SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Release Data van 3DS Games
The Legend of zelda: Majora's Mask 3D Beschikbaar
Monster Hunter 4 Ultimate Beschikbaar
Cooking Mama: Bon Appétit! 6-3-2015
Gardening Mama: Forest Friends 6-3-2015
Mario Vs. Donkey Kong: Tipping Stars 20-3-2015
Inazuma Eleven GO Chrono Stones: Wildfire 27-3-2015
Inazuma Eleven GO Chrono Stones: ThunderFlash 27-3-2015
Xenoblade Chronicles 3D 4-2-2015
Code Name: S.T.E.A.M. 15-5-2015
Puzzle & Dragons Z + Puzzle & Dragons Super Mario Bros. Edition Mei 2015
Fossil Fighters Frontier 2015
Dr Kawashima's Devilish Brain Training: Can You Stay Focused? Nog Onbekend
Nieuwe Fire Emblem (werk titel) Nog Onbekend
FriendcodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jou Friendcode hier? Maak een topicreport aan zodat een modje jou kan toevoegen. Heb je vrienden toegevoegd? Stuur hen dan even een PM zodat ze dat jou ook kunnen toevoegen!
Gebruikt, zonder verpakking. Bah.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)orizontalRichSnippet
<--- Voor als je niet meer in het vorige topic kijkt. Cheap Ass Ocarina of Time.
Van mij part zat die onder iemands oksel, als je het graag wilt spelenquote:Op donderdag 16 april 2015 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gebruikt, zonder verpakking. Bah.
Hehe, morgen dan maar ff bij mn vriendin op het werk gaan zitten.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.nintendo.nl/N(...)treetPass_Week_email
Ik heb dus blijkbaar gewoon een Nintendo Zone op werk dankzij zo'n kpn hotspot. Denk dat ik 'm voortaan meeneem voor wat Street Passes!
Misschien idd maar vaker mn 3DS meenemen, tijdens autorijden van/naar mn werk, of in de grote pauze. Nu vaak puzzelboekje mee, maar kan net zo goed beetje gamenquote:Op donderdag 16 april 2015 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.nintendo.nl/N(...)treetPass_Week_email
Ik heb dus blijkbaar gewoon een Nintendo Zone op werk dankzij zo'n kpn hotspot. Denk dat ik 'm voortaan meeneem voor wat Street Passes!
De meeste grotere wel. Leeuwarden inderdaad, R'dam Centraal, Amsterdam, Den Haag volgens mij ook, Leiden, Delft, Utrecht., etc.quote:Op donderdag 16 april 2015 23:42 schreef s0ul1991 het volgende:
Treinstations hebben volgens mij ook KPN hotspots. Tenminste in Ljouwert wel.
Nice!quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:43 schreef Aether het volgende:
Puzzles and Dragons @ Amazon Spanje voor ¤ 23 + ¤ 3,80 verzendkosten:
http://www.amazon.es/Puzz(...)o-Bros/dp/B00VRE0JQ8
Scheelt minder dan ik dacht: spel is hier 30 euro.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nice!
Wilde net komen vertellen dat ik n.a.v. de demo besloten heb de game te kopen.
Moest er ff inkomen met swappen wel. Enige minpuntje is First strike van de vijand, daardoor kun je in een keer doodgaan als je net een lastige vijand hebt gehad.
Eigenlijk vreemd, want waarschijnlijk alleen digitale handleiding?quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag het al, bij GM besteld intussen
kom naar mijn omgeving kan een hit gebruikenquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:03 schreef roos199 het volgende:
weten jullie plekken om goed te kunnen streetpassen? Hier is er echt niemand
Tokyo.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:03 schreef roos199 het volgende:
weten jullie plekken om goed te kunnen streetpassen? Hier is er echt niemand
Woon ook in de buurt van amersfoortquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:09 schreef CoExist het volgende:
[..]
Tokyo.
Ik zou gewoon ff een lokale GameMania opzoeken joh.
Ik heb gister een paar uur in Amersfoort centrum door gebracht. Welgeteld 1 Streetpass hit. Waarschijnlijk alleen maar omdat ik Nedgame heb bezocht.
Ik moet nog minder dan 70 puzzelstukjes en dan heb ik alle puzzels compleet.
Ben ook op het einde van Mii In Misère II.
Heb ook maar ff de VIP update van Mii Park gekocht.
Stations hebben vaak een Nintendo Zone. Dat is een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:23 schreef roos199 het volgende:
[..]
Woon ook in de buurt van amersfoortNeem jij je ds dan overal naartoe? Ik had ook niet verwacht dat het snel zou gaan maar maar 1 streetpass na een paar uur lopen is ook erg weinig toch? of verwacht ik er dan toch teveel van, kan natuurlijk ook
Dit zeker is een goede manier om street passes te krijgen. Ik woon in een heel erg klein dorp, dus street passes krijg ik nietquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stations hebben vaak een Nintendo Zone. Dat is een mogelijkheid.
https://www.nintendo.nl/N(...)t-Finder-116574.html
dat valt best tegen.quote:
Ik woon 25km van Ljouwert! Daartussen is niet veel te doen behalve wonen. Alle gamewinkels zitten of in Grins of in Ljouwertquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:27 schreef CoExist het volgende:
CS Leeuwarden ga ik proberen.
Ga meestal naar die akelige GameMania maar dan kom ik bij het CS langs.
Ik hewf nooit weten dast stou 'n mede-Liwwadder bist s0ul1991. Of bist import?
De Game-Island vond ik altijd wel een leuke zaak.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik woon 25km van Ljouwert! Daartussen is niet veel te doen behalve wonen. Alle gamewinkels zitten of in Grins of in LjouwertIn Dokkum zit alleen de Intertoys en de Musicstore (ja echt
). Prijzen zijn daar meestal veels te hoog
Dan maar naar Ljouwert waar je de Media Markt, Bart Smit, Intertoys, Game-Island, Game Mania en Game-Sales hebt
Ja, dat weet ik. Nee, die krijg je nietquote:Op zondag 19 april 2015 11:50 schreef koei het volgende:
Reminder: vandaag de laatste dag om digitale downloads te registreren voor sterren!
Weet iemand of je ook weer sterren krijgt voor digitale downloads die je koopt met sterren?
Oke, thanks! Dan hoef ik iig nog geen haast te maken met het uitgeven van mn sterren!quote:Op zondag 19 april 2015 11:51 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Nee, die krijg je niet
twitter:TaDavidID twitterde op zondag 19-04-2015 om 18:54:40Just met this Guy at @zeldasymphony D: #TwilightPrinzess @TiLMEN http://t.co/OV8p7KWYzE reageer retweet
Vandaag ff bij CS Leeuwarden geweest. 5 minuten rond gesjokt tussen zwervers, hang jongeren en andere marginalen. Geen Streetpass gehad.quote:Op zaterdag 18 april 2015 15:38 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dit zeker is een goede manier om street passes te krijgen. Ik woon in een heel erg klein dorp, dus street passes krijg ik nietMaar als ik aankom op CS Leeuwarden, krijg ik wel 10 passes
Even bij de GameMania langsgaan helpt ook! Soms ga ik naar Hongarije en op Eindhoven Airport is ook een Nintendo zone. Daar heb ik de meeste passes gekregen. Verder is het gewoon geinig. Puzzels sparen is best leuk. En die tower battle is ook wel grappig
Ik ga morgenochtend rond 8 uur. Dan zijn er altijd veel studenten en andere reizigers die naar Lwd gaanquote:Op zondag 19 april 2015 20:44 schreef CoExist het volgende:
[..]
Vandaag ff bij CS Leeuwarden geweest. 5 minuten rond gesjokt tussen zwervers, hang jongeren en andere marginalen. Geen Streetpass gehad.
Makes sense...quote:Op zondag 19 april 2015 20:45 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend rond 8 uur. Dan zijn er altijd veel studenten en andere reizigers die naar Lwd gaan
Ik heb vandaag toch 16 streetpasses gekregen op het stationquote:Op maandag 20 april 2015 14:35 schreef CoExist het volgende:
[..]
Makes sense...
Was er vanmiddag rond 12.30 uur ff. Weer niets! GVD!
Toen maar naar de GameMania gegaan. Toch weer ff een puzzel compleet en bij de eindbaas van Mii In Misère II.
Ik heb morgen iets op Friese Poort. Ik neem de 3DS wel ff mee.
Grappig, ik had net op het station (R'dam) ook alleen maar Amerikanen. En één Canadees.quote:Op maandag 20 april 2015 14:38 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toch 16 streetpasses gekregen op het stationVeel mensen uit Amerika dit keer. En maar 1tje uit Fryslan.
Niemand maar dan ook niemand die dit interessant vind?quote:Op zondag 19 april 2015 20:29 schreef s0ul1991 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TaDavidID twitterde op zondag 19-04-2015 om 18:54:40Just met this Guy at @zeldasymphony D: #TwilightPrinzess @TiLMEN http://t.co/OV8p7KWYzE reageer retweet
Nope. Zeldaquote:Op maandag 20 april 2015 21:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Niemand maar dan ook niemand die dit interessant vind?
Is that so lemmywicks?quote:Op maandag 20 april 2015 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. Zelda
Maar ik geloof al die leaks simpelweg niet meer
Confirmed fakes hebben mijn interesse niet, neequote:Op maandag 20 april 2015 21:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dont Stop Believingquote:Op maandag 20 april 2015 21:17 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Confirmed fakes hebben mijn interesse niet, nee
Kutnummer is dat.quote:
Meh, ik heb TP nog niet gespeeld, maar lijkt me ook niet zo heul interessant tbh. Mocht er een remake van komen zou ik hem wel kopen alleen dan zie ik hem liever op WiiU/NX.quote:Op maandag 20 april 2015 21:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ze doen 3 jaar over Majora's Mask en dan zou Twilight Princess al in twee maanden uit zijn...?quote:
een level 5 gastje van de hogere heren van Nintendo. Ik heb nu mijn tiende, dus weer een van d elaatste heldendaden (zeg maar achievements) done. Volgens mij heb ik nu alleen de 500 mensen die me tof moeten vinden en een hele zooi Mii-plaza ontmoetingen te doen (ik sta nu op 3600+ geloof ikquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
Ik pik net een special mii op, wat is dat nou weer?
Ik heb nu ergens tussen de 500 en 600 Mii-plaze ontmoetingen. Het precieze aantal ontschiet me.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
een level 5 gastje van de hogere heren van Nintendo. Ik heb nu mijn tiende, dus weer een van d elaatste heldendaden (zeg maar achievements) done. Volgens mij heb ik nu alleen de 500 mensen die me tof moeten vinden en een hele zooi Mii-plaza ontmoetingen te doen (ik sta nu op 3600+ geloof ik).
je hebt streetpass en spotpass. Streetpass zijn de mensen die je tegen komt, spotpass wordt eigenlijk gepushed zoals een update. Die krijg je dus 100% zeker. In dit geval is het de big boss van Nintendo Europaquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nu ergens tussen de 500 en 600 Mii-plaze ontmoetingen. Het precieze aantal ontschiet me.
Heb hem ook een hele tijd niet iedere dag bij me gehad. Grappig wel, die mii zat tussen een hele sloot Amerikanen.
Ah op die manier. Grappig. Ik dacht al, wat doen al die Amerikanen ineens hier. Ik pik er wel eens een of twee op die waarschijnlijk recht uit de trein van Schiphol komen, maar dit was wel erg veel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt streetpass en spotpass. Streetpass zijn de mensen die je tegen komt, spotpass wordt eigenlijk gepushed zoals een update. Die krijg je dus 100% zeker. In dit geval is het de big boss van Nintendo EuropaNintendo had al aangekondigd dit te doen nav de Streetpass-week die nu is. Vandaar dat je ook een zooi buitenlanders krijgt.
meer kans om een ander land dan Nederland complee t te krijgen, meer kan ik niet verzinnen. Dus ja, voor de lolquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:47 schreef DjUntzUntz het volgende:
hoe werkt die international streetpass precies? wat is de bedoeling ervan en zijn er gave gifts te krijgen? of gewoon een beetje lolwerk?
jouw mii hangt nu ook in relais in het buitenland ja, maar dat is allemaal randomquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar is die dan ook wederzijds vraag ik me af?
Welke nieuwe streetpass game is een must have vind je? Ik heb er maar twee (die je gratis kreegquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:08 schreef Pheno het volgende:
Verjaardagen sparen voor tickets, een viproom voor je favoriete miiplaza-ontmoetingen, en je kunt de muziek en dergelijke aanpassen van je plaza. Begroetingen kun je nog meer versnellen, zodat je echt geen aars meer hoeft te doen. 4,99 geloof ik
En lol@amiibo opmerking
de minst geniale is die risk-achtige game van de vorige lichting. De ruimte-sim, de manor en de twee nieuwe zijn zeker leuk. De bloemenwinkel is alleen leuk als je veel medespelers van die game tegenkomt. Bij de andere games is dat door muntjes op te lossen(10 munten per dag te verdienen door 1000 stappen te zetten). Dan koop je gewoon oude bekenden. Bij de bloemenwinkel heb je gewoonweg nieuwe planten nodig om te mengen, dus dan zijn oude bekenden met dus ook oude planten wat minder nuttig.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:29 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Welke nieuwe streetpass game is een must have vind je? Ik heb er maar twee (die je gratis kreeg) en ik zit er over te denken om er ééntje te kopen. Eerst maar 1 want ¤5 voor een streetpass game is wel wat veel in mijn ogen.
Ik ga wel voor de ruimtepolitie! Thanks voor je inputquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
de minst geniale is die risk-achtige game van de vorige lichting. De ruimte-sim, de manor en de twee nieuwe zijn zeker leuk. De bloemenwinkel is alleen leuk als je veel medespelers van die game tegenkomt. Bij de andere games is dat door muntjes op te lossen(10 munten per dag te verdienen door 1000 stappen te zetten). Dan koop je gewoon oude bekenden. Bij de bloemenwinkel heb je gewoonweg nieuwe planten nodig om te mengen, dus dan zijn oude bekenden met dus ook oude planten wat minder nuttig.
Ik weet niet waarom ik vissen altijd zo leuk vind als game, tot op heden heeft die de voorkeur van de twee nieuwe spellen. Vandaag 30 spelers, dus dan kun je nog eens wat
Goede keuze, die is te doen zonder al te vele medegamers tegen te komen (gewoon muntjes om oude bekenden terug te halen). Heb je wel een goede dag, dan is het handig om een van de lastigste uitdagingen van de streetpass-games te doen (check dan de mii plaza tickets in het menu van die game, dan begrijp je wel welkequote:Op dinsdag 21 april 2015 23:00 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik ga wel voor de ruimtepolitie! Thanks voor je input
Dat je dit zegt betekent al dat je de verleiding niet kan weerstaan. Kunt beter nu al toegevenquote:Op donderdag 23 april 2015 17:24 schreef Klonk het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang ik de verleiding nog kan weer staan om een new 3ds xl te kopen om mijn ''ouwe'' 3ds xl te vervangen
Ik zit stiekem te wachten op een of andere special edition, althans dat is wat ik mezelf wijs maakquote:Op donderdag 23 april 2015 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat je dit zegt betekent al dat je de verleiding niet kan weerstaan. Kunt beter nu al toegeven
Dan moet je het nog ff rekken tot de E3! Dat is over anderhalve maand en dan is er vast wat nieuwsquote:Op donderdag 23 april 2015 19:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik zit stiekem te wachten op een of andere special edition, althans dat is wat ik mezelf wijs maak
Ik blijf het een misser vinden dat die backplates alleen voor de kleine new 3ds zijn, ik had een kapitaal aan die dingen uitgegeven.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan moet je het nog ff rekken tot de E3! Dat is over anderhalve maand en dan is er vast wat nieuws
Meer Amiiboquote:Op zaterdag 25 april 2015 09:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat verwachten we eigenlijk bij de E3 dit jaar?
De afspraak met Nintendo staat al, maar zoals gewoonlijk geen details (duh). Ik verwacht een eerste blik op hun mobile shizzle, Amiibo's (verkopen beter dan Wii U's dus melken die hap), de twee FireEmblem voor 3DS, Animal Crossing Designer voor 3DS, en een Starfox New 3DS versie. Die laatste gewoon, omdat het kan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat verwachten we eigenlijk bij de E3 dit jaar?
Zelfde hier.quote:Op maandag 27 april 2015 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, Streetpass week weer voorbij, de hotspot op m'n werk geeft nog maar vier hits en allemaal uit dezelfde provincie.
Welke game zoek je?quote:Op maandag 27 april 2015 21:49 schreef Khadgar het volgende:
Praktisch vraagje: na een keer flink opgelicht te zijn op Marktplaats heb ik niet zoveel zin om daar nog gebruikte 3DS games vandaan te proberen te halen. In V&A vind ik er niet zo veel. Iemand een tip?
streetpass is ook leuk, maar het is jammer dat het niet zo leeft. Of ik ben gewoon nogal obsessief dat kan ookquote:Op maandag 27 april 2015 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jammer, vond het toch wel leuk dit eigenlijk!
Ik kan weer streetpassen met mijn vriend. Het probleem was opgelost met een update.quote:Op maandag 20 april 2015 14:35 schreef Goedzooi het volgende:
WTF, streetpass tussen de 3DS van mijn vriendje en mijn ''new'' 3DS XL werkt opeens niet meer. Ook die mijn vriendkaart(?) raar op zijn 3DS. Hij laat een heel ander mii poppetje zien maar het is wel mijn vriendcode. Streetpass werk nog wel met de 3DS van zijn broertje. Weet iemand hoe je dit oplost?
Daar ga ik wel van uit ja.. Een Plus of Lidl zal het wel niet zijn geweest, anders had ik nu vast een boel Duitse of Poolse streespasses gehadquote:
Naja, die buitenlanders waren alleen vorige week.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:55 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit ja.. Een Plus of Lidl zal het wel niet zijn geweest, anders had ik nu vast een boel Duitse of Poolse streespasses gehad
Weet ik, maar ik ben allang blij dat ik uberhaupt iets aan streetpasses krijg, dus neem m voortaan altijd wel mee met boodschappen doen. Al was het maar voor de 10 muntjes van de stappenteller.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, die buitenlanders waren alleen vorige week.
Overigens heb ik vandaag dezelfde hits als gisteren. Op zo'n hotspot worden dus enkel de voorbijgangers opgeslagen?
Dat is wel jammer, want die op m'n werk wordt niet druk bezocht door gamers/kinderen.
twitter:NintendoNL twitterde op woensdag 06-05-2015 om 10:00:30Deze nieuwe bundels voor de #New3DS liggen vanaf 26/06 in de winkels! Inclusief bijbehorende games en menuthema's. http://t.co/tICTXxKCVQ reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |