SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door HarveySpecter op 15-04-2015 15:44:06 ]![]()
Maar je hebt dus in januari 1x hardgelopen en denkt dat je daar nu een blessure dior hebt?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heb jij dat nooit?quote:Op woensdag 15 april 2015 14:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar je hebt dus in januari 1x hardgelopen en denkt dat je daar nu een blessure dior hebt?
Of dat je je kop stoot en daar 3 maanden later koppijn van krijgt...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Pfoei. Dit was tot nu toe wel de zwaarste training richting de marathon. 25 kilometer slechts maar door het weer was het wel afzien.
Ik heb geprobeerd om het grootste deel van de tijd uit de schaduw te blijven. Op een marathon in mei kan het ook wel eens heet worden, dus dat kan je maar beter even getraind hebben.![]()
Vanochtend leek het hier veelbelovend, maar sindsdien is het al lange tijd een grood dicht wolkendek. Droog, maar geen zon. Op zich wel goede omstandigheden voor een loopje met de club vanavond!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Je mag me meteen in de OP toevoegen. Codes staan hier: LIF / [Hardlopen] #987 - Nooit-poolmarathonquote:
Opnieuw neerzetten gaat mobiel niet zo lekker, sorry.![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 15 april 2015 15:00 schreef pijll het volgende:
Pfoei. Dit was tot nu toe wel de zwaarste training richting de marathon. 25 kilometer slechts maar door het weer was het wel afzien.
Ik heb geprobeerd om het grootste deel van de tijd uit de schaduw te blijven. Op een marathon in mei kan het ook wel eens heet worden, dus dat kan je maar beter even getraind hebben..
Ik mag zo van mezelf ook weer een rondje hobbelen.
Get stoned![]()
Poeh hé!quote:Op woensdag 15 april 2015 15:00 schreef pijll het volgende:
Ik heb geprobeerd om het grootste deel van de tijd uit de schaduw te blijven. Op een marathon in mei kan het ook wel eens heet worden, dus dat kan je maar beter even getraind hebben.
Ik vond het al warm voor 4 km. Al liep ik waarschijnlijk een deel van mijn rondje sneller dan jij (kms van 6.30-5.45-6.20-5.30 ofzo).
Toch wel lekker gelopen al had ik geen zin
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja, is weer effe wennen. Maar ik hou van dit weer, dus ik mopper nietquote:Op woensdag 15 april 2015 15:32 schreef Voccar het volgende:
Lekker bezig! Met deze temperaturen is het wel flink zweten tijdens het hardlopen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Lekker hoor dit weer en het lange avondlicht.
Gisteravond dan ook de loopschoenen en de prive-verzorgingspost (trailrugzak ) gepakt en op naar Wassenaarse Slag voor een rondje hardlopen. Over het voetpad richting Meijendel met als keerpunt het uitzichtpunt (sprintje de trappetjes omhoog en foto) en door naar het strand. Over het strand met ondergaande zon noordwaarts. Voor de lol af en toe natuurlijk een duinopgang meenemend voor de extra foto en een water/snack moment. Uiteindelijk na zonsondergang door de duinen via het voetpad weer terug naar de auto.
Volgens het loop-log blijken er op aangename wijze in twee uur 18KM en een stapel hoogtemeters spierpijnloos verstreken. Zeker vatbaar voor herhaling!If at first you fail, re-define your objective.![]()
Virrata, toch? Lekker licht schoentje is datquote:Op woensdag 15 april 2015 16:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas mag ik ze morgen pas testen![]()
![]()
Dat Meijendel klinkt toch wel goed. Als ik een keer in de buurt ben moet ik daar ook maar een keer gaan rennen.![]()
Virrata 2quote:Op woensdag 15 april 2015 16:42 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Virrata, toch? Lekker licht schoentje is dat
Helaas discontinued door Saucony, maar ik kon bij een Duitse webshop nog 1 paar in mijn maat vinden. Inderdaad superlicht.![]()
Wel handig om voor het rennen door Meijendel niet de ouder-met-kind momenten uit te zoeken. Kan er op de zaterdag en zondag middag best druk worden. Maar gisteren na half acht was er behalve wat verdwaalde fietsers en hardlopers eigenlijk alleen konijn en vogel.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat Meijendel klinkt toch wel goed. Als ik een keer in de buurt ben moet ik daar ook maar een keer gaan rennen.If at first you fail, re-define your objective.![]()
2 mei: Fok-meet in Meijendel! Geef je op, it's going to be fun!quote:Op woensdag 15 april 2015 16:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat Meijendel klinkt toch wel goed. Als ik een keer in de buurt ben moet ik daar ook maar een keer gaan rennen.
Geldt voor iedereen natuurlijk (behalve voor Hats en Quoi).![]()
2 mei zit ik inderdaad aan de kustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 april 2015 16:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
2 mei zit ik inderdaad aan de kustAls je ooit nog eens in de buurt bent op een andere dag, geef ik graag een persoonlijke rondleidingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 april 2015 16:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
2 mei zit ik inderdaad aan de kustIk ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor ons wordt het geen fun? Zo ja, dan geef ik me op.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:47 schreef pijll het volgende:
[..]
2 mei: Fok-meet in Meijendel! Geef je op, it's going to be fun!
Geldt voor iedereen natuurlijk (behalve voor Hats en Quoi).
Of wij hoeven ons niet meer op te geven? Zo ja, dan geef ik me niet op.
Leuk![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: