Wij hebben ze gewoon mee gesausdquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:40 schreef zikkie het volgende:
kan het zo snel niet vinden, maar kan ik polystyreen sierlijsten gewoon mee texen?
we zullen voor deze gaan:
[ afbeelding ]
Zo hebben wij het ook gedaan; in onze verbouwing/renovatiequote:Op woensdag 29 april 2015 20:49 schreef mafkeezzz1981 het volgende:
Geeft wel een extra dimensie aan een plafond... mooie lijsten en ornamenten.
Zeker in combinatie met hoge plinten, een handje neuten en een paar architraven
Soms voel ik me echt 134 als ik zoiets zeg
Wij hebben goede ervaringen met http://www.sierprofielen.nl/quote:Op woensdag 29 april 2015 23:03 schreef zikkie het volgende:
Nice, dan ga ik ze maar eens bestellen. Heeft iemand een goedkoop adresje online?
Hey thx! Had ik nog niet gezien. Dan moeten we hem idd voor 14 juni bestellen, scheelt weer 200,-quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:58 schreef Mute_Me het volgende:
Bij ikea zijn de keukens nu in de aanbieding, mocht je daar nog mee bezig zijn
Ik was net een maand te vroegquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef zikkie het volgende:
[..]
Hey thx! Had ik nog niet gezien. Dan moeten we hem idd voor 14 juni bestellen, scheelt weer 200,-
De stijlbreedte is het gedeelte dat je kan schaven toch? Bvdquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:14 schreef Gieliovd het volgende:
Prima te schaven. Staat in het boekje wat erbij zit hoeveel er aan alle zijden af kan!
Kenmerken
300 serie
- Stijlen + dorpels van grenen hout, MDF toplaag
- Wit voorbehandeld
- 90˚ profilering
- Stijlbreedte 115 mm
- Nemef 1200/1300 slotgat voorgeboord
- Inclusief voorgemonteerd veiligheidsglas
- FSC gecertificeerd
Had ik ook ongeveer. Ben terug gegaan en heb het verschil contant teruggekregen. Is ongeveer 4 jaar geleden.quote:
Nee, de stijl breedte kan wel 150 zijn maar de vuren kantlatten slechts 40.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:13 schreef zikkie het volgende:
[..]
De stijlbreedte is het gedeelte dat je kan schaven toch? Bvd
Thnx, ik moet toch nog terug voor een frontje dus het valt te proberen. Deden ze toen heel moeilijk>quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:14 schreef _mido het volgende:
[..]
Had ik ook ongeveer. Ben terug gegaan en heb het verschil contant teruggekregen. Is ongeveer 4 jaar geleden.
Dat is zeker een productief dagje geweest !quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:57 schreef zikkie het volgende:
Produktief dagje geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat je ze boven elkaar hebt zitten; terwijl alles voor de rest naast elkaar gepositioneerd isquote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef zikkie het volgende:
@vonk ik heb op elke slaapkamer de schakelaar met daaronder een wcd, is dat raar dan?
Yes it isquote:Op zondag 21 juni 2015 22:57 schreef Gieliovd het volgende:
Gaaf mooi om te zien!
Thermrad power![]()
Ha zo door. Deuren lakken oja crap.
Hehe, ik ben nog jong hequote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:48 schreef Gieliovd het volgende:
Ziet er mooi uit!
Ik had je te allen tijde afgeraden de vloer te gaan leggen met dit weer maar snap je wel. Je wilt door.
Ik merkte dat mijn vloer in de zon flink uitzette. Ja wat wil je ook met 30 graden binnen en de hele pui op het zuiden.
Ga zo lekker door!
Wat zit je nou op de grond te frezen joh, maak ff een werkbankje. Toch geen harden op je knietjes.
"Wie zoekt, kent Knubben niet en wie Knubben kent, zoekt niet..."quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:13 schreef zikkie het volgende:
Iemand een tip waar je online kwalitatief goede deurbeslag krijg tegen betaalbare prijzen?
Dat is bij iedere keukenleverancier het geval geloof ikquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:15 schreef zikkie het volgende:
Is dat trouwens normaal dat ikea leverancier de vaatwassers eerst test ofzo? Want er zat ook water in de vaatwasser zelf.
Die Slogan is echt geniaal!!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
"Wie zoekt, kent Knubben niet en wie Knubben kent, zoekt niet..."
http://www.shoppeningulpen.nl/knubben-ijzerwaren/
En http://robvanacker.com/wie-knubben-kent-die-zoekt-niet/
Als ik mij goed herinner, vond ik indertijd vooral de planning " ambitieus" ...
Nu zie ik dat je / jullie het hebben waargemaakt. Respect![]()
Ik vind dit echt een mooi project! Jullie hebben een goede smaak en werken snel door, ik vind het echt gaaf worden.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:41 schreef zikkie het volgende:
Dit weekend vrolijk verder gegaan. Plinten zitten er overal op, keuken bijna gemonteerd en badmeubel geplaatst.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor het compliment, dat waardeer ik. En het is een terechte opmerking. Sommige zitten inderdaad nog in de grondverf, deze heb ik moeten bij maken omdat ik te weinig had. Daarnaast wil ik ook nog de bovenkant van de plint afkitten, dus dat staat nog op de to do list.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:04 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een mooi project! Jullie hebben een goede smaak en werken snel door, ik vind het echt gaaf worden.![]()
Bij die laatste foto trouwens, zijn die 2 kortere plinten in de hoek nou anders van kleur of is dat een schaduw?
Als je dat laatste stuk gresbuis wilt laten liggen; dan zijn daar speciale overgangs-hulpstukken voor van pvc naar gresbuisquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:04 schreef zikkie het volgende:
De 3e foto is gemaakt in dat gat dat je op 2e foto naast het huis ziet.
Deze buis gaat een stuk naar onderen en dan horizontaal naar de weg (riool)
thxquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 06:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Schitterend wordt t! En je keuken vind ik geweldig, denk dat wij volgens jaar ook voor zoiets gaan
De grindvloer is gesealed, we hebben dezelfde vloer die we ook in ons vorige huis hadden. Hij heeft 3 kleuren in de mix van zwart en grijs.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 07:40 schreef ueberduitser het volgende:
Mooi hoor, zeer smaakvol!![]()
![]()
![]()
Is de grindvloer ook geseald? En welke kleuren heb je eigenlijk? Lijkt wel wat op de onze, wij hebben echter nog een vleugje koper erin!
Vindt je dat niet jammer van de structuur?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:51 schreef zikkie het volgende:
De grindvloer is gesealed, we hebben dezelfde vloer die we ook in ons vorige huis hadden. Hij heeft 3 kleuren in de mix van zwart en grijs.
nee, hebben hier bewust voor gekozen. wij zijn niet zo van het poetsen en hier zie je echt niks opquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:58 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Vindt je dat niet jammer van de structuur?
Wij hebben nu onze 3e grindvloer in dezelfde kleur (Zwart, grijs(antraciet) en koper)
Je ziet er niks op, dat klopt. Ik vindt de charme van een grindvloer juist die open structuur. Ach poetsen valt wel mee, gewoon opletten dat je niet teveel morst.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:00 schreef zikkie het volgende:
[..]
nee, hebben hier bewust voor gekozen. wij zijn niet zo van het poetsen en hier zie je echt niks op
met 2 kinderen is dat wel eens lastigquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:12 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Je ziet er niks op, dat klopt. Ik vindt de charme van een grindvloer juist die open structuur. Ach poetsen valt wel mee, gewoon opletten dat je niet teveel morst.
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:22 schreef zikkie het volgende:
[..]
met 2 kinderen is dat wel eens lastig
Dus het hele stopcontact zit gewoon in de weg; omdat daar de afzuigkap komt te hangen ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:52 schreef zikkie het volgende:
ik heb het stopcontact voor afzuiging te laag gezet. Dus dit moet ik eerst oplossen voor ik de afzuiging kan plaatsen.
thxquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:57 schreef fh101 het volgende:
Zikkie, ik lurk al sinds het begin van je verbouwing mee, en echt; petje af voor wat je hebt klaar gespeeld! Ik weet nog hoe veel mensen (en misschien ikzelf ook wel, dat weet ik niet eens meer) je hebben afgeraden om aan dit project te beginnen, dat het nooit goed zou komen of dat je tijdsplanning veel te krap was. Je hebt iedereen even een poepie laten ruiken zeg!![]()
ja, als ik de afzuiging boven op het stenen blad laat rusten op de muur, dan zit mijn stopcontact "achter" de afzuigunit, hij moet net 10 cm omhoog zodat die achter de "stalen ombouw" zit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:20 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dus het hele stopcontact zit gewoon in de weg; omdat daar de afzuigkap komt te hangen ?
Of het hele stopcontact zit gewoon te laag ?
Dat eerste kan natuurlijk gewoon ook; zou het dan wel met van die mooie oranje wago lasdoppen aan elkaar maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:14 schreef zikkie het volgende:
Is het een optie om de stekkerdoos te demonteren en dan de kabel van de afzuigkap met een kroonsteentje aan te sluiten? Al heb ik daar geen veilig gevoel bij, maar is wel de makkelijkste :p
Andere optie is op gewoon even gatenboor er bij te pakken en de inbouw doos even te verplaatsen 10 cm omhoog.
Het knapt in ieder geval erg mooi op ! Mooie gevel !quote:
Die groene vingers krijg je vanzelf wel voor zover nodig. Je kon ook van alles niet toen je aan dit huis begin toch? Dan kan je ook best een onderhoudsvriendelijke tuin regelenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:51 schreef zikkie het volgende:
Niet als je geen groene handen hebt
Zal dus ook allemaal erg strak en onderhoudsvriendelijk zijn.
Toch geen grote betonnen vlakte?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:51 schreef zikkie het volgende:
Niet als je geen groene handen hebt
Zal dus ook allemaal erg strak en onderhoudsvriendelijk zijn.
groen asfalt natuurlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:51 schreef mitchell88 het volgende:
[..]
Toch geen grote betonnen vlakte?
Dit!quote:Op maandag 2 november 2015 21:16 schreef Puala het volgende:
Ik vind toch die foto van de voorkant van het huis het meest indrukwekkend hoor. Wat een huis zeg
Hehe thx, we zijn er ook echt trots op. Het huis heeft een beetje een nieuw leven gekregenquote:Op maandag 2 november 2015 21:16 schreef Puala het volgende:
Ik vind toch die foto van de voorkant van het huis het meest indrukwekkend hoor. Wat een huis zeg
We hebben gekeken wat ons het mooist leek, we wouden zo veel mogelijk een grijstint omdat je hier niet snel vuil op ziet.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:04 schreef WdL het volgende:
Mooie verbouwing!
Zijn de kleuren van de gevel gewoon naar eigen smaak of heb je gekeken naar hoe de kleuren eerst waren of vergeleken met huizen uit dezelfde stijlperiode? Gewoon uit interesse.
Die heb ik inderdaad zelf gemaakt met steigerbuis en steigerplanken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:57 schreef HPoi het volgende:
Waar heb je die salontafel (steiger-balken) vandaan als ik vragen mag? Of heb je die zelf gemaakt? Ik zou die nl. ook wel willen voor bij ons in huis....
Ga ik me eens in verdiepen, dat wordt wel lekker graven danquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:23 schreef jpajs het volgende:
Waarom geen steenschotten van Azobe verbonden bovenaan met een hardhouten balkje. Schotten zijn iets van 1,8 mtr rechtop ingraven. Redelijk goedkoop en makkelijk te maken. Eventueel een trap in de midden.
[ afbeelding ]
ok, thanks. Ziet er mooi uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:40 schreef zikkie het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad zelf gemaakt met steigerbuis en steigerplanken.
Buizen online bestellen en op maat laten maken en de planken van de hornbach.
Er zitten drie draadstangen in. Dus tussen de stangen kan je altijd een stuk afzagen. Denk er aan je hebt goedkopere van naaldhout. Dus alleen de goede die niet te tillen zijn van Azobe.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:47 schreef zikkie het volgende:
[..]
Ga ik me eens in verdiepen, dat wordt wel lekker graven dan
hoe snel zakt de grond, en hoe vaak wil jij weer je tuin verbouwen?quote:Op maandag 21 maart 2016 12:25 schreef zikkie het volgende:
Beste klussers, ik ga met betonblokken (30x20x10) metselen. Is een fundering van 60cm een eis of kan ik ook eerst een bodem van zand maken waar ik betonnen tegels op plaats en vervolgens een muurtje op ga metselen?
Betonverf in de kleur van je terras?quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:22 schreef zikkie het volgende:
De tuin is zo goed als af, ik zit nog met 1 uitdaging en ik sta open voor adviezen.
Situatie:
[ afbeelding ]
Ik wil namelijk het muurtje mooi afwerken en het bovenste terras er op laten aansluiten.
Ik kan voor natuursteen kiezen maar dat vind ik net iets te duur, zijn er nog goede alternatieven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |