https://instagram.com/p/4bx0u3S-IY/quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:04 schreef Isegrim het volgende:
Oh tof!Linkje? Of werkt dat niet zo bij Instagram?
#oud
Uiteraard!quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het brood vers als ik op zaterdagmorgen kom?
Tot zo.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:25 schreef Toekito het volgende:
Zo maar weer eens naar het gezelligste terras van Zuid Holland, dus ook van Rotterdam!
Vivu aan de Witte de With. Vietnamees.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef Tem het volgende:
Welke Aziaat is goed om een avondje te gaan eten?
Mijn vriendin houdt niet van Aziatisch en volgende week komt een vriend bieren dus prima kans om dat eens te gaan doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:48 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Vivu aan de Witte de With. Vietnamees.
Bier daar is niet te zuipen (maar goed, bij elke Aziaat geldt dat) maar dat kan daarna dan mooi in diezelfde straat.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn vriendin houdt niet van Aziatisch en volgende week komt een vriend bieren dus prima kans om dat eens te gaan doen.
Sansan, authentieke Szechuan. Deli Tasty aan de Meent (simpel vietnamees eethuis, goed, goedkoop).quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef Tem het volgende:
Sansan ziet er interessant uit. Maar ik heb toch gekozen naar Bom Gosto te gaan ipv een Aziaatquote:Op maandag 20 juli 2015 12:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sansan, authentieke Szechuan. Deli Tasty aan de Meent (simpel vietnamees eethuis, goed, goedkoop).
Yamaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef Tem het volgende:
Ook geen strafquote:Op maandag 20 juli 2015 21:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Sansan ziet er interessant uit. Maar ik heb toch gekozen naar Bom Gosto te gaan ipv een Aziaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |