Ze aten toch helemaal geen ontbijt normaal? En cornflakes voor de lunch. Je zou alleen daar al zuur van wordenquote:Op donderdag 16 april 2015 09:54 schreef Ticootje het volgende:
Rob en zn Belg zijn koude kak. Voelen zich beiden echt beter dan de rest van de wereld blijkbaar..
PJR en Vurgien, tja tokkies als in onwijs. Kleding shoppen voor 600 eu per maand was gewoon gelogen door die broer aangezien ze naar de outlet gaat voor zichzelf. Regelmaat en rust zijn ver te zoeken en alles is lang leve de lol.
Maar uiteindelijk denk ik dat PJR en Vurgien over het algemeen vrolijker en positiever in het leven staan als Rob en die Belg. Tenzij je enorm veel geluk haalt uit je liga als ontbijt en je stofvrije huis en je gestofzuigde kunstgras...
inderdaad! ik dacht nog: als zij 35 is breekt mn spreekwoordelijke klompquote:Op donderdag 16 april 2015 09:47 schreef Mineola het volgende:
Is Suzanne 29???? Tien jaar ouder en ik had het ook geloofd
Kort pittig kapsel en overgewicht maken je nu eenmaal niet mooier, en vaak veel ouder.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:20 schreef Moira. het volgende:
Dat kind is toch 21??? Waarom ziet ze eruit als 40???
En toch vind ik het een verbetering met wat ze eerst hadquote:Op donderdag 16 april 2015 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kort pittig kapsel en overgewicht maken je nu eenmaal niet mooier, en vaak veel ouder.
Als zij slank was met leuk lang haar, dan zag ze er gewoon uit zoals een twintiger.
In haar gezicht zie je ook wel dat ze in de twintig is, maar ja, van een kort pittig kapsel (op die leeftijd) is nog nooit iemand mooier geworden.
Hij had een bijbaantje, daarom aten ze de eerste avond zonder hem. Volgens mij nam Gio die zure gewoon in de zeik met dat bedrag hoor, leek me echt niet serieus...quote:Op donderdag 16 april 2015 11:01 schreef Apotheose het volgende:
Giovanni kan inderdaad best fietsen of bus pakken naar school. En een bijbaantje nemen zodat ie zelf z'n kleren kan kopen
600 euro per WEEK (twee a drie keer per week per keer 200 euro)quote:Op donderdag 16 april 2015 09:54 schreef Ticootje het volgende:
Rob en zn Belg zijn koude kak. Voelen zich beiden echt beter dan de rest van de wereld blijkbaar..
PJR en Vurgien, tja tokkies als in onwijs. Kleding shoppen voor 600 eu per maand was gewoon gelogen door die broer aangezien ze naar de outlet gaat voor zichzelf. Regelmaat en rust zijn ver te zoeken en alles is lang leve de lol.
Maar uiteindelijk denk ik dat PJR en Vurgien over het algemeen vrolijker en positiever in het leven staan als Rob en die Belg. Tenzij je enorm veel geluk haalt uit je liga als ontbijt en je stofvrije huis en je gestofzuigde kunstgras...
Ja dat was natuurlijk allemaal apekool. Gio zei dat, zodat die zure de door hem uitgezochte kleding zou betalen. Omdat Virgien 'dat normaal ook altijd doet'.quote:Op donderdag 16 april 2015 11:09 schreef kissaa het volgende:
[..]
600 euro per WEEK (twee a drie keer per week per keer 200 euro)
Suzanne ziet er als slanke twintiger zonder KPK anders ook uit als 40 dus het moet meer zijn dan dat.quote:Op donderdag 16 april 2015 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kort pittig kapsel en overgewicht maken je nu eenmaal niet mooier, en vaak veel ouder.
Als zij slank was met leuk lang haar, dan zag ze er gewoon uit zoals een twintiger.
In haar gezicht zie je ook wel dat ze in de twintig is, maar ja, van een kort pittig kapsel (op die leeftijd) is nog nooit iemand mooier geworden.
Zo herken je een echte baasquote:Op donderdag 16 april 2015 11:58 schreef Amarantha het volgende:
Klaag klaag.. Virginia is traag... Klaag klaag. Maar ligt zelf wel lui op zijn tuinbankje (tijdens het klagen)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2015 11:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
NARE MANROB GEUS-HAAT BEREIKT KOOKPUNT IN NL
Ach fuk it we gooien hem er gewoon in: Daar wordt je niet vrolijk van!
Dat is toch de OV chipkaart van z'n studie?quote:Op donderdag 16 april 2015 12:17 schreef Amarantha het volgende:
En dat hij nooit met de bus gaat is natuurlijk ook bullshit. Hij heeft gewoon een OV chipkaart.. Die heb je vast niet als je echt nooit met het openbaar vervoer gaat.
Ik moest zelf een OV kaart kopen via de website toen ik studentenOV wou activeren.. Ik geloof het allemaal niet zo van hem, volgens mij probeerde hij Suzanne gewoon enorm uit.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is toch de OV chipkaart van z'n studie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |