Bedankt voor je scherpe feedback.. Dit is inderdaad de eerste keerquote:Op zondag 15 juni 2014 21:55 schreef hoas het volgende:
Prijsstelling slaat helemaal nergens op, zeker de eerste keer?
Voor wat betreft kozijnen moet ik nog laten nakijken, hier heb ik geen verstand van. Maar als de kozijnen ook vervangen moeten worden schat ik nog een extra kosten post van 20.000 omdat het om 9 ramen gaat.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:06 schreef mrPanerai het volgende:
Ga je echt dubbelglas inzulke oude kozijnen steken? Denk dat het je alsnog 3 keer zoveel kost. Sowieso schat ik je verbouwing 25% duurder.
Opzich moet dat wel haalbaar zijn omdat ik niet zo van duur materiaal houd, het moet echter wel allemaal strak van binnen worden, daarnaast zal een ikea keuken voldoen.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:05 schreef Barrah het volgende:
Een aantal posten lijkt aan de lage kant. Te beginnen met badkamer, keuken en tuin.
Begroting hangt ook sterk samen met het huis en jouw wensen.
Veel zal je op zich wel voor elkaar krijgen met de bedragen die je noemt, de vraag is alleen of de wijze waarop voldoet aan het plaatje dat je voor ogen hebt.
Limburgs mooistequote:Op zondag 15 juni 2014 22:57 schreef blomke het volgende:
Waar staat dit pand? Vlaanderen/Brabant/Limburg?
In mijn ervaring zijn de wandtegels van de bouwmarkt prima voor de wc, waardoor ik 750,- kan halen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef jasperve het volgende:
750 voor toilet gaat ook erg lastig worden. Is dit voor tegels, toilet en nieuw fonteintje? Inclusief laten tegelen etc?
Bedankt voor de feedback, maar wat bedoel je met dit huis wordt je leven? We hebben in de tijd dat ikeraan ga klussen gewoon onderdak. Ik ga het huis helemaal strippen en 3 volledige dagen in de week en 4 overige avonden eraan klussen met de hulp van hele handige vrienden en familie. Ik heb een planning gemaakt voor een jaar, is dat dan niet haalbaar?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:41 schreef koffielepel het volgende:
Ligt eraan hoe je het gaat aanpakken. Wij zijn vanaf dag 1 in het huis gaan wonen en pakken ruimte voor ruimte aan. Consequentie is dat je veel langer in de troep zit maar je houdt wel veel beter goede moed en overzicht.
1 ding, en vraag dat ook maar aan Gieliovd; weet waar je aan begint want dit huis wordt je leven en je gaat het regelmatig vervloeken. Ik weet niet of ik nog een keer aan zo'n project zou beginnen.
Anyway;
Ik heb de electra in iedere ruimte opnieuw aangelegd,ingefreesd etc, en vanaf het centraalpunt opnieuw bedraad naar de meterkast. Ik heb vervolgens in de meterkast extra draadlengte gehouden zodat ik genoeg ruimte had om aan te sluiten op de nieuwe groepenkast.
Deze groepenkast heb ik als laatste vervangen maar dat is maar net hoe jouw project loopt.
Als je al zeker bent dat het wel haalbaar is, waarom stel je die vraag?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:18 schreef zikkie het volgende:
[..]
Opzich moet dat wel haalbaar zijn omdat ik niet zo van duur materiaal houd, het moet echter wel allemaal strak van binnen worden, daarnaast zal een ikea keuken voldoen.
En dat ga je allemaal naast een full-time baan doen?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:59 schreef zikkie het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback, maar wat bedoel je met dit huis wordt je leven? We hebben in de tijd dat ikeraan ga klussen gewoon onderdak. Ik ga het huis helemaal strippen en 3 volledige dagen in de week en 4 overige avonden eraan klussen met de hulp van hele handige vrienden en familie. Ik heb een planning gemaakt voor een jaar, is dat dan niet haalbaar?
De bedoeling is dat ik het naast een full time baan doe, ik zal elke avond gaan klussen en daarnaast 3 volle dagen in de week.quote:Op maandag 16 juni 2014 07:08 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
En dat ga je allemaal naast een full-time baan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |