Een band kan prima touren zonder nieuw album hoorquote:Op donderdag 16 april 2015 23:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja man, waarom denk je dat ik naar de Melkweg ga?
Beste nummer dat ze tot nu toe maakten:
Ik snap het ook niet, een paar weken geleden nog Balthazar geluisterd maar zag toen geen nieuw albumquote:Op donderdag 16 april 2015 23:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Majootje toch. Dit valt tegen.
Norrage vat het album goed samen.
Maar dan zou ik niet gegaan zijn denk ik, gezien hoe vaak ik ze al gezien hebquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een band kan prima touren zonder nieuw album hoor![]()
[..]
Ik snap het ook niet, een paar weken geleden nog Balthazar geluisterd maar zag toen geen nieuw albumDit weekend maar eens checken dan!
Goed punt. Ik had dus eigenlijk moeten doorvragen, waarom je ze voor de zoveelste keer ging zienquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar dan zou ik niet gegaan zijn denk ik, gezien hoe vaak ik ze al gezien heb
Swapper! Spel zelf is heel indie en best goed maar er zit een prachtige soundtrack bij met pianomuziek a la Yann Tiersen of Einaudi.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:32 schreef Xrenity het volgende:
Om dan maar semi-ontopic te blijven; wat zijn de beste game-soundtracks?
Amon Tobins soundtrack voor Splinter Cell: Chaos Theory
quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Swapper! Spel zelf is heel indie en best goed maar er zit een prachtige soundtrack bij met pianomuziek a la Yann Tiersen of Einaudi.
Enorme baas, hele aardige gast en heeft aan super veel goede muziek meegewerkt. Maar ik vind zijn solowerk eigenlijk vaak een beetje saaiquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:59 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe Anne Soldaat op Spotify mensenExcelsior-held.
Ik heb meer met z'n solo-werk dan met bijv. Daryll-Ann, z'n stem is zo ontzettend fijn. Nu draai ik vaker enigszins 'saaie' muziek, hoeft van mij niet zo moeilijk allemaalquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enorme baas, hele aardige gast en heeft aan super veel goede muziek meegewerkt. Maar ik vind zijn solowerk eigenlijk vaak een beetje saai
Wel even snel Teenage View luisteren nu.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:59 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe Anne Soldaat op Spotify mensenExcelsior-held.
Excelsior is nog tot daar en toe bij mij, maar Anne Soldaat.......maar ik ga er geen woorden aan vuil maken, dat doe ik al vaak genoegquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wilde nog 'in before anti-Excelsior Norrage post' posten, maar te laat
Eén album maar, maar dat telt ookquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:30 schreef Norrage het volgende:
Spinvis, Roos, Absynthe Minded![]()
AM is Excelsior??
Alamo Race Kakquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:26 schreef ranja het volgende:
Excelsior is de laatste jaren wel flink verbeterd. Voorheen waren het allemaal van die Johan of Alamo Race Kak bandjes.
Maar sinds een aantal jaren ineens Roosbeef, Heights, Daily Bread, Madd en dit jaar al The Mysterons...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |