SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 april 2015 18:28 schreef Hiddendoe het volgende:
Durf het bijna niet te vragen.Oei oei oei. User sinds 2008 ook nog eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Zo lang al weer?quote:Op woensdag 15 april 2015 18:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oei oei oei. User sinds 2008 ook nog eens
Durf het bijna niet te vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Durf het bijna niet te vragen.De echtgenote van tong80 volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er dan met Yvonne?quote:Op woensdag 15 april 2015 18:56 schreef MaximumRush het volgende:
Las het net op de timeline van Brechtje, sterkte Yvonne!
Dat mag ze zelf hier plaatsen wanneer ze daar de behoefte aan heeft.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat is er dan met Yvonne?
Sterkte Yvonne!
Okee, ik hoor het dan wel.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:39 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dat mag ze zelf hier plaatsen wanneer ze daar de behoefte aan heeft.
Ok.quote:
quote:
Istiemooiofistiemooiquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2015 02:01 schreef Maanvis het volgende:
ik wil je al 3 dagen sterkte wensen maar ik kan geen leuk plaatje vinden!
quote:Op vrijdag 17 april 2015 02:01 schreef Maanvis het volgende:
Tieten.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:24 schreef Queller het volgende:
Geen tieten, maar deze had ik nog liggen van een meet. Heupen![]()
![]()
Dat blauwe doekje stond je goed Yv!
[ afbeelding ]
Je hebt goddomme heel inernet tot je beschikkingquote:Op vrijdag 17 april 2015 02:01 schreef Maanvis het volgende:
ja ik ben een kind in een snoepwinkel die het lekkerste snoepje voor z'n moeke mee wil nemen, maar zie dat maar eens te vinden tussen al dat lekkers!quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt goddomme heel inernet tot je beschikking
quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:36 schreef yvonne het volgende:
Something wicked this way comes,
dat kun je wel zeggen ja
Niet waar. Maanvis niet.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt goddomme heel inernet tot je beschikking
quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Mannen in kilt. Die hardrock spelen. Op een bagpipe.
Speciaal voor jou Vonnuh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |