SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door johannes_vermeer op 16-04-2015 17:10:14 ]Oh.![]()
Mensen die nu al hebben gezien dat Bazoer een wereldtopper wordtcome on, zelfs bij depay betwijfel ik dat.
Suarez was toen al van een heel ander niveau[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
over 4 jaar, samen met Vertonghenquote:Op donderdag 16 april 2015 07:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
BREAKING: Suarez keert terug bij Ajax
Was het maar waarOh.![]()
Je kan het ook omdraaien, er is een kans dat hij het haalt omdat zijn begin niveau al hoog is maar garanties heb je natuurlijk nooit en voor Depay geldt eigenlijk ook dat clubkeuze heel belangrijk is want met een beetje tegenslag eindigt hij als Elia, Suarez laat zien dat hij het overal kan.quote:Op donderdag 16 april 2015 07:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu al hebben gezien dat Bazoer een wereldtopper wordtcome on, zelfs bij depay betwijfel ik dat.
Suarez was toen al van een heel ander niveau![]()
Rustig aan jongens gisteren fifa carriere gestart.
Boilesen beste verdediger
Sigthorsson > MilikFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
We moeten de jeugd een kans geven. Ergens zit er een jonge arjen robben die we nog niet ontdekt hebbenquote:Op donderdag 16 april 2015 07:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Suarez was toen al van een heel ander niveaugraag op anoniem![]()
die moet dan een jaar of 4 zijnquote:Op donderdag 16 april 2015 08:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We moeten de jeugd een kans geven. Ergens zit er een jonge arjen robben die we nog niet ontdekt hebben![]()
Er zijn maar weinig spelers waarvan je weet dat ze het gaan maken. Dan moet je echt wel niveau CR7 zijn.quote:Op donderdag 16 april 2015 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien, er is een kans dat hij het haalt omdat zijn begin niveau al hoog is maar garanties heb je natuurlijk nooit en voor Depay geldt eigenlijk ook dat clubkeuze heel belangrijk is want met een beetje tegenslag eindigt hij als Elia, Suarez laat zien dat hij het overal kan.
Er is wel een veel grotere groep waarvan je weet dat ze het nooit gaan halen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het probleem momenteel in NL is dat het niveau dermate laag is dat uitblinken niet zo veel zegt.quote:Op donderdag 16 april 2015 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig spelers waarvan je weet dat ze het gaan maken. Dan moet je echt wel niveau CR7 zijn.
Er is wel een veel grotere groep waarvan je weet dat ze het nooit gaan halen.![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig spelers waarvan je weet dat ze het gaan maken. Dan moet je echt wel niveau CR7 Messi zijn.
Er is wel een veel grotere groep waarvan je weet dat ze het nooit gaan halen.![]()
Mwah toen ik CR7 in Portugal bezig zag wist ik wel 'dit wordt een hele grote'quote:
Messi ook natuurlijk toen hij debuteerde bij Barca al[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
je hebt er dus kijk opquote:Op donderdag 16 april 2015 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah toen ik CR7 in Portugal bezig zag wist ik wel 'dit wordt een hele grote'
Messi ook natuurlijk toen hij debuteerde bij Barca al![]()
![]()
Zlatan en Ronaldinho was ook duidelijkquote:Op donderdag 16 april 2015 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah toen ik CR7 in Portugal bezig zag wist ik wel 'dit wordt een hele grote'
Messi ook natuurlijk toen hij debuteerde bij Barca alFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zlatan was ik oprecht niet zo zeker van. Ronaldinho heb ik niet echt zien spelen bij PSG.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Zlatan en Ronaldinho was ook duidelijk
Van Robben had ik wel altijd verwacht dat ie dit niveau kon halen eigenlijk. Alleen die blessures he.
Wat Tarado zegt over het huidige NL niveau klopt ook wel. Ik had ook niet verwacht dat Suarez het tot de basis van Barca zou schoppen, maar die oversteeg het niveau in Nederland wel een stukje duidelijker dan Depay. Maar Depay heeft denk ik als enige de potentie om op termijn tot deze groep te gaan behoren. Klaassen en Wijnaldum komen daarvoor tekort en een Clasie of Bazoer staat op hele andere posities.
Cillessen zonder zijn penaltyprobleem zou ik trouwens best in het doel zien staan bij Real. Maar ja, die pingels..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Klaassen is nu al een stuk beter dan Wijnaldum, bij Depay zal clubkeuze echt de doorslag geven, Clasie is niveau Souzemten en voor Bazoer is het nog te vroeg voor conclusiesquote:Op donderdag 16 april 2015 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zlatan was ik oprecht niet zo zeker van. Ronaldinho heb ik niet echt zien spelen bij PSG.
Van Robben had ik wel altijd verwacht dat ie dit niveau kon halen eigenlijk. Alleen die blessures he.
Wat Tarado zegt over het huidige NL niveau klopt ook wel. Ik had ook niet verwacht dat Suarez het tot de basis van Barca zou schoppen, maar die oversteeg het niveau in Nederland wel een stukje duidelijker dan Depay. Maar Depay heeft denk ik als enige de potentie om op termijn tot deze groep te gaan behoren. Klaassen en Wijnaldum komen daarvoor tekort en een Clasie of Bazoer staat op hele andere posities.
Cillessen zonder zijn penaltyprobleem zou ik trouwens best in het doel zien staan bij Real. Maar ja, die pingels..![]()
Zie jij Klaassen bij Real Madrid of Bayern met het niveau mee komen?quote:Op donderdag 16 april 2015 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klaassen is nu al een stuk beter dan Wijnaldum, bij Depay zal clubkeuze echt de doorslag geven, Clasie is niveau Souzemten en voor Bazoer is het nog te vroeg voor conclusies
Dat heeft weinig te maken met dat Wijnaldum nog minder is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
misschien over jaar of 4/5 met deze groeicurve wel ja.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zie jij Klaassen bij Real Madrid of Bayern met het niveau mee komen?
Dat heeft weinig te maken met dat Wijnaldum nog minder is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Meekomen wel maar op dat niveau moet je het verschil ook nog eens maken, eerst maar een aardig EK spelen en een stapje hoger maken.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met dat Wijnaldum nog minder is.![]()
Dat denk ik niet, dan is hij ook al 27. Hij is toch niet van het niveau Modric, Kroos of Isco.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
misschien over jaar of 4/5 met deze groeicurve wel ja.
Daarbij zijn er maar weinig die dat niveau halen zelfs Sneijder is daar te licht bevonden uiteindelijk, en die was naar mijn idee verder toen hij bij Ajax speelde.![]()
ik zou Klaassen eerst eens willen zien spelen in een selectie met niet driekwart kneuzen of jochiesquote:Op donderdag 16 april 2015 11:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dan is hij ook al 27. Hij is toch niet van het niveau Modric, Kroos of Isco.
Daarbij zijn er maar weinig die dat niveau halen zelfs Sneijder is daar te licht bevonden uiteindelijk, en die was naar mijn idee verder toen hij bij Ajax speelde.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat doet hij nu toch alquote:Op donderdag 16 april 2015 11:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zou Klaassen eerst eens willen zien spelen in een selectie met niet driekwart kneuzen of jochies![]()
Nog maar een tijdje bij Ajax blijven en daarna eerst naar de subtop. Real en Barca is bijna voor niemand weg gelegd.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zou Klaassen eerst eens willen zien spelen in een selectie met niet driekwart kneuzen of jochies![]()
In de huidige situatie kan je die stap ook niet meer maken, moet je eerst naar iets eronder, die Gijp is een eikel maar heeft wel gelijk dat je bij zulke clubs alleen binnen kan komen als je al wat gewonnen hebt of op een EK/WK hebt uitgeblonkenquote:Op donderdag 16 april 2015 11:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dan is hij ook al 27. Hij is toch niet van het niveau Modric, Kroos of Isco.
Daarbij zijn er maar weinig die dat niveau halen zelfs Sneijder is daar te licht bevonden uiteindelijk, en die was naar mijn idee verder toen hij bij Ajax speelde.![]()
Zelfs meekomen op dat niveau is lastig hoor.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meekomen wel maar op dat niveau moet je het verschil ook nog eens maken, eerst maar een aardig EK spelen en een stapje hoger maken.
Klaassen zou ik nog best willen zien bij Monchengladbach ofzo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Liever naar Engeland dan want dan zie ik hem nog eens spelen, Duits voetbal kijk ik zeldenquote:Op donderdag 16 april 2015 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs meekomen op dat niveau is lastig hoor.
Klaassen zou ik nog best willen zien bij Monchengladbach ofzo.![]()
Fox Sports heeft als het goed is volgend seizoen de Bundesliga, dus dan pak ik vast wel hier en daar een wedstrijdje mee.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Liever naar Engeland dan want dan zie ik hem nog eens spelen, Duits voetbal kijk ik zelden
Ik zie helaas onder de jonge Nederlanders niet echt spelers die ik moeiteloos mee zie komen op het allerhoogste niveau. Ik vrees dat we niet bepaald een flitsend Oranje gaan zien de komende 5 jaar.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
dat weet je toch niet, NL is wel een aardige toernooi ploeg gebleken met een uitzondering af en toequote:Op donderdag 16 april 2015 11:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Fox Sports heeft als het goed is volgend seizoen de Bundesliga, dus dan pak ik vast wel hier en daar een wedstrijdje mee.
Ik zie helaas onder de jonge Nederlanders niet echt spelers die ik moeiteloos mee zie komen op het allerhoogste niveau. Ik vrees dat we niet bepaald een flitsend Oranje gaan zien de komende 5 jaar.![]()
Mwoah, maar echt flitsend was het niet. Nederland wordt weliswaar 3e in Brazilië, maar ik heb toch vele malen meer genoten van bjivoorbeeld het team in 1998 en 2000. Het is net als met Ajax, de resultaten zijn er wel geweest de afgelopen 4 seizoenen, maar het voetbal was niet om aan te zien en Ajax heeft genoeg periodes gekend met mindere resultaten, maar veel beter spel.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weet je toch niet, NL is wel een aardige toernooi ploeg gebleken met een uitzondering af en toeVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Absoluut dat was van een heel ander niveau maar het blijft moeilijk om dat op een toernooi te laten zien, Duitsland liet het af en toe zien maar in de finale nietquote:Op donderdag 16 april 2015 11:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, maar echt flitsend was het niet. Nederland wordt weliswaar 3e in Brazilië, maar ik heb toch vele malen meer genoten van bjivoorbeeld het team in 1998 en 2000. Het is net als met Ajax, de resultaten zijn er wel geweest de afgelopen 4 seizoenen, maar het voetbal was niet om aan te zien en Ajax heeft genoeg periodes gekend met mindere resultaten, maar veel beter spel.![]()
En op zo'n toernooi van 3-8 wedstrijden is afbraakvoetbal nog te doen omdat de spanning veel goedmaakt. Maar als ik een goede 50 wedstrijden pure kak voorgeschoteld krijg begin ik een beetje geïrriteerd te geraken.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, maar echt flitsend was het niet. Nederland wordt weliswaar 3e in Brazilië, maar ik heb toch vele malen meer genoten van bjivoorbeeld het team in 1998 en 2000. Het is net als met Ajax, de resultaten zijn er wel geweest de afgelopen 4 seizoenen, maar het voetbal was niet om aan te zien en Ajax heeft genoeg periodes gekend met mindere resultaten, maar veel beter spel.![]()
Tja, dat zegt niets. Robben is daar ook te licht bevonden. Beiden waren later sterspeler van een CL-winnend team.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Daarbij zijn er maar weinig die dat niveau halen zelfs Sneijder is daar te licht bevonden uiteindelijk, en die was naar mijn idee verder toen hij bij Ajax speelde.
Sneijder ontsteeg de eredivisie pas in zijn vijfde seizoen. Maar inderdaad, wel een andere eredivisie dan tegenwoordig.![]()
Die waren toen ook te licht voor Real, die echt de absolute top willen hebben. Heel leuk dat Inter toen de CL won met anti-voetbal, het zegt wel degelijks iets over de kwaliteit dat Real wil hebben. Robben zat toen nog in een fase dat hij veel geblesseerd raakte en was nog niet op het niveau van 2011/2012.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, dat zegt niets. Robben is daar ook te licht bevonden. Beiden waren later sterspeler van een CL-winnend team.
Sneijder ontsteeg de eredivisie pas in zijn vijfde seizoen. Maar inderdaad, wel een andere eredivisie dan tegenwoordig.
Sneijder heeft overigens maar één jaar echt absolute top gepresseerd, dat gaat Klaassen niet doen zo.![]()
http://www.ajaxlife.nl/up(...)e-stoeltjes-in-arenaquote:EK 2020 richtpunt voor rood-witte stoeltjes in Arena
Er staat de komende jaren veel te gebeuren in de Amsterdam Arena. Het stadion wordt gepimpt om er tijdens het EK 2020 spic en span uit te zien. De Europese eindronde vormt ook het richtpunt voor een langgekoesterde wens van veel Ajacieden: rood-witte stoeltjes.
Naast drie groepswedstrijden is de Arena ook uitgekozen als gastheer van een duel in de achtste finales. De keuze van de Uefa voor Amsterdam betekent dat de Arena helemaal in orde wordt gemaakt voor het huisvesten van het toernooi.
Het kleedkamergebied wordt komende zomer flink onder handen genomen, de omloop van de tweede ring wordt verbreed en veel belangrijker nog: er worden nieuwe stoeltjes op de tribunes geschroefd. En die nieuwe stoeltjes worden rood-wit, bevestigt de algemeen directeur van de Arena, Henk Markerink, tegenover Ajax Life.
“De stoeltjes raken toch echt aan vervanging toe. De kans is aanwezig dat we dit gefaseerd gaan doen en dan kan zo'n project wel twee jaar duren, maar voor 2020 is dat zeker uitgevoerd. En dan zijn ze ook echt rood-wit,” aldus Markerink. De Arena onderzoekt nog welke nieuwe stoeltjes het meest geschikt zijn.
We hebben voor de zekerheid meerdere keren gevraagd of de stoeltjes echt rood-wit worden en meerdere keren volgde ook bevestiging. Markerink: “We voeren hierover gesprekken met Ajax en zijn voorzichtig met wat ontwerpen aan het puzzelen. Het EK 2020 is een mooi richtpunt om de stoeltjes rood-wit te maken.”![]()
(zo na eeuwen terug op nieuw account)
Dat is het precies. Hij heeft zich binnen no-time opgewerkt van talent naar vaste waarde / vaandeldrager, en heeft nu niks om zich aan op te trekken. Dat gaat zijn ontwikkeling tegen houden.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zou Klaassen eerst eens willen zien spelen in een selectie met niet driekwart kneuzen of jochies
In dat opzicht zou ik graag Emanuelson terug zien; Kost een miljoentje of twee, wil graag terug heeft ervaring op niveau, is minstens even goed als de andere opties op linksback / middenveld. Urby is ook geen hoogvlieger, maar redelijke waarde voor je geld, en goed voorbeeld voor riedewald.![]()
Mooie en betere vervanging voor boil.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:10 schreef radyo het volgende:
(zo na eeuwen terug op nieuw account)
[..]
Dat is het precies. Hij heeft zich binnen no-time opgewerkt van talent naar vaste waarde / vaandeldrager, en heeft nu niks om zich aan op te trekken. Dat gaat zijn ontwikkeling tegen houden.
In dat opzicht zou ik graag Emanuelson terug zien; Kost een miljoentje of twee, wil graag terug heeft ervaring op niveau, is minstens even goed als de andere opties op linksback / middenveld. Urby is ook geen hoogvlieger, maar redelijke waarde voor je geld, en goed voorbeeld voor riedewald.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
dat is een zak aardappelen ookquote:Op donderdag 16 april 2015 16:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooie en betere vervanging voor boil.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als ze het hebben over terughalen van oud Ajax spelers, lijkt Urby mij de enige haalbare op het moment. Die iets toevoegd (ervaring) en in ieder geval niet slechter is dan de andere linksbacks in Nederland.
Dus nog 3x boelie aanvoerder maken en roepen dat hij zo'n talent is, en dan hopen dat iemand erin trapt en hem wil ruilen tegen een zak aardappelen.
Zit je alleen nog met Viergevert... misschien kun je die ruilen tegen lachman in de uitverkoop, die is even slecht maar wel indrukwekkender.![]()
Ja denk het dus niettwitter:AFCAjax twitterde op donderdag 16-04-2015 om 17:00:33De wedstrijd #Ajax - NAC is uitverkocht. Er zijn zo'n 53.000 kaarten verkocht voor de één-na-laatste thuiswedstrijd van Ajax. reageer retweet
![]()
Ik lees geruchten dat Stekelenburg misschien naar PSV gaat
Vermeer bij Feyenoord
Stekelenburg bij PSV
Mijn hart zou dat niet aankunnen :/![]()
En dan vertrekt Cillessen en halen we Mulder als vervangerquote:Op donderdag 16 april 2015 17:13 schreef Brammess het volgende:
Vermeer bij Feyenoord
Stekelenburg bij PSV
![]()
Graafland terughalen van Feyenoord #ervaringquote:Op donderdag 16 april 2015 17:16 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
En dan vertrekt Cillessen en halen we Mulder als vervanger![]()
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 16 april 2015 17:13 schreef Brammess het volgende:
Vermeer bij Feyenoord
Stekelenburg bij PSV
Mijn hart zou dat niet aankunnen :/
Stekelenburg kan er niks vanOh.![]()
En waar lezen we dit?quote:Op donderdag 16 april 2015 17:13 schreef Brammess het volgende:
Vermeer bij Feyenoord
Stekelenburg bij PSV
Mijn hart zou dat niet aankunnen :/If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 16:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
http://www.ajaxlife.nl/up(...)e-stoeltjes-in-arenaEindelijk. Had veel eerder moeten gebeuren
![]()
Soccernewsquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 17:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
SoccernewsAh, ik zie het. Sterk artikel ook, godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Wees blij help je nog een concurrent aan een grabbelaar.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:13 schreef Brammess het volgende:
Vermeer bij Feyenoord
Stekelenburg bij PSV
Hij is het wel kwijt geraakt ja, was wel een aardige keeper, nooit top.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Stekelenburg kan er geen klote van![]()
Was gelukkig 1 toernooi van buitenaards niveauquote:Op donderdag 16 april 2015 18:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is het wel kwijt geraakt ja, was wel een aardige keeper, nooit top.RED ONS HENNIEGOD![]()
Als Stekelenburg weer iedere week in het doel staat en zijn oude vorm terugkrijgt, dan gaat PSV nog ontzettend veel plezier aan hem beleven.![]()
Keepte goed op het WK wel goed ja maar meer ook niet. Ging bv in de halve finale tegen Uruguay bij de goal in de fout.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was gelukkig 1 toernooi van buitenaards niveau
Geen topper, past dus wel bij PSV.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sjeezus, dat neerhalen van Stekelenburg hier.
Was gewoon een goede keeper. Heeft het voor Ajax en voor het Nederland elftal uitstekend gedaan. Beetje meer respect zeg.![]()
Ik ben meestal wel positief w.b. Ajax spelers maar heb het nooit echt een geweldige keeper gevonden. Verder wel een prima jongen met een goede uitstraling.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:13 schreef Robar het volgende:
Sjeezus, dat neerhalen van Stekelenburg hier.
Was gewoon een goede keeper. Heeft het voor Ajax en voor het Nederland elftal uitstekend gedaan. Beetje meer respect zeg.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De steek als eerste keeper lijkt me dan? Wat gebeurt er dan met Zoet?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Het is trouwens wel vreemd dat bij het EK 2020 allebei de halve finales én de finale naar Wembley gaan. Ik begrijp dat ze de boel tegen het einde van het toernooi in één land willen houden, maar ze hadden ook een halve finale kunnen geven aan Old Trafford of Emirates Stadiumquote:Op donderdag 16 april 2015 16:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
http://www.ajaxlife.nl/up(...)e-stoeltjes-in-arenaOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat hele jaar was hij top. Ook bij Ajax.quote:Op donderdag 16 april 2015 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was gelukkig 1 toernooi van buitenaards niveauAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dat is waarschijnlijk de enige in dit topic die de rechterpersoon op de foto wenst te zijn.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 19:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de enige in dit topic die de rechterpersoon op de foto wenst te zijn.![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 19:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de enige in dit topic die de rechterpersoon op de foto wenst te zijn.
Oh.![]()
Dat lijkt me echt sterk, lijkt me een fabel.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:13 schreef Brammess het volgende:
Vermeer bij Feyenoord
Stekelenburg bij PSV
Mijn hart zou dat niet aankunnen :/Life is what you make it.![]()
Ja, ik zie Klaassen wel bij Real of Bayern mee gaan over een paar jaar.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met dat Wijnaldum nog minder is.![]()
Hoe vind jij Veltman sinds zijn rentree? Ik vind hem niet eens verkeerd spelen, wat jij?quote:Op donderdag 16 april 2015 22:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, ik zie Klaassen wel bij Real of Bayern mee gaan over een paar jaar.![]()
Veltman is veruit onze beste verdediger. Zowel bij Ajax als bij Oranje. Hij wint opvallend vaak kopduels ondanks zijn 1.83 (alsof dat klein isquote:Op donderdag 16 april 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vind jij Veltman sinds zijn rentree? Ik vind hem niet eens verkeerd spelen, wat jij?), is lekker fel en kan daarnaast gewoon nog goed opbouwen/voetballen.
![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, ik zie Klaassen wel bij Real of Bayern mee gaan over een paar jaar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bijna, het is in Londen.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als dat in Thailand is.![]()
Klaassen vind ik totaal geen speler voor een Real Madrid. Zal wel eerst een tussenstap moeten maken bij een Liverpool of Tottenham als hij weggaat bij Ajax (nog prima clubs verder)quote:Op donderdag 16 april 2015 22:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, ik zie Klaassen wel bij Real of Bayern mee gaan over een paar jaar.Oh.![]()
De haat op Veltman door veel users snap ik ook niet echt.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe vind jij Veltman sinds zijn rentree? Ik vind hem niet eens verkeerd spelen, wat jij?
Gewoon een prima verdediger die vaak goed speelt. En heel soms heeft hij een slechte dag, maarja dat heeft David Luiz ook wel eens
Oh.![]()
Vermeer heeft ons ook wel eens gered in de CL, maar ook vaak genoeg geblunderd.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Steek heeft ons in een partij tegen madrid 2 keer voor een 8 a 10 -0 nederlaag behoed.
Cillessen is een klasse of 10 beter dan Vermeer en Stekelenburg bij elkaar.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vermeer heeft ons ook wel eens gered in de CL, maar ook vaak genoeg geblunderd.
Cillessen is een klasse of 10 beter dan Vermeer en Stekelenburg bij elkaar.![]()
Overdrijven is ook een vak, hè? Cillessen is inderdaad de betere op dit moment en hij zal alleen nog maar beter worden. Maar nogmaals, als Stekelenburg weer iedere week gaat spelen, dan komt die oude vorm weer terug en dan is het verschil met Cillessen echt niet meer zo groot. Ik vind het echt zwaar onterecht, dat iemand die zolang bij Ajax heeft gespeeld, iemand die zich altijd 100% ingezet heeft en iemand die het in zijn tijd bij Ajax uitstekend gedaan heeft weggezet wordt als een amateur. Op het wk was hij verdomme een van de beste van de wereld.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen is een klasse of 10 beter dan Vermeer en Stekelenburg bij elkaar.![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, ik zie Klaassen wel bij Real of Bayern mee gaan over een paar jaar.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
De Steek was wel goed hoor. Vermeer ook. Het ontloopt elkaar niet zoveel.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen is een klasse of 10 beter dan Vermeer en Stekelenburg bij elkaar.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hij gaat niet terug naar FC Groningenquote:Op donderdag 16 april 2015 07:30 schreef PicoMMP het volgende:
Goede OP!
En Suarez is een held. Wanneer komt hij terug?![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
maar zijn laatste goeie seizoen was in 2010 inclusief WK? Maar verder wel met je eens, geen van drieën haalt v/d Sar niveauquote:Op vrijdag 17 april 2015 08:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De Steek was wel goed hoor. Vermeer ook. Het ontloopt elkaar niet zoveel.![]()
Apart trouwens dat zowel Sar en Steek het in Italië niet hebben gered.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar zijn laatste goeie seizoen was in 2010 inclusief WK? Maar verder wel met je eens, geen van drieën haalt v/d Sar niveauWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
dat had een les voor Steek moeten zijn, ze zijn/waren toch gewend om mee te voetballen en in Italië is het meer lijnkeepen, Vermeer zou het daar wel goed doen denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Apart trouwens dat zowel Sar en Steek het in Italië niet hebben gered.![]()
2010 was echt een briljant seizoen van Steek. Beste keeper vd wereld dat jaar. Was ook gelijk t laatste jaar iddquote:Op vrijdag 17 april 2015 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar zijn laatste goeie seizoen was in 2010 inclusief WK? Maar verder wel met je eens, geen van drieën haalt v/d Sar niveau![]()
Precies dit.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, hè? Cillessen is inderdaad de betere op dit moment en hij zal alleen nog maar beter worden. Maar nogmaals, als Stekelenburg weer iedere week gaat spelen, dan komt die oude vorm weer terug en dan is het verschil met Cillessen echt niet meer zo groot. Ik vind het echt zwaar onterecht, dat iemand die zolang bij Ajax heeft gespeeld, iemand die zich altijd 100% ingezet heeft en iemand die het in zijn tijd bij Ajax uitstekend gedaan heeft weggezet wordt als een amateur. Op het wk was hij verdomme een van de beste van de wereld.![]()
ik kreeg minimaal drie keer per wedstrijd een hartaanval van de rare uitkomacties van Vermeer. Dat mis ik niet moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen is een klasse of 10 beter dan Vermeer en Stekelenburg bij elkaar.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Oke?quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:35 schreef Kopsterk.. het volgende:
[..]
Hij gaat niet terug naar FC Groningen![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, hè? Cillessen is inderdaad de betere op dit moment en hij zal alleen nog maar beter worden. Maar nogmaals, als Stekelenburg weer iedere week gaat spelen, dan komt die oude vorm weer terug![]()
Hij keepte bij Roma en Fulham ook elke week en kon er daar ook niks van.![]()
VD Sar heeft niks verkeerds gedaan hoor, 2 keer minst gepasseerde keeper alleen toen konden ze Buffon krijgen en dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Apart trouwens dat zowel Sar en Steek het in Italië niet hebben gered.![]()
Hahah inderdaad, die had om de 2 wedstrijden wel weer een heel vreemde actie en je merkte ook onzekerheid in de verdediging.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik kreeg minimaal drie keer per wedstrijd een hartaanval van de rare uitkomacties van Vermeer. Dat mis ik niet moet ik zeggen.![]()
al doet hij het dit seizoen uitmuntend bij Fey.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:02 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hahah inderdaad, die had om de 2 wedstrijden wel weer een heel vreemde actie en je merkte ook onzekerheid in de verdediging.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Owh hij doet het zeker goed hoor. Maar heb toch wel redelijk wat vreemde acties en blunders gezien. Vrije trap van v Rhijn bijvoorbeeld waar hij gewoon bleef staan kijken was houdbaar,quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
al doet hij het dit seizoen uitmuntend bij Fey.![]()
Iedere keeper maakt fouten, de een wat meer dan de ander. Maar dit seizoen is zijn beste seizoen, vind ik.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:05 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Owh hij doet het zeker goed hoor. Maar heb toch wel redelijk wat vreemde acties en blunders gezien. Vrije trap van v Rhijn bijvoorbeeld waar hij gewoon bleef staan kijken was houdbaar,FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
geen idee, zoveel kijk ik hun niet maar ook daar heeft hij alweer genoeg fouten gemaakt, blij dat hij weg is, niks persoonlijks maar hij maakte de boel onrustig.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Iedere keeper maakt fouten, de een wat meer dan de ander. Maar dit seizoen is zijn beste seizoen, vind ik.![]()
eensquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee, zoveel kijk ik hun niet maar ook daar heeft hij alweer genoeg fouten gemaakt, blij dat hij weg is, niks persoonlijks maar hij maakte de boel onrustig.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nicolai Boilesen speelt zondagmiddag niet mee als Ajax het in eigen huis opneemt tegen NAC Breda. De verdediger krijgt volgens AT5 rust van Frank de Boer en blijft daardoor buiten de selectie.![]()
Twee jaar rust zal hem (en Ajax) goed doen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:44 schreef BobW het volgende:
Nicolai Boilesen speelt zondagmiddag niet mee als Ajax het in eigen huis opneemt tegen NAC Breda. De verdediger krijgt volgens AT5 rust van Frank de Boer en blijft daardoor buiten de selectie.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 13:20:29BREKEND: @ViktorGFischer zit zondag bij de selectie van #Ajax voor het duel met NAC. #ajanac http://t.co/mfVITvKlei reageer retweet
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Boil heb last van ze reettwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 13:24:16De Boer: '@SereroThulani (lies) en @NicoBoilesen (bilspier) zijn twijfelgevallen voor zondag.' #ajanac reageer retweet
Is hij bij Eriksen langsgeweest ofzo?
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Demy is al 4 jaar weg, maar toch even afscheid nemen.twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 13:45:19#Ajax neemt zondag voorafgaand aan #ajanac afscheid van @DemydeZeeuw. #ajanac http://t.co/FunQVs4ho5 reageer retweet
![]()
![]()
twitter:DennisJansenAD twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 13:52:22Kolbeinn Sigthórsson vertrekt na dit seizoen bij #Ajax. Frank de Boer: 'Daar gaan we wel vanuit'. reageer retweet
![]()
![]()
nog niet zeker dus......quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DennisJansenAD twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 13:52:22Kolbeinn Sigthórsson vertrekt na dit seizoen bij #Ajax. Frank de Boer: 'Daar gaan we wel vanuit'. reageer retweet
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat dachten we vorig jaar ookquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DennisJansenAD twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 13:52:22Kolbeinn Sigthórsson vertrekt na dit seizoen bij #Ajax. Frank de Boer: 'Daar gaan we wel vanuit'. reageer retweet
Oh.![]()
Wanneer is het afscheid van Pantelic eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Demy is al 4 jaar weg, maar toch even afscheid nemen.twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 13:45:19#Ajax neemt zondag voorafgaand aan #ajanac afscheid van @DemydeZeeuw. #ajanac http://t.co/FunQVs4ho5 reageer retweet
[ afbeelding ]Oh.![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben inmiddels overleden![]()
Poh wat een heerlijk nieuws.quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:21 schreef Catch22- het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 17-04-2015 om 13:20:29BREKEND: @ViktorGFischer zit zondag bij de selectie van #Ajax voor het duel met NAC. #ajanac http://t.co/mfVITvKlei reageer retweet
![]()
![]()
Samen met Urzaiz..quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
En Kennedy Bakırcıoğlu?quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is al afscheid genomen van Oleguer?![]()
En Zlatan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, net als Angelos Charisteasquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk keert die ooit nog eens terug.![]()
Met die twee spelers erbij halen we volgend seizoen minimaal halve finale CLquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, net als Angelos CharisteasOh.![]()
Echt wel!quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met die twee spelers erbij halen we volgend seizoen minimaal halve finale CL![]()
![]()
Beste linksback die we ooit gehad hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:51 schreef Droathoah het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet deze ouwe baas niet.Oh.![]()
De witte versie daarvan staat momenteel naast mijn wc-pot...quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:51 schreef Droathoah het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet deze ouwe baas niet.![]()
Hoho zijn eerste half jaar niet . Uitstekende back welquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ie alleen maar geblesseerd was.RED ONS HENNIEGOD![]()
In potentie zeker.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoho zijn eerste half jaar niet . Uitstekende back welAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
analist bij fox volgens mijquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zou het trouwens met hem zijn ?
[ afbeelding ]
Heeft het na Ajax prima gedaan in vooral Engeland.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jij bent in de war met Regi Blinker denk ik. Heb Melchiot nog nooit bij Fox gezien.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Fox bestaat natuurlijk niet alleen in Nederlandquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij bent in de war met Regi Blinker denk ik. Heb Melchiot nog nooit bij Fox gezien.RED ONS HENNIEGOD![]()
oke en nu?quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:28 schreef forzaudinese het volgende:
Wie heeft hem ook alweer naar europa gehaald ?De ontdekkers !
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ron Jans is een actquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu moeten we Ron Jans en zijn vriendjes aanbidden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wie is dat ?quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:28 schreef forzaudinese het volgende:
Wie heeft hem ook alweer naar europa gehaald ?De ontdekkers !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Volgende week PEC - Ajaxquote:
Gelukkig zit PEC met de bekerfinale in de maag. Rood willen ze niet pakken![]()
Dat gaat weer genot worden . met Brammetje van Polen en Jesper Drost die in de cel moest zittenquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week PEC - Ajax
Gelukkig zit PEC met de bekerfinale in de maag. Rood willen ze niet pakkenRED ONS HENNIEGOD![]()
Zonde dat we geen stabiele linksbuiten hebben momenteel.quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat gaat weer genot worden . met Brammetje van Polen en Jesper Drost die in de cel moest zitten![]()
Kishna is klaar . Fischer heeft een wonder nodigquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonde dat we geen stabiele linksbuiten hebben momenteel.RED ONS HENNIEGOD![]()
Aankopenquote:Op vrijdag 17 april 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonde dat we geen stabiele linksbuiten hebben momenteel.Oh.![]()
Weet je nog hoe van der Sar het in Italië deed? En bij fulham was het in het begin ook niet overtuigend.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Hij keepte bij Roma en Fulham ook elke week en kon er daar ook niks van.![]()
Investeringsmaatschappijen worden verboden vanaf dit seizoenquote:Op vrijdag 17 april 2015 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet je in zee met z,on investeringsmaatschappij , dat wil Ajax nietOh.![]()
Gaat dat echt door ?quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Investeringsmaatschappijen worden verboden vanaf dit seizoen
lolRED ONS HENNIEGOD![]()
Jackson Martinez etc gaan wel naar Brazilie ofzo .quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doodsteek voor de Portugese clubs
JammerRED ONS HENNIEGOD![]()
Jackson Martinez kan makkelijk naar Engeland of Spanje oidquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jackson Martinez etc gaan wel naar Brazilie ofzo .
JammerOh.![]()
Maar niet naar een topclub denk ik . In Zuid Amerika kan die dan meer verdienenquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jackson Martinez kan makkelijk naar Engeland of Spanje oid
Of RuslandRED ONS HENNIEGOD![]()
Zou zo nog mee kunnen bij Liverpool hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar niet naar een topclub denk ik . In Zuid Amerika kan die dan meer verdienen
Of Rusland
En daar kan je prima verdienen lijkt mijOh.![]()
Liverpool gaat het daar nooit zoekenquote:Op zaterdag 18 april 2015 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou zo nog mee kunnen bij Liverpool hoor.
En daar kan je prima verdienen lijkt mijRED ONS HENNIEGOD![]()
Zouden ze eens moeten doen ipv alleen maar in eigen land te kijken.quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Liverpool gaat het daar nooit zoeken
Doet me aan een andere club denken ...Oh.![]()
Maar die andere club is nu wel bezig in Zuid Amerikaquote:Op zaterdag 18 april 2015 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zouden ze eens moeten doen ipv alleen maar in eigen land te kijken.
Doet me aan een andere club denken ...
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2015 00:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die andere club is nu wel bezig in Zuid Amerika
Hij komt...Oh.![]()
Niet?quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben benieuwd hoe die Portugese clubs al die investeerders gaan terugbetalen
Spelers blijven volgens mij eigendom van de investeringsmaatschappij. Dus om schade te beperken verkopen zij alle toppers en is het Portugese voetbal zo goed als doodhardcoholic![]()
Hij droomt ervan om een centrum te vormen met Mike van der Hoornquote:Op zaterdag 18 april 2015 01:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nu maar hopen dat die niet op youtube gaat kijken naar recente ajaxfilmpjesOh.![]()
Waarom willen ze daarmee verder eigenlijk ?quote:Op zaterdag 18 april 2015 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij droomt ervan om een centrum te vormen met Mike van der HoornRED ONS HENNIEGOD![]()
Waarom wil Frank al jaren verder met Sigthorsson? Waarom namen ze Zimling? Waarom spelen we zo kut?quote:Op zaterdag 18 april 2015 01:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom willen ze daarmee verder eigenlijk ?
Frank ...Oh.![]()
Filosofie van Cruijff..quote:Op zaterdag 18 april 2015 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil Frank al jaren verder met Sigthorsson? Waarom namen ze Zimling? Waarom spelen we zo kut?
Frank ...
Of Martin van Geel..RED ONS HENNIEGOD![]()
Met Cruijff heeft het niks te maken.quote:Op zaterdag 18 april 2015 01:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Filosofie van Cruijff..
Of Martin van Geel..
Meer met van MarwijkOh.![]()
Frank is ook verliefd op Lowietje .quote:Op zaterdag 18 april 2015 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Cruijff heeft het niks te maken.
Meer met van Marwijk
Hopelijk pikt Cruijff die blinde niet langerRED ONS HENNIEGOD![]()
Met het voetbal van Louis heeft het ook maar weinig te makenquote:Op zaterdag 18 april 2015 01:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank is ook verliefd op Lowietje .
Hopelijk pikt Cruijff die blinde niet langerOh.![]()
Tegenwoordig niet meer nee. Creativiteit wordt er hardhandig eruitgeslagenquote:Op zaterdag 18 april 2015 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met het voetbal van Louis heeft het ook maar weinig te makenRED ONS HENNIEGOD![]()
Druk zetten en kansen creeëren gebeurd ook niet meerquote:Op zaterdag 18 april 2015 01:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer nee. Creativiteit wordt er hardhandig eruitgeslagenOh.![]()
Wel 1 punt meer dan vorig seizoen , maarja als een andere club wel gewoon doet wat ie moet doen..quote:Op zaterdag 18 april 2015 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Druk zetten en kansen creeëren gebeurd ook niet meerRED ONS HENNIEGOD![]()
Spel is nog steeds kut.quote:Op zaterdag 18 april 2015 01:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel 1 punt meer dan vorig seizoen , maarja als een andere club wel gewoon doet wat ie moet doen..Oh.![]()
Blijft ook kut . Voorronde CL gaat de eerste shitstorm alweer los over dit Ajaxquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Gewoon weer een seizoen kutvoetbal incalcuren met de Boer en daarna gaat hij hopelijk weg.quote:Op zaterdag 18 april 2015 02:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blijft ook kut . Voorronde CL gaat de eerste shitstorm alweer los over dit Ajax
Misschien worden we nog wel kampioen ook, als PSV het volgend seizoen laat afweten.Oh.![]()
Ik zie Feyenoord ook wel als een concurrent voor volgend jaar , die Kuit schopt er hier zo makkelijk 25+ inquote:Op zaterdag 18 april 2015 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon weer een seizoen kutvoetbal incalcuren met de Boer en daarna gaat hij hopelijk weg.
Misschien worden we nog wel kampioen ook, als PSV het volgend seizoen laat afweten.RED ONS HENNIEGOD![]()
*Kuyt.quote:Op zaterdag 18 april 2015 02:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord ook wel als een concurrent voor volgend jaar , die Kuit schopt er hier zo makkelijk 25+ in
En zelfs als hij dat doet. Lekker boeiend?Alsof dat een team competitief, concurrerend of kampioenswaardig maakt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mee eens hoor, ook hij maakt van een werkpaard geen renpaard maar heeft bewezen dat hij een winnend team kan samenstellen, is ook niet veel voor nodig om het weer winnend te maken (nationaal dan)quote:![]()
Weet niet of je de wedstrijden tegen ze gezien hebt dit jaar, maar met een scorende spits erbij zijn ze echt niet minder dan het Ajax van nu. Dan ben inderdaad niet kampioenswaardig, maar wel " competitief"quote:Op zaterdag 18 april 2015 06:27 schreef Dven het volgende:
[..]
*Kuyt.
En zelfs als hij dat doet. Lekker boeiend?Alsof dat een team competitief, concurrerend of kampioenswaardig maakt.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Een scorende spits maakt van Feyenoord geen kampioenskandidaat? Oke dan.quote:Op zaterdag 18 april 2015 06:27 schreef Dven het volgende:
[..]
*Kuyt.
![]()
Straks weer huilen als Ajax kut met peren is en Feyenoord 2 keer pak op de broek geeft zeker? Je kan het gewoon aan zien komen hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2015 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, laten we vrezen voor Dirk Kuyt uit de duinen van Katwijk.![]()
Klopt inderdaad. Buiten dat krijgt dat team nog genoeg mutaties. Echt volstrekt kanslooos om het daar over te hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een scorende spits maakt van Feyenoord geen kampioenskandidaat? Oke dan."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
okquote:Op zaterdag 18 april 2015 10:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Straks weer huilen als Ajax kut met peren is en Feyenoord 2 keer pak op de broek geeft zeker? Je kan het gewoon aan zien komen hoor."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bedankt voor je verregaande nostradamusvisies op deze zonnige zaterdag in de maand april.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Straks weer huilen als Ajax kut met peren is en Feyenoord 2 keer pak op de broek geeft zeker? Je kan het gewoon aan zien komen hoor.![]()
wat een aids komt er uit jouw toetsenbord zegquote:Op zaterdag 18 april 2015 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon weer een seizoen kutvoetbal incalcuren met de Boer en daarna gaat hij hopelijk weg.
Misschien worden we nog wel kampioen ook, als PSV het volgend seizoen laat afweten.![]()
heeft dit seizoen een paar fouten gemaakt en verkeerde spelers vertrouwen gegeven (net zoals hij met blind deed), maar heeft het voorgaande seizoenen toch echt prima gedaan.quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mee eens hoor, ook hij maakt van een werkpaard geen renpaard maar heeft bewezen dat hij een winnend team kan samenstellen, is ook niet veel voor nodig om het weer winnend te maken (nationaal dan)![]()
Inderdaad. Alles komt zogenaamd door de Boer.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat een aids komt er uit jouw toetsenbord zeg![]()
![]()
Dit elftal zou eigenlijk gewoon de champions league moeten winnen, maar de boer verpest dat.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:52 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad. Alles komt zogenaamd door de Boer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
serero hoort het niveau van messi te evenaren maar hij mag niet creatief zijn van de boerquote:Op zaterdag 18 april 2015 10:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit elftal zou eigenlijk gewoon de champions league moeten winnen, maar de boer verpest dat.![]()
![]()
Uiteindelijk gaf het laat verkopen van Blind de doorslag, was je misschien ook geen kampioen geworden maar er wel dichterbij gezeten en dan weet je nooit wat er gebeurd was met de druk opgevoerd.quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
heeft dit seizoen een paar fouten gemaakt en verkeerde spelers vertrouwen gegeven (net zoals hij met blind deed), maar heeft het voorgaande seizoenen toch echt prima gedaan.![]()
Ah jij vind dat we de laatste twee jaar geweldig spelen onder de Boer?quote:Op zaterdag 18 april 2015 10:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat een aids komt er uit jouw toetsenbord zeg
Doe niet zo blind
Oh.![]()
Als je simpel denkt vind je wel dat de Boer het zo geweldig doet omdat je alleen kijkt naar dat hij 4 landstitels heeft gepakt. Hoe dat is gebeurd kijk je dan niet naarquote:Op zaterdag 18 april 2015 12:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Inderdaad, moet heerlijk zijn om zo simpel te denken
Oh.![]()
Nee ga jij maar lekker zitten circlejerken met powerloungen en boos worden als iemand er wat van zegtquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah jij vind dat we de laatste twee jaar geweldig spelen onder de Boer?
Doe niet zo blind![]()
Ja omdat mensen zeggen dat ik onzin roep terwijl ik feiten roep.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee ga jij maar lekker zitten circlejerken met powerloungen en boos worden als iemand er wat van zegt
Namelijk dat het spel al 2 jaar kut is. Kan je wel zeggen dat het spelersmateriaal niet klopt, maar de Boer is ook verantwoordelijk voor veel van die aankopen en hij blijft te koppig spelers een kans gunnen terwijl iedereen ziet dat het niks meer gaat worden.Oh.![]()
Ook totaal geen spelvreugde meer te bekennen in de ploeg, al langere tijd niet. Positiespel is niet meer zo goed als in zijn begintijd. Ligt echt niet alleen aan de spelers hoor, want die zijn nog wel prima voor de Eredivisie.
Misschien heeft Frank er ook gewoon minder zin in na 4 titels op rij.Oh.![]()
wat raar zeg dat het spel minder is geworden nadat alle goede spelers zijn vertrokkenquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah jij vind dat we de laatste twee jaar geweldig spelen onder de Boer?
Doe niet zo blind![]()
![]()
Zo slecht als het nu is ligt echt niet alleen aan die "mindere spelers" hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat raar zeg dat het spel minder is geworden nadat alle goede spelers zijn vertrokken
Frank kon het eerst ook nog met Ebecilio en Lukoki in de voorhoede, en nu met betere spelers daar lukt het niet meer.Oh.![]()
het technisch hart is verantwoordelijk voor de aankopen, niet alleen de boer en natuurlijk zitten er een paar miskopen bij (die heeft elke club) maar ook een paar aardige aankopen, el ghazi, schone (ook al transfervrij), milik, cillessen, sinkgraven en bazoerquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja omdat mensen zeggen dat ik onzin roep terwijl ik feiten roep.
Namelijk dat het spel al 2 jaar kut is. Kan je wel zeggen dat het spelersmateriaal niet klopt, maar de Boer is ook verantwoordelijk voor veel van die aankopen en hij blijft te koppig spelers een kans gunnen terwijl iedereen ziet dat het niks meer gaat worden.
het enige waar ze echt in gefaald hebben is het halen van een ervaren kracht![]()
het spel begint van achteruit, vandaar dat de club met de minste tegendoelpunten de laatste jaren altijd kampioen is geworden, we zijn overal verzwakt behalve in de voorhoede (al vind ik siem de jong nog steeds de betere spits van de afgelopen jaren, met name omdat hij goed zijn werk deed als aanspeelpunt)quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo slecht als het nu is ligt echt niet alleen aan die "mindere spelers" hoor.
Frank kon het eerst ook nog met Ebecilio en Lukoki in de voorhoede, en nu met betere spelers daar lukt het niet meer.
en el ghazi en kishna zijn nou ook niet echt constant, wat natuurlijk aan de leeftijd ligt![]()
Maar ben jij niet met me eens dat je zelfs met dit team tot beter voetbal moet komen?quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
het technisch hart is verantwoordelijk voor de aankopen, niet alleen de boer en natuurlijk zitten er een paar miskopen bij (die heeft elke club) maar ook een paar aardige aankopen, el ghazi, schone (ook al transfervrij), milik, cillessen, sinkgraven en bazoer
het enige waar ze echt in gefaald hebben is het halen van een ervaren kracht
Een middenveld met Sinkgraven-Bazoer-Klaassen heeft voldoende kwaliteit om veel beter te voetballen dan nu. Veel meer kansen te creëren. Ook de aanvallers moeten veel beter kunnen.Oh.![]()
En hoe vaak hebben we dat middenveld gezien? 2 of 3 keer? Tegen Heerenveen werd er met dat middenveld goed gespeeld.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ben jij niet met me eens dat je zelfs met dit team tot beter voetbal moet komen?
Een middenveld met Sinkgraven-Bazoer-Klaassen heeft voldoende kwaliteit om veel beter te voetballen dan nu. Veel meer kansen te creëren. Ook de aanvallers moeten veel beter kunnen.
Met Serero gaat er nooit goed voetbal gespeeld worden![]()
Eens dat we het beste speelden met Siem de Jong in de spits. Sowieso met een voetballende spits, met Hoesen en Lodeiro daar speelden we zelfs ook nog wel goed. Een afmaker in de spits bij ons is niet bevorderlijk voor het voetbal.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
het spel begint van achteruit, vandaar dat de club met de minste tegendoelpunten de laatste jaren altijd kampioen is geworden, we zijn overal verzwakt behalve in de voorhoede (al vind ik siem de jong nog steeds de betere spits van de afgelopen jaren, met name omdat hij goed zijn werk deed als aanspeelpunt)
En ik geloof wel dat een Veltman redelijk moet kunnen opbouwen. Maar in mijn ogen moeten de verdedigers toch zo snel mogelijk de bal inleveren bij de middenvelders die eigenlijk moeten opbouwen. Die zijn namelijk de betere spelers.Oh.![]()
Bazoer en Klaassen hebben het toch ook gewoon goed gedaan? Sinkgraven ga ik volgend seizoen pas echt beoordelen als hij een vaste basisklant is. en de meeste punten zijn volgens mij verloren toen sinkgraven en bazoer niet in de basis stonden, want we begonnen dit seizoen met klaassen serero en viergever op het middenveldquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ben jij niet met me eens dat je zelfs met dit team tot beter voetbal moet komen?
Een middenveld met Sinkgraven-Bazoer-Klaassen heeft voldoende kwaliteit om veel beter te voetballen dan nu. Veel meer kansen te creëren. Ook de aanvallers moeten veel beter kunnen.![]()
Individueel doen ze het nog wel goed, maar als je kijkt naar de wedstrijden creeëren we nauwelijks kansen. Ligt ook niet alleen aan het middenveld hoor, maar ook omdat de aanvallers niet altijd goed in stelling worden gebracht.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bazoer en Klaassen hebben het toch ook gewoon goed gedaan? Sinkgraven ga ik volgend seizoen pas echt beoordelen als hij een vaste basisklant is. en de meeste punten zijn volgens mij verloren toen sinkgraven en bazoer niet in de basis stonden, want we begonnen dit seizoen met klaassen serero en viergeverOh.![]()
Tja clubs graven zich tegen Ajax ook meestal wat meer in, al helemaal als Ajax in balbezit is, een Heerenveen speelde lekker aanvallend en dat ligt Ajax dan wel, de enige optie wanneer de tegenstander zich echt ingraaft is om de lange bal te hanteren, maar daar hebben we helaas niet de kopsterke spelers voor.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Individueel doen ze het nog wel goed, maar als je kijkt naar de wedstrijden creeëren we nauwelijks kansen. Ligt ook niet alleen aan het middenveld hoor, maar ook omdat de aanvallers niet altijd goed in stelling worden gebracht.![]()
Er zijn vast ook wel andere tactische plannetjes te verzinnen om een tegenstander te lokken hoor. Daarbij vond ik het dit jaar vaak nog wel meevallen hoe erg een tegenstander park the bus deed. Meestal roken ze wel bloed en kwamen ze gewoon op de helft van Ajax spelen (Dordrecht thuis etc)quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja clubs graven zich tegen Ajax ook meestal wat meer in, al helemaal als Ajax in balbezit is, een Heerenveen speelde lekker aanvallend en dat ligt Ajax dan wel, de enige optie wanneer de tegenstander zich echt ingraaft is om de lange bal te hanteren, maar daar hebben we helaas niet de kopsterke spelers voor.Oh.![]()
Ja door Boilesen op te stellen misschienquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn vast ook wel andere tactische plannetjes te verzinnen om een tegenstander te lokken hoor.![]()
Tja de keuzes van Frank.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja door Boilesen op te stellen misschienOh.![]()
slaat nergens op inderdaadquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:14 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Ajax morgen afscheid neemt van Demy de Zeeuw![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 18-04-2015 om 14:32:13#Ajax D1 is vandaag (zonder zelf in actie te komen) kampioen geworden! Gefeliciteerd boys! http://t.co/gM4zc3JTyh http://t.co/Ovo1PDCwjl reageer retweet
![]()
Toch nog een prijs voor Ajax dit seizoenquote:Op zaterdag 18 april 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 18-04-2015 om 14:32:13#Ajax D1 is vandaag (zonder zelf in actie te komen) kampioen geworden! Gefeliciteerd boys! http://t.co/gM4zc3JTyh http://t.co/Ovo1PDCwjl reageer retweet
![]()
De A1, B1, C1 en E1 zullen ook wel kampioen worden.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toch nog een prijs voor Ajax dit seizoen
Jeugdopleiding![]()
![]()
WZAOD2IDB!quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toch nog een prijs voor Ajax dit seizoen![]()
Leuk toch.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toch nog een prijs voor Ajax dit seizoen
Misschien kan je Feyenoord troosten. Het is jubileumdag in de Kuip. Zestien jaar geen landstitel.![]()
Jonk oprotten!!quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax A2 verliest met 7-0 bij FC Groningen A1.![]()
Ja gewoon prima. 2 keer de minst gepasseerde keeperquote:Op vrijdag 17 april 2015 23:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Weet je nog hoe van der Sar het in Italië deed? En bij fulham was het in het begin ook niet overtuigend.![]()
![]()
Zo, die Robar weet ook weer waar hij staat.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja gewoon prima. 2 keer de minst gepasseerde keeper![]()
![]()
Klopt, maar onomstreden was hij niet.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pardon? Omdat ik Stekelenburg verdedig, want daar ging het me om.quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zo, die Robar weet ook weer waar hij staat.
In Italië was er kritiek op van der Sar. Daarom kwam Buffon en daarom wilde hij weg. Ik zeg niet dat dat volledig terecht was, getuige zijn statistieken, maar hij had het wel degelijk moeilijk daar. Hij heeft niet kunnen overtuigen blijkbaar.
En dat is de paralel die ik probeerde te trekken. Beiden hadden het moeilijk in Italië.
[ Bericht 4% gewijzigd door Robar op 18-04-2015 22:50:57 ]![]()
jammer jongens, geen kampioen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daarnaast hebben jullie nog vier schalen om op te terenquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geen schande, hadden we ook totaal niet verdiend[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
33 zelfsquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarnaast hebben jullie nog vier schalen om op te teren![]()
Herinner jij je het kampioenschap van 1937 nog?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Absoluut, Piet van Reenen was toen in bloedvormquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Herinner jij je het kampioenschap van 1937 nog?![]()
![]()
Van der Sar zelf is het met me eens: http://www.vi.nl/web/nieu(...)rg.htm?channel=phonequote:Op zaterdag 18 april 2015 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Werkte het maar zoquote:Op zaterdag 18 april 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarnaast hebben jullie nog vier schalen om op te teren![]()
Vanuit de omschakeling.quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gudelj trouwens goede goals vandaag.![]()
Van afstand schoot hij hem er wel mooi in.quote:
Ook mooi dat hij Luckassen de vrije trap gunde. Voor de rest nog steeds twijfels of hij bij Ajax past, en word ik een beetje moe van dat toneelstukje.Oh.![]()
Ik ook. Vandaag was wel weer heel geforceerd voor de cameraquote:Op zaterdag 18 april 2015 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van afstand schoot hij hem er wel mooi in.
Ook mooi dat hij Luckassen de vrije trap gunde. Voor de rest nog steeds twijfels of hij bij Ajax past, en word ik een beetje moe van dat toneelstukje.![]()
Onze verdedigers wachten veel te lang met beslissen in onderschepping. Hopelijk speelt Riedewald morgenquote:Op zaterdag 18 april 2015 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NAC moet winnen, dus die moeten ruimte weggeven.
Helaas kan Ajax niet counteren.![]()
Laat het seizoen maar snel klaar zijn, kunnen ze alles gewoon officieel maken ipv deze onzin.quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook. Vandaag was wel weer heel geforceerd voor de cameraOh.![]()
Dan moet AZ ook klaar zijn met play-offs.quote:Op zondag 19 april 2015 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat het seizoen maar snel klaar zijn, kunnen ze alles gewoon officieel maken ipv deze onzin.![]()
Boilesen niet mee toch? Dus dat zal wel dan.quote:Op zaterdag 18 april 2015 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onze verdedigers wachten veel te lang met beslissen in onderschepping. Hopelijk speelt Riedewald morgen
Zou lachwekkend zijn als Moisander weer mag spelen.Oh.![]()
Met het hele seizoen bedoelde ik ook dat als de play-offs zijn afgelopen.quote:Op zondag 19 april 2015 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet AZ ook klaar zijn met play-offs.
Verder benieuwd naar welk transfernieuws er komende weken nog komt. Natte droom blijft Eder Balanta.Oh.![]()
Vorige keer speelde Viergever - Moisander - Veltman - Van Rhijn toch bij zijn afwezigheid?quote:Op zondag 19 april 2015 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boilesen niet mee toch? Dus dat zal wel dan.
Zou lachwekkend zijn als Moisander weer mag spelen.![]()
Geen idee wanneer die junkie voor het laatst niet meedeed.quote:Op zondag 19 april 2015 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige keer speelde Viergever - Moisander - Veltman - Van Rhijn toch bij zijn afwezigheid?Gewoon als LCV volgend seizoen. Zie ik toch veel liever dan Viergever, die doet het aardig maar blijft middelmaat.quote:Oh.![]()
Ik denk dan Andersen als linksbuiten.quote:Op zondag 19 april 2015 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Riedewald en Lucasgod spelen morgen sowieso, Fischer wellicht half uurtje of helftje![]()
Dan heb je geen kloot aan hem... Zet hem linksmidden voor meerdere pottenquote:Op zondag 19 april 2015 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dan Andersen als linksbuiten.![]()
Frank heeft het wel weer gezien met Kishna, gok ik. Linksmidden zal Sinkgraven wel weer staan, of die wisselen elkaar voortdurend af.quote:Op zondag 19 april 2015 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je geen kloot aan hem... Zet hem linksmidden voor meerdere potten![]()
Kishna lekker naar Juventus na zomer en dan verhuurd worden aan een club in Serie C om daarna over 5 jaar op te duiken in pakweg Rusland of Turkije en daarna zakkenvullen in Qatar.quote:Op zondag 19 april 2015 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank heeft het wel weer gezien met Kishna, gok ik. Linksmidden zal Sinkgraven wel weer staan, of die wisselen elkaar voortdurend af.![]()
Larsson halen van Heerenveen.quote:Op zondag 19 april 2015 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank heeft het wel weer gezien met Kishna, gok ik. Linksmidden zal Sinkgraven wel weer staan, of die wisselen elkaar voortdurend af.
#bordopschootOh.![]()
Indien, er zit ook geen stijgende lijn in.. eerder een dalendequote:Op zaterdag 18 april 2015 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik treur meer om het goede spel dat al jaren weg is![]()
![]()
Muah je zag eigenlijk continu een stijgende lijn (beter 2de seizoenshelft dan 1ste) maar iedere zomer verloor je weer alle progressie, plus meer. Ze hebben de afgelopen jaren wel een financiele buffer opgebouwd waardoor ze nu geen spelers -moeten- verkopen de komende jaren. Dat was voorheen wel zo.quote:Op zondag 19 april 2015 02:15 schreef Class het volgende:
[..]
Indien, er zit ook geen stijgende lijn in.. eerder een dalende![]()
Ik zie het wel positief in, misschien nog niet direct de eerste seizoenshelft van volgend jaar maar zeker wel na de winter. Goede kans weer om kampioen te worden. Let wel: ondanks het slechtse spel ooit staan ze nu nog steeds 2de. Laat staan als het weer wat beter gaat draaien.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Slechtste spel ooitquote:Op zondag 19 april 2015 02:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Muah je zag eigenlijk continu een stijgende lijn (beter 2de seizoenshelft dan 1ste) maar iedere zomer verloor je weer alle progressie, plus meer. Ze hebben de afgelopen jaren wel een financiele buffer opgebouwd waardoor ze nu geen spelers -moeten- verkopen de komende jaren. Dat was voorheen wel zo.
Ik zie het wel positief in, misschien nog niet direct de eerste seizoenshelft van volgend jaar maar zeker wel na de winter. Goede kans weer om kampioen te worden. Let wel: ondanks het slechtse spel ooit staan ze nu nog steeds 2de. Laat staan als het weer wat beter gaat draaien.Jij bent 12?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind het, over een heel seizoen gezien, zeker ook het stechtste spel "ooit". In elk geval sinds de Uefacup in 1993.
En dat heeft voor een groot deel te maken met de speelwijze, het tikkie breed positiespel.Wie dit leest is gek![]()
Gerucht ging dat PSV daar vorig jaar interesse in had. Ik ken hem alleen van FM. Daar is hij een instant buy.quote:Op zondag 19 april 2015 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met het hele seizoen bedoelde ik ook dat als de play-offs zijn afgelopen.
Verder benieuwd naar welk transfernieuws er komende weken nog komt. Natte droom blijft Eder Balanta.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik heb ook niet het idee dat JR 's avonds laat speciaal naar River Plate gaat kijken om te genieten van Balanta.quote:Op zondag 19 april 2015 08:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gerucht ging dat PSV daar vorig jaar interesse in had. Ik ken hem alleen van FM. Daar is hij een instant buy.![]()
Jan Wouters vindt dit leukquote:Op zondag 19 april 2015 08:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik vind het, over een heel seizoen gezien, zeker ook het stechtste spel "ooit". In elk geval sinds de Uefacup in 1993.
En dat heeft voor een groot deel te maken met de speelwijze, het tikkie breed positiespel.![]()
Het was allemaal wat plat ja, te weinig diepgang maar goed als je dan ziet dat een Kishna alles bij elkaar misschien 90 minuten goed heeft gespeeld, dat het in de spits nog steeds behelpen is, dat Schone op rechts misschien goed is voor de balans maar het er ook niet spectaculairder opmaakt, het enige lichtpuntje voorin dit seizoen is toch wel El Ghazi en dat is nog steeds te weinig.quote:Op zondag 19 april 2015 08:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
En dat heeft voor een groot deel te maken met de speelwijze, het tikkie breed positiespel.![]()
Dar heb je een punt. Maar dat soort jaren heb je nodig kun je gebruiken om sterker terug te komen.quote:
Nu leeft het idee binnen Ajax dat de weg omhoog al ingeslagen is, en dat betwijfel ik.Wie dit leest is gek![]()
lk begrijp niet dat mensen 2e worden met Ajax een prestatie vinden. Je hebt als Ajax zijnde de meeste inkomsten en aantrekkingskracht van de hele Eredivisie samen met PSV. Je hoort minimaal 2e te worden, alles daaronder is keihard falen.quote:Op zondag 19 april 2015 02:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Let wel: ondanks het slechtse spel ooit staan ze nu nog steeds 2de. Laat staan als het weer wat beter gaat draaien.![]()
Dat sowieso. Mensen die dit opeens een prestatie vindenquote:Op zondag 19 april 2015 12:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
lk begrijp niet dat mensen 2e worden met Ajax een prestatie vinden. Je hebt als Ajax zijnde de meeste inkomsten en aantrekkingskracht van de hele Eredivisie samen met PSV. Je hoort minimaal 2e te worden, alles daaronder is keihard falen.rot toch op joh.
![]()
Tsja...quote:Op zondag 19 april 2015 12:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Mensen die dit opeens een prestatie vindenrot toch op joh.
![]()
Ik vind het echt een beetje sneu voor Zivkovic worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hij bakt er gewoon niet zo veel vanquote:Op zondag 19 april 2015 13:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het echt een beetje sneu voor Zivkovic worden![]()
Dan heeft Feyenoord de voorbije jaren toch wel enorm vaak ongelofelijk keihard gefaaldquote:Op zondag 19 april 2015 12:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
lk begrijp niet dat mensen 2e worden met Ajax een prestatie vinden. Je hebt als Ajax zijnde de meeste inkomsten en aantrekkingskracht van de hele Eredivisie samen met PSV. Je hoort minimaal 2e te worden, alles daaronder is keihard falen.![]()
Gewoon weer een miskoop.quote:Op zondag 19 april 2015 13:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij bakt er gewoon niet zo veel van
Past ook niet in ons spelletje.Oh.![]()
Feyenoord is geen topclub, dus als die eens 2e worden is dat een wereldprestatie.quote:Op zondag 19 april 2015 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan heeft Feyenoord de voorbije jaren toch wel enorm vaak ongelofelijk keihard gefaald
Oh.![]()
Ik om te genieten van baltovenaar Sigthorssonquote:Op zondag 19 april 2015 13:22 schreef FritzWepper het volgende:
Ik zet vanmiddag eigenlijk alleen de tv nog aan voor Fischer.
Oh.![]()
Als hij over vier jaar in AFCA-vest een rondje loopt zullen er veel tranen vloeien.quote:Op zondag 19 april 2015 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik om te genieten van baltovenaar Sigthorsson![]()
Maak daar maar zeven jaar van.quote:Op zondag 19 april 2015 13:24 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Als hij over vier jaar in AFCA-vest een rondje loopt zullen er veel tranen vloeien.
Waarna hij het hoofdtrainerschap op zich neemt. Alle spelers zullen dan kwijlen dat ze met zo'n grootheid mogen werken.Oh.![]()
Jammer dat Moisander speelt ja, maar ach. Die word ook een leuk afscheid gegund, snap ik wel.quote:Op zondag 19 april 2015 13:30 schreef Syntix het volgende:
Schöne op de bank en Riedewald basis![]()
Nu alleen Riedewald nog LCV zetten ipv Moisander svp.Oh.![]()
Een leuk afscheid voor Moisander interesseert me eigenlijk vrij weinig. Die kneus bakt er totaal niks van dit seizoen. Frank zegt dat hij al naar volgend jaar gaat kijken, dan moet hij nu gewoon Riedewald LCV zetten.quote:Op zondag 19 april 2015 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Moisander speelt ja, maar ach. Die word ook een leuk afscheid gegund, snap ik wel.![]()
En dan Viergever op de backquote:Op zondag 19 april 2015 13:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Een leuk afscheid voor Moisander interesseert me eigenlijk vrij weinig. Die kneus bakt er totaal niks van dit seizoen. Frank zegt dat hij al naar volgend jaar gaat kijken, dan moet hij nu gewoon Riedewald LCV zetten.![]()
![]()
Viergever op de back is inderdaad prima. Boilesen is ook een drama. Ik vind Riedewald op de back niet zo en zie hem liever in de as van het veld.quote:
Overigens:twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 19-04-2015 om 13:33:28De Boer: Heb Cocu een sms-je gestuurd met de tekst 'Geniet ervan, want volgend seizoen is hij weer van ons' #foxsports reageer retweet
![]()
Ja ik vind het ook een lapzwans, maar kan me het motief van Frank wel voorstellen.quote:Op zondag 19 april 2015 13:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Een leuk afscheid voor Moisander interesseert me eigenlijk vrij weinig. Die kneus bakt er totaal niks van dit seizoen. Frank zegt dat hij al naar volgend jaar gaat kijken, dan moet hij nu gewoon Riedewald LCV zetten.
Al strookt het er niet mee dat ze zich al voorbereiden op volgend jaar
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: