Oja, het is alweer woensdagquote:
Geen idee. Bedacht het me net pasquote:Op woensdag 15 april 2015 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, het is alweer woensdagWaarom heb je dat topic niet even gekickt
Ja, dat weet ik. Ik dacht nadat ze er vorige week niet in kwamen, daar gaan ze niet nog langer mee wachtenquote:Op woensdag 15 april 2015 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Dit keer die 2 nieuwe bewoners erbij Dagoduck
Ik zal de episode ook maar even kijken danquote:Op woensdag 15 april 2015 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Bedacht het me net pas
srslyquote:Op woensdag 15 april 2015 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zal de episode ook maar even kijken dan
Wel jammer dat James er uit gaat. Heb zo'n raar voorgevoel dat hij en zijn vriendin bezig zijn met een gezinnetje stichten.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik dacht nadat ze er vorige week niet in kwamen, daar gaan ze niet nog langer mee wachten
quote:
Ja johquote:
Klopt, maar ik vind het wel leuk om te kijken. In tegenstelling tot al die andere soortgelijke programma's.quote:
Dit is seizoen 10 en heb dus ook al straks 10 seizoenen gekekenquote:
Ik niet gelukkig.quote:
Ik ben niet eens klaar met seizoen 1 van GoTquote:
Ik ook. Ben ooit begonnen door in een aantal augustusnachten seizoen 1t/m5 te kijken.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is seizoen 10 en heb dus ook al straks 10 seizoenen gekeken
quote:Op woensdag 15 april 2015 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet eens klaar met seizoen 1 van GoT
Verschrikkelijke wijventv is dat.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:47 schreef Amarantha het volgende:
http://www.cwtv.com/thecw/topmodel-cycle22-casting Nou dat duurt dus nog wel even
Er zijn er toch 5 geleaked?quote:Op woensdag 15 april 2015 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al 4 afleveringen van het nieuwste seizoen gezien die pas 1 week bezig is
Wat een bazenseriequote:Op woensdag 15 april 2015 22:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er zijn er toch 5 geleaked?
En ik weet weet het
Jup, ik ook. Nog dik 2 maandenquote:Op woensdag 15 april 2015 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Orange is the new blackdaar heb ik echt zin in
Nog veel kijkplezierquote:Op woensdag 15 april 2015 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet eens klaar met seizoen 1 van GoT
Ja, heerlijk eerste seizoen.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nog veel kijkplezier
Beter dat het snel 2016 is
Better Call Saul
Minder dan Breaking Bad thoquote:Op woensdag 15 april 2015 22:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nog veel kijkplezier
Beter dat het snel 2016 is
Better Call Saul
quote:Op woensdag 15 april 2015 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Geordie Shore is binnen. Even 3 kwartier kijken naar drank, seks en dramaDag.
quote:
quote:
Vind je het even goed?quote:
Jaquote:Op woensdag 15 april 2015 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gaan jullie spoileren? Want ik moet nog heel seizoen 1 van BCS zien.
Neequote:
Oh oke. Maar smaken verschillen, deal with it. Jij wilt nadenkprogramma's, nja, niet iedereenquote:
Oh RIP. Wist niet eens dat seizoen 10 begonnen was tot ik het hier las. Ik kijk nooit tv.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog wel, gaat deze aflevering weg.
Heb ik nooit gezegd, vind het beetje belachelijk dat mensen dat serieus volgen. Het is wel vermakelijk om naar te kijken daar niet vanquote:Op woensdag 15 april 2015 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh oke. Maar smaken verschillen, deal with it. Jij wilt nadenkprogramma's, nja, niet iedereen. Ik heb ook een tyfushekel aan natuurkunde als opleiding maar dan ga ik ook niet emogiffen
.
Al die andere programma's heb ik totaal niets mee eigenlijkquote:Op woensdag 15 april 2015 22:55 schreef richolio het volgende:
Geordie Shore is wel de leukste van de shores. En nog zo'n ander vaag programma met dronken mensen in een huis op mtv.
Jij snapt mequote:Op woensdag 15 april 2015 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ben dit ooit gaan kijken op een zwak moment in mijn leven en als de personen vorm krijgen in je hoofd moet je het op een of andere manier blijven kijken
Je hebt ook een Poolse versie. Die weiger ik te kijkenquote:Op woensdag 15 april 2015 22:55 schreef richolio het volgende:
Geordie Shore is wel de leukste van de shores. En nog zo'n ander vaag programma met dronken mensen in een huis op mtv.
Hebben we blijkbaar toch dezelfde meningquote:Op woensdag 15 april 2015 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd, vind het beetje belachelijk dat mensen dat serieus volgen. Het is wel vermakelijk om naar te kijken daar niet van
Dit had ik met top model.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al die andere programma's heb ik totaal niets mee eigenlijk. Ben dit ooit gaan kijken op een zwak moment in mijn leven en als de personen vorm krijgen in je hoofd moet je het op een of andere manier blijven kijken. Het is niet alsof ik het programma awesome vind.
Haten op fysicaquote:Op woensdag 15 april 2015 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh oke. Maar smaken verschillen, deal with it. Jij wilt nadenkprogramma's, nja, niet iedereen. Ik heb ook een tyfushekel aan natuurkunde als opleiding maar dan ga ik ook niet emogiffen
.
watquote:
Ga jij nou maar fappen op je wiskundeboek.quote:
Het is toch echt slecht geworden laatste jaren, maar toch blijf ik het kijkenquote:Op woensdag 15 april 2015 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij bent gewoon baas dat jij dat kijkt
Ik kijk het enkel als het soms op tv komt hoor, ken al die namen verder nietquote:Op woensdag 15 april 2015 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hebben we blijkbaar toch dezelfde mening. Serieus volgen kan ik niet.
quote:Op woensdag 15 april 2015 22:58 schreef isax het volgende:
[..]
ey zijn dat piemels aan de muur?
kijk jij eens.
Welke?!!quote:Op woensdag 15 april 2015 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar fappen op je wiskundeboek.
H2O*quote:Op woensdag 15 april 2015 23:00 schreef FL_Freak het volgende:
Hoeveel atomen heeft H20? 3 dus en ik had het goed. Fuck yea.
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom in je nieuwe SC, we hopen dat je veel vrienden zult maken.
Ohja dit kan op FOKquote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Al die andere programma's heb ik totaal niets mee eigenlijk. Ben dit ooit gaan kijken op een zwak moment in mijn leven en als de personen vorm krijgen in je hoofd moet je het op een of andere manier blijven kijken. Het is niet alsof ik het programma awesome vind.
FTFYquote:
Eens.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:03 schreef richolio het volgende:
House of Cards is goud. Vanaf de eerste seconde al.
That's fucking ver weg like...quote:Op woensdag 15 april 2015 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
Wie nog meer DnB zwembadfeest in Eindhoven?
I sure think it's gonna be smashin'quote:Op woensdag 15 april 2015 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
Wie nog meer DnB zwembadfeest in Eindhoven?
Ja wow main zeker 15 minuten met de trein, helemaal gek.quote:
Ik zag een stukje penis van Gazquote:Op woensdag 15 april 2015 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ghahaha die aflevering start steeds opnieuw en nu heb ik Charlotte al 4 keer naakt rond zien rennen in de preview ew.
3 uur met de trein denk.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja wow main zeker 15 minuten met de trein, helemaal gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |