJVT op de zaterdag, terwijl op hun eigen site en die van Topbillin' de 23e als datum wordt genoemd. http://www.topbillin.nl/acts/de-jeugd-van-tegenwoordig/
En nou niet gelijk roepen 'DJVT wordt de Alpha afsluiter op de zondag' ;-)
Ook hier aangepast dus lijkt me credible jaquote:Op woensdag 15 april 2015 22:35 schreef theodoor9 het volgende:
DJVT ook op zaterdag
http://dejeugdvantegenwoordig.com
Heeft Festileaks al inside info?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
[..]
Ook hier aangepast dus lijkt me credible ja. Zal OP ook aanpassen.
Vandaag om 11.00 uur nieuwe Pukkelpop is kijken of daar wat bij zit voor LL.
Oei, dat doet wel pijn. Ook op Woo-Hah. Daar wilde ik misschien nog heen, maar zonder Run the Jewels is dat wel leeg.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zet maar een streep door Run the Jewels. Cancellen de gehele zomer.
Damn, hoezo?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zet maar een streep door Run the Jewels. Cancellen de gehele zomer.
De jeugd is op zaterdag toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Als ik zo het affiche kijk voor die zondag verwacht ik eigenlijk dat Interpol gewoon in de Heineken gaat spelen.
Passenger, Major Lazer, De Jeugd van Tegenwoordig in de Alpha?
Prima wat mij betreft, heb ik wel gezien de afgelopen 2 jaren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:53 schreef theodoor9 het volgende:
Chvrches is in ieder geval uitgesloten vanwege pukkelpop en v-festival.
Die was al bekend.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:42 schreef richolio het volgende:
The Offspring.. Komt wel dichtbij allemaal
Mehh. Twin Atlantic is wel leuk!quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die was al bekend.
The madness goes on! Frisch bestätigt für den Daypark sind DAWA, Chuck Ragan (Official), Against Me!, darwin deez, Twin Atlantic und Northcote. C U in 120 days! #FQXV
Lijkt me niet, zijn niet heel exclusief op de festival dit jaarquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat is nu die special guest oid op Reading? Alt-J?
Als ik moest kiezen tussen bands die qua stemgeluid op Bruce Springsteen lijken, heb ik liever Against Me! dan The Gaslight Anthemquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:47 schreef indiaantje89 het volgende:
The Gaslight Anthem lijkt me nu ook wel een voor de hand liggende naam.
Ja ze hebben een paar matige jaren achter de rug, al moet ik zeggen dat vooral dat Festival Republic podium vaak wel wat moois heeft, ze waren bv. vrij vroeg met dingen als Ed Sheeran, Bastille, Alt-J, stond er allemaal in of voor 2012.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Er zijn wel wat dingen die ik wil zien op LL hoor o.a.Panic At The Disco, The Gaslight Anthem, American Foutball, Parquet Courts, Catfish And The Bottlemen, Jamie XX, Deadmau5,Refused, mastodon, And So I Watch You From Afar, Cancer Bats etc.
Maar weinig mustsees. Al is de line-up weleens slechter geweest. Vorig jaar hadden ze Paramore nog daar als headliner.
Het heeft vaak ook wel wat hardere invloeden de laatste jaren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ze hebben een paar matige jaren achter de rug, al moet ik zeggen dat vooral dat Festival Republic podium vaak wel wat moois heeft, ze waren bv. vrij vroeg met dingen als Ed Sheeran, Bastille, Alt-J, stond er allemaal in of voor 2012.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:26 schreef Aisumasen het volgende:
Het lijkt me zeer stug dat Run The Jewels al hun Europese data, met tussenpozen van eind mei tot midden-september, zo onverwacht de prullenbak ingegooid hebben. Tenzij ze gisterenavond uit elkaar zijn gegaan, en ze alleen Pukkelpop hebben verwittigd...
Woo-Hah! weet in ieder geval vooralsnog niet beter dan dat ze gewoon komen en wacht totdat de boekers/het management aan Amerikaanse kant wakker worden voor duidelijkheid. Pukkelpop staat niet meer op de website van Run The Jewels (http://www.runthejewels.net/tour), alle andere data nog wel.
Dit dus.twitter:runjewels twitterde op dinsdag 21-04-2015 om 20:42:37WE DID NOT CANCEL OUR EUROPEAN SHOWS. We're just not on Pukkelpop this year. Being announced for that was a mistake. reageer retweet
Lekker bezig weer Pukkelpopquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]Dit dus.twitter:runjewels twitterde op dinsdag 21-04-2015 om 20:42:37WE DID NOT CANCEL OUR EUROPEAN SHOWS. We're just not on Pukkelpop this year. Being announced for that was a mistake. reageer retweet
Alleen La Sra, Tomassa was voortijdig gelekt. Verder is het dit jaar erg rustig ja. Jammer ergens ook wel, was altijd wel leuk dat zo nu en dan een bandje doorkwam via leaksquote:Op woensdag 22 april 2015 13:43 schreef theodoor9 het volgende:
Weinig zelfbevestigingen dit jaar. Maar ze hebben natuurlijk al heel vroeg de helft van de line-up al bekend gemaakt dit jaar.
Dan moet t Alpha worden, anders zijn ze er te groot voor.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ze Patrick Watson en José Gonzalez gewoon ergens lekker vroeg op de dag neerzetten. Heerlijk muziek om op wakker te worden.
Heineken kan ook wel.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan moet t Alpha worden, anders zijn ze er te groot voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |