1 pist in de pet van de ander, de ander zet de pet weer op..quote:
Wat watquote:Op donderdag 16 april 2015 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 pist in de pet van de ander, de ander zet de pet weer op..
Niet haten!quote:
Ook al is het een 'fout' nummer, ik vind 'm retevetquote:
Start the war, cause we are on the floor..quote:
beetje vies ja.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje vies ja.
of zoals de zanger van papa roach die de microfoon in zn anus stopt
Die is van The Stunned Guysquote:Op donderdag 16 april 2015 12:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Start the war, cause we are on the floor..
Say what. Whaaaaaaaaaaaatquote:Op donderdag 16 april 2015 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje vies ja.
of zoals de zanger van papa roach die de microfoon in zn anus stopt
quote:
Staat nog wel op mijn lijstje. Stonden in november ergens in Amsterdam maar vond het te duurquote:
Niks. David is een skere paupert en Mark Rutte betaalt zijn busabonnement dmv een WAJONG.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:50 schreef RadioSlut het volgende:
Rekenen op het MBO:
David koopt een busabonnement met 5 zones.
De basisprijs van het busabonnement met 1 zone is ¤ 30.
Elke extra zone kost ¤ 25.
Hoeveel moet David betalen voor het busabonnement?
Antwoord: De busmaatschappij zijn laaielichters.
Dat kan natuurlijk ook!quote:Op donderdag 16 april 2015 12:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niks. David is een skere paupert en Mark Rutte betaalt zijn busabonnement dmv een WAJONG.
Vanochtend toen ik vertrok had ik een jas aan, maar het was niet echt koud.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Chill. Is vast leaker warm daar in het zuiden?
Seksie.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:02 schreef Amoeba het volgende:
Even een gilet voor bij mijn pak scoren.
quote:Op donderdag 16 april 2015 13:02 schreef Amoeba het volgende:
Even een gilet voor bij mijn pak scoren.
welke ben jij?quote:Op donderdag 16 april 2015 13:09 schreef RadioSlut het volgende:
Daarnet kwam een leraar naar me toe, zegt hij: Ja jullie hier, op dit rijtje zijn net de personages van South Park.
Kenny.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 13:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Kenny.
Die vadsige gozer die naast me zit Cartman (joh)
De Palestijn de jood
en degene die overblijft Stan
oh gelukkig.quote:
Ja soms wel.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh gelukkig.
mompel je wel onverstaanbaar?
Ja maar muzikaal vind ik het ook niet bijzonder.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gaat toch niet altijd over de tekst
vast welquote:
mag zn tv wel eens afstoffenquote:
te druk met studeren, ik heb hier onder een monitor een japanse wii in doos als standquote:
misschien als je die op marktplaats zet kun je een echte stand kopenquote:Op donderdag 16 april 2015 13:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
te druk met studeren, ik heb hier onder een monitor een japanse wii in doos als stand
misschien als ik wat hout pakt en een zaag maak ik er 1 binnen 5 minuten maar waarom als dit ook werktquote:Op donderdag 16 april 2015 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien als je die op marktplaats zet kun je een echte stand kopen
quote:Op donderdag 16 april 2015 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
misschien als ik wat hout pakt en een zaag maak ik er 1 binnen 5 minuten maar waarom als dit ook werkt
je hebt een puntquote:Op donderdag 16 april 2015 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
misschien als ik wat hout pakt en een zaag maak ik er 1 binnen 5 minuten maar waarom als dit ook werkt
quote:Op donderdag 16 april 2015 13:52 schreef RadioSlut het volgende:
Boh, nog even en dan ben ik klaar met rekenen voor het hele jaar.
ik reken er op dat dat niet kloptquote:Op donderdag 16 april 2015 13:52 schreef RadioSlut het volgende:
Boh, nog even en dan ben ik klaar met rekenen voor het hele jaar.
dat snapte ik , maar je moet in het leven nog wel vaker rekenen dan alleen voor een toetsquote:Op donderdag 16 april 2015 13:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Op een twee/drietal toetsen na ben ik wel klaar.
Met het vak rekenen, yo.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat snapte ik , maar je moet in het leven nog wel vaker rekenen dan alleen voor een toets
het vak rekenen, dat klinkt echt heel basisschoolquote:
Dat is het ook.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
het vak rekenen, dat klinkt echt heel basisschool
nu ben ik nieuwsgierig wtf doe jequote:Op donderdag 16 april 2015 14:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat is het ook.Dit is echt even simpel als op de basisschool.
En dan voor te stellen dat de helft van de klas er moeite mee heeft
check fobo nog eens, ja ik dacht al je bent vast ouder dan de doorsnee 1e jaar mbo-er, kon het me niet anders voorstellenquote:
Helaas wel.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
check fobo nog eens, ja ik dacht al je bent vast ouder dan de doorsnee 1e jaar mbo-er, kon het me niet anders voorstellen
ze zijn nog jong, kunnen ene hoop leren.... het zijn allemaal parels, maar nog niet gepoetstquote:Op donderdag 16 april 2015 14:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Helaas wel.
Soms schaam ik me echt dood dat dit het gemiddelde niveau van NL isSommig kinderen hier kramen echt onzin uit, wtf
quote:
Helaas niet want ze vragen om elke scheet hulpquote:Op donderdag 16 april 2015 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze zijn nog jong, kunnen ene hoop leren.... het zijn allemaal parels, maar nog niet gepoetst
ik had vorig jaar een stagiaire van het mbo die kon geen kipfilet kopen, of een gloeilamp indraaien of een brief posten....quote:
als ik kijk naar het niveau van de gemiddelde pabo student ookquote:Op donderdag 16 april 2015 14:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Helaas wel.
Soms schaam ik me echt dood dat dit het gemiddelde niveau van NL isSommig kinderen hier kramen echt onzin uit, wtf
Serieus?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had vorig jaar een stagiaire van het mbo die kon geen kipfilet kopen, of een gloeilamp indraaien of een brief posten....
na een week bel ik die stagebegeleider, ik zeg wat is dit voor ene grap.
Facebook tijdlijn exploding in… 3… 2… 1...quote:Op donderdag 16 april 2015 14:16 schreef gianni61 het volgende:
hee, bob is weer ontsnapt uit zn dwangbuisje
heb jij hem op facebook?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:18 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Facebook tijdlijn exploding in… 3… 2… 1...
Kipfilet kopen?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had vorig jaar een stagiaire van het mbo die kon geen kipfilet kopen, of een gloeilamp indraaien of een brief posten....
na een week bel ik die stagebegeleider, ik zeg wat is dit voor ene grap.
ja de week daarna was hij weg, ik ga niet elke minuut kijken of iemand wel wat doet wat dus wel nodig wasquote:
Ja, hij is mijn toenmalig onderbuurjongen en met hem heb ik best vaak gechilld de afgelopen jaren.quote:
wou je het stelen dan?quote:
Wat moest ie dan doen en wat deed hij?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja de week daarna was hij weg, ik ga niet elke minuut kijken of iemand wel wat doet wat dus wel nodig was
stage begeleider boos, ik neem je erkenning als leerbedrijf weg dit dat, ik ja doe maar want wat voegt dit voor mij toe dan, ik ben geen begeleider in een zorginstelling
apartquote:Op donderdag 16 april 2015 14:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, hij is mijn toenmalig onderbuurjongen en met hem heb ik best vaak gechilld de afgelopen jaren.
Ah, ik vond het al vreemd dat jij zijn haar gedingest had.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, hij is mijn toenmalig onderbuurjongen en met hem heb ik best vaak gechilld de afgelopen jaren.
beetje sorteren in een magazijn, orders klaarzetten, maar niks klopte, het alfabet was te moeilijk, tellen na tien en rekenen was ook problematischquote:Op donderdag 16 april 2015 14:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat moest ie dan doen en wat deed hij?
bob als buurjongen hebben lijkt me vrij apartquote:
ik vraag kun je even dit en dit halen bijde supermarkt hierachter, eerste antwoord was, hoe moet dat dan?quote:
Ik maak synthetische dreads, u want some?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, ik vond het al vreemd dat jij zijn haar gedingest had.
Toen was hij nog niet psychotisch. We waren nog vrij jong, zegmaar.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bob als buurjongen hebben lijkt me vrij apart
Even serieusquote:Op donderdag 16 april 2015 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vraag kun je even dit en dit halen bijde supermarkt hierachter, eerste antwoord was, hoe moet dat dan?
hoe moet dat dan?
wtf
ja dat is hoe ik ook stond, wat?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik maak synthetische dreads, u want some?
[..]
Toen was hij nog niet psychotisch. We waren nog vrij jong, zegmaar.
[..]
Even serieus
wat?
hoe jong?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
[..]
Toen was hij nog niet psychotisch. We waren nog vrij jong, zegmaar.
[..]
Even serieus
wat?
Nah, thxquote:Op donderdag 16 april 2015 14:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2015 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vraag kun je even dit en dit halen bijde supermarkt hierachter, eerste antwoord was, hoe moet dat dan?
hoe moet dat dan?
wtf
gene idee, wat ik al zei een week later heb ik hem weggestuurd, ik werd er compleet krankjorum vanquote:Op donderdag 16 april 2015 14:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]hoe is het uiteindelijk afgelopen?
Maar ik bedoel: Heeft hij nog kip gehaald?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
gene idee, wat ik al zei een week later heb ik hem weggestuurd, ik werd er compleet krankjorum van
nee maar wel de broodjes...quote:Op donderdag 16 april 2015 14:28 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maar ik bedoel: Heeft hij nog kip gehaald?
ja en kwam net een kennis van de andere kant van het land een berg spullen brengen precies rodn lunchtijd, dus ik hem tergsturen, uitgelegd wat het was (daarvoor ookal gedaan hoor) kwam hij terug met achterham...quote:
Hoe leven die mensen?quote:Op donderdag 16 april 2015 14:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en kwam net een kennis van de andere kant van het land een berg spullen brengen precies rodn lunchtijd, dus ik hem tergsturen, uitgelegd wat het was (daarvoor ookal gedaan hoor) kwam hij terug met achterham...
quote:Op donderdag 16 april 2015 14:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en kwam net een kennis van de andere kant van het land een berg spullen brengen precies rodn lunchtijd, dus ik hem tergsturen, uitgelegd wat het was (daarvoor ookal gedaan hoor) kwam hij terug met achterham...
mamma koopt en doet alles in huisquote:
nu heb je een 4,1?quote:
Handig tochquote:Op donderdag 16 april 2015 14:54 schreef PeZu het volgende:
waarom weet ik nog dat je een 3,3 had dan, damn wat is er mis met mijn brein
klopt ik weet ook dat het 1 april wasquote:
Correct.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt ik weet ook dat het 1 april was
ik weet nog jouw 1e molly avond, bondage aan de paddo's, daarna verstandkies ellende, je afgeragde knuffel, en je openbaring terwijl ikzelf ook redelijk wasted wasquote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet nog jouw 1e molly avond, bondage aan de paddo's, daarna verstandkies ellende, je afgeragde knuffel, en je openbaring terwijl ikzelf ook redelijk wasted was
quote:
Niet opendoenquote:
quote:
Nice, ik laatst mijn Wiskunde met 0,2quote:
Bij twee pakjes boter.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe krijg ik motivatie om te leren
Wat loop je nou te haten! Hij heeft zijn cijfer toch omhoog gehaald! Ga leren ofzo!quote:
Halloquote:
Nog wat beleefd vandaag?quote:
Beetje geFOK!t en onkruid uit de tuin gehaald.quote:
gelukkig groeit er geen onkruid op mijn balkonquote:Op donderdag 16 april 2015 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje geFOK!t en onkruid uit de tuin gehaald.
wel op je hoofd HAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op donderdag 16 april 2015 15:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
gelukkig groeit er geen onkruid op mijn balkon
Ach, kom ik nog eens buiten.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
gelukkig groeit er geen onkruid op mijn balkon
ik ga de dagwinkel bij jou berovenquote:Op donderdag 16 april 2015 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel op je hoofd HAHAHAHAHAHAHHAHA
Nou daar heb je hem te pakken hoor! ha ha ha.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel op je hoofd HAHAHAHAHAHAHHAHA
ik moest lachen dus dan is het grapje sowieso al geslaagdquote:Op donderdag 16 april 2015 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou daar heb je hem te pakken hoor! ha ha ha.
dan komt er een appie of jumboquote:Op donderdag 16 april 2015 16:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
dan zijn ze failliet heb je geen dagwinkel meer haha
dan liever appie toch. jumboquote:Op donderdag 16 april 2015 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan komt er een appie of jumbo
The Doorsquote:Op donderdag 16 april 2015 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
Lost in a Roman...wilderness of pain
And all the children are insane
All the children are insane
Waiting for the summer rain, yeah
quote:
quote:
Nice, ik heb de Duitse versie uit 1972 uit mijn vaders platenkast.quote:
Lekker.quote:
Ik kreeg gisteren deze binnen:quote:Op donderdag 16 april 2015 16:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nice, ik heb de Duitse versie uit 1972 uit mijn vaders platenkast.
Nogwat Wilson, zie hem wel eens voorbij komen in het vinyl topic ofzo.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren deze binnen:
[ afbeelding ]
5 punten als je de hoes kent zonder Google.
Steven Wilson - The Raven that Refused To Singquote:Op donderdag 16 april 2015 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nogwat Wilson, zie hem wel eens voorbij komen in het vinyl topic ofzo.
Frans Bauer - Heb je even voor mij? LP.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren deze binnen:
[ afbeelding ]
5 punten als je de hoes kent zonder Google.
Nog nooit beluisterdquote:Op donderdag 16 april 2015 16:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Steven Wilson - The Raven that Refused To Sing
Grappig man.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Frans Bauer - Heb je even voor mij? LP.
Ik heb nog anderhalve kant The Doors te gaan, met nu: L.A. Womanquote:
Ik vind compilatiealbums niet zo.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog anderhalve kant The Doors te gaan, met nu: L.A. Woman
Ik heb geen andere van The Doors en ik wilde The Doors luisteren.quote:
had gewoon zin om te emogiffenquote:Op donderdag 16 april 2015 16:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
?????????????????????????????????????????????????????????????????
[..]
Indeed, 6,8/10 deze.
wie?quote:Op donderdag 16 april 2015 16:45 schreef DrNick het volgende:
Ik ga me eens aankleden en spaghetti carbonara à la James May maken.
parsonpine tree...quote:
Hater.quote:
racist, net alsof hetero's dat niet hebbenquote:Op donderdag 16 april 2015 16:56 schreef hoink581 het volgende:
Ik zoek voor vanavond dames en homo's die hun droompenis willen tekenen op de radio.
bij de slager moet je bloedworst halenquote:Op donderdag 16 april 2015 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet groente en vlees halen. Ga ik dan naar de groenteboer en vraag om groente? En naar de slager en vraag ik dan om vlees?
Hoe moet ik nou fucking weten wat ik halen moet.
quote:Op donderdag 16 april 2015 16:56 schreef hoink581 het volgende:
Ik zoek voor vanavond dames en homo's die hun droompenis willen tekenen op de radio.
quote:
Als je wil meedoen mag je het gewoon zeggen hoor.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
racist, net alsof hetero's dat niet hebben
Hoe teken ik op de radioquote:Op donderdag 16 april 2015 16:56 schreef hoink581 het volgende:
dat durf ik niet want dan weten jullie hoe mijn pener eruit zietquote:Op donderdag 16 april 2015 16:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je wil meedoen mag je het gewoon zeggen hoor.
Hai WP!quote:
Wrm denk jij dat ik alles wil.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij wil vast wel piemels tekenen of niet?
oh zijquote:
Geen flauw idee wat je probleem is, maar niet iedereen heeft hetzelfde leven en interesses als jij.quote:
Nou nu heb je mij echt te pakken zeg. Bedankt dat je 3K bruto startsalaris krijgt kan je mijn Wajong weer van betalen.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat je probleem is, maar niet iedereen heeft hetzelfde leven en interesses als jij.
Sorry dat ik straks 3k bruto als startsalaris pak en jij nog steeds van de WAJONG leeft.
Ik doe niets liever.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou nu heb je mij echt te pakken zeg. Bedankt dat je 3K bruto startsalaris krijgt kan je mijn Wajong weer van betalen.
Goed onthouden.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet nog jouw 1e molly avond, bondage aan de paddo's, daarna verstandkies ellende, je afgeragde knuffel, en je openbaring terwijl ikzelf ook redelijk wasted was
Eensquote:
dat je nog niet eens ontvangtquote:
ging het over jou dan?quote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 17:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat je probleem is, maar niet iedereen heeft hetzelfde leven en interesses als jij.
Sorry dat ik straks 3k bruto als startsalaris pak en jij nog steeds van de WAJONG leeft.
Stoer doen over je wajongquote:
Als je net zoveel kon verdienen met iets simpels zoals media, zou je dan fysica studeren? Ik heb wel ernstige twijfels hoor.quote:
niet 2 kop per uur pakkenquote:Op donderdag 16 april 2015 17:31 schreef PeZu het volgende:
kijk jullie haten als ik straks 30k netto per dag pak...
Ik weet niet eens hoeveel ik uberhaupt zou kunnen verdienen. Heb daar niet bij stilgestaan en als ik dat wel heb gedaan zou ik misschien rechten gaan doenquote:Op donderdag 16 april 2015 17:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stoer doen over je wajong
[..]
Als je net zoveel kon verdienen met iets simpels zoals media, zou je dan fysica studeren? Ik heb wel ernstige twijfels hoor.
waar zie je die man stoer doen over zijn wajong dan?quote:Op donderdag 16 april 2015 17:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stoer doen over je wajong
[..]
Als je net zoveel kon verdienen met iets simpels zoals media, zou je dan fysica studeren? Ik heb wel ernstige twijfels hoor.
2 kop is 2 duizend, een werkdag is hier 8 uur, dan is 30k 3,75 kop per uurquote:
oei wp oeiquote:Op donderdag 16 april 2015 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
2 kop is 2 duizend, een werkdag is hier 8 uur, dan is 30k 3,75 kop per uur
je moet ook geen werkdagen van 8 uur pakken als je 3,75 kop per uur verdientquote:Op donderdag 16 april 2015 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
2 kop is 2 duizend, een werkdag is hier 8 uur, dan is 30k 3,75 kop per uur
jij verdient pak rammel matennaaierquote:Op donderdag 16 april 2015 17:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zal het nooit meer dan 2000 euro verdienen.
Drugsdealer worden. Genoeg druggies in Brabant.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zal het nooit meer dan 2000 euro verdienen.
Domste wat je kunt doen.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:33 schreef LittleBrownie het volgende:
wel heb gedaan zou ik misschien rechten gaan doen
haha kon vanuit het penthouse van mijn grootouders zo'n blowende lowlife zien die dealdequote:Op donderdag 16 april 2015 17:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Drugsdealer worden. Genoeg druggies in Brabant.
Ik las dat ergens okequote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 17:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha kon vanuit het penthouse van mijn grootouders zo'n blowende lowlife zien die dealde
stond ie tegen muurtje te chillen hele tijd beetje auto's kijken
Maat naaien I guess.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij verdient pak rammel matennaaier
waar was je nou gister
ja dag en dan het zeker weer per abuis al scoke 'weggeven' fokking dief van je eigen portoquote:
neequote:Op donderdag 16 april 2015 17:41 schreef Ro-ald het volgende:
wp luister nieuwe spitsessie van Lijpe bij Zonamo Underground
ik ben ook commercieel als je mij whatsappt krijg je eerst een advertentie te zienquote:Op donderdag 16 april 2015 17:44 schreef wietparkiet het volgende:
lijpe is commercieel nu iedereen hem kent #hipsterdingen
ja wel anders kom ik je met een niffie steken Gquote:Op donderdag 16 april 2015 17:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat doe ben je hondje niet bichtnigger
Klopt. Hoe noem je een rapper met autisme? Autismo.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ismo is wel echt de grootste mongool van Nederland.
Want 'Lijpe Mocro' is de shitquote:Op donderdag 16 april 2015 17:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die naam is al kut dus niet geklikt.
dit is niet voor de schapenquote:
Lefensmannengang mofokkerquote:Op donderdag 16 april 2015 17:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die naam is al kut dus niet geklikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |