en maak foto's .. heel veel foto's ..quote:Op woensdag 15 april 2015 21:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik denk dat ik weinig kan toevoegen aan alle lieve woorden die al gezegd zijn lieve SQ en Blei.. Heel veel sterkte! Geniet van alle bijzondere momenten, die jullie nog gegeven worden!
En dat laatste is hier dus ook mijn grootste angst wat betreft mijn vader.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, die fotoshoot gaan we op heel korte termijn doen inderdaad. En ja, rekken wellicht. Maar ze moet nog een MRI vrijdag. Ze heeft veel hoofdpijn. Als het daar ook zit...
Ik vind het zó erg dat mauwtje zich haar oma nooit zal herinnerenen haar oma is zó gek op haar
+1, daar ben ik ook bang voor hierquote:Op woensdag 15 april 2015 22:56 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En dat laatste is hier dus ook mijn grootste angst wat betreft mijn vader.
Die gedachte doet zo pijn![]()
Nee dat vind ik op zich ook niet, maar t kan bij mij nooit normaal! Nu ook weer 40 minuten liggen zweten voor 2 gaatjes, 1 kies helemaal achterin, tong die met een lepel op zij gehouden moet worden, verdoving die niet werkt en een kaak die snel ontwricht is... nee t was weer geen succes vandaag! Daarna nog mondhygieniste en volgende week terug om een spalk achter mn tanden te laten plaatsen...quote:Op donderdag 16 april 2015 10:08 schreef Cholula het volgende:
GM succes bij de tandarts! Een gaatje vullen is niet zo heel erg toch?
Een gemiddelde jongen voor Cactus, wat fijn dat het nu zo goed gaat met hem.
Ik heb mijn borsten leeg gekolfd (160ml kwam eruit) en nu hoop ik dat Frits minder krampen en minder zal spugen. Bedankt voor jullie input Kwak en Crumpette.
ik beval liever dan dat ik naar de tandarts gaquote:Op donderdag 16 april 2015 10:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn mantra vd dag was: bevallen is erger, bevallen is erger
Doe mij maar tien wortelkanaalbehandelingenquote:Op donderdag 16 april 2015 13:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga
Waarom schaam je je daarvoor johquote:Op donderdag 16 april 2015 14:16 schreef Hilmo het volgende:
Wat een beleving, treinreis met baby. Durf dat nog niet goed. Kom echt te weinig buiten de deur met hem. Bij de ha schaamde ik me een beetje voor zijn lieve geklets en gegilen daar schaam ik me dan weer voor
moet echt meer schijt gaan hebben...
Oh en die sollicitatie ga ik niet doen, voelt niet goed en ik wil eerst weten of ik voor vast hier mag blijven.
Hilmo, ik werk in een winkel en ik hoor vaak het gehuil niet eens meer zo vaak heb ik het gehoord. Bijna elke baby huilt wel buitenshuisquote:Op donderdag 16 april 2015 14:16 schreef Hilmo het volgende:
Wat een beleving, treinreis met baby. Durf dat nog niet goed. Kom echt te weinig buiten de deur met hem. Bij de ha schaamde ik me een beetje voor zijn lieve geklets en gegilen daar schaam ik me dan weer voor
moet echt meer schijt gaan hebben...
Oh en die sollicitatie ga ik niet doen, voelt niet goed en ik wil eerst weten of ik voor vast hier mag blijven.
Ik geloof ik ook...quote:Op donderdag 16 april 2015 13:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga
Gelukkig dat je werd geholpen idd. Ik ging met 35 weken zwangerschap, een buggy, een peuter en een grote tas een treinreisje van een half uur maken om m'n peuter te vermaken op een regenachtige zomerdag. Best een gedoe maar ik dacht; er is altijd wel iemand om te helpen. Think againquote:Op donderdag 16 april 2015 14:27 schreef Crumpette het volgende:
Jongens zo'n treinreis is niet zo ingewikkeld hoor, gewoon gaan. Iemand helpt je altijd wel met de wagen. Deze was 2.5 uur en prima!
Eh, neequote:Op donderdag 16 april 2015 14:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat?! A. van Razz trekt zich al op? Wowzers![]()
Ik vind het supertof om te zien hoe elk kindje zich zo ontwikkeld, maar ik merk dat ik ga vergelijken. En me een beetje zorgen ga maken over wanneer ze gaat kruipen, los aan de tafel gaat staan zoals Saar. Dat soort dingen. Ze zal heus wel dingen hebben waarmee zij misschien vroeg is, maar toch. Misschien een beetje afstand doen van dit topic
Oh, dan haal ik jouw kind met die van soesa door elkaar geloof ikquote:Op donderdag 16 april 2015 15:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Eh, nee?
Mijnes tijgert. En slaapt niet.
Het is hier (Rotterdam) heel zonnig! Echt lekkerquote:Op donderdag 16 april 2015 15:01 schreef Fazzoletti het volgende:
Leuk Crump! De keren dat ik met de trein ging ben ik ook altijd geholpen met de wagen![]()
Dyre wat ruk van je fiets![]()
Was het weer wel oke GM? Hier regende het net, dat lijkt me dan wel jammer als je net een shoot gepland hebt staan![]()
Ik heb even terug gezocht, F begon met staan rond 7 maandenHij probeert nu de bank/bed/younameit op te klimmen, het is hem al een keer gelukt het bed op te klimmen
wel via de gitaar
![]()
Je bedoelt van OUD voor Sq en d'r mama?quote:Op donderdag 16 april 2015 13:41 schreef faptist het volgende:
Sq,
Wat een ongelofelijk verdrietig nieuws. Dan heb je het eindelijk lekker voor elkaar en dan gebeurt dit.. Wat ongelofelijk klote. Ik leef zo met je mee.
Misschien laat je het me toe om -als jij dat wilt- foto's door een pro -zoals 'de buurvrouw' te laten maken en dat ik dat dan voor je betaal. Of wij als dames onder elkaar.
Ik ben er wel voor te porren in ieder geval!
Ik heb de illusie opgegeven dat internet niet caring is. Allemaal door dit rot forum.
Heel veel sterkte.
I'm inquote:Op donderdag 16 april 2015 16:11 schreef Radyhyn het volgende:
Je bedoelt van OUD voor Sq en d'r mama?
Yes, ze is al bijna aan het puberenquote:Op donderdag 16 april 2015 15:17 schreef Tante_Soesa het volgende:
Je haalt ze idd door elkaar Sun.
A. een slaapweigerdagje Razz? Ze is alweer 7 maanden he, stop de tijd!
Well then I'm outquote:Op donderdag 16 april 2015 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, poppies, niet doen! Ik heb geld zat! Ik vind het gebaar heel lief maar ik zou me daardoor ontzettend opgelaten voelen.
Ik snap het hoor..quote:Op donderdag 16 april 2015 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, poppies, niet doen! Ik heb geld zat! Ik vind het gebaar heel lief maar ik zou me daardoor ontzettend opgelaten voelen.
Hele dikke +1quote:Op donderdag 16 april 2015 16:54 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Well then I'm out.
Het is ook gewoon zo kut voor jullie, en dan wil je iets doen. Want alleen 'sterkte' zeggen voelt zo leeg. Stom hè. Ik 'ken' jullie niet eens, hier, allemaal, zeg maar. Maar als er dan zoiets gebeurt bij iemand dan lig je er toch wakker van en word je er toch verdrietig van.
oh maar ik vraag het ook gewoon mensen hoor.quote:Op donderdag 16 april 2015 14:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Gelukkig dat je werd geholpen idd. Ik ging met 35 weken zwangerschap, een buggy, een peuter en een grote tas een treinreisje van een half uur maken om m'n peuter te vermaken op een regenachtige zomerdag. Best een gedoe maar ik dacht; er is altijd wel iemand om te helpen. Think again. Ik heb echt mensen aan moeten spreken om me te helpen, niemand stak een poot uit. Ik kwam echt uitgeput thuis
Nee Sun, mijnes probeert het! Ze trekt zich sowieso aan mijn handen al op tot staan en blijft dan ook staan maar probeerde het gister ook aan de babygym (niet het slimst maar ach). En nergens druk om maken, echt niet. De mijne probeert zich nog geen milimeter voort te bewegen terwijl Loutje bijvoorbeeld al de hele kamer doorgaat! Ieder kind z'n eigen tempo. Mijn oudste ging 'pas' kruipen met 10 maanden maar liep daarentegen met 12 maanden al los.
We komen gewoon met een heel stel Fok-kers en baby's een keer op M. passen zodat jullie een avond weg kunnen o.i.d.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie medeleven hier komt echt wel binnen. Voor mij zijn het in ieder geval geen loze woorden, ik waardeer dat enorm. En ze is er nog he. Meer dan het beste maken van de tijd die we samen hebben kunnen we helaas toch niet. Maar ik vind het echt heel lief dat er zo wordt meegeleefd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 april 2015 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie medeleven hier komt echt wel binnen. Voor mij zijn het in ieder geval geen loze woorden, ik waardeer dat enorm. En ze is er nog he. Meer dan het beste maken van de tijd die we samen hebben kunnen we helaas toch niet. Maar ik vind het echt heel lief dat er zo wordt meegeleefd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Lang verhaal.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ben ik toch wel benieuwd wat er mis is gegaan
Ander merk. Ze zijn bij de Jumbo te koop. Met handen/snoetenpoetsers krijg ik de maisboogjes handjes goed schoon.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Waarom zijn die maisdingen voor 6+ en de wortelgevallen voor 8+
Maisdingen worden zacht als ze nat worden -> ook bruikbaar voor tandeloze slobberaarsquote:Op donderdag 16 april 2015 20:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Waarom zijn die maisdingen voor 6+ en de wortelgevallen voor 8+
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:08 schreef Butterflower het volgende:
Hoe ziet de verpakking van de maisboogjes er uit?
Ik ben al zeker een ½ jaar op zoek, maar volgens mij heeft mijn Jumbo ze niet
Helaas is dit CB de enige in de gemeente. Helaas ook niets anders binnen handbereik.quote:Op donderdag 16 april 2015 20:57 schreef Dyre het volgende:
NTS, vervelend dat het allemaal zo mis is gegaan bij het cb. Ik snap goed dat je daar geen fijn gevoel meer bij hebt. Zit er niet een ander cb ergens in de buurt of hoe werkt dat eigenlijk als je niet tevreden bent met jouw eigen cb/kinderarts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |