Cool. Ik kan het morgen niet meer terughalen maar ik heb er wel even van genoten.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet weinig over Empress Of, behalve dat ze een paar jaar geleden hoog in mijn jaarlijst stond met het nummer Realize You. Na een eerdere EP en hier en daar een los nummer, komt er nu een echt debuutalbum aan van deze jongere zangeres.
De eerste single Water Water is (wat mij betreft) een nummer dat je wegblaast. Behoorlijk experimenteel qua sound, moody, dance, tikje Björk-achtig. Wat moet ik verder nog zeggen? Gewoon luisteren

Neen. Alleen de albumhoes en de eerste single zijn bekend en een track waarvan "we" niet weten of die op het album komt. Dat is deze:quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is deze plaat ook daadwerkelijk al ergens te beluisteren dan?

Ik ken beide nummers, maar toch bedankt voor de moeite. De eerste vind ik geweldig, de tweede is ook vrij goed.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neen. Alleen de albumhoes en de eerste single zijn bekend en een track waarvan "we" niet weten of die op het album komt. Dat is deze:
En de single:

Let it Happen is voor mij in elk geval al met een baanlengte verschil de track van het jaar tot nu toe.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:00 schreef Kerftminister het volgende:
Wordt de plaat van het jaar, geloof mij maar.

Ah, okéquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ken beide nummers, maar toch bedankt voor de moeite. De eerste vind ik geweldig, de tweede is ook vrij goed.

Volledig mee eens ja.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Let it Happen is voor mij in elk geval al met een baanlengte verschil de track van het jaar tot nu toe.

Ik ben ook erg benieuwd naar het album van Everything Everything, geproduceerd door Stuart Price.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:00 schreef Kerftminister het volgende:

ik houd hoop op Radioheadquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:00 schreef Kerftminister het volgende:

Het stuk vanaf 35:00 is zo vetquote:Op zaterdag 18 april 2015 17:14 schreef BoerBert het volgende:
Laatst een stuk van geluisterd, was wel tof.

Zekerquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:28 schreef Xrenity het volgende:
http://pitchfork.com/news/59321-blur-share-my-terracotta-heart/
Ook gewoon weer een goed nummertje van Blur hoor.

Tof hoor. Wordt een ijzersterk album afgaande op de helft die we nu kennen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:28 schreef Xrenity het volgende:
http://pitchfork.com/news/59321-blur-share-my-terracotta-heart/
Ook gewoon weer een goed nummertje van Blur hoor.

Wegblazen niet direct, maar klinkt wel lekker ja.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
De eerste single Water Water is (wat mij betreft) een nummer dat je wegblaast. Behoorlijk experimenteel qua sound, moody, dance, tikje Björk-achtig. Wat moet ik verder nog zeggen? Gewoon luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |