Nee gewoon Alphatje FFS > Bastille > Chemical Brothers.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:58 schreef theodoor9 het volgende:
Hopelijk is FFS niet tegelijk met Chem Bros!
Nee, Adriaan van Disquote:Op woensdag 15 april 2015 22:01 schreef theodoor9 het volgende:
Waarschijnlijk gewoon bekendmaking van het Straattheater!
Serieus ditquote:Op woensdag 15 april 2015 22:01 schreef theodoor9 het volgende:
Waarschijnlijk gewoon bekendmaking van het Straattheater!
Oef, zat er net nog aan te denken. Wie wil de eer op zich nemen?quote:Op woensdag 15 april 2015 22:03 schreef AMDB het volgende:
Wie zal dit jaar een 'Immer Falende LL Meet' topic openen niet wetende dat hij al twee jaar het hoogtepunt van het weekend is?
Oh shit, jaquote:Op woensdag 15 april 2015 22:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er komt niet zo ene topic want er is geen LWL
Maak je nu een grapjequote:
Truste!quote:Op woensdag 15 april 2015 22:06 schreef µ het volgende:
En ik ga slapen. Wie smst mij morgen met de nieuwe namen?
Hoax, dit was Bevrijdingsfestival Haarlemquote:Op woensdag 15 april 2015 22:13 schreef Xylos het volgende:
Echt een Paradise, ik heb er zin in.
[ afbeelding ]
Klopt! Die Amerikaan toch?quote:Op woensdag 15 april 2015 22:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoax, dit was Bevrijdingsfestival Haarlem
Randzaken is wel meer dan de films. Straattheater interesseert heb me idd vrij weinig qat daar van komt. Maar als je het ter plekken tegenkomt dan kijk ik altijd wel even. Zelfde met die kunstproiecten en aankleding.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iedereen heeft het er altijd over dat LL zo speciaal is vanwege de randzaken, maar als die bekend gemaakt worden, is t totaal niet interessant, toch vreemd.
quote:This is via the forum of Atease. Apparently the organizer of the Danish Tinderbos Festival said in a reaction to another article on his facebook:
More new names are added to the program on Thursday at 14! Here's what some of the reviewers suggests in an article in Fyens.dk today, they are good suggestions. However, we know from the respective agents and managers that neither Bowie, Radiohead or Pearl Jam is on tour in 2015 - and that is required for us to book.
Maakt niet uit welke randzaak het is, niemand hier zal ooit uit zijn dak gaan van die bevestigingen.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Randzaken is wel meer dan de films. Straattheater interesseert heb me idd vrij weinig qat daar van komt. Maar als je het ter plekken tegenkomt dan kijk ik altijd wel even. Zelfde met die kunstproiecten en aankleding.
Klopt maar op Lowlands gaat dat ook prima als het te druk is bij het washok.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoax, dit was Bevrijdingsfestival Haarlem
quote:Op woensdag 15 april 2015 22:18 schreef richolio het volgende:
Vorig jaar was er een prachtig stuk straattheater. Een groepje met strijkinstrumenten, verkleedt als arme mensen en ze speelden echt prachtig. Leek net een stukje film.
Nee maar de meeste die hier zitten zijn toch de "muziekliefhebbers" dan dat ze van andere kanten komen. Ik denk dat het gebied van andere zaken als film, theater, cabaret of literatuur er voor de liefhebbers ook wel betere en goedkopere opties te vinden zijn.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke randzaak het is, niemand hier zal ooit uit zijn dak gaan van die bevestigingen.
Het gaat egwel jeuken hoorquote:Op woensdag 15 april 2015 22:25 schreef friekin_ het volgende:
Gewon een bietje plugge.
Overigens heb ik LL nog niet in zicht. Eerst afstuderen (nog een dikke maand wut) en dan met de tent richting Scandinavië. En dan zie ik wel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op woensdag 15 april 2015 22:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het gaat egwel jeuken hoorGa jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wutwut? Goed bezig. Je vrienden ook?quote:Op woensdag 15 april 2015 22:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]Ik waag het er weer eens op
Nee, maar mijn LL-vrienden welquote:Op woensdag 15 april 2015 22:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wutwut? Goed bezig. Je vrienden ook?
Sorryquote:Op woensdag 15 april 2015 22:33 schreef richolio het volgende:
Theo, waarom maak je me lekker met Radiohead, dat zal vast wel niet gebeuren
Dat wordt dus idd de zaterdagopening in de Alpha.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:35 schreef theodoor9 het volgende:
DJVT ook op zaterdag
http://dejeugdvantegenwoordig.com
Zaterdagochtend Alpha openerquote:Op woensdag 15 april 2015 22:35 schreef theodoor9 het volgende:
DJVT ook op zaterdag
http://dejeugdvantegenwoordig.com
Met al die stinkhippies. En door de modder rollende wijven.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:40 schreef richolio het volgende:
Nog vier maanden en dan weer naar dat kutfestival
Allemaal bier over mijn nieuwe shirtquote:Op woensdag 15 april 2015 22:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Met al die stinkhippies. En door de modder rollende wijven.
Zweetquote:Op woensdag 15 april 2015 22:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Allemaal bier over mijn nieuwe shirt
LWL / De elende van Lowlandsquote:Op woensdag 15 april 2015 22:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Allemaal bier over mijn nieuwe shirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Ik stiekem ook wel, zulke acts horen er gewoon bij!quote:Op woensdag 15 april 2015 22:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb opeens veel zin Limp Bizkit. Kan gewoon tof worden.
Daarom en zo'n climax bij Counterfeit of Break Stuff gaat gewoon kneithard los in zo'n Alpha.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:51 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel, zulke acts horen er gewoon bij!
band of horses?quote:
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Zit je RTL 7 te kijken. Komt opeens de Titty Twister voorbij!
Bear's Den en Ought waren toch al bekend, of bedoel je wat anders?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef theodoor9 het volgende:
Bear's Den op de zondag
http://www.bearsdenmusic.co.uk/live/
Ought ook op zondag (6e show op rij!)
https://ought.bandcamp.com/
Live precies dat wat je verwacht van deze DIY-artiest. Doet z'n eigen soundcheck, heeft geen roadies, jamsessies als z'n snaren knappen, je ziet nooit dezelfde show met dezelfde liedjes, veel interactie met het publiek, de traditionele crowdsurf. Een beetje rebels, een echt tieneridool, kan niet normaal over de festivalweide lopen, elke kid denkt dat Maccie wel effe een joint met 'em komt roken ('Passing Out Pieces' is het antwoord daarop, http://www.loudandquiet.com/2014/08/mac-demarco-interview/) Maar het is zo veel meer dan wat de fanbase wil doen laten geloven, de liedjes zijn zo sterk, wat live niet veel anders is.quote:Op woensdag 15 april 2015 19:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hij live is, ik vind zijn muziek gewoon erg lekker klinken
Wat een onzin inderdaad.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:02 schreef Aisumasen het volgende:
Het enige waar je echt even doorheen moet zitten is de onderbroekenlol van zijn bandleden. Geboer, flauwe covers, die Amerikaanse schijtlollige half-ironische toon. Het is jammer, want Mac DeMarco zelf onttrekt zich hier vooral aan, en de songs zelf, wanneer ze gespeeld worden, hebben dat helemaal niet nodig. Goed, een bloemlezing uit wat beelden van de 'Salad Days'-tour die ik afgelopen jaar schoot, om je van beide kanten een beeld te geven.
...kans op onzin als dit. (Toegegeven, als noodoplossing).
Hehehe, en da's nog veel erger, want die heeft 50 man om hem heen die één van de 25 reservegitaren zou kunnen aanreiken bij een gebroken snaartjequote:Op donderdag 16 april 2015 02:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat een onzin inderdaad.
Hier nog zo'n grapjas
Thom Yorke belt dadelijk met Biel Geelen om bekend te maken dat hij samen met Mr Polska en Depeche Mode de zondag gaat afsluiten.quote:Op donderdag 16 april 2015 08:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Radiohead nog niet bekend gemaakt?
Atoms For Polska!quote:Op donderdag 16 april 2015 09:06 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Thom Yorke belt dadelijk met Biel Geelen om bekend te maken dat hij samen met Mr Polska en Depeche Mode de zondag gaat afsluiten.
Heheh, je weet er veel vanquote:Op donderdag 16 april 2015 01:02 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Live precies dat wat je verwacht van deze DIY-artiest. Doet z'n eigen soundcheck, heeft geen roadies, jamsessies als z'n snaren knappen, je ziet nooit dezelfde show met dezelfde liedjes, veel interactie met het publiek, de traditionele crowdsurf. Een beetje rebels, een echt tieneridool, kan niet normaal over de festivalweide lopen, elke kid denkt dat Maccie wel effe een joint met 'em komt roken ('Passing Out Pieces' is het antwoord daarop, http://www.loudandquiet.com/2014/08/mac-demarco-interview/) Maar het is zo veel meer dan wat de fanbase wil doen laten geloven, de liedjes zijn zo sterk, wat live niet veel anders is.
Het enige waar je echt even doorheen moet zitten is de onderbroekenlol van zijn bandleden. Geboer, flauwe covers, die Amerikaanse schijtlollige half-ironische toon. Het is jammer, want Mac DeMarco zelf onttrekt zich hier vooral aan, en de songs zelf, wanneer ze gespeeld worden, hebben dat helemaal niet nodig. Goed, een bloemlezing uit wat beelden van de 'Salad Days'-tour die ik afgelopen jaar schoot, om je van beide kanten een beeld te geven.
Voor elk heldenonthaal met fantastische liedjes is er...
...kans op onzin als dit. (Toegegeven, als noodoplossing).
En al zijn hier ook weer flauwigheidjes in het intro, staat de performance fier overeind. (En, wederom toegegeven, die grap helemaal aan het eind moest ik ook wel om gniffelen, gezien de locatie).
En wat blijft hangen zijn zulk soort parels.
Dus, ja, Lowlands, tof, leuk, boeken, het ontbreken grote misser vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |