en maak foto's .. heel veel foto's ..quote:Op woensdag 15 april 2015 21:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik denk dat ik weinig kan toevoegen aan alle lieve woorden die al gezegd zijn lieve SQ en Blei.. Heel veel sterkte! Geniet van alle bijzondere momenten, die jullie nog gegeven worden!
En dat laatste is hier dus ook mijn grootste angst wat betreft mijn vader.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, die fotoshoot gaan we op heel korte termijn doen inderdaad. En ja, rekken wellicht. Maar ze moet nog een MRI vrijdag. Ze heeft veel hoofdpijn. Als het daar ook zit...
Ik vind het zó erg dat mauwtje zich haar oma nooit zal herinnerenen haar oma is zó gek op haar
+1, daar ben ik ook bang voor hierquote:Op woensdag 15 april 2015 22:56 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En dat laatste is hier dus ook mijn grootste angst wat betreft mijn vader.
Die gedachte doet zo pijn![]()
Nee dat vind ik op zich ook niet, maar t kan bij mij nooit normaal! Nu ook weer 40 minuten liggen zweten voor 2 gaatjes, 1 kies helemaal achterin, tong die met een lepel op zij gehouden moet worden, verdoving die niet werkt en een kaak die snel ontwricht is... nee t was weer geen succes vandaag! Daarna nog mondhygieniste en volgende week terug om een spalk achter mn tanden te laten plaatsen...quote:Op donderdag 16 april 2015 10:08 schreef Cholula het volgende:
GM succes bij de tandarts! Een gaatje vullen is niet zo heel erg toch?
Een gemiddelde jongen voor Cactus, wat fijn dat het nu zo goed gaat met hem.
Ik heb mijn borsten leeg gekolfd (160ml kwam eruit) en nu hoop ik dat Frits minder krampen en minder zal spugen. Bedankt voor jullie input Kwak en Crumpette.
ik beval liever dan dat ik naar de tandarts gaquote:Op donderdag 16 april 2015 10:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn mantra vd dag was: bevallen is erger, bevallen is erger
Doe mij maar tien wortelkanaalbehandelingenquote:Op donderdag 16 april 2015 13:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga
Waarom schaam je je daarvoor johquote:Op donderdag 16 april 2015 14:16 schreef Hilmo het volgende:
Wat een beleving, treinreis met baby. Durf dat nog niet goed. Kom echt te weinig buiten de deur met hem. Bij de ha schaamde ik me een beetje voor zijn lieve geklets en gegilen daar schaam ik me dan weer voor
moet echt meer schijt gaan hebben...
Oh en die sollicitatie ga ik niet doen, voelt niet goed en ik wil eerst weten of ik voor vast hier mag blijven.
Hilmo, ik werk in een winkel en ik hoor vaak het gehuil niet eens meer zo vaak heb ik het gehoord. Bijna elke baby huilt wel buitenshuisquote:Op donderdag 16 april 2015 14:16 schreef Hilmo het volgende:
Wat een beleving, treinreis met baby. Durf dat nog niet goed. Kom echt te weinig buiten de deur met hem. Bij de ha schaamde ik me een beetje voor zijn lieve geklets en gegilen daar schaam ik me dan weer voor
moet echt meer schijt gaan hebben...
Oh en die sollicitatie ga ik niet doen, voelt niet goed en ik wil eerst weten of ik voor vast hier mag blijven.
Ik geloof ik ook...quote:Op donderdag 16 april 2015 13:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga
Gelukkig dat je werd geholpen idd. Ik ging met 35 weken zwangerschap, een buggy, een peuter en een grote tas een treinreisje van een half uur maken om m'n peuter te vermaken op een regenachtige zomerdag. Best een gedoe maar ik dacht; er is altijd wel iemand om te helpen. Think againquote:Op donderdag 16 april 2015 14:27 schreef Crumpette het volgende:
Jongens zo'n treinreis is niet zo ingewikkeld hoor, gewoon gaan. Iemand helpt je altijd wel met de wagen. Deze was 2.5 uur en prima!
Eh, neequote:Op donderdag 16 april 2015 14:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat?! A. van Razz trekt zich al op? Wowzers![]()
Ik vind het supertof om te zien hoe elk kindje zich zo ontwikkeld, maar ik merk dat ik ga vergelijken. En me een beetje zorgen ga maken over wanneer ze gaat kruipen, los aan de tafel gaat staan zoals Saar. Dat soort dingen. Ze zal heus wel dingen hebben waarmee zij misschien vroeg is, maar toch. Misschien een beetje afstand doen van dit topic
Oh, dan haal ik jouw kind met die van soesa door elkaar geloof ikquote:Op donderdag 16 april 2015 15:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Eh, nee?
Mijnes tijgert. En slaapt niet.
Het is hier (Rotterdam) heel zonnig! Echt lekkerquote:Op donderdag 16 april 2015 15:01 schreef Fazzoletti het volgende:
Leuk Crump! De keren dat ik met de trein ging ben ik ook altijd geholpen met de wagen![]()
Dyre wat ruk van je fiets![]()
Was het weer wel oke GM? Hier regende het net, dat lijkt me dan wel jammer als je net een shoot gepland hebt staan![]()
Ik heb even terug gezocht, F begon met staan rond 7 maandenHij probeert nu de bank/bed/younameit op te klimmen, het is hem al een keer gelukt het bed op te klimmen
wel via de gitaar
![]()
Je bedoelt van OUD voor Sq en d'r mama?quote:Op donderdag 16 april 2015 13:41 schreef faptist het volgende:
Sq,
Wat een ongelofelijk verdrietig nieuws. Dan heb je het eindelijk lekker voor elkaar en dan gebeurt dit.. Wat ongelofelijk klote. Ik leef zo met je mee.
Misschien laat je het me toe om -als jij dat wilt- foto's door een pro -zoals 'de buurvrouw' te laten maken en dat ik dat dan voor je betaal. Of wij als dames onder elkaar.
Ik ben er wel voor te porren in ieder geval!
Ik heb de illusie opgegeven dat internet niet caring is. Allemaal door dit rot forum.
Heel veel sterkte.
I'm inquote:Op donderdag 16 april 2015 16:11 schreef Radyhyn het volgende:
Je bedoelt van OUD voor Sq en d'r mama?
Yes, ze is al bijna aan het puberenquote:Op donderdag 16 april 2015 15:17 schreef Tante_Soesa het volgende:
Je haalt ze idd door elkaar Sun.
A. een slaapweigerdagje Razz? Ze is alweer 7 maanden he, stop de tijd!
Well then I'm outquote:Op donderdag 16 april 2015 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, poppies, niet doen! Ik heb geld zat! Ik vind het gebaar heel lief maar ik zou me daardoor ontzettend opgelaten voelen.
Ik snap het hoor..quote:Op donderdag 16 april 2015 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, poppies, niet doen! Ik heb geld zat! Ik vind het gebaar heel lief maar ik zou me daardoor ontzettend opgelaten voelen.
Hele dikke +1quote:Op donderdag 16 april 2015 16:54 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Well then I'm out.
Het is ook gewoon zo kut voor jullie, en dan wil je iets doen. Want alleen 'sterkte' zeggen voelt zo leeg. Stom hè. Ik 'ken' jullie niet eens, hier, allemaal, zeg maar. Maar als er dan zoiets gebeurt bij iemand dan lig je er toch wakker van en word je er toch verdrietig van.
oh maar ik vraag het ook gewoon mensen hoor.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Gelukkig dat je werd geholpen idd. Ik ging met 35 weken zwangerschap, een buggy, een peuter en een grote tas een treinreisje van een half uur maken om m'n peuter te vermaken op een regenachtige zomerdag. Best een gedoe maar ik dacht; er is altijd wel iemand om te helpen. Think again. Ik heb echt mensen aan moeten spreken om me te helpen, niemand stak een poot uit. Ik kwam echt uitgeput thuis
Nee Sun, mijnes probeert het! Ze trekt zich sowieso aan mijn handen al op tot staan en blijft dan ook staan maar probeerde het gister ook aan de babygym (niet het slimst maar ach). En nergens druk om maken, echt niet. De mijne probeert zich nog geen milimeter voort te bewegen terwijl Loutje bijvoorbeeld al de hele kamer doorgaat! Ieder kind z'n eigen tempo. Mijn oudste ging 'pas' kruipen met 10 maanden maar liep daarentegen met 12 maanden al los.
We komen gewoon met een heel stel Fok-kers en baby's een keer op M. passen zodat jullie een avond weg kunnen o.i.d.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie medeleven hier komt echt wel binnen. Voor mij zijn het in ieder geval geen loze woorden, ik waardeer dat enorm. En ze is er nog he. Meer dan het beste maken van de tijd die we samen hebben kunnen we helaas toch niet. Maar ik vind het echt heel lief dat er zo wordt meegeleefd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 april 2015 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie medeleven hier komt echt wel binnen. Voor mij zijn het in ieder geval geen loze woorden, ik waardeer dat enorm. En ze is er nog he. Meer dan het beste maken van de tijd die we samen hebben kunnen we helaas toch niet. Maar ik vind het echt heel lief dat er zo wordt meegeleefd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Lang verhaal.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ben ik toch wel benieuwd wat er mis is gegaan
Ander merk. Ze zijn bij de Jumbo te koop. Met handen/snoetenpoetsers krijg ik de maisboogjes handjes goed schoon.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Waarom zijn die maisdingen voor 6+ en de wortelgevallen voor 8+
Maisdingen worden zacht als ze nat worden -> ook bruikbaar voor tandeloze slobberaarsquote:Op donderdag 16 april 2015 20:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Waarom zijn die maisdingen voor 6+ en de wortelgevallen voor 8+
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:08 schreef Butterflower het volgende:
Hoe ziet de verpakking van de maisboogjes er uit?
Ik ben al zeker een ½ jaar op zoek, maar volgens mij heeft mijn Jumbo ze niet
Helaas is dit CB de enige in de gemeente. Helaas ook niets anders binnen handbereik.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:57 schreef Dyre het volgende:
NTS, vervelend dat het allemaal zo mis is gegaan bij het cb. Ik snap goed dat je daar geen fijn gevoel meer bij hebt. Zit er niet een ander cb ergens in de buurt of hoe werkt dat eigenlijk als je niet tevreden bent met jouw eigen cb/kinderarts?
ik ga morgen nog een keer kijken, maar kan me niet herinneren dat ik dit ooit gezien hebquote:
een soort chipitos zonder smaak, of verpakkingsmateriaal.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:35 schreef krijgerrtje het volgende:
Wat zijn maisboogjes nou eigenlijk?werkelijk nog nooit van gehoord!
Bij de flesvoeding liggen ze hier.. En anders vragen, de jumbo moet ze dan in het assortiment opnemenquote:Op donderdag 16 april 2015 21:08 schreef Butterflower het volgende:
Daar liep laatst een discussie overquote:Op donderdag 16 april 2015 21:47 schreef JufMariska het volgende:
Had nog niet gereageerd op NTS, dat is wel echt ruk zeg, wat een prutsers![]()
En tnx voor de snoetenpoetsertip, alleen wel op zoek naar niet-zwitsal, want die stinken
Ik vind die van de HEMA fijnquote:Op donderdag 16 april 2015 21:47 schreef JufMariska het volgende:
Had nog niet gereageerd op NTS, dat is wel echt ruk zeg, wat een prutsers![]()
En tnx voor de snoetenpoetsertip, alleen wel op zoek naar niet-zwitsal, want die stinken
Dat ging ook over billendoekjesquote:Op donderdag 16 april 2015 21:53 schreef JufMariska het volgende:
Ah, daar ga je al, zo zie je maar weer hoe je over dingen heen leest als je het op dat moment minder relevant vindtIk wist nog wel dat het laatst over doekjes ging, maar dacht billendoekjes. #klok #klepel
Die hadden wij ook maar ze zijn zo duurquote:Op donderdag 16 april 2015 21:56 schreef kwakz0r het volgende:
wij hebben dermacare toetendoekjes. wordt m's eczeem in zijn gezichtje gelukkig niet erger van.
En is dat dan ook iets wat je noooooit zou doenquote:Op donderdag 16 april 2015 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik gebruik helemaal geen toetendoekjes. Ik maak een punt van een hydrofiel nat (al dan niet met spuug)
nee joh, spuug maakt beter schoon dan Cif! Tenzij je net een paaseitje hebt gegetenquote:Op donderdag 16 april 2015 22:07 schreef snoenk het volgende:
[..]
En is dat dan ook iets wat je noooooit zou doen
Lol, ik doe het ook hoor. Beetje op mn vinger en dan dat aangekoekte beetje melk wegpoetsen wat ze in haar slaap er half uitgekwijld heeft.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, spuug maakt beter schoon dan Cif! Tenzij je net een paaseitje hebt gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds geen fan van buikslapen, maar ze draait nu in ieder geval haar hoofdje opzij.
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:11 schreef Dyre het volgende:
Een hoekje van een hydrofiel nat makenWij moeten echt een half pakje snoetepoetsers gebruiken per maaltijd
(afgezien van de fles) Hoewel dat de laatste tijd wel steeds beter gaat, maar ze spuugt nog steeds best veel en altijd die snotneus.
Favoriete slaapstand is tegenwoordig op de buik met de billen omhoog![]()
Mnoh wat zoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds geen fan van buikslapen, maar ze draait nu in ieder geval haar hoofdje opzij.
En appeltjesHEMAslaapzakboks!
quote:Op donderdag 16 april 2015 22:11 schreef Dyre het volgende:
Favoriete slaapstand is tegenwoordig op de buik met de billen omhoog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds geen fan van buikslapen, maar ze draait nu in ieder geval haar hoofdje opzij.![]()
. Precies zo slaapt de mijne ook, en ook met die slaapzak. Kun je toch lang bij staan kijken he? Vooral 's ochtends vind ik het zo leuk. Dan ligt ze vaak overdwars, of ondersteboven, of met haar neus tegen een spijl van haar bed.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Zie mijn editquote:Op donderdag 16 april 2015 22:58 schreef Radyhyn het volgende:
Aerosleep geen idee Dyre?
Kan ze gewoon doorheen ademen
Oeh met deze ervaring kan ik me voorstellen dat je het doodeng vindtquote:Op donderdag 16 april 2015 22:55 schreef Dyre het volgende:
Argh, nou ga ik net even kijken, ligt ze weer met haar neus en mond plat in het matras. Vind ik er echt zo eng uitzien ook, haar hele gezicht verdwijnt in dat matras en dan zit je tegen een achterhoofdje aan te kijken.
Het zal wel fijn liggen![]()
Ik heb haar maar teruggedraaid (en toen zuchtte ze heel hard gelukkig), maarja, voor hetzelfde geld ligt ze nu alweer terug natuurlijk. (en de afgelopen 2 weken ook, dat snap ik dan ook wel weer
)
Over aerosleep lees ik hele wisselende verhalen en op wetenschappelijk niveau is er uiteindelijk helemaal niks bewezen, dus dat zou voor mij ook niks uitmaken denk ik.
Heb ze ook niet gezien (onze jumbo is stomquote:Op donderdag 16 april 2015 21:08 schreef Butterflower het volgende:
Was ook zo, maar tenzij je kind een gevoelige huid heeft is onderscheid maken in locatie van de doekjes erg goede marketingquote:Op donderdag 16 april 2015 21:53 schreef JufMariska het volgende:
Ah, daar ga je al, zo zie je maar weer hoe je over dingen heen leest als je het op dat moment minder relevant vindtIk wist nog wel dat het laatst over doekjes ging, maar dacht billendoekjes. #klok #klepel
dat is zeker niet verplicht hoor. Beter begin je inderdaad met een stukje broccoliquote:Op vrijdag 17 april 2015 07:38 schreef snoenk het volgende:
Wat ligt ze lekker dyre![]()
Babynoob vraag: O. Is nu bijna 4 maanden en ze stopt al een tijdje alles wat in dr handen komt in dr mond.
Is dat een teken dat ze al bijna aan vast voedsel toe is of is dat gewoon normaal voor baby's?
En in al die babyspammail lees ik dat je dan begint met rijstebloem toevoegen aan de melk.
Is dat "verplicht" of kan je ook gewoon beginnen met dr een stukje broccoli of wortel oid in dr handjes te geven?
Dit ja, ik wil het ook gaan combineren. En de antilop is gisteren gebracht als het goed isquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:57 schreef Radyhyn het volgende:
Wat is nou de redenatie achter de vaak genoemde 6 maanden 'grens' voor vast voedsel voor borstgevoede baby's?
En waarom zou er een verschil zijn met baby's op flesvoeding?
Ik krijg geen duidelijk antwoord van google
Vic is 4,5 maand en we willen binnenkort gaan beginnen met hem eten geven. Hem laten wennen en proeven dan he... niet als maaltijd ofzo nog. Puur rapley zal het hier denk ik niet worden.. gepureerd eten in eerste instantie.. maar hem daarbij ook geregeld een 'vast stukje' groente/fruit geven om daar ook gevoel bij te krijgen. Gewoon ff kijken hoe hij op beide reageert
Ik ga vandaag op antilopen-jacht in elk geval
is ook!quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind 'kijken naar je kind' in het geval van bijvoeding geven een beetje lastig. Ik kan I nog zo goed bestuderen, maar van buitenaf is natuurlijk niet te zien of zijn darmpjes eraan toe zijn, bijvoorbeeld. Dat hij alles in zijn mond stopt, vind ik in ieder geval geen teken.
I is nu net 5 maanden en wat mij betreft wachten we nog even. De borstvoeding gaat hartstikke goed, dus wat dat betreft heeft hij nog geen bijvoeding nodig. In de kinderstoel komt ie voorlopig ook nog maar niet.
Maar je kunt wel kijken of hij interesse toont in eten? En je kunt ook kijken of hij dikke krampen krijgt als je hem wat geeftquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind 'kijken naar je kind' in het geval van bijvoeding geven een beetje lastig. Ik kan I nog zo goed bestuderen, maar van buitenaf is natuurlijk niet te zien of zijn darmpjes eraan toe zijn, bijvoorbeeld. Dat hij alles in zijn mond stopt, vind ik in ieder geval geen teken.
I is nu net 5 maanden en wat mij betreft wachten we nog even. De borstvoeding gaat hartstikke goed, dus wat dat betreft heeft hij nog geen bijvoeding nodig. In de kinderstoel komt ie voorlopig ook nog maar niet.
Is hier ook inderdaad. Gevoerd worden wil ze niet en als ze het zelf doet zit ze vaak een beetje te graaien maar gaat er niets haar mond in.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is ook!
M heeft er ook niet altijd zin in en we komen er niet altijd aan toe. Jammer dan, komt heus wel goed. Ik snap zelf de "haast" soms niet zo om zo snel mogelijk veel eten in een baby te krijgen, maar dat komt wellicht ook wel omdat mijn baby zich niet laat voeren
Is ook leuk! Komt vanzelf!quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, precies. Je kind kan zijn hele leven nog vast voedsel eten en heeft dat eerste jaar écht genoeg aan de borst.
Neemt niet weg dat het me hartstikke leuk lijkt om I bij ons aan tafel te hebben, happend in een stronk broccoli, hoor..
dus.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:30 schreef Skittles het volgende:
Over het cb.. tja.. de arts was dinsdag verbaasd dat ik nog borstvoeding gaf
Ik hoor dus ook alleen maar aan alle kanten wanneer ze nou eens gaat eten. Maar we wachten nog even want ze doet het hartstikke goed op bv. Moet gewoon eens op mezelf vertrouwenquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:23 schreef Radyhyn het volgende:
Het bv/6mnd advies kom ik over het algemeen eigenlijk niet/weinig tegen. Tis dat ik hier wordt geinformeerd over dat soort dingen en wordt getriggert er over na te denken en er meer info over na te zoeken... maar anders had er met 4 mnd al prakje op het menu gestaan... want dat is wat ik hoor via de kanalen als cb, voedingacentrum, fam en vrienden
Nu heb ik in mijn hoofd dat ik onlangs ergens las dat elke andere voeding dan borstvoeding tot de baby zes maanden oud is de darmwand onherstelbaar aantast. Ook 'probeerhapjes', dus. Ik weet alleen bij god niet meer waar ik dat nou heb gelezen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:23 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Maar je kunt wel kijken of hij interesse toont in eten? En je kunt ook kijken of hij dikke krampen krijgt als je hem wat geeft![]()
Als ik hem iets zou aanbieden en hij reageert er slecht op, lijkt me dat ook een teken
Lolquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:33 schreef Skittles het volgende:
Het leukste vind ik wel dat het eten altijd op de grond eindigt, al-tijd.
Zodra ze er klaar mee is, pakt ze het op en zie je heel langzaam het handje naar de rand gaan en laat het prutje dan los
quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nu heb ik in mijn hoofd dat ik onlangs ergens las dat elke andere voeding dan borstvoeding tot de baby zes maanden oud is de darmwand onherstelbaar aantast. Ook 'probeerhapjes', dus. Ik weet alleen bij god niet meer waar ik dat nou heb gelezen..
Ja, wat dat betreft hadden we een hont moeten hebben in plaats van een poussequote:Op vrijdag 17 april 2015 11:33 schreef Skittles het volgende:
Het leukste vind ik wel dat het eten altijd op de grond eindigt, al-tijd.
Zodra ze er klaar mee is, pakt ze het op en zie je heel langzaam het handje naar de rand gaan en laat het prutje dan los
Het betekent natuurlijk niet per definitie dat je dan stuk bent, hè.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:34 schreef Crumpette het volgende:
[..]dan zijn wij door onze ouders allemaal onherstelbaar gevoederd?
Die zouden nu al dikke vriendjes zijnquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft hadden we een hont moeten hebben in plaats van een pousse
de hont van mijn ouders was gisteren toch wel uitermate teleurgesteld dat de buit een stukje afgelebberde appel was. Hij heeft het voor de vorm nog in zijn mand begraven, maar niet van harte.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:41 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die zouden nu al dikke vriendjes zijnen misschien ook niet zo gestrest raken van achtervolgt worden door een gillende buikschuiver
Dat lijkt me best vervelendquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het betekent natuurlijk niet per definitie dat je dan stuk bent, hè.. Maar voor mezelf sprekend, kan ik wel zeggen dat ik behoorlijk vaak last heb van mijn darmen en dat er veel voedsel is waar ik best sterk op reageer qua buikpijn.
ja dat is wel heel leuk om te zien, ze willen echt meedoen op gegeven moment. Soms zit ze ook alleen maar te lachen met d'r broodkorst in dr vuistje zonder dat ze daar echt iets mee doet verderquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:43 schreef JufMariska het volgende:
Met ca 6 maanden zijn baby's door hun bij geboorte meegekregen voorraad ijzer heen vertelde de (fijne zkh-)kinderarts ons, dat is wel een goede reden om wat te gaan bijvoeren.
En een goede leidraad is volgens mij idd dat baby interesse toont in eten, Lucas kijkt het inmiddels echt uit onze mondHij eet dus meestal als wij eten ook iets mee, wat avocado of groente of een maïsboogie, vanaf komend weekend 'mag' fruit ook (zegt Easy Peasy)
Het blijft hoe dan ook een lastige af-/overweging. Er is zoveel tegenstrijdige informatie. Ik pik er dus maar gewoon uit waar ik iets mee kan en probeer daar mijn beslissingen op te baseren. Voor mij (ons, moet ik zeggen), voelt het goed om nog even te wachten tot I zes maanden is, dus dat doen we dan maar.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb dat ook gelezen DaD, maar dat blijven lastige zaken. Dat "onherstelbaar beschadigd" is ook een vrij breed definieerbaar begrip. Het is natuurlijk niet gezegd dat je last hebt van die schade. En feitelijk levert alles wat je doet haast wel iets blijvends op, ergens op de aardkloot. Maar ik heb het wel meegenomen in mijn overwegingen.
Groot gelijk hoorquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het blijft hoe dan ook een lastige af-/overweging. Er is zoveel tegenstrijdige informatie. Ik pik er dus maar gewoon uit waar ik iets mee kan en probeer daar mijn beslissingen op te baseren. Voor mij (ons, moet ik zeggen), voelt het goed om nog even te wachten tot I zes maanden is, dus dat doen we dan maar..
quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
Dan eten we helemaal niet meer, dan worden de voedingsstoffen via een uitgebalanceerde voedingsstoffenpomp rechtstreeks, dagelijks aangepast op jouw lichaamseigen behoeften, in je systeem geüpload.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:55 schreef JufMariska het volgende:
Ohhh Mauwtje, wat heerlijk weerTussendoor wel even naar mama lachen
![]()
En haha, slimme peuter
Avocado: https://vimeo.com/125236955
Haha, da's een RijksUniversiteit-Groningen-slabquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mauwtje en L.. Waar heb je dat leuke slabbetje vandaan, Mariska?
. Ter voorbereiding, zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mauwtje en L worden echt zo groot al! Zie ze gaan
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
Dat doet die van mij! Maar zodra er dan iets te eten ingestopt wordt gaat die mond hermetisch op slot. Inclusief hoofd wegdraaien.quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:47 schreef JufMariska het volgende:
Precies! En mocht hij een week voor die tijd ineens structureel met een smachtende blik zijn mond opendoen als jij iets in de jouwe stopt, dan zie je dat vanzelf
na twee dagen kun je er inderdaad weinig van zeggen. Bij de meesten gaat het pas na drie dagen zwoegen überhaupt stromen. En dan hapt die baby nog dertig keer achter elkaar verkeerd aanquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:46 schreef Risu het volgende:
Mja, dat is wel zo. Ik weet niet hoe het bij andere gaat.
Maar vriendin is er met twee dagen al mee gestopt, dat is volgens mij te kort om te zeggen dat het niet lukt. ik had pas op dag drie opluchting dat het lukte. De dag ervoor zat ik nog te wanhopen dat ze wilde drinken terwijl ik niks had. Desalnietemin is het bij mij wel enorm goed gegaan, mazzel en goede begeleiding.
Anyway, ik ben vooralsnog van plan door te gaan tot minimaal 6 maanden. Liefst langer. Ik zie wel.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind ze zo leuk samen always! Het is net alsof Frans de boerenversie van V is(lichter en ronder
) echt broers, maar toch heel eigen!
Boer Harmquote:Op vrijdag 17 april 2015 13:56 schreef AwayTL het volgende:
[..]denk dat ik Frans alleen maar plat ga leren praten en tuinbroeken aan doe
.
Daheb ie good!quote:Op vrijdag 17 april 2015 13:56 schreef AwayTL het volgende:
[..]denk dat ik Frans alleen maar plat ga leren praten en tuinbroeken aan doe
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wow! Ze past hier nog goed. Ze ligt met haar hoofd nu op die grijze hydrofiel, dus dat witte gedeelte heeft ze zelfs nog over met haar 6 maandenquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:25 schreef BlueEyes het volgende:
Trouwens nog met een kinderwagenbak lopen![]()
Dat was hier echt al bij 2/3 mnd de max en toen lag hij klem.
Heb een tijdlang tot hij goed zat alleen maar gedragen bij lange stukken.
Hij begon al met het indrukken van de oogjesquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:24 schreef Skittles het volgende:
Oja ik vergat F die helemaal klaar is voor een broertje of zusje met helm of hersenschudding![]()
Had de pop de hik?quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:37 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Hij begon al met het indrukken van de oogjes
Als dat geen liefde isquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:37 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Hij begon al met het indrukken van de oogjes
bijdewhatnow?quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:16 schreef Skittles het volgende:
Bij Terstal zijn de slaapzakken nu 10 euro!
echt he. ik liep duizend keer langs die stellage in t ziekenhuiswinkeltje toen ik zwanger was, zeggend dat ik die echt STOM vond. en toen kreeg ik m kado in mn kraambed op dag 1.quote:Op vrijdag 17 april 2015 21:04 schreef Crumpette het volgende:
Blue wat tof!![]()
Ok ik ben naar de kapper geweest, maar heb nog geen voor/na fotos want de na is pas morgenje kunt nooit zien hoe het is geworden tot ik het zelf was en stijl. Gekke kappers met hun fohns. Maar volgens mij heeft ze het wel goed gedaan!
Kwak je filmpjeen de slab
![]()
over 75 dagen krijgen we de sleutelquote:Op vrijdag 17 april 2015 21:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Kwak jullie gingen verhuizen toch of ben ik nu in de bonen?
Zij maken een baby??quote:Op zaterdag 18 april 2015 03:15 schreef JufMariska het volgende:
Fijn dat M er doorheen slaapt Kwak!
Ik zit te voeden, de onderburen.. Eh.. Nouja, zijn ook wakker![]()
![]()
Nou, het zijn 2 mannen van middelbare leeftijd, dus dat lijkt me sterkquote:
Haha dan oefenen ze gewoonquote:Op zaterdag 18 april 2015 07:14 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Nou, het zijn 2 mannen van middelbare leeftijd, dus dat lijkt me sterk
En dezelfde buurman is nogal van de luide muziek & bier & wiet trouwensDat is die met wie we een poosje terug het buurtbemiddelingsgesprek hadden (dat goed heeft geholpen hoor! Nog maar heel af en toe overlast).
Als alles goed gaat zul je vanavond en morgen wel wat herrie te verduren krijgenquote:Op zaterdag 18 april 2015 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan me nog steeds niet zo druk maken om luide feestjes eigenlijkhet hoort bij het leven met andere mensen. Maar ja, ik woon ook in de stad. Ik luf herrie.
Poep voor sjakie
Kunnen ze vandaag kampioen worden ja?quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Als alles goed gaat zul je vanavond en morgen wel wat herrie te verduren krijgen
Jupquote:Op zaterdag 18 april 2015 10:03 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Kunnen ze vandaag kampioen worden ja?
Poepen is goed
+1quote:Op zaterdag 18 april 2015 09:42 schreef Crumpette het volgende:
Als Cactus het heeft over J moet ik altijd aan J van kwak denken![]()
![]()
![]()
Bring it onquote:Op zaterdag 18 april 2015 09:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Als alles goed gaat zul je vanavond en morgen wel wat herrie te verduren krijgen
Ja, ik ook, nog steedsquote:Op zaterdag 18 april 2015 11:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee joh, Ik vind zijn naam echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |