Hoezo?quote:Op donderdag 16 april 2015 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bent ingehaald door de realiteit
Ik zie het alquote:Op donderdag 16 april 2015 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bent ingehaald door de realiteit
Thanks, ik zal het zometeen eens proberen.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:23 schreef Summers het volgende:
Er schijnt een livestream te zijn om 20:00 uur
https://dutchamazingnewsb(...)ditorium-livestream/
https://collegerama.tudel(...)018f57ec533b8d84021d
Eens, maakt mij niet uit welke gekke data ze er tegenaan willen smijten, WTC7 blijft bizar en een alarmbel van een formaat van jewelste. De torens waren al raar maar wie weet door een verrotte constructie nog wel enigszins te verklaren maar WTC7 die niet alleen instort maar op die manier instort is niet te verklaren door brokstukken van vliegtuig of zelfs één of beide torens.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:40 schreef Nemephis het volgende:
't Is wel vreemd dat ze de resten van die gebouwen zo snel mogelijk vernietigd hebben i.p.v. te onderzoeken.
En dat WTC7 is ook nog steeds een raadsel.
[ afbeelding ]
De claim is dan ook niet dat deze vanwege brokstukken ingestort is maar vanwege schade door vuur.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Eens, maakt mij niet uit welke gekke data ze er tegenaan willen smijten, WTC7 blijft bizar en een alarmbel van een formaat van jewelste. De torens waren al raar maar wie weet door een verrotte constructie nog wel enigszins te verklaren maar WTC7 die niet alleen instort maar op die manier instort is niet te verklaren door brokstukken van vliegtuig of zelfs één of beide torens.
Leuk vuurtje dan. Daarvoor en erna is er nog nooit een gebouw op die manier en zo volledig ingestort door schade en brand dan die drie gebouwen, nu waren WTC 1 en 2 uniek in hun constructie dus daar kan ik me echt nog wel iets bij voorstellen maar WTC7 was een redelijk standaard gebouw waarvan vergelijkbare gebouwen ook finaal zijn afgefikt maar daar stort eventueel het dak in en een deel van de constructie. Niet zoals dat en niet zo volledig.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
De claim is dan ook niet dat deze vanwege brokstukken ingestort is maar vanwege schade door vuur.
Die bewering klopt dan ook helemaal. Als je onafgebroken aardappelen blijft eten, heb je geen tijd voor seks.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:41 schreef oompaloompa het volgende:
Die COen Vermeeren had 6 jaar geleden een kwakzalver uitgenodigd die zei dat het eten van aardappelen aids kan voorkomen, en indirect miljoenen doden op zijn naam heeft staan in Afrika, en toen ik daar iets van zei in een e-maildeed ie heel gemeen tegen mij
Ik eet altijd frietjes tijdens de sex, met veel mayo :Squote:Op donderdag 16 april 2015 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die bewering klopt dan ook helemaal. Als je onafgebroken aardappelen blijft eten, heb je geen tijd voor seks.
De pavlov was wel sterk deze keer jaquote:Op donderdag 16 april 2015 19:48 schreef Revolution-NL het volgende:
Zelfs lezingen van de TU Delft zijn tegenwoordig BNW![]()
Awquote:Op donderdag 16 april 2015 19:41 schreef oompaloompa het volgende:
Die COen Vermeeren had 6 jaar geleden een kwakzalver uitgenodigd die zei dat het eten van aardappelen aids kan voorkomen, en indirect miljoenen doden op zijn naam heeft staan in Afrika, en toen ik daar iets van zei in een e-maildeed ie heel gemeen tegen mij
Precies. Mini nukes dus.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben helemaal niet van de complottheorieën maar dat die gebouwen zo bijna loodrecht naar beneden instortten, ja, doeiiii. En hoeveel mensen hebben het wel niet gehad over geluiden van explosies. En dat vliegtuig dat het Pentagon ingeschoven is... nou ik heb nooit een stuk van dat hele vliegtuig gezien.
??
Als vloeren op elkaar klappen lijkt me dat de oorzaak van de 'explosies' die ze dachten te horen. Het was niet zo'n béétje heet bij de 1e vloer die door zijn voegen zakte.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben helemaal niet van de complottheorieën maar dat die gebouwen zo bijna loodrecht naar beneden instortten, ja, doeiiii. En hoeveel mensen hebben het wel niet gehad over geluiden van explosies. En dat vliegtuig dat het Pentagon ingeschoven is... nou ik heb nooit een stuk van dat hele vliegtuig gezien.
??
Nee, daar geloof ik niet in. Er klapt nooit een vloer in z'n geheel inééns een verdieping naar beneden. Kán niet. Er zitten meubels, muren en wat dies meer zij, tussen.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als vloeren op elkaar klappen lijkt me dat de oorzaak van de 'explosies' die ze dachten te horen. Het was niet zo'n béétje heet bij de 1e vloer die door zijn voegen zakte.
Tel daar het gewicht van een steeds extra vallende vloer bij op en dan wil het wel knallen.
Die meubels zeggen geen drol bij het gewicht dat komt kijken bij zo'n enórm brok beton. Volgens mij is het staal van het gebouw zo enorm heet geworden, dat de boel is gaan vervormen, waardoor de vloer instortte.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, daar geloof ik niet in. Er klapt nooit een vloer in z'n geheel inééns een verdieping naar beneden. Kán niet. Er zitten meubels, muren en wat dies meer zij, tussen.
Als er een gebouw gecontroleerd wordt neergehaald (in plaats van slopen) dan hoor je toch ook geen explosie bij elke verdieping die op de andere knalt?quote:Op donderdag 16 april 2015 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die meubels zeggen geen drol bij het gewicht dat komt kijken bij zo'n enórm brok beton. Volgens mij is het staal van het gebouw zo enorm heet geworden, dat de boel is gaan vervormen, waardoor de vloer instortte.
Er zijn nooit eerder torens met die specifieke bouw en grootte ingestort. Niets van te zeggen dus, dit was een eenmalige actie.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als er een gebouw gecontroleerd wordt neergehaald (in plaats van slopen) dan hoor je toch ook geen explosie bij elke verdieping die op de andere knalt?
Waarom nukes als normale explosieven goed genoeg zijn voor dezelfde schade?quote:
Nou, dan kun je ook niets zeggen over dat het de vloeren waren die je hoorde. Toch? Je kunt toch wel het verschil horen tussen een kláp en een explosie?quote:Op donderdag 16 april 2015 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zijn nooit eerder torens met die specifieke bouw en grootte ingestort. Niets van te zeggen dus, dit was een eenmalige actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |