ben benieuwd welke BNers.quote:Na jaren van verwoede pogingen, is het RTL 4 eindelijk gelukt om een stel BN’ers te strikken voor een VIP-versie van Jouw Vrouw Mijn Vrouw. De zesdelige serie Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS begint op 25 april. Dat heeft het station vrijdag aangekondigd. Door de jaren heen heeft RTL 4 heel wat BN’ers benaderd, waaronder Frans Bauer, Kim Holland en Hans Kazŕn, maar allen weigerden. Nu hebben toch een aantal sterren ‘ja’ gezegd, waaronder ex-voetballer Andy van der Meyde.
In Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS ruilen bekende Nederlanders vijf dagen lang van gezin om te ervaren hoe het eraan toe gaat in de families van andere BN’ers. “Al snel wordt duidelijk dat ze niet allemaal hetzelfde denken over de dagelijkse gang van zaken“, aldus RTL.
Wie de andere bekende kandidaten zijn, is nog niet bekend. Dat maakt RTL 4 in een later stadium bekend.
De realityshow zal elke Woensdag om 20.30 uur te zien zijn.
Ah, jij bent geen IWAB, maar een HIOAB.quote:
Dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 16 april 2015 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik Weet Alles Beter![]()
Maar ik ben dan ook een IWAB
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ah, jij bent geen IWAB, maar een HIOAB.
Ja idd, hoewel dat voor haar misschien ook wat makkelijker is dan voor de gemiddelde dertiger, zij heeft immers de meneer Kaktusshows al niet meer meegemaaktquote:Op donderdag 16 april 2015 23:00 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk best grappig dat Vurgien haar vriend PJR ook nauwelijks serieus neemt. Bij herhaling laat ze hem weten dat zijn veelbelovende toekomst vooral mijlenver áchter hem ligt en hij eigenlijk een uitgerangeerde ouwe man is die teert op wat ooit was (en nooit meer zal zijn).
Ik vond haar wel oprecht en een beetje cynisch grappig daarover doen. Ze hoort dat bijna dagelijks.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd, hoewel dat voor haar misschien ook wat makkelijker is dan voor de gemiddelde dertiger, zij heeft immers de meneer Kaktusshows al niet meer meegemaakt
Volgens mij ging hij zo uit z'n dak omdat hij niet gewend is kritiek te krijgen, en er helemaal niet mee om kan gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:53 schreef Mgolovic het volgende:
Ondanks dat Rob zich als een ontzettende lul gedroeg vond ik zijn reactie op het eind aan tafel tijdens het kijken al vreemd. Zijn uitbarsting leek uit het niets te komen. Dat hij nu aangeeft dat juist dat deel anders gemonteerd is bevestigd dat wel een beetje. Leek net alsof PJR of zijn teen mom iets beledigends tegen Rob zei waarop hij reageerde, maar dat dat er net uitgeknipt is.
Daar zijn ze wel goed in bij die programma's.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik had wel het idee dat er geknipt is, het sluit gewoon niet lekker op elkaar aan.
Kan er zo gauw niks over vinden.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
Komt er volgende week eigenlijk nog een aflevering?
Herhaling van Schoemacher/Curry.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
Komt er volgende week eigenlijk nog een aflevering?
gewoon lunch, dusquote:Op vrijdag 17 april 2015 17:26 schreef Cylvia het volgende:
Er zit een hoop ruimte tussen niets eten 'sochtends zoals bij de familie Geus, en een Turks brood met Turkse worst van Virgien. Wat overigens om 10 voor 12 werd genuttigd 😏
Brunch is het dan eigenlijkquote:
Ze zegt toch echt ontbijt.......quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:26 schreef Cylvia het volgende:
Er zit een hoop ruimte tussen niets eten 'sochtends zoals bij de familie Geus, en een Turks brood met Turkse worst van Virgien. Wat overigens om 10 voor 12 werd genuttigd 😏
Haha bij rob en suus in huis zijn er geen kapotte of niet-werkende spullen te ontdekken. Of de wijzerplaat is teveel afgestoft.quote:Op vrijdag 17 april 2015 19:32 schreef icloud het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat de klok niet stil staat?😜
Ze hamerde erop dat er ontbeten moest worden, je gaat niet om 10 voor 12 ontbijten en dan om 1 uur weer lunchequote:Op vrijdag 17 april 2015 21:54 schreef Lanah het volgende:
[..]
Haha bij rob en suus in huis zijn er geen kapotte of niet-werkende spullen te ontdekken. Of de wijzerplaat is teveel afgestoft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |