SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tekening eerste verdieping (Badkamer is hier anders op andere aanpassingen kloppen wel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tekening tweede verdiepingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.23 maart was het zover en gingen wij naar de notaris en zijn we eigenaar van hoe wij het noemen "onze zandbak"
16 maart was de officiële start van de bouw.
Ondertussen is er natuurlijk al veel uitgezocht.
Zo hebben we al een:
KeukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BadkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ToiletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegels beneden verdieping (Zonder de kleinste maat)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ligt de fundering er en zijn ze bezig met het leidingwerk. Dit gaat ons huis worden
CAM00408 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ Bericht 2% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 16-04-2015 16:53:07 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
![]()
jeej ze zijn begonnen
Wat lijkt het klein zo allemaal heAls die fundering er ligt, denk je echt dat het een schuur is die ze gaan bouwen
![]()
![]()
Zou ook moeten werken hoor en geen probleemquote:Op donderdag 16 april 2015 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dankjewel, heb hem met jouw aanpassing geplaatst nu.Ik vrees dat en flickr tags en spoilertags niet zo goed samenwerken ofzo. Ik had namelijk van bijvoorbeeld de keuken 1 foto zichtbaar en de rest onder spoiler. maar ik denk dat het daarmee verkeerd ging.
Dankjewel
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ik zal dit topic even reeksen; schijnbaar gaat er toch ergens even iets niet goed.
Tevens ga ik even met de bezem er door.
![]()
Wat leuk, onze keuken krijgt een soortgelijke indeling.(onze deur/raam zitten op dezelfde plek als bij jullie)
![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 16 april 2015 18:27 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik zal dit topic even reeksen; schijnbaar gaat er toch ergens even iets niet goed.
Tevens ga ik even met de bezem er door.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Mij lijkt het ideaal zo'n L. Neem jij wel boven kastjes enzo?quote:Op donderdag 16 april 2015 18:49 schreef Chicolade het volgende:
Wat leuk, onze keuken krijgt een soortgelijke indeling.(onze deur/raam zitten op dezelfde plek als bij jullie)
Onze raamkant is iets korter (en het raam kamerbreed) en onze 'kookplaatkant' is iets langer, dus ik denk dat er naast de kookplaat aan beide kanten een bovenkastje zal komen. Maar eentje daarvan zit er meteen al vol met de CV, dus veel extra bergruimte zal het niet opleverenquote:Op donderdag 16 april 2015 19:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mij lijkt het ideaal zo'n L. Neem jij wel boven kastjes enzo?.
![]()
Ah oké wij krijgen erboven een koof met lampjes. Het is allemaal zo leuk hèquote:Op donderdag 16 april 2015 19:15 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Onze raamkant is iets korter (en het raam kamerbreed) en onze 'kookplaatkant' is iets langer, dus ik denk dat er naast de kookplaat aan beide kanten een bovenkastje zal komen. Maar eentje daarvan zit er meteen al vol met de CV, dus veel extra bergruimte zal het niet opleveren.
Jaaa!quote:Op donderdag 16 april 2015 22:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah oké wij krijgen erboven een koof met lampjes. Het is allemaal zo leuk hèHet indelen en uitkiezen van de keuken vind ik, op het slopen na, een van de leukste dingen aan een nieuwe huis inrichten
.
![]()
Is ook een van de erste dingen die wij gedaan hebben. Naar de keukenboer gaanquote:Op donderdag 16 april 2015 23:39 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Jaaa!Het indelen en uitkiezen van de keuken vind ik, op het slopen na, een van de leukste dingen aan een nieuwe huis inrichten
.
Zo zijn we weer.
Toen wij op vakantie waren zijn de vloerplaten gelegd en nu begint het echt op een huis te lijken want ze zijn begonnen met de binnenmuren van de begane grond. Echt zaterdag was er nog niks van te zien en nu heeft het al vorm enzo![]()
Ons huis is degene waar ze nu mee bezig zijn
En oh ja er zitten kleine eendjes in het water![]()
![]()
![]()
Ja gaat lekker bij ons zijn ze inmiddels klaar dus nu wachten tot ze de volgende plafond/vloer onderdelen komen maar dat is denk ik pas als de rest van de huizen ook klaar zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:51 schreef Nick1983 het volgende:
Ze zijn bij jullie nu dus ook lekker aan de slagAlles al uitgezocht?
Bijna alles uitgezocht. Alleen kleur keuken nog. Krijgen een proef tegel mee van het tegel bedrijf en dan kunnen we een kleur voor de keuken uitzoeken![]()
Naja en straks voor boven natuurlijk nog laminaat enzo uitzoeken maar dat komt dan wel![]()
Jullie ook alles al uitgezocht?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Mooi zo, gaat lekker dus
Wij hebben nu bijna alles uitgezocht. Afgelopen weekend de vloer voor het hele huis. Het enige wat nu nog moet is de raambekleding en de muren.
We zijn een beetje aan het shoppen naar offertes voor het laten behangen met Renovlies, omdat stuken door veel mensen (inclusief een bevriende stukadoor) wordt afgeraden.
Ze gebruiken bij ons kalkzandsteen en dat schijnt redelijk wat vocht op te nemen, dus de verwachting is dat het nog wel aardig gaat krimpen en dus scheuren.![]()
Als je de scheuren accepteert kan het wel. Zijn met een paar jaar prima bij te werken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:07 schreef Nick1983 het volgende:
Mooi zo, gaat lekker dus
Wij hebben nu bijna alles uitgezocht. Afgelopen weekend de vloer voor het hele huis. Het enige wat nu nog moet is de raambekleding en de muren.
We zijn een beetje aan het shoppen naar offertes voor het laten behangen met Renovlies, omdat stuken door veel mensen (inclusief een bevriende stukadoor) wordt afgeraden.
Ze gebruiken bij ons kalkzandsteen en dat schijnt redelijk wat vocht op te nemen, dus de verwachting is dat het nog wel aardig gaat krimpen en dus scheuren.![]()
Wij gaan ook nog niet stucen. Gezien bij een aantal vrienden van ons.. We wachten wel even haha.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:07 schreef Nick1983 het volgende:
Mooi zo, gaat lekker dus
Ze gebruiken bij ons kalkzandsteen en dat schijnt redelijk wat vocht op te nemen, dus de verwachting is dat het nog wel aardig gaat krimpen en dus scheuren.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ja dat scheuren, daar ga ik me aan irriteren en alles is nu leeg, dus dan wil ik er voorlopig geen werk aan hebben. Renovlies wordt hard en glad en vangt scheuren tot 8mm op, dus dat klinkt erg interessant. De prijzen verschillen alleen nogal.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij gaan ook nog niet stucen. Gezien bij een aantal vrienden van ons.. We wachten wel even haha.
Voor onze woning is het ongeveer 320m2 en daar hebben we offerte voor ontvangen die variëren van ¤2500 tot ¤6500 inclusief het sauzen. We denken er nu aan om alleen te laten behangen en zelf te gaan witten.![]()
Wij zien nog wel hoe we dat gaan doen. Maar idd die scheuren gaan op mijn zenuwen werken haha.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:37 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Ja dat scheuren, daar ga ik me aan irriteren en alles is nu leeg, dus dan wil ik er voorlopig geen werk aan hebben. Renovlies wordt hard en glad en vangt scheuren tot 8mm op, dus dat klinkt erg interessant. De prijzen verschillen alleen nogal.
Voor onze woning is het ongeveer 320m2 en daar hebben we offerte voor ontvangen die variëren van ¤2500 tot ¤6500 inclusief het sauzen. We denken er nu aan om alleen te laten behangen en zelf te gaan witten.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ja we zijn nog druk aan het bekijken wat we nou precies doen en bij wie, wat de muren betreft. Het blijft een heel uitzoek werkquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij zien nog wel hoe we dat gaan doen. Maar idd die scheuren gaan op mijn zenuwen werken haha.![]()
Ik heb me voorgenomen me nergens meer druk om te makenquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:33 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Ja we zijn nog druk aan het bekijken wat we nou precies doen en bij wie, wat de muren betreft. Het blijft een heel uitzoek werkdat deed ik rondom de hypotheek wel en daar werd ik niet leuker van. Nu ik dat niet meer doe loopt alles ook soepel en voel ik me stukken beter
I solemnly swear i'm up to no good
Forum Opties Forumhop: Hop naar: