weet je die leo's van mij nog? die start ik gewoon om 04:00 's ochtends hoorquote:Op donderdag 16 april 2015 19:08 schreef mstx het volgende:
[..]
wordt de rest van de flat niet blij van als ik hem om 6:30 start. In het weekend ga ik ze er uiteraard wel even uit halen
Dodelijk verongelukt in de eerste meters van haar eerste motorrijles.quote:Eerste motorrijles loopt fataal af
Een 48-jarige vrouw is woensdag overleden aan de gevolgen van een ongeluk tijdens haar eerste motorrijles. Het ongeval had plaats op het terrein van een rijschool in Barneveld. De politie onderzoekt de zaak en heeft de rijschoolhouder verhoord.
De vrouw uit Waalre nam plaats op een motor, gaf gas en reed vervolgens tegen een container. Ze werd met een ambulance naar het ziekenhuis vervoerd waar ze woensdagmiddag aan haar verwondingen overleed.
Bron: Telegraaf
goedkoper dan tijdens je laatste lesquote:Op donderdag 16 april 2015 19:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dodelijk verongelukt in de eerste meters van haar eerste motorrijles.
Nooit bang voor boetes dan?quote:Op donderdag 16 april 2015 19:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weet je die leo's van mij nog? die start ik gewoon om 04:00 's ochtends hoor
Pfffffquote:Op donderdag 16 april 2015 19:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dodelijk verongelukt in de eerste meters van haar eerste motorrijles.
En ook nog eens op het (oefen)terrein van de rijschool..quote:Op donderdag 16 april 2015 20:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Pfffffdan moet je het wel echt verknallen hoor
Poserviziertjes! Maar ik ben er toch wel blij meequote:Op donderdag 16 april 2015 21:15 schreef Nero22 het volgende:
Wat is jullie mening over getinte viziers? Ik zit te denken om een tinted (donker), dan wel smoke (iets donkerder dan dat) vizier te bestellen...
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:17 schreef mjan het volgende:
[..]
Poserviziertjes! Maar ik ben er toch wel blij mee
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:17 schreef BlackLining het volgende:
Als ik op een Kawasaki reed zou ik ook een donker vizier willen.
Maakt de kans dat iemand je herkent toch kleiner he.
Donkerste, maar vind hem in de praktijk niet zo donker. Het is alleen naar als je ineens in het donker terug moet rijdenquote:Op donderdag 16 april 2015 21:18 schreef Nero22 het volgende:
[..]Jij hebt een licht getinte dan? Of echt een donkere?
[..]
Dat is dus een beetje mijn probleem. Het schijnt dat mijn helm wel een simpel systeem heeft om het vizier om te wisselen, maar om nou altijd dat andere ding mee te sleuren is ook niks.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:20 schreef mjan het volgende:
[..]
Donkerste, maar vind hem in de praktijk niet zo donker. Het is alleen naar als je ineens in het donker terug moet rijden
Het andere vizier mee gaan slepenquote:Op donderdag 16 april 2015 21:28 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje mijn probleem. Het schijnt dat mijn helm wel een simpel systeem heeft om het vizier om te wisselen, maar om nou altijd dat andere ding mee te sleuren is ook niks.
Ik zou het gewoon eens moeten proberen. Hopelijk heeft de motorboer dat vizier liggen.
Mja dat bedoel ik.quote:
Ligt er ook aan hoe je weg rijdt. Dus niet eerst vijf minuten warmdraaien en dan hoog in de toeren weg jakkerenquote:
GTA V style!quote:
Overdag rij ik bijna altijd met getint vizier, anders zou ik een zonnebril op moeten doen en dat vind ik niet handig.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:28 schreef Nero22 het volgende:
Dat is dus een beetje mijn probleem. Het schijnt dat mijn helm wel een simpel systeem heeft om het vizier om te wisselen, maar om nou altijd dat andere ding mee te sleuren is ook niks.
Thanks!quote:Op donderdag 16 april 2015 22:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Overdag rij ik bijna altijd met getint vizier, anders zou ik een zonnebril op moeten doen en dat vind ik niet handig.![]()
En idd vaak het transparante vizier mee voor als het donker is op de terugweg, die doe ik dan onder m'n jas bij m'n buik, past precies.
Het grootste voordeel t.o.v. een zonnebril is dat het vizier ook is voorzien van pinlock.
Poserfoto van getint vizier:
[ afbeelding ]
![]()
Zou handig zijn maar in de prijsrange van mijn helm heb je bijna geen helmen met ingebouwd zonnevizier. Dan moet je naar helmen van >¤600 gaan of juist de el cheapo's van ¤180quote:Op donderdag 16 april 2015 22:26 schreef Erasmo het volgende:
Daarom een neerklapbaar zonnevizier in je helm
Heb ik, maar die is helemaal bekrast of zo aan de onderkant, waardoor als ik hem in de zon wil gebruiken, ik juist minder zie dan zonder zonnevizier.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:26 schreef Erasmo het volgende:
Daarom een neerklapbaar zonnevizier in je helm
Schuberth zit daar tussenquote:Op donderdag 16 april 2015 22:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Zou handig zijn maar in de prijsrange van mijn helm heb je bijna geen helmen met ingebouwd zonnevizier. Dan moet je naar helmen van >¤600 gaan of juist de el cheapo's van ¤180
Oja en die krengen beslaan ook altijd in de winter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |