Zie nog steeds geen reden ook maar beginnen je serieus te nemenquote:Op zaterdag 18 april 2015 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wist je dat er dagen zijn dat ik me niet bezighoud met verdwenen meiden in Panama, gefakete Space Stations of "tot stof verpulverende" WTC's?
Piet zou minder Verdriet hebben als hij hetzelfde zou doen.
Daar gaat het ook helemaal niet om.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zie nog steeds geen reden ook maar beginnen je serieus te nemen
Wat je ziet is dat een van de torens instort.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:29 schreef Izzy73 het volgende:
Wat zie je hier eigenlijk?
Zo te zien staan beide torens er nog maar links van de torens is een enorme wolk of explosie.
Dat is de locatie van WTC6.
Wat is er met de achtergrond? Twas toch 'n mooie,heldere,zonnige dag?quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:29 schreef Izzy73 het volgende:
Wat zie je hier eigenlijk?
Zo te zien staan beide torens er nog maar links van de torens is een enorme wolk of explosie.
Dat is de locatie van WTC6.
Als je het hiermee vergelijkt, dan is er nogal een verschilquote:Op zaterdag 18 april 2015 23:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat is er met de achtergrond? Twas toch 'n mooie,heldere,zonnige dag?
In het begin wel ja, maar vanaf 18 sec staan er nog 2 torens en dan zie je links een enorme rook/wolk ontstaan terwijl de 2 WTC's overeind blijven.quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:01 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wat je ziet is dat een van de torens instort.
Is ge-edit, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat is er met de achtergrond? Twas toch 'n mooie,heldere,zonnige dag?
Perspectiefquote:Op zaterdag 18 april 2015 23:29 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
In het begin wel ja, maar vanaf 18 sec staan er nog 2 torens en dan zie je links een enorme rook/wolk ontstaan terwijl de 2 WTC's overeind blijven.
quote:
Liever zie ik dan de beelden die ze toen uitzonden in plaats van dit plaatje dat door elke kees geshopt kan zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:32 schreef Izzy73 het volgende:
Hier nog een mooi voorbeeld van beeldmanipulatie, de hele achtergrond is weg ge-edit.
[ afbeelding ]
Vanaf 4:24 ongeveerquote:Op zaterdag 18 april 2015 23:46 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Liever zie ik dan de beelden die ze toen uitzonden in plaats van dit plaatje dat door elke kees geshopt kan zijn.
Dank, dat is wel vreemd ja, maar het lijkt me niet een en dezelfde opname, de hoogte verschilt tussen beide opnames.quote:
Mij lijkt het toch hetzelfde shot.quote:Op zondag 19 april 2015 00:10 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dank, dat is wel vreemd ja, maar het lijkt me niet een en dezelfde opname, de hoogte verschilt tussen beide opnames.
Ook rijst de vraag waarom beelden ge-edit zouden zijn, met welk doel?
Dat een tweede vliegtuig de andere toren in vloog is door meerdere mensen ter plaatse gezien en gefilmd, dus daar geen geheim naar mijn mening.
Idd, mee eens, daarom lijkt het me ook vreemd dat de beelden gemanipuleerd zouden worden, volledig nutteloos.quote:Op zondag 19 april 2015 00:40 schreef Izzy73 het volgende:
Ik weet overigens niet wat te denken van de no planes theorie, lijkt me wat ver gezocht.
De gedeelten die je niet ziet in de bekende GIF, meen dat jogy ook een foto had geplaatst van de betreffende brand.quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:43 schreef bedachtzaam het volgende:
De andere zijde van WTC 7 zwaar beschadigd.
Waar ik bij jou wel heel erg benieuwd naar ben, geloof jij wel dat het 'officiële' verhaal de volledige waarheid is?quote:Op zondag 19 april 2015 10:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
De gedeelten die je niet ziet in de bekende GIF, meen dat jogy ook een foto had geplaatst van de betreffende brand.
en zoals ik al eerder zei, deze brand kan je niet zomaar vergelijk met andere brandende flats!
Er zijn wel een aantal dingen wat ik erg opmerkelijk vind, zoals heet paspoort wat erg snel gevonden werd, en als je het puin ziet wat op straat ligt en al die papieren is dat wel erg opmerkelijk.quote:Op zondag 19 april 2015 11:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waar ik bij jou wel heel erg benieuwd naar ben, geloof jij wel dat het 'officiële' verhaal de volledige waarheid is?
Eerste 5 minuten van original CNN live TV beelden.quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:32 schreef Izzy73 het volgende:
Hier nog een mooi voorbeeld van beeldmanipulatie, de hele achtergrond is weg ge-edit.
[ afbeelding ]
Die vind ik met mijn lekenverstand wel aannemelijk over komen trouwensquote:Op zaterdag 18 april 2015 23:43 schreef bedachtzaam het volgende:
De andere zijde van WTC 7 zwaar beschadigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |