en maak foto's .. heel veel foto's ..quote:Op woensdag 15 april 2015 21:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik denk dat ik weinig kan toevoegen aan alle lieve woorden die al gezegd zijn lieve SQ en Blei.. Heel veel sterkte! Geniet van alle bijzondere momenten, die jullie nog gegeven worden!
En dat laatste is hier dus ook mijn grootste angst wat betreft mijn vader.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, die fotoshoot gaan we op heel korte termijn doen inderdaad. En ja, rekken wellicht. Maar ze moet nog een MRI vrijdag. Ze heeft veel hoofdpijn. Als het daar ook zit...
Ik vind het zó erg dat mauwtje zich haar oma nooit zal herinnerenen haar oma is zó gek op haar
+1, daar ben ik ook bang voor hierquote:Op woensdag 15 april 2015 22:56 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En dat laatste is hier dus ook mijn grootste angst wat betreft mijn vader.
Die gedachte doet zo pijn![]()
Nee dat vind ik op zich ook niet, maar t kan bij mij nooit normaal! Nu ook weer 40 minuten liggen zweten voor 2 gaatjes, 1 kies helemaal achterin, tong die met een lepel op zij gehouden moet worden, verdoving die niet werkt en een kaak die snel ontwricht is... nee t was weer geen succes vandaag! Daarna nog mondhygieniste en volgende week terug om een spalk achter mn tanden te laten plaatsen...quote:Op donderdag 16 april 2015 10:08 schreef Cholula het volgende:
GM succes bij de tandarts! Een gaatje vullen is niet zo heel erg toch?
Een gemiddelde jongen voor Cactus, wat fijn dat het nu zo goed gaat met hem.
Ik heb mijn borsten leeg gekolfd (160ml kwam eruit) en nu hoop ik dat Frits minder krampen en minder zal spugen. Bedankt voor jullie input Kwak en Crumpette.
ik beval liever dan dat ik naar de tandarts gaquote:Op donderdag 16 april 2015 10:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn mantra vd dag was: bevallen is erger, bevallen is erger
Doe mij maar tien wortelkanaalbehandelingenquote:Op donderdag 16 april 2015 13:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga
Waarom schaam je je daarvoor johquote:Op donderdag 16 april 2015 14:16 schreef Hilmo het volgende:
Wat een beleving, treinreis met baby. Durf dat nog niet goed. Kom echt te weinig buiten de deur met hem. Bij de ha schaamde ik me een beetje voor zijn lieve geklets en gegilen daar schaam ik me dan weer voor
moet echt meer schijt gaan hebben...
Oh en die sollicitatie ga ik niet doen, voelt niet goed en ik wil eerst weten of ik voor vast hier mag blijven.
Hilmo, ik werk in een winkel en ik hoor vaak het gehuil niet eens meer zo vaak heb ik het gehoord. Bijna elke baby huilt wel buitenshuisquote:Op donderdag 16 april 2015 14:16 schreef Hilmo het volgende:
Wat een beleving, treinreis met baby. Durf dat nog niet goed. Kom echt te weinig buiten de deur met hem. Bij de ha schaamde ik me een beetje voor zijn lieve geklets en gegilen daar schaam ik me dan weer voor
moet echt meer schijt gaan hebben...
Oh en die sollicitatie ga ik niet doen, voelt niet goed en ik wil eerst weten of ik voor vast hier mag blijven.
Ik geloof ik ook...quote:Op donderdag 16 april 2015 13:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |