Ik heb eerder stage gelopen waar ik nu ga werken, en toen ging ik met OV... Ik werd er knettergek van. Luidruchtig kutvolk. Waar ze het ook over hebbenquote:Op donderdag 16 april 2015 13:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat die capuchonkraagjes je gaan pesten in de trein. "HE ROOIE!!!"
Hopen dat de auto's achter je geen gas geven als je voor het stoplicht staat.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:04 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Tasje gescoord...![]()
Ook in die kleurPast goed bij de blauwe accenten in mn fiets, of mn rode kleding.
Alternatief was zwart... Vond ik niet zo mooi.
Heb je je nieuwe wielen al?quote:Op donderdag 16 april 2015 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die tas past echt helemaal perfect bij mijn fietsje.
Ik heb nu een grijs geval...
Ik ga forenzen he? Fuck stoplichten... Bunnyhoppen, stoeprandjes en busbanen meepakkenquote:Op donderdag 16 april 2015 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopen dat de auto's achter je geen gas geven als je voor het stoplicht staat.
Alleen de stoeprandjes meepakken? Net als Thomas in P-R?quote:Op donderdag 16 april 2015 13:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ga forenzen he? Fuck stoplichten... Bunnyhoppen, stoeprandjes en busbanen meepakken
Nice, past ook goed bij mijn groene accenten in m'n fiets.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:04 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Tasje gescoord...![]()
Ook in die kleurPast goed bij de blauwe accenten in mn fiets, of mn rode kleding.
Alternatief was zwart... Vond ik niet zo mooi.
Jij kan toch alleen in je zadelkoffer al meer kwijt dan in zo'n rugzakje?quote:Op donderdag 16 april 2015 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die tas past echt helemaal perfect bij mijn fietsje.
Ik heb nu een grijs geval...
Moet je eens nagaan hoe snel ik kan sprinten als ik die eraf zou halen.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij kan toch alleen in je zadelkoffer al meer kwijt dan in zo'n rugzakje?
Dat vond ik ook altijd 't mooiste van koerieren. Als een mongool door de stad fietsen. Helaas moest ik altijd wel op zo'n debiele mountainbikequote:Op donderdag 16 april 2015 13:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ga forenzen he? Fuck stoplichten... Bunnyhoppen, stoeprandjes en busbanen meepakken
Ik heb redelijk geluk met de locaties. Woon in Haarlem zuid, dat is maar een dun staartje... Dus ben er zo uit, en moet in amsterdam west wezen.. Zodra ik de ringvaart oversteek bij de molen van sloten ben ik er al bijna.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:20 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat vond ik ook altijd 't mooiste van koerieren. Als een mongool door de stad fietsen. Helaas moest ik altijd wel op zo'n debiele mountainbike
Dat zijn niet die FFWD wielen. Daar zou immers nooit mee zijn gereden. Ook zijn dit niet van die straight pull naven die je op de FFWD wielen ziet. Ook dacht ik dat hij claimde dat er DT 350 hubs onder zaten. Rode naven van DT Swiss zijn volgens mij de 240. Maar een tochtje op het internet leert dat DT Swiss zelf niet zulke stickers op de naven heeft. Dus wss idd gewoon novatec oid met stickers erop.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:35 schreef iScream. het volgende:
Die gast van die neppe FFWD wielen ( http://www.marktplaats.nl(...)ieuwe-clinchers.html) heeft me net een foto van de naaf gemaild. Zijn dit nou gewoon novatec naven met een DT Swiss sticker?![]()
[ afbeelding ]
Dat is dan weer meer iets voor tijdrijders. Oksel is daar wel het type voor.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:12 schreef muzas het volgende:
Mjah, dan moet je wel een 56 voorblad hebben.
Check de tweede foto van de advertentie. Compleet andere naven!quote:Op donderdag 16 april 2015 14:35 schreef iScream. het volgende:
Die gast van die neppe FFWD wielen ( http://www.marktplaats.nl(...)ieuwe-clinchers.html) heeft me net een foto van de naaf gemaild. Zijn dit nou gewoon novatec naven met een DT Swiss sticker?![]()
[ afbeelding ]
De dura ace wielen van zelfde verkoper lijkt ook zo'n rood biesje in de naaf te hebben.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Check de tweede foto van de advertentie. Compleet andere naven!
Haha, mooi he? Heb die gast gemaild dat ik FFWD en Marktplaats ingelicht hebquote:Op donderdag 16 april 2015 15:00 schreef Tommeke het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m916580486!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zou eerder Nunspeet inlichtenquote:Op donderdag 16 april 2015 15:01 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha, mooi he? Heb die gast gemaild dat ik FFWD en Marktplaats ingelicht hebBenieuwd of ze er nog lang opstaan..
quote:Op donderdag 16 april 2015 15:06 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ik zou eerder Nunspeet inlichten
quote:Op donderdag 16 april 2015 15:09 schreef kanovinnie het volgende:
Wie heeft er gereageerd als neppezooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |