alles of een specifiek deel?quote:
speedoquote:
aahw ik gokte op frans meisjequote:
as het lekker is klopt dat, goed eten kan geil zijn manquote:Op woensdag 15 april 2015 15:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Weet je wat het is, ik voel me sexy als ik schrans
Nehquote:Op woensdag 15 april 2015 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de dames.
#goodgenetics
quote:
Ik had juist het idee dat hij weer een beetje de oude (lees: dikker) is geworden vergeleken met een half jaar geleden.quote:
dat welquote:Op woensdag 15 april 2015 15:27 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik had juist het idee dat hij weer een beetje de oude (lees: dikker) is geworden vergeleken met een half jaar geleden.
bob is weg ?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:28 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nu nog terugkomen op FOK!.
Nu Bob weg is
het is 28 gradenquote:
waar is die heen?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:28 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nu nog terugkomen op FOK!.
Nu Bob weg is
Ja zit in Loodds 3quote:
quote:
Ja dat ie in loodds 3 zat wwist ik en zo, maar daar heeft ie toch wel internet en zoquote:Op woensdag 15 april 2015 15:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja zit in Loodds 3
aka gesloten inrichting
Heeft al sinds 13 april niet meer gepostop fb dan
[..]
mooi zoquote:Op woensdag 15 april 2015 15:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja zit in Loodds 3
aka gesloten inrichting
Heeft al sinds 13 april niet meer gepostop fb dan
[..]
Denk het niet dat ze internet hebben in een isolatiekamerquote:Op woensdag 15 april 2015 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat ie in loodds 3 zat wwist ik en zo, maar daar heeft ie toch wel internet en zo![]()
ik bedoel hij was helemaal in orde
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:31 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Denk het niet dat ze internet hebben in een isolatiekamer
Ja geen idee, maar aangezien hij zoveel de behoefte heeft om zichzelf te exposeren op het internet, en hij dat dus niet doet, lijkt het me niet vreemd.quote:
Waar maak je je dan druk om?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:32 schreef Flippiee het volgende:
Al vraag ik me ook af hoe je een enquête eigenlijk kan verkloten sinds er geen goed of fout antwoord is
Door op open vragen kutantwoorden te schrijvenquote:Op woensdag 15 april 2015 15:32 schreef Flippiee het volgende:
Al vraag ik me ook af hoe je een enquête eigenlijk kan verkloten sinds er geen goed of fout antwoord is
oplossing geen open vragenquote:Op woensdag 15 april 2015 15:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Door op open vragen kutantwoorden te schrijven
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja geen idee, maar aangezien hij zoveel de behoefte heeft om zichzelf te exposeren op het internet, en hij dat dus niet doet, lijkt het me niet vreemd.
Zijn dickpics
Doordat de enquetemaker ten onrechte denkt dat de gegeven antwoorden de waarheid zijn,quote:Op woensdag 15 april 2015 15:32 schreef Flippiee het volgende:
badtripbob wanks to art/music @googlequote:Op woensdag 15 april 2015 15:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Oogkanker en een spontane psychose van gekregen
Enige waar ik mij druk om maak is dat mensen weten waar ik afstudeer. Als je een beetje opgelet had dan maakte ik mij niet druk verkloten van enquêtes en dan had je dit geweten. Achterlijke Brabander.quote:
bedrijfsnaam uit de enquete halen een optie?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Enige waar ik mij druk om maak is dat mensen weten waar ik afstudeer. Als je een beetje opgelet had dan maakte ik mij niet druk verkloten van enquêtes en dan had je dit geweten. Achterlijke Brabander.
Dat doe ik morgen wel, als de hele klas er is.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
badtripbob wanks to art/music @google
quote:Op woensdag 15 april 2015 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Enige waar ik mij druk om maak is dat mensen weten waar ik afstudeer. Als je een beetje opgelet had dan maakte ik mij niet druk verkloten van enquêtes en dan had je dit geweten. Achterlijke Brabander.
Ben je bang om gestalkt te worden?quote:Op woensdag 15 april 2015 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |