Het kostte Stannis een enkele cavalerie charge om Mance's leger volledig in de pan te hakken. Behalve als Dragonstone de enige plek in Westeros met paarden is, hebben de Wildlings een probleem. Daarnaast zijn er tientallen zo niet honderden forten in Westeros, allemaal gemaakt om aanvallers buiten te houden. Die boomknuffelaars maken geen schijn van kans.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De Wall is daar natuurlijk op gebouwd, om wildlings en WW's buiten te houden. Ik denk niet eens dat Stannis' leger er door heen zou komen.
Ik vind dat Stannis zich nu wel bewezen heeft, ook met z'n plannen om Winterfell terug te nemen
Er zijn trouwens toch ook verlaten kastelen bij de Wall? Waarom zijn ze dan niet daar doorheen gebroken? Of zijn die tunnels daar echt afgesloten?quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:50 schreef Re het volgende:
als het leger van stannis trouwens zo makkelijk om de wall heen konden, waarom deden de wildlings dat dan eigenlijk niet in omgekeerde richting?
Oehquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
tyrion las in seizoen 1 boeken over draken besef ik me nu, are you thinking what im thinking?
de meeste zijn afgesloten, eentje niet waar Sam doorheen ging, dat is een geheime doorgangquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn trouwens toch ook verlaten kastelen bij de Wall? Waarom zijn ze dan niet daar doorheen gebroken? Of zijn die tunnels daar echt afgesloten?
quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:51 schreef DO2 het volgende:
Dit is wel een interessante theorie die - als je alles op een rijtje zet - een heel voor de hand liggende is, maar waar ik geen moment aan gedacht heb.
http://www.buzzfeed.com/l(...)astamere#.wc73qJP5Jb
Geen directe spoiler, maar als je alles zelf wil uitvogelen zou ik er NIET op klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Hmm dan maar proberen er omheen te gaan ja, al weet ik niet hoe het eruitziet aan de rand van the Wall.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:54 schreef Re het volgende:
[..]
de meeste zijn afgesloten, eentje niet waar Sam doorheen ging, dat is een geheime doorgang
quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ja, best overtuigend. Schijnt weer een nieuw licht op de zaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
here you goquote:Op zaterdag 18 april 2015 13:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
OehDat zou wel cool zijn.
Dat zijn verder sowieso wel de echte hoofdpersonages, dus het zou grappig zijn wel.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:01 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, best overtuigend. Schijnt weer een nieuw licht op de zaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Maar, zoals in de reacties te lezen valt:quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:01 schreef DO2 het volgende:
Ja, best overtuigend. Schijnt weer een nieuw licht op de zaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar, zoals in de reacties te lezen valt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar, zoals in de reacties te lezen valt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
In dit geval zijn er wel duidelijke aanwijzingen te vinden die de theorie heel aannemelijk maken. Maar het is en blijft vooralsnog een theorie, natuurlijk. - Maar ik ben wel overtuigd, eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Of, zoals ook bij de reacties stond: fans zien in bijna iedereen wel een Targaeryan. Ik denk dat het bullshit is.
klinkt overtuigend, zou best kunnen iig, maar of het zo is? grrm knows!quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
In dit geval zijn er wel duidelijke aanwijzingen te vinden die de theorie heel aannemelijk maken. Maar het is en blijft vooralsnog een theorie, natuurlijk. - Maar ik ben wel overtuigd, eigenlijk.
Omdat er enige kennis vereist is om een beetje zeewaardige schepen te bouwen die achter de muur gewoon niet aanwezig is. Omdat Mance onder tijdsdruk staat. Omdat the Night's Watch ook de zeeën patrouilleert. En dit is misschien een beetje een boekenspoiler, maar Stannis' vloot kwam niet 'makkelijk' om de muur heen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 13:50 schreef Re het volgende:
als het leger van stannis trouwens zo makkelijk om de wall heen konden, waarom deden de wildlings dat dan eigenlijk niet in omgekeerde richting?
Waarschijnlijk speelt ie gewoon met het idee om zo nog meer zand in onze ogen te strooien. Ik ben alweer iets minder overtuigd.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
klinkt overtuigend, zou best kunnen iig, maar of het zo is? grrm knows!
Grrm heeft al eens gezegd dat hij dingen van fans heeft gelezen die waar zijn, die het einde al hebben geraden.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Als een paar van de vele speculaties die ik al heb gelezen waar zouden zijn dan zou dat op zich wel fantastisch zijnMaar wie weet is de fantasie van de schrijver nog groter dan ons voorstellingsvermogen en komen er hele andere geheimen uit
GRRM baseert z'n laatste boek gewoon op fantheorieënquote:Op zaterdag 18 april 2015 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grrm heeft al eens gezegd dat hij dingen van fans heeft gelezen die waar zijn, die het einde al hebben geraden.
De fans gaan het laatste boek schrijvenquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
GRRM baseert z'n laatste boek gewoon op fantheorieën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |