Dat is dan een fake, vrees ik.quote:Op maandag 20 april 2015 20:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Al 20 dagen geleden zie ikTenminste, de nieuwsgroep-post is 20 dagen oud.
Ik hengel 'm nu binnen
Ik gebruik geen nieuwsgroepen maar er is al weken een valse leak actief van Blur zonder dat het echte album gelekt was.quote:Op maandag 20 april 2015 20:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Al 20 dagen geleden zie ikTenminste, de nieuwsgroep-post is 20 dagen oud.
Ik hengel 'm nu binnen
Heb je het over de single, of het album?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:56 schreef Kerftminister het volgende:
Vond die nieuwe Blur plaat juist een enorme tegenvaller. Alles wat Blur uniek maakt is compleet verdwenen. Krijg je dat half-geïnteresseerde gemompel van Damon Albarn erover. Zonde hoor. Zet dat tegenover een Coffee & TV, zelfde pretenties, maar een veel betere uitvoering.
Album. Kon alleen dat Spaceman nummer waarderen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je het over de single, of het album?
Ik heb het album nog niet gehoord maar ik vind Go Out en Lonesome Street allebei al geweldig.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Album. Kon alleen dat Spaceman nummer waarderen.
Vond 1 van die singles ook wel prima maar het viel me in de albumcontext allemaal erg tegen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het album nog niet gehoord maar ik vind Go Out en Lonesome Street allebei al geweldig.
edit: Het album krijg trouwens ook unaniem goede kritieken: http://www.metacritic.com/music/the-magic-whip/blur
Kan er niks aan doen vrinden. Blur is een van mijn favoriete bands maar het nieuwste album kon me gewoon op 1 nummer na niet binden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:15 schreef Norrage het volgende:
Ik voel alweer een Kerft-ik-ben-even-tegendraads-principe-kwestie aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |