Ben jij familie van Specularium?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:28 schreef gosschalks het volgende:
Ze heeft dus nog geen uitgerekte k** door een bevalling?
Overdreven aantrekkelijkquote:
quote:
Wel van ene Humberto.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:28 schreef gosschalks het volgende:
Ze heeft dus nog geen uitgerekte k** door een bevalling?
Waar gaat dit over? Ik luister niet.quote:
whehequote:
De meeste lesbische vrouwen hebben wel eens een relatie met een man gehad, en de meeste homo's met een vrouw.quote:
Zeiden we bij Claudia de Breij ook en die staat nu torenhoog in de Top 2000.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zing voortaan maar alleen onder de douche.
Ik blijf erbij dat ze biseksueel is. Maakt het fantaseren makkelijker.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De meeste lesbische vrouwen hebben wel eens een relatie met een man gehad, en de meeste homo's met een vrouw.
Voor de liefhebber, hier de volledige scčne:quote:Op woensdag 15 april 2015 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Koefnoen doorgaans zwakzinnige televisie, maar dit vind ik wel een enigszins grappige sketch.
Ah, u heeft longkanker? Stop maar met roken, dan gaat het vanzelf overquote:Op woensdag 15 april 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Meneer de huisarts wat moet ik doen. Stop met roken.
Bedankt voor het advies!
mei heeft slechts 5 vrijdagenquote:Op woensdag 15 april 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
Fan-tas-ti-sche scene van Koefnoen.![]()
In mei 6 vrijdagen op rij terug op tv.
Over een vrouw die een kind met een vrouw heeft.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Ik luister niet.
Dat is tegen de natuur.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Over een vrouw die een kind met een vrouw heeft.
Ok, hopelijk weer met veel politiciquote:Op woensdag 15 april 2015 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klöpt. Vanaf 22 mei: TV / Koefnoen 2014 #1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |