abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 april 2015 @ 21:26:51 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_151723681
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

disclaimer
pi_151723759
Sq, woorden schieten tekort... Ik wens jullie zoveel sterkte..

Dikke knuffel meid
pi_151723762
Jemig SQ dat is wel gelijk heel definitief. :'( Heel veel sterkte komende tijd. Ik hoop voor jullie dat jullie nog genoeg tijd samen hebben om een heleboel mooie herinneringen te kunnen maken. :*
pi_151724226
SQ, ik lurk alvast mee en zag je berichtje. Sterkte!!!! :*
pi_151724432
He bah, SQ. Heel veel sterkte. Hoop dat jullie er nog een beetje een mooie tijd van kunnen maken..
  woensdag 15 april 2015 @ 21:57:45 #6
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_151725106
Ik denk dat ik weinig kan toevoegen aan alle lieve woorden die al gezegd zijn lieve SQ en Blei.. Heel veel sterkte! Geniet van alle bijzondere momenten, die jullie nog gegeven worden! :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 april 2015 @ 21:59:44 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151725206
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik denk dat ik weinig kan toevoegen aan alle lieve woorden die al gezegd zijn lieve SQ en Blei.. Heel veel sterkte! Geniet van alle bijzondere momenten, die jullie nog gegeven worden! :*
en maak foto's .. heel veel foto's ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_151726124
Jeetje zeg, ik kwam hier eigenlijk een hele boze post tikken omdat vandaag mijn fiets is gestolen en ik tot 21:30 op het politiebureau gezeten heb, maar dat valt nu even helemaal in het niet. Een fiets...

SQ, heel veel sterkte voor jou en je familie. Maak mooie herinneringen voor lieve M, maar ook voor jullie zelf :*
  woensdag 15 april 2015 @ 22:19:33 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_151726303
Nou, jij mag best over je gestolen fiets komen mopperen, want dat is óók gewoon kut. :*
disclaimer
pi_151726665
ik had hem nog maar 2 maanden (!) en natuurlijk geen verzekering wat dat kost geld |:(

Krijgt ze nog behandelingen om (even simpel gezegd) tijd te rekken/kwalitatief beter te maken?

Misschien een mooi idee om met die fotograferende buurvrouw binnenkort een hele mooie shoot te doen met baby/mamma/oma?
  woensdag 15 april 2015 @ 22:35:42 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_151727043
Ja, die fotoshoot gaan we op heel korte termijn doen inderdaad. En ja, rekken wellicht. Maar ze moet nog een MRI vrijdag. Ze heeft veel hoofdpijn. Als het daar ook zit... ;(

Ik vind het zó erg dat mauwtje zich haar oma nooit zal herinneren :'( en haar oma is zó gek op haar :'(
disclaimer
pi_151727187
Dat is ook intens verdrietig SQ... Het is prachtig dat ze haar kleindochter herft leren kennen, maar heel oneerlijk dat ze er maar zo kort van mag genieten. Dikke :*!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151727970
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, die fotoshoot gaan we op heel korte termijn doen inderdaad. En ja, rekken wellicht. Maar ze moet nog een MRI vrijdag. Ze heeft veel hoofdpijn. Als het daar ook zit... ;(

Ik vind het zó erg dat mauwtje zich haar oma nooit zal herinneren :'( en haar oma is zó gek op haar :'(
En dat laatste is hier dus ook mijn grootste angst wat betreft mijn vader.
Die gedachte doet zo pijn ;( :*
  donderdag 16 april 2015 @ 06:37:37 #14
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_151732053
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:56 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

En dat laatste is hier dus ook mijn grootste angst wat betreft mijn vader.
Die gedachte doet zo pijn ;( :*
+1, daar ben ik ook bang voor hier :'(.

SQ, ik hoop dat jullie vrijdag nog wat meer opheldering krijgen :* .

Moggguh...
Gisteravond vergeten de droomvoeding te geven... Tja, dan gaat je schema in de war :'). 8-3-6 ipv 8-11-5-8.
pi_151732108
Ik vind het echt verschrikkelijk, SQ ;( nu ik zelf ouder ben besef ik nog eens extra wat míjn ouders voor me betekenen en ik kan me niet indenken dat ik het ook ooit zonder ze moet doen :N

Hier weer eens een relatief goede nacht gehad, 19-2-6. Ik vind opstaan 's nachts niet eens zo erg, maar ik ben nog steeds ziek :( en ik voel me midden in de nacht 100x beroerder dan overdag. Schuurpapier keel, loopneus en bonsende kop enzo :O
pi_151732479
We hadden hier een nacht 23-3.30-7, vind ik best een schappelijke nacht.
Gister bij de kinderarts geweest, J. is een perfect normale, gemiddelde jongen aan het worden. En dat vinden we heel fijn :D We zijn ontslagen van de controles in het ziekenhuis. Hij weegt nu 3350 gram dus is goed aangekomen in 10 dagen tijd (300 gram). Hij is nog steeds een kleintje maar dat is niet erg, ook dat trekt wel weer bij.
pi_151732684
Wat een verdrietige gedachte zeg ;( Krijg er tranen van in m'n ogen :'(

Fijn dat het zo goed gaat Mevr Cactus! :)
Beterschap Krijgertje :*
Hopelijk komt het schema weer op de rit NTS!

F had toch wel wat verhoging na de prikken gisteren, zetpil gegeven en goede nacht gehad. Normaal zorgt de ochtendvoeding voor een soort opleving maar vanochtend sliep hij gewoon door. Hopelijk voelt hij zich vandaag weer beter :)
pi_151732707
Wat goed zeg, mevrouwCactus. Ja, dat is dan heerlijk als er wordt gezegd dat het een perfect gemiddelde jongen aan het worden is. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_151732727
Beterschap krijgertje!
Fijn dat hij goed groeit Cactus.

Brr ik zit in de wachtkamer vd tandarts, te wachten op t vullen van n gaatje... :X ;( maaaar vanmiddag gaan we foto's maken van saar! Zin in!
S. 2014
J. 2016
pi_151732962
SQ foto's maken is echt een heel goed idee (vind ik :@). En misschien ook filmpjes, dat is nog net wat echter. Mijn moeder stierf toch nog vrij onverwacht toen L 7 weken was en ik heb maar heel weinig foto's van haar met L en helemaal geen video's. Dat vind ik achteraf echt een groot gemis, maar terugdraaien kunnen we het helaas niet. Nogmaals heel veel sterkte. :*
pi_151733538
GM, veel succes bij de tandarts. Ik zit ook altijd een beetje met knikkende knietjes in de wachtruimte terwijl ik eigenlijk nooit echt iets heb :@

Cactus, wat fijn, een gewoon gemiddelde jongen :D
pi_151734604
GM succes bij de tandarts! Een gaatje vullen is niet zo heel erg toch?

Een gemiddelde jongen voor Cactus, wat fijn dat het nu zo goed gaat met hem.

Ik heb mijn borsten leeg gekolfd (160ml kwam eruit) en nu hoop ik dat Frits minder krampen en minder zal spugen. Bedankt voor jullie input Kwak en Crumpette. O+
pi_151734918
dat zijn mooie berichten Cactus *O*

Fijn Cholula, hoop dat het wat rust geeft. Als je idd overproductie hebt, en je baby moeite heeft met drinken omdat het zo hard gaat of omdat je gespannen borsten hebt, kun je nog overwegen om iets de spanning af te kolven voor je gaat voeden, dan gaat het misschien iets rustiger.

Wij zitten in de trein naar oma :)
  donderdag 16 april 2015 @ 10:20:54 #24
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_151734949
Ik was wat aan het lezen hier en kom ineens dat bericht van SQ tegen. Wat een kutnieuws! ;(
SQ en bleiblei, heel veel sterkte de komende tijd... Ik hoop dat ze met de juiste behandeling nog wel kwaliteit van leven houdt en dat jullie nog van en met haar kunnen genieten en zij van jullie. Zoals al eerder aangegeven, maak veel foto's en filmpjes! Het later kunnen terug horen van haar stem is goud waard...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  donderdag 16 april 2015 @ 10:31:08 #25
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_151735232
SQ...heel veel sterkte de komende tijd. :*
pi_151735276
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:08 schreef Cholula het volgende:
GM succes bij de tandarts! Een gaatje vullen is niet zo heel erg toch?

Een gemiddelde jongen voor Cactus, wat fijn dat het nu zo goed gaat met hem.

Ik heb mijn borsten leeg gekolfd (160ml kwam eruit) en nu hoop ik dat Frits minder krampen en minder zal spugen. Bedankt voor jullie input Kwak en Crumpette. O+
Nee dat vind ik op zich ook niet, maar t kan bij mij nooit normaal! Nu ook weer 40 minuten liggen zweten voor 2 gaatjes, 1 kies helemaal achterin, tong die met een lepel op zij gehouden moet worden, verdoving die niet werkt en een kaak die snel ontwricht is... nee t was weer geen succes vandaag! Daarna nog mondhygieniste en volgende week terug om een spalk achter mn tanden te laten plaatsen...
Mijn mantra vd dag was: bevallen is erger, bevallen is erger :')

Maar goed t is weer klaar, de zon schijnt, er is koffie dus ik ben weer happy.
S. 2014
J. 2016
pi_151735445
Potverdorie SQ, wat ontzettend oneerlijk en wat een kutnieuws :'( dikke knuffel, ik denk aan jullie!
E.
pi_151736570
Jezus SQ, wat een kutnieuws. Sterkte. :*
pi_151736828
GM, fijn dat je er weer vanaf bent :D

Ik moet wel even terugkomen op mijn mening over de politie hoor. Gisteravond aangifte gedaan van mijn gestolen fiets. Meer voor de vorm, want niet verzekerd en die ga ik natuurlijk nooit meer terug zien. Ik had verwacht dat ze een beetje lacherig zouden doen over mijn aangifte. 'Mevrouwtje toch, weet u hoeveel fietsen er gestolen worden iedere dag?' Maar ik werd heel serieus genomen en ze namen echt de tijd voor mijn aangifte.

En nou stond er net ineens politie voor de deur. Zijn ze bezig met een buurtonderzoek om te vragen of mensen verdachte dingen hebben gezien, en ze wilden graag in mijn tuin kijken hoe de situatie daar is, en wie er zicht hebben op onze tuin/poort.

Nou heb ik het idee dat de politie in onze stad haar handen behoorlijk vol heeft :X Dus dat ze hier zo serieus op ingaan verbaasd me echt :Y

En nou hoor ik al de hele ochtend een chopper overvliegen... Ze zijn mijn fietsje aan het zoeken O+ :P
pi_151736882
Oh, en omdat we in OUD zitten nog even een inhoudelijke post: het kind slaapt :D
pi_151737558
Heb je een signalement Dyre? Kunnen we mee uitkijken :)

Kind slaapt hier ook.
pi_151737623
Nou idd. Ik heb ook ooit eens een gestolen fiets gehad, nieuw maar onverzekerd.
(In de winter en dan door de sneeuw met je koffer naar huis moeten lopen :{ )
Werd gewoon niks aan gedaan.
Nu is mijn fiets wel verzekerd.

En volgens mij gaat mijn kind in slaap vallen in bed :o dat doet ze anders alleen 's nachts. Oh ze kijkt me aan met haar slaapoogjes... Misschien toch niet.
pi_151737840
Treinreis: slaaps, fles, uit het raam kijken :o , speels op schoot *; , slaaps. Zo komen we er wel O+
pi_151737927
Wooh slapend kind, ik kan me gaan aankleden en ontbij eeh lunchen.
Zo gaan de kilo's er ook wel af :')
pi_151738830
Ik doe met je mee Risu! Al is het voornamelijk mijn eigen schuld want we lagen zo lekker in bed.

Ik kan een schone broek aantrekken want mijn turbotiet spoot net over mijn zoon heen op mijn knie. En dan er zo naar kijken :? }:|
pi_151739016
Bhehe, leuk zo'n tiet. Ik mocht gisteren ook weer alles verschonen nadat het er ineens allemaal uitkwam. Echt zoveel dat het bijna dr neus inliep, dus ik hees haar maar gauw overend en toen stroomde het dus over mij heen. Ach ja. Toen huilen want honger, ja duh. :')

Maar goed, ik ben nog niet aangekleed, want vriendin appte en dan zit je zo in een gesprek he.
pi_151739125
Euh, uit haar bedoel ik. Nou lijkt het net of mijn tiet overstroomde. Dat viel wel mee. Al spuit ik het ook soms de neus in.. En dan verontwaardigd lopen piepen als ik het eerst een doekje in spuit ipv meteen die tiet erin douw, omdat ze zich anders misschien verslikt ofzo.
pi_151740536
Tsk, anders denken jullie ff mee ofzo, je baby niet willen laten overstromen }:| ;)

Crumpette, dat klinkt supercute!

Mijn baby doet blij ei vandaag O+ En ik geniet met straaltjes!

Oh, en MwC! Wat goed dat J het zo goed doet O+ Wel bijzonder hoe tussen zkh het beleid verschilt; wij blijven tot L 1 is onder controle bij de ka. Vinden we prima hoor, maar het is naast cb wel dubbelop. (Maar onze ka is 100x leuker dan de cb-arts, da's wel weer fijn :))

[ Bericht 32% gewijzigd door JufMariska op 16-04-2015 13:34:38 ]
pi_151741087
SQ, wat erg. Heel veel sterkte :*
  donderdag 16 april 2015 @ 13:41:26 #40
335643 faptist
Maakt fouten
pi_151741110
Crumpette,
Wat klinkt dat als een droomtreinreis. Zo'n droombeeld wat je bedenkt wanneer je zwanger bent.

Fiets gestolen:
Shhiiiit. Hoop dat ze hem vinden. En even Mp in de gaten houden. En naar de pandjeswinkels bellen.
Een vriendin van mij heeft zo eens haar iPhone terug gekregen..

Sq,
Wat een ongelofelijk verdrietig nieuws. Dan heb je het eindelijk lekker voor elkaar en dan gebeurt dit.. Wat ongelofelijk klote. Ik leef zo met je mee.

Misschien laat je het me toe om -als jij dat wilt- foto's door een pro -zoals 'de buurvrouw' te laten maken en dat ik dat dan voor je betaal. Of wij als dames onder elkaar.
Ik ben er wel voor te porren in ieder geval!
Ik heb de illusie opgegeven dat internet niet caring is. Allemaal door dit rot forum ;).
Heel veel sterkte.

En dan klaag ik zachtjes over de babyfoon die we sinds 2 uur in gebruik hebben en nu kapot is, omdat manlief er batterijen in gedaan heeft die niet oplaadbaar waren... Staat ook maar 4
Keer in de handleiding EN op het apparaat zelf. Batterijzuur eruit gelekt natuurlijk en nu is hij stuk.. Tyfus..
Dag 80 euro..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 april 2015 @ 13:47:53 #41
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151741282
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn mantra vd dag was: bevallen is erger, bevallen is erger :')
ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga :P
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_151741327
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:47 schreef DJMO het volgende:

[..]

Doe mij maar tien wortelkanaalbehandelingen :')
pi_151741444
Lol, ik ga ook liever naar de tandarts. Maar ja, mijn bevalling was vrij heftig en de bezoekjes aan de tandarts zijn na 10 minuten weer voorbij. Gelukkig doe je bevallen niet halfjaarlijks.

Crumpette een relaxte treinreis, en ik zie vooralsnog alleen beren op de weg als ik ergens heen moet. Maar het gaat al beter. Zit voornamelijk in mijn hoofd.
pi_151741955
Wat een beleving, treinreis met baby. Durf dat nog niet goed. Kom echt te weinig buiten de deur met hem. Bij de ha schaamde ik me een beetje voor zijn lieve geklets en gegil :@ en daar schaam ik me dan weer voor :P moet echt meer schijt gaan hebben...

Oh en die sollicitatie ga ik niet doen, voelt niet goed en ik wil eerst weten of ik voor vast hier mag blijven.
  donderdag 16 april 2015 @ 14:18:57 #45
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_151742018
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:16 schreef Hilmo het volgende:
Wat een beleving, treinreis met baby. Durf dat nog niet goed. Kom echt te weinig buiten de deur met hem. Bij de ha schaamde ik me een beetje voor zijn lieve geklets en gegil :@ en daar schaam ik me dan weer voor :P moet echt meer schijt gaan hebben...

Oh en die sollicitatie ga ik niet doen, voelt niet goed en ik wil eerst weten of ik voor vast hier mag blijven.
Waarom schaam je je daarvoor joh :??! Ik ben dan altijd juist heel trots :D

Fijn Crump, enjoy!

Had ik al verteld dat mijn kleine nog net geen 7 maander (that having said; hoera! A. van Razz is 7 maanden vandaag!) zich al probeert op te trekken tot staan? Ommegot. Zo snel hoeft écht niet hoor!

Oh, en ze drinkt weer! Gister zelfs 150 cc in 1x op!

/tussenm'nwerkdoorpost
pi_151742028
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:16 schreef Hilmo het volgende:

Hilmo, ik werk in een winkel en ik hoor vaak het gehuil niet eens meer zo vaak heb ik het gehoord. Bijna elke baby huilt wel buitenshuis :)
pi_151742169
O wow Soesa wat is ze snel :o :D !
pi_151742243
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:47 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik geloof ik ook... :P
S. 2014
J. 2016
pi_151742265
Jongens zo'n treinreis is niet zo ingewikkeld hoor, gewoon gaan. Iemand helpt je altijd wel met de wagen. Deze was 2.5 uur en prima! :)
pi_151742322
Wat?! A. van Razz trekt zich al op? Wowzers *O*

Ik vind het supertof om te zien hoe elk kindje zich zo ontwikkeld, maar ik merk dat ik ga vergelijken. En me een beetje zorgen ga maken over wanneer ze gaat kruipen, los aan de tafel gaat staan zoals Saar. Dat soort dingen. Ze zal heus wel dingen hebben waarmee zij misschien vroeg is, maar toch. Misschien een beetje afstand doen van dit topic
pi_151742435
Ik lees normaal alleen mee maar het nieuws van SQ zet me er toch toe om even te reageren. Wat een ontzettend k*t nieuws, hoe verdrietig. Het is idd niet te verteren dat ze je kindje niet gaat zien opgroeien. Misschien is het wel enige troost dat ze het oma zijn wel nog even meemaakt? Dat is toch ook een life event van onschatbare waarde dat niemand haar meer afneemt.

Wat betreft de foto's en filmpjes, ik kan dit zeker onderschrijven. Maak veel foto's en filmpjes van haar, van haar met de kleine, maar ook vooral van jullie samen. Mijn vader is 3 jaar geleden overleden en de foto's die we hebben zijn echt van onschatbare waarde geworden.
Dit geldt trouwens eigenlijk voor iedereen, ook als je gezonde ouders hebt. Je weet nooit wanneer iemand ziek word of wegvalt, en dan is het zo waardevol om foto's en filmpjes te hebben van 'toen het nog goed was'. Ik zag bij mijn vader toch een soort verandering in zijn gedrag toen hij wist dat het niet meer beter ging worden.
Mijn broer maakt gelukkig altijd veel filmpjes, en we hebben dus ook filmpjes van voordat hij ziek werd, en ik word er nog altijd zoo vrolijk van als ik die zie. Aanrader voor iedereen dus.
Dat wilde ik alleen even meedelen. Nu weer terug in volgmodus.
  donderdag 16 april 2015 @ 14:34:33 #52
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_151742474
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:27 schreef Crumpette het volgende:
Jongens zo'n treinreis is niet zo ingewikkeld hoor, gewoon gaan. Iemand helpt je altijd wel met de wagen. Deze was 2.5 uur en prima! :)
Gelukkig dat je werd geholpen idd. Ik ging met 35 weken zwangerschap, een buggy, een peuter en een grote tas een treinreisje van een half uur maken om m'n peuter te vermaken op een regenachtige zomerdag. Best een gedoe maar ik dacht; er is altijd wel iemand om te helpen. Think again }:|. Ik heb echt mensen aan moeten spreken om me te helpen, niemand stak een poot uit. Ik kwam echt uitgeput thuis :')

Nee Sun, mijnes probeert het! Ze trekt zich sowieso aan mijn handen al op tot staan en blijft dan ook staan maar probeerde het gister ook aan de babygym ( :') niet het slimst maar ach). En nergens druk om maken, echt niet. De mijne probeert zich nog geen milimeter voort te bewegen terwijl Loutje bijvoorbeeld al de hele kamer doorgaat! Ieder kind z'n eigen tempo. Mijn oudste ging 'pas' kruipen met 10 maanden maar liep daarentegen met 12 maanden al los.
pi_151742554
Soes, grote meid al hoor!

Ik ben net lekker de stad in geweest met L in de Wompat. De bushalte is echt recht tegenover ons huis, dus we zien de bus heel vaak voorbij komen en ín de bus is dan natuurlijk hartstikke spannend en leuk!

Heel raar: toen ik zwanger was stond zo'n beetje niemand voor me op, nu is er wel 3 keer gevraagd of ik wilde zitten :P
pi_151743054
Ik ga veel met de trein en soms vragen mensen of ik hulp nodig heb en soms vraag ik het de mensen :)

Wij hebben net een shoot gehad met saar in het park, Echt geweldig O+
heb een paar foto's gezien en ze zijn prachtig. Straks de allerleukste uitkiezen en die geven we dan aan de oma's met moederdag.

Oh en sun, niet druk maken, saar heeft sinds die ene x niet meer aan tafel gestaan, kan niet vooruit kruipen en optrekken is moeilijk... komt allemaal vanzelf.
S. 2014
J. 2016
pi_151743193
Leuk Crump! De keren dat ik met de trein ging ben ik ook altijd geholpen met de wagen :Y

Dyre wat ruk van je fiets -O-

Was het weer wel oke GM? Hier regende het net, dat lijkt me dan wel jammer als je net een shoot gepland hebt staan :X

Ik heb even terug gezocht, F begon met staan rond 7 maanden :) Hij probeert nu de bank/bed/younameit op te klimmen, het is hem al een keer gelukt het bed op te klimmen :o wel via de gitaar :X ;)
pi_151743399
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat?! A. van Razz trekt zich al op? Wowzers *O*

Ik vind het supertof om te zien hoe elk kindje zich zo ontwikkeld, maar ik merk dat ik ga vergelijken. En me een beetje zorgen ga maken over wanneer ze gaat kruipen, los aan de tafel gaat staan zoals Saar. Dat soort dingen. Ze zal heus wel dingen hebben waarmee zij misschien vroeg is, maar toch. Misschien een beetje afstand doen van dit topic
Eh, nee :D ?

Mijnes tijgert. En slaapt niet.
pi_151743468
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:08 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Eh, nee :D ?

Mijnes tijgert. En slaapt niet.
Oh, dan haal ik jouw kind met die van soesa door elkaar geloof ik :@

Nouja, misschien stel ik me ook wel aan, het komt idd vanzelf zoals jij zegt GM
  donderdag 16 april 2015 @ 15:17:06 #58
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_151743661
Je haalt ze idd door elkaar Sun.

A. een slaapweigerdagje Razz? Ze is alweer 7 maanden he, stop de tijd!
  donderdag 16 april 2015 @ 16:08:08 #59
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_151745130
SQ :'( :'( :'(
Heel veel sterke meis.. en ook voor blei.. en ook voor je fam.. en helemaal voor je mama.. dikke kus en knuf :*
(en dan staat het er zo lullig he.. standaard woordje 'sterke'.... ik vind het echt heel erg.. maar weet niet wat anders te zeggen.. het is gewoon verschrikkelijk :'( )
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_151745157
Hoe snel of langzaam ook, ze gaan allemaal tijgeren, staan en lopen ;)

En eten! Hier ging net nog een stuk avocado _O_ het snaveltje in, en een maisboogie en wat water :) Nu nog een fles en dan een uurtje slapen (hoop ik ;))

En A 7 maanden w/
pi_151745199
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:01 schreef Fazzoletti het volgende:
Leuk Crump! De keren dat ik met de trein ging ben ik ook altijd geholpen met de wagen :Y

Dyre wat ruk van je fiets -O-

Was het weer wel oke GM? Hier regende het net, dat lijkt me dan wel jammer als je net een shoot gepland hebt staan :X

Ik heb even terug gezocht, F begon met staan rond 7 maanden :) Hij probeert nu de bank/bed/younameit op te klimmen, het is hem al een keer gelukt het bed op te klimmen :o wel via de gitaar :X ;)
Het is hier (Rotterdam) heel zonnig! Echt lekker

Joh sun straks trekt ze ineens een spurt en dan kan ze van alles. Er zijn gewoon snelle baby's in t topic. Stop met vergelijk en geniet gewoon van je meiske :*
S. 2014
J. 2016
  donderdag 16 april 2015 @ 16:11:05 #62
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_151745225
Ingee wat heb jij een leuk meisje.. blijhoofdje O+
GM zo te zien vindt Saar fietsen helemaal leuk .. leuk van de fotoshoot:) En wat balen van de tandarts.. brrr!
Cactus wat goed van de stats bij het cb! ^O^
Dyre wat klote van je fiets! :( Hopelijk vinden ze em nog ongeschonden terug! (idd top van de pliesie!)
Crump lekker treinen ^O^
Krijgerrtje beterschap!
Cho hopelijk helpt het kolven inderdaad :)
Soesa probeert ze al te staan! Wow!
A 7 maanden hoera!! Volgens mij heb ik de laatste dagen nogal wat vermaandingen/verhalfjarigen gemist.. alsnog gefeliciteerd voor alle kleintjes *O*
Fapist wat balen van de babyfoon... mannen..

quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:41 schreef faptist het volgende:
Sq,
Wat een ongelofelijk verdrietig nieuws. Dan heb je het eindelijk lekker voor elkaar en dan gebeurt dit.. Wat ongelofelijk klote. Ik leef zo met je mee.

Misschien laat je het me toe om -als jij dat wilt- foto's door een pro -zoals 'de buurvrouw' te laten maken en dat ik dat dan voor je betaal. Of wij als dames onder elkaar.
Ik ben er wel voor te porren in ieder geval!
Ik heb de illusie opgegeven dat internet niet caring is. Allemaal door dit rot forum ;).
Heel veel sterkte.
Je bedoelt van OUD voor Sq en d'r mama? O+
pi_151746345
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:11 schreef Radyhyn het volgende:

Je bedoelt van OUD voor Sq en d'r mama? O+
I'm in O+ .
  donderdag 16 april 2015 @ 16:52:35 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_151746399
Nee, poppies, niet doen! Ik heb geld zat! Ik vind het gebaar heel lief maar ik zou me daardoor ontzettend opgelaten voelen. :*
disclaimer
pi_151746421
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:17 schreef Tante_Soesa het volgende:
Je haalt ze idd door elkaar Sun.

A. een slaapweigerdagje Razz? Ze is alweer 7 maanden he, stop de tijd!
Yes, ze is al bijna aan het puberen :+ .

Tenminste, vandaag wel. Slaapjes.. nee. Dat is voor baby's. Dus vanaf 7:00 wakker tot 15:30. En toen stortte ze helemaal in en nu ligt ze te snurken met een knuffeltje over d'r hoofd heen dat ik niet weg durf te halen want Don't Wake The Baby :') .

Ik heb het idee dat ze ergens druk mee is, qua ontwikkeling. Je ziet de raderen soms gewoon draaien in dat hoofdje als ze iets in beeld krijgt waar ze heen wil, of als ze iets interessant vindt. Ze wil ook niet meer gevoerd worden, dus dan maar Rapley. Er gaat geen kruimel in, maar goed, ze kan het lekker zelf doen. Ook leuk.
pi_151746464
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, poppies, niet doen! Ik heb geld zat! Ik vind het gebaar heel lief maar ik zou me daardoor ontzettend opgelaten voelen. :*
Well then I'm out :+ .

Het is ook gewoon zo kut voor jullie, en dan wil je iets doen. Want alleen 'sterkte' zeggen voelt zo leeg -O- . Stom hè. Ik 'ken' jullie niet eens, hier, allemaal, zeg maar. Maar als er dan zoiets gebeurt bij iemand dan lig je er toch wakker van en word je er toch verdrietig van.
  donderdag 16 april 2015 @ 16:56:44 #67
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_151746523
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap het hoor.. :*

Tis gewoon dat we graag wat voor je willen doen.. maar tis zo machteloos.. en we kunnen niks doen.. en dan zoek je naar iets moois.. en dit had wel echt mooi geweest en fijne gedachte van Fapist.. want inderdaad ik heb ook de illusie opgegeven dat internet niet care-ing is... helemaal hier op Fok... O+ :*
pi_151746939
Kunnen we niet een bloemetje sturen naar SQ of iets leuks voor M. ofzo? Ik wil ook wat doen...
pi_151747012
En anders een ovenschotel of een keer oppassen op Mauw als je een dagje weg wil met je moeder is ook zo geregeld. Mn pm, dm en fb staan open mocht je iets nodig hebben, je zegt het maar :)
  donderdag 16 april 2015 @ 17:24:21 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_151747190
Jullie medeleven hier komt echt wel binnen. Voor mij zijn het in ieder geval geen loze woorden, ik waardeer dat enorm. En ze is er nog he. Meer dan het beste maken van de tijd die we samen hebben kunnen we helaas toch niet. Maar ik vind het echt heel lief dat er zo wordt meegeleefd :* :*
disclaimer
pi_151747266
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:54 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Well then I'm out :+ .

Het is ook gewoon zo kut voor jullie, en dan wil je iets doen. Want alleen 'sterkte' zeggen voelt zo leeg -O- . Stom hè. Ik 'ken' jullie niet eens, hier, allemaal, zeg maar. Maar als er dan zoiets gebeurt bij iemand dan lig je er toch wakker van en word je er toch verdrietig van.
Hele dikke +1
pi_151747851
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 14:34 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Gelukkig dat je werd geholpen idd. Ik ging met 35 weken zwangerschap, een buggy, een peuter en een grote tas een treinreisje van een half uur maken om m'n peuter te vermaken op een regenachtige zomerdag. Best een gedoe maar ik dacht; er is altijd wel iemand om te helpen. Think again }:|. Ik heb echt mensen aan moeten spreken om me te helpen, niemand stak een poot uit. Ik kwam echt uitgeput thuis :')

Nee Sun, mijnes probeert het! Ze trekt zich sowieso aan mijn handen al op tot staan en blijft dan ook staan maar probeerde het gister ook aan de babygym ( :') niet het slimst maar ach). En nergens druk om maken, echt niet. De mijne probeert zich nog geen milimeter voort te bewegen terwijl Loutje bijvoorbeeld al de hele kamer doorgaat! Ieder kind z'n eigen tempo. Mijn oudste ging 'pas' kruipen met 10 maanden maar liep daarentegen met 12 maanden al los.
oh maar ik vraag het ook gewoon mensen hoor. ^O^

Wat gaan jullie kindjes hard O+ kan mijn baby dat straks allemaal ook?

Vandaag lijken we ineens door de sprong te zijn ofzo. Meneer zit doodleuk op de bank en kruipt achteruit de box uit :') gelukkig komt vandaag de antilop, kunnen we lekker gaan oefenen!
pi_151748316
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie medeleven hier komt echt wel binnen. Voor mij zijn het in ieder geval geen loze woorden, ik waardeer dat enorm. En ze is er nog he. Meer dan het beste maken van de tijd die we samen hebben kunnen we helaas toch niet. Maar ik vind het echt heel lief dat er zo wordt meegeleefd :* :*
We komen gewoon met een heel stel Fok-kers en baby's een keer op M. passen zodat jullie een avond weg kunnen o.i.d.
pi_151748370
Oh ja, het CB kwam vandaag langs voor de intake. Hartstikke leuke dames (er was een stagiaire bij die het woord deed voor het eerst) en een paar goede tips gekregen. J. dronk zijn flesjes in 5 minuten leeg en had daarna ontzettend veel last van krampjes. In overleg vanmiddag de Dr. Brown-fles gekocht en daar gaat het zo ontzettend veel beter mee!
Ook gaven ze wat tips over een beter slaapritme en daar gaan we ook mee werken. Al mijn vooroordelen zijn gelijk overboord en ik vind ze leuk :)
pi_151748457
Wat een lieve reacties!
  donderdag 16 april 2015 @ 19:27:27 #76
348178 NotTheSame
pi_151750469
Hier vandaag ook op het CB geweest. En dat was meteen de laatste keer :(.
Stats met 3mnd: 5700gram en 60cm, ietsje onder gemiddeld.
Verder heb ik zo'n grandioze ruzie met ze gehad dat ik besloten heb dat ik er NOOIT MEER een stap binnen zet.
Korte samenvatting: 40 minuten wachten vandaag en een ondeskundige en onprofessionele arts.
Tel daar de ellende van de afgelopen keren bij op en dan is voor mij de maat vol. Morgen de huisarts bellen over hoe nu verder.
pi_151750849
Ben ik toch wel benieuwd wat er mis is gegaan :@
S. 2014
J. 2016
pi_151750856
Och SQ wat een naar bericht ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151751145
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
:* O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 april 2015 @ 20:03:14 #80
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151751802
en een mega (groot) fotoboek cadeau doen aan SQ (met achterin een persoonlijke wens/groet van ons) waar ze de herinneringen voor later in kan bewaren?? of zeg ik nu iets heel stoms? :@

and what happend NTS??

pi_151751824
Fijn dat the magic van Dr Brown ook bij jullie werkt MwC!

Hier is het kwartje van het eten echt gevallen geloof ik :) net een flinke portie wortel opgegeten, compleet met wapperende armpjes en wijdopen snaveltje :D :Y) En daarna nog een maïsboogie O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151751954
Nts, dat klinkt goed shit zeg!

Ja dat schamen van mij slaat nergens op, soesa. Als het ongemakkelijk stil is, val ik op als hij gaat gillen haha. Daar moet ik me overheen zetten.
pi_151752107
L O+ ! Stoere maisboogie-eter :9

Waar koop je die dingen trouwens? Hier niks bij AH/Plus. Zoek nog iets tussendoor-igs. En van rijstwafels kan mijn baby twee dagen niet poepen.
pi_151752132
Aw wat leuk JM O+
pi_151752310
Jumbo!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 april 2015 @ 20:19:23 #86
147316 crew  DJMO
#trut
pi_151752429
Schoonmaken met een beetje dreft JM? Dreft ontvet alles :P Hij zit wel lekker te smullen zeg! :Y)

Volgens mij heb ik m'n avond terug voor mezelf :o O+ Vanavond tweede avond op rij dat ik hem (iets) voor acht uur in mijn bed leg en dat hij gewoon gaat slapen :o wel na afgetankt te hebben en met speentje (an de borst sabbelt hij dan ook alleen nog maar). Gisteren liet hij zich pas weer horen toen ik om elf uur naast hem ging liggen na het douchen, ben benieuwd wat hij vanavond doet.

SPOILER

pi_151752441
Wij hebben deze wel eens voor saar

S. 2014
J. 2016
pi_151752564
Waarom zijn die maisdingen voor 6+ en de wortelgevallen voor 8+ :?
  donderdag 16 april 2015 @ 20:24:17 #89
348178 NotTheSame
pi_151752597
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 19:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ben ik toch wel benieuwd wat er mis is gegaan :@
Lang verhaal.
In juli '14 zijn we verhuist. Alles netjes doorgegeven aan ons oude cb, zij hebben alles doorgestuurd naar het plaatselijk cb hier.
November '14, nog geen oproep voor Draak voor 3 jaars afspraak. Bellen resulteert in een overkoepelende
instantie welke het wel aan het cb door zou geven.
Een paar dagen later bellen ze terug, er zijn geen gegevens bekend? En dat terwijl ik zeker weet dat mijn oude cb de gegevens doorgestuurd heeft.
Oude cb weer gebeld, weer alles doorgestuurd, dit keer met succes.
Afspraak maken; wat zijn uw wensen? Geen maandag, geen vrijdag, vóór 15 januari.
Eerste afspraak: maandag :')
Tweede afspraak 16 januari :') :'). Toen aangegeven dat we bij Piranha's huisbezoek wel een afspraak zouden maken, zodat ze met z'n tweeën konden gaan.
Derde afspraak werd meegebracht toen ze voor Piranha op huisbezoek kwamen, maar die kon niet gecombineerd worden met Piranha's afspraak :') :') :').
Ter plekke de afspraak gecanceld en geregeld dat we ze wel met z'n tweeen konden laten gaan.
So far, so good.

1e afspraak: 25 minuten uitloop.
Vandaag (2e afspraak): 35 minuten uitloop. Arts noemde als excuus letterlijk dat de mensen voor me een 'probleemkind' hadden dus veel tijd opslokte, was erg denigrerend over onze thuissituatie (thuisblijfmoeder hier),ik heb haar uit moeten leggen hoe het zit met Draak's heup/bovenbeenprobleem (ze heeft de uitslagen van de orthopeed ook gewoon doorgekregen!) en als klap op de vuurpijl jast ze, zonder voorkoelen of voormasseren en gewoon op tafel (ik mocht hem niet eens vasthouden) zo die spuit in z'n been. Ook niet namasseren, zo, pleister erop en we werden naar buiten gewerkt.

Edit: Oh, en dan ben ik het RS-verhaal nog vergeten.
Zelf voor de 4 weken afspraak gebeld dat Draak RS had en wat hun beleid daarin was. Zou doorgegeven worden en ik zou diezelfde dag teruggebeld worden. Dag erna werd ik pas teruggebeld dat ze met de arts moesten overleggen. Werd ik die dag niet teruggebeld, mochten we komen. 2 dagen erna (24 uur voor de afspraak) bellen ze op, we mochten niet komen. Nou, logisch dat men geen RS-kindje binnen wil, maar heb je daar nou in totaliteit 4 dagen voor nodig om dat te beslissen?

Muh, ik heb er een beetje genoeg van.

[ Bericht 8% gewijzigd door NotTheSame op 16-04-2015 21:11:42 ]
  donderdag 16 april 2015 @ 20:34:40 #90
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_151753010
Oh nts wat klote als je zo behandeld wordt -O-

En sq ook hier geldt, als ik wat voor jullie kan doen, doe het met alle liefde :*
  donderdag 16 april 2015 @ 20:46:25 #91
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_151753486
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Ander merk. Ze zijn bij de Jumbo te koop. Met handen/snoetenpoetsers krijg ik de maisboogjes handjes goed schoon.
pi_151753800
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Maisdingen worden zacht als ze nat worden -> ook bruikbaar voor tandeloze slobberaars ;) Jumbo hier ook idd!
pi_151753842
Ah :* voor SQ..

Maisboogjes zijn alleen bij jumbo/C1000 te koop :) ik ben er nog niet aan begonnen, gisteren zijn eerste broodkorst :)
pi_151753934
JM, leuke foto's O+ Maisboogies koop ik gewoon bij de Jumbo (edit: spuit elf), ze zijn niet aan te slepen hier, wel jammer dat als de zak eenmaal open is ze snel taai worden, dus ik moet nog iets verzinnen om te in te bewaren.

NTS, vervelend dat het allemaal zo mis is gegaan bij het cb. Ik snap goed dat je daar geen fijn gevoel meer bij hebt. Zit er niet een ander cb ergens in de buurt of hoe werkt dat eigenlijk als je niet tevreden bent met jouw eigen cb/kinderarts?

DJMO wat een lieve foto!
pi_151754156
Ik heb ze nu in een zip-zakje Dyre! Wel pas een paar uur open, dus nog geen garanties ;)
pi_151754332
Hoe ziet de verpakking van de maisboogjes er uit?
Ik ben al zeker een ½ jaar op zoek, maar volgens mij heeft mijn Jumbo ze niet :')
  donderdag 16 april 2015 @ 21:10:12 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_151754408
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 21:08 schreef Butterflower het volgende:
Hoe ziet de verpakking van de maisboogjes er uit?
Ik ben al zeker een ½ jaar op zoek, maar volgens mij heeft mijn Jumbo ze niet :')

Bij de olvarit!
disclaimer
pi_151754461
Ik ga ook eens zoeken, hier waren ze ook erg geliefd :)
  donderdag 16 april 2015 @ 21:25:06 #99
348178 NotTheSame
pi_151755067
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:57 schreef Dyre het volgende:
NTS, vervelend dat het allemaal zo mis is gegaan bij het cb. Ik snap goed dat je daar geen fijn gevoel meer bij hebt. Zit er niet een ander cb ergens in de buurt of hoe werkt dat eigenlijk als je niet tevreden bent met jouw eigen cb/kinderarts?
Helaas is dit CB de enige in de gemeente. Helaas ook niets anders binnen handbereik.

Ik weet dat de huisarts hier ook de prikken mag zetten. Maar hoe het verder met wegen/meten/controles gaat, daar ga ik morgen voor bellen.
Je kunt ook naar een antroposofisch consultatiebureau, maar ook dat is hier geen optie door de reistijd.
pi_151755377
Ik snap dat je daar helemaal klaar bent nts!
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')