SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Haha sukkel Echt een Chinees deze manquote:Op donderdag 16 april 2015 08:14 schreef seto het volgende:
rijs en schijn is echt fkn gay
denk laat je gwn ff weten
Hee Sander meeten??quote:Op donderdag 16 april 2015 08:37 schreef no1uknow het volgende:
Dit topic wordt wel steeds meer retarded
Goede vraag.quote:
Vanmiddag als ik thuis ben, oké?quote:
Geen, vandaag schoonmaken en ombouwen want auditquote:Op donderdag 16 april 2015 10:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Welke pillen draai je vandaag Antwan?
En dat proef je niet?!quote:Op donderdag 16 april 2015 09:27 schreef Eleiko het volgende:
Hey Ray, Hey no1uknow, hey whoever er in DH woont:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_kalkoenvlees__.html
Telegraafquote:Op donderdag 16 april 2015 09:27 schreef Eleiko het volgende:
Hey Ray, Hey no1uknow, hey whoever er in DH woont:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_kalkoenvlees__.html
seto jij komt elke keer weer kk hardquote:Op donderdag 16 april 2015 10:38 schreef seto het volgende:
hij zegt toch mensen die in DH wonen dus waarom zou jij erop klikken?
quote:Op donderdag 16 april 2015 10:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
seto jij komt elke keer weer kk hard
wat een baasquote:Op donderdag 16 april 2015 10:53 schreef MsMessy het volgende:
http://www.boredpanda.com(...)sulcata-tokyo-japan/
Wordquote:Op donderdag 16 april 2015 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens Den Haag_!!!!! Tokkiestad.
Bom erop.
Ja die poes isquote:Op donderdag 16 april 2015 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb je deze gelezen msmessy?poezen
![]()
http://www.boredpanda.com(...)es-bydgoszcz-poland/
Dit is ook altijd bizar om te zien
http://www.boredpanda.com(...)hicles-of-all-times/
Zit jij niet weer in één van je ik-post-nooit-meer-fases?quote:Op donderdag 16 april 2015 11:09 schreef Weissman het volgende:
Heb je die dikke wijven weer met hun gedoe over schattige beestjes
dieetclup / R&P SC is verder op
Zeg ga jij ff op ijzer bijten of zoquote:Op donderdag 16 april 2015 11:09 schreef Weissman het volgende:
Heb je die dikke wijven weer met hun gedoe over schattige beestjes
dieetclup / R&P SC is verder op
Hey weissmanquote:Op donderdag 16 april 2015 11:12 schreef Weissman het volgende:
Hey clumsy-messy
maak je niet dik
lekker genieten
[ afbeelding ]
Zegt een text book endo boiquote:Op donderdag 16 april 2015 11:12 schreef Weissman het volgende:
Hey clumsy-messy
maak je niet dik
lekker genieten
[ afbeelding ]
ben gewoon powerlifterquote:Op donderdag 16 april 2015 11:22 schreef Questular het volgende:
Chubby? In een Gym topic? Ga lekker naar Lif Weissman. Alleen shredded fucks hier
quote:Op donderdag 16 april 2015 11:27 schreef seto het volgende:
ik vind fathank een veel toffere manlet dan etha
no offensce
Lol alleen maar omdat ik je droomvrouw paal.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:27 schreef seto het volgende:
ik vind fathank een veel toffere manlet dan etha
no offensce
Doe m zelf wel ffquote:Op donderdag 16 april 2015 11:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol alleen maar omdat ik je droomvrouw paal.
No offencse.
En na een week zeker een complete binge waarbij de koelkast en alle andere kastjes leeg gaan.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:29 schreef G.R.S. het volgende:
Huisgenote is gestart met het Cambridge dieet want een beetje minderen lukt niet. Dan maar extreem gaan diëtenPap in de ochtend, soep in de middag en een shake in de avond.
Verwacht ik wel ja. Sinds ik bij haar woon, heeft ze een suikervrij dieet gevolgd, een koolhydraatarm dieet en nu dit.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En na een week zeker een complete binge waarbij de koelkast en alle andere kastjes leeg gaan.
Dat ook natuurlijk. Straks gaan alle mannen die ik meeneem met haar vandoorquote:Op donderdag 16 april 2015 11:34 schreef Weissman het volgende:
Kijk msmessy en grs jarlours reageren dan op een vrouw die wil afvallen
zeker bang dat ze slanker word
typischen vrouwe reactie
zo voorspelbaar
quote:Op donderdag 16 april 2015 11:34 schreef Weissman het volgende:
Kijk msmessy en grs jarlours reageren dan op een vrouw die wil afvallen
zeker bang dat ze slanker word
typischen vrouwe reactie
zo voorspelbaar
Telegraafquote:
keuringsdienst van waarde is egt een goeie krantquote:Op donderdag 16 april 2015 11:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Telegraaf
Keuringsdienst van waarde
Domme kut. Sta hierboven, G.R.S., ookal heb je soms wellicht de drang om het uit te leggen.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:29 schreef G.R.S. het volgende:
Huisgenote is gestart met het Cambridge dieet want een beetje minderen lukt niet. Dan maar extreem gaan diëtenPap in de ochtend, soep in de middag en een shake in de avond.
De vraag is welke mannen er met haar vandoor gaan...quote:Op donderdag 16 april 2015 11:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk. Straks gaan alle mannen die ik meeneem met haar vandoor
type deucestengelquote:Op donderdag 16 april 2015 11:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De vraag is welke mannen er met haar vandoor gaan...
Zeg dat Ronnie Coleman je idool isquote:Op donderdag 16 april 2015 12:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ghehe heb net allerlei fitness/afval-advies gekregen van een arts die overduidelijk in de gym leeft. Hij was dolenthousiast dat hij er iemand was die wist wat een PWO was enzo en laat me nu niet meer met rust.
"Maar ehm. Ik begin echt net."
"GEEFT NIET IK GA JE MOTIVEREN"
Gewoon gebruik/misbruik maken van zijn kennis en motivatie.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ghehe heb net allerlei fitness/afval-advies gekregen van een arts die overduidelijk in de gym leeft. Hij was dolenthousiast dat hij er iemand was die wist wat een PWO was enzo en laat me nu niet meer met rust.
Jammer dat je straks in Zwitserland zit en je toch echt zelf tegen de berg op moet strompelenquote:Op donderdag 16 april 2015 12:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Dan dit dus:quote:Op donderdag 16 april 2015 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Homo, voordat de piemeljokes beginnen.
Als hij homo is, is het toch een ideale coach? Geen gedoe met potentiële gevoelens etc.quote:
Is het een Chinees?quote:Op donderdag 16 april 2015 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Homo, voordat de piemeljokes beginnen.
Niet zo onzeker, G.R.S.: waarom zou dat gebeuren?quote:Op donderdag 16 april 2015 11:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk. Straks gaan alle mannen die ik meeneem met haar vandoor
Hey Seto hoe lang is je neefquote:Op donderdag 16 april 2015 11:33 schreef seto het volgende:
naast dat hij dat plaatje niet waardig is is het ook nog eens een dikke faux pas om het bij je eigen post te doen
maarja wat verwacht je van een manlet
Vrouwen krijgen ook gevoelens voor homos en zeggen dan "waarom is elke leuke man gay" en of hij het niet eens met een vrouw wil proberen.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als hij homo is, is het toch een ideale coach? Geen gedoe met potentiële gevoelens etc.
Daar ga ik pas heen als ik m'n doelen behaald hebquote:Op donderdag 16 april 2015 12:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Jammer dat je straks in Zwitserland zit en je toch echt zelf tegen de berg op moet strompelen
En dat zijn?quote:Op donderdag 16 april 2015 12:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar ga ik pas heen als ik m'n doelen behaald heb
Fixed.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hey Seto hoe lang is je neef/half-broer.
Dr. PWO inschakelen.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Shredded as fuck.
Of nja. Minder fatty iig.
Een kat nemen.quote:En geen muizen meer in m'n huis.
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2015 12:07 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:
FTFYquote:Op donderdag 16 april 2015 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Shredded as fuck.
Monsterlijk grote kat nemen.
Hij lift zeker zijn stang met jou eraanquote:Op donderdag 16 april 2015 12:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Alle kanker op een stokje, wat een zure zeur ben jij geworden.quote:
Haha ik snap hemquote:Op donderdag 16 april 2015 12:25 schreef JaqenHghar het volgende:
Doktertje spelen, niet echt doktertje spelen maar wat anders snap je
van mijn vaders kant zijn er veel boven de 2 meterquote:
Hebben ze in Azië ook melkboeren?quote:Op donderdag 16 april 2015 12:29 schreef seto het volgende:
[..]
van mijn vaders kant zijn er veel boven de 2 meter
voel me echt een manlet dan
moeders kant zullen we het maar niet over hebben
/carequote:Op donderdag 16 april 2015 13:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja van dat soort posts hadden we er nog niet genoeg in dit topic
Dan heeft zijn moeder zich ws. laten dekken door een loempiavouwertje.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Tuurlijk niet want koeien zijn daar heilig
Dat we dat nog mee mogen maken...quote:
liefquote:Op donderdag 16 april 2015 14:25 schreef Eleiko het volgende:
Roze shakebeker gekregen van xxl
/dagboek
quote:Op donderdag 16 april 2015 11:29 schreef G.R.S. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |