SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste post.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb nooit goed het nut begrepen van 110 mm vs 130 (135?)
110mm is compact 130 shimano en 135 campy, hele oude campy heeft steek 110 (miche ook volgens mij)quote:
Ja, dat begrijp ik, maar wat is het nut van die verschillen? Is dat puur campa vs shimano of zit er een idee achter (grotere steek, stijvere bladen, ik noem maar wat..)?quote:Op donderdag 16 april 2015 12:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
110mm is compact 130 shimano en 135 campy, hele oude campy heeft steek 110
Tja geen idee, vraag me ook af waarom campy en shimano niet standaardiseren. Zou het leven voor ons makkelijker maken.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar wat is het nut van die verschillen? Is dat puur campa vs shimano of zit er een idee achter (grotere steek, stijvere bladen, ik noem maar wat..)?
Navigatie was een vereiste.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:03 schreef Reljem het volgende:
[..]
Deze is dan zonder navigatie.. Maar wel met de rest;
http://www.fietscomputers(...)2/sigma-rox-5-0.html
Dan heeft Campagnolo helemaal geen omzet meer.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tja geen idee, vraag me ook af waarom campy en shimano niet standaardiseren. Zou het leven voor ons makkelijker maken.
Nieuwe shimano 11 speed groepen hebben wel één steek, dus geen verschil meer tussen compact en dubbel.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tja geen idee, vraag me ook af waarom campy en shimano niet standaardiseren. Zou het leven voor ons makkelijker maken.
Nieuwe campa groepen ook toch?quote:Op donderdag 16 april 2015 12:37 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Nieuwe shimano 11 speed groepen hebben wel één steek, dus geen verschil meer tussen compact en dubbel.
Ja? Ik kan nu dus een 11 speed shimano body met cassette kopen en op m'n chorus groep gebruiken?quote:Op donderdag 16 april 2015 12:47 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nieuwe campa groepen ook toch?
Sram
En 11 speed cassettes werken onderling, je zit alleen nog aan de campa of Shimano/sram body vast.
jaquote:Op donderdag 16 april 2015 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja? Ik kan nu dus een 11 speed shimano body met cassette kopen en op m'n chorus groep gebruiken?
Handig om te weten.
Haha klopt, maar navigatie is toch wel vrij duur.. Wil vooral gericht kunnen trainen. Als ik dan ooit eens verdwaal pak ik mijn telefoon er wel bij.quote:
Maandag meteen op de fiets?quote:Op donderdag 16 april 2015 13:04 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Tasje gescoord...![]()
Ook in die kleurPast goed bij de blauwe accenten in mn fiets, of mn rode kleding.
Alternatief was zwart... Vond ik niet zo mooi.
Mooi tasje! Zit daar ook zoiets in voor een camelback?quote:Op donderdag 16 april 2015 13:04 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Tasje gescoord...![]()
Ook in die kleurPast goed bij de blauwe accenten in mn fiets, of mn rode kleding.
Alternatief was zwart... Vond ik niet zo mooi.
Nee maandag eerst alle meuk regelen, toegangspas e.d. en dus een sleutel voor de kleedkamers. Maandags is fraumuzas altijd vrij dus komt mooi uit, kan ik met de autoquote:
Ja, zou er in kunnen.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:08 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Mooi tasje! Zit daar ook zoiets in voor een camelback?
Haha je collega's zullen wel denken, wat een zotquote:Op donderdag 16 april 2015 13:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee maandag eerst alle meuk regelen, toegangspas e.d. en dus een sleutel voor de kleedkamers. Maandags is fraumuzas altijd vrij dus komt mooi uit, kan ik met de autoMaar het liefst dinsdag al met de fiets idd.
Toen Shimano de nieuwe dura-ace groep uitbracht was het voor het eerst dat ze op 1 maat spider (compact, steek 110 mm) alles van 34-50 tot 39-53 konden aanbieden.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:30 schreef MarcoD het volgende:
Zal wel met stijfheid* te maken hebben, marketingpraat natuurlijk en misschien ook wel echt waar.
Misschien minder materiaal nodig dan met een 110 steek?
Ik ken er een aantal al... En weet dat er meer op de afdeling zijn die fietsenquote:Op donderdag 16 april 2015 13:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha je collega's zullen wel denken, wat een zot
Ja op het nieuwe wielen kopen na (of alleen body) ook een stuk goedkoper als nieuwe 11 speed campa cassette.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja? Ik kan nu dus een 11 speed shimano body met cassette kopen en op m'n chorus groep gebruiken?
Handig om te weten.
Trein van Haarlem is ook een drama in de vroege ochtend, daar zit je altijd als een sardientje inquote:Op donderdag 16 april 2015 13:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ken er een aantal al... En weet dat er meer op de afdeling zijn die fietsenDus komt wel goed... En daarbuiten, 10.000X liever met de fiets dan het OV die kant op. Minder lang onderweg en zit niet tussen de kansenjongeren.
Je bent gewoon bang dat die capuchonkraagjes je gaan pesten in de trein. "HE ROOIE!!!"quote:Op donderdag 16 april 2015 13:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ken er een aantal al... En weet dat er meer op de afdeling zijn die fietsenDus komt wel goed... En daarbuiten, 10.000X liever met de fiets dan het OV die kant op. Minder lang onderweg en zit niet tussen de kansenjongeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |