Hehe thx, we zijn er ook echt trots op. Het huis heeft een beetje een nieuw leven gekregenquote:Op maandag 2 november 2015 21:16 schreef Puala het volgende:
Ik vind toch die foto van de voorkant van het huis het meest indrukwekkend hoor. Wat een huis zeg
We hebben gekeken wat ons het mooist leek, we wouden zo veel mogelijk een grijstint omdat je hier niet snel vuil op ziet.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:04 schreef WdL het volgende:
Mooie verbouwing!
Zijn de kleuren van de gevel gewoon naar eigen smaak of heb je gekeken naar hoe de kleuren eerst waren of vergeleken met huizen uit dezelfde stijlperiode? Gewoon uit interesse.
Die heb ik inderdaad zelf gemaakt met steigerbuis en steigerplanken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:57 schreef HPoi het volgende:
Waar heb je die salontafel (steiger-balken) vandaan als ik vragen mag? Of heb je die zelf gemaakt? Ik zou die nl. ook wel willen voor bij ons in huis....
Ga ik me eens in verdiepen, dat wordt wel lekker graven danquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:23 schreef jpajs het volgende:
Waarom geen steenschotten van Azobe verbonden bovenaan met een hardhouten balkje. Schotten zijn iets van 1,8 mtr rechtop ingraven. Redelijk goedkoop en makkelijk te maken. Eventueel een trap in de midden.
[ afbeelding ]
ok, thanks. Ziet er mooi uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:40 schreef zikkie het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad zelf gemaakt met steigerbuis en steigerplanken.
Buizen online bestellen en op maat laten maken en de planken van de hornbach.
Er zitten drie draadstangen in. Dus tussen de stangen kan je altijd een stuk afzagen. Denk er aan je hebt goedkopere van naaldhout. Dus alleen de goede die niet te tillen zijn van Azobe.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:47 schreef zikkie het volgende:
[..]
Ga ik me eens in verdiepen, dat wordt wel lekker graven dan
hoe snel zakt de grond, en hoe vaak wil jij weer je tuin verbouwen?quote:Op maandag 21 maart 2016 12:25 schreef zikkie het volgende:
Beste klussers, ik ga met betonblokken (30x20x10) metselen. Is een fundering van 60cm een eis of kan ik ook eerst een bodem van zand maken waar ik betonnen tegels op plaats en vervolgens een muurtje op ga metselen?
Betonverf in de kleur van je terras?quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:22 schreef zikkie het volgende:
De tuin is zo goed als af, ik zit nog met 1 uitdaging en ik sta open voor adviezen.
Situatie:
[ afbeelding ]
Ik wil namelijk het muurtje mooi afwerken en het bovenste terras er op laten aansluiten.
Ik kan voor natuursteen kiezen maar dat vind ik net iets te duur, zijn er nog goede alternatieven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |