Gejuich in beide kampen, dit was nooit eerder vertoondquote:
Gejuich inderdaad, totdat ze doorhadden wie er terug zou komen...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gejuich in beide kampen, dit was nooit eerder vertoond
Laat onze Bilal zichzelf maar lekker verpesten door jarenlang ergens in Engeland bij de jeugd te spelen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie zo iets wel weer zitten met beide Bilals eigenlijk.
Mag toch aannemen van wel.quote:Op zondag 10 mei 2015 13:57 schreef ch0c0mel het volgende:
Is de wedstrijd gewoon op een van de kanalen te zien? (Omdat alle wedstrijden gelijk beginnen)
quote:
twente zal schakelkanaal zijnquote:Op zondag 10 mei 2015 13:57 schreef ch0c0mel het volgende:
Is de wedstrijd gewoon op een van de kanalen te zien? (Omdat alle wedstrijden gelijk beginnen)
quote:
Waarom? Twente is nou niet bepaald een uitzendwaardige club ofzo. Degradatiekandidaten krijgen nou eenmaal minder aandacht op televisie.quote:
Heb je die goudvis helemaal zelf getekend?quote:Op zondag 10 mei 2015 16:51 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Twente is nou niet bepaald een uitzendwaardige club ofzo. Degradatiekandidaten krijgen nou eenmaal minder aandacht op televisie.
quote:
Het valt op hè. VI is niet serieus te nemen. Jammer dat de publieke opinie dat anders ziet.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:53 schreef Solstice1 het volgende:
Blijkbaar moet v.d. Belt na Preud'homme(dorpsgek) en Adriaanse(seniel) nu geslachtofferd worden via vriend Derksen door Joopie. Lekker bezig man.
VI is sowieso niet serieus te nemen, maar alsof het normaal is dat je spelers nog nooit de nieuwe directeur hebben gezien en via de pers moeten vernemen dat er afgezien wordt van EL-ticketquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het valt op hè. VI is niet serieus te nemen. Jammer dat de publieke opinie dat anders ziet.
Dat laatste kon al bekend zijn bij de spelers omdat dit in een persco al was aangekondigd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
VI is sowieso niet serieus te nemen, maar alsof het normaal is dat je spelers nog nooit de nieuwe directeur hebben gezien en via de pers moeten vernemen dat er afgezien wordt van EL-ticket
Oh ja, dat is wél voorkomen normaal natuurlijk. Wie maakt zoiets dan ook aan z'n spelers bekend voordat je het aan de pers vertelt. Silly me.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat laatste kon al bekend zijn bij de spelers omdat dit in een persco al was aangekondigd.
Kwam een tijd terug al aan de orde. Mogelijk na een vraag van een journalist. Het is alleen maar goed dat Twente nu extern transparant is. Interne transparantie zal mij een zorg zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wél voorkomen normaal natuurlijk. Wie maakt zoiets dan ook aan z'n spelers bekend voordat je het aan de pers vertelt. Silly me.
Tjah, volgend jaar degradatievoetbal dan, spelers houden hier niet van, en EL had wellicht voor sommigen nog een lokkertje kunnen zijn om tóch te blijven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kwam een tijd terug al aan de orde. Mogelijk na een vraag van een journalist. Het is alleen maar goed dat Twente nu extern transparant is. Interne transparantie zal mij een zorg zijn.
Als het financieel niet kan, dan kan het niet. Ik snap dat het verwarrend is voor Twente-supporters die jaren hebben geleefd onder een voorzitter die wanneer het financieel niet kon, het toch deed.....quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, volgend jaar degradatievoetbal dan, spelers houden hier niet van, en EL had wellicht voor sommigen nog een lokkertje kunnen zijn om tóch te blijven.
Elke voetballer droomt ervan om op 2 juli alweer een officiële wedstrijd te moeten spelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
EL had wellicht voor sommigen nog een lokkertje kunnen zijn om tóch te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |