abonnement Unibet Coolblue
pi_151706960




- De vorige delen van deze reeks -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151709150
HAPPY BDAYY
pi_151709504
:'(
pi_151710618
We're gonna party like it's your Birthday :Y gonna sip Raki like it's your birthday :Y
pi_151710710
Hebben jullie ook een aanhoudend vaag gevoel als jullie heel boos zijn geweest? Het is nu 3 uur later en mn lichaam is nog steeds trillerig en voelt zwakjes aan.
pi_151710905
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
Hebben jullie ook een aanhoudend vaag gevoel als jullie heel boos zijn geweest? Het is nu 3 uur later en mn lichaam is nog steeds trillerig en voelt zwakjes aan.
Adrenaline dump, een heel natuurlijke lichamelijke reactie.. me dunkt.


Waarom ben je bozig op een heugelijke dag?
pi_151710982
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
Hebben jullie ook een aanhoudend vaag gevoel als jullie heel boos zijn geweest? Het is nu 3 uur later en mn lichaam is nog steeds trillerig en voelt zwakjes aan.
Nee, mijn rages duren nooit echt langer dan 5 min.

Ne oldu ki?
pi_151711181
Ik flipte helemaal om iets. Heb mij 30 min staan toespreken om mijn kop te houden en ben na 1 uur afgekoeld ama voel me nu niet zo goed. Heb dit vaak na een agressie bui.
  woensdag 15 april 2015 @ 15:47:26 #10
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151711757
Anger management
pi_151712218
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:47 schreef Che_ het volgende:
Anger management
Ja en hoe
pi_151713413
Stimo als je zelf ook het gevoel hebt dat je te overdreven reageert en dit te vaak gebeurd dan zou ik gewoon hulp zoeken?
pi_151713463
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:48 schreef Bortecinem het volgende:
Stimo als je zelf ook het gevoel hebt dat je te overdreven reageert, dit te vaak gebeurd en je zelf ook vindt dat het te vaak voorkomt dan zou ik hulp zoeken?
Het gaat om mn lichamelijke reactie na boosheid. Het komt heel soms voor. Mn boosheid valt op zich mee, maar mn fysieke reactie na de reactie baart mij zorgen.

Is arkadaslar beni sinir etti. ikiyuzluler.
pi_151713703
Jongenz, weten jullie wat er net gebeurde... ging bijna dood. In het openbaar. Voor iedereens ogen.

De dag begon met mijn ongelofelijke verlangen naar een big tasty die ik al maanden niet had gehad. Uiteindelijk besloten om er eentje te halen maar jewz, eten smaakt het beste wanneer je ernaar uitkijkt en jezelf een beetje uithongert. Dus dat deed ik dan ook. Had natuurlijk wel iets gegeten maar niet genoeg. Buiten mooi weertje, big tasty in het vooruitzicht, spring op de fiets, fave muziek erbij en fietsen voor mijn levennn. Anywayz, ik stond bij de kassa, bestelling geplaatst en opeens voel ik mij duizelig worden en werd het zwart voor mijn ogen. Ik viel bijna neer maar een andere klant hield mij vast. Toen hebben ze mij naar een tafel begeleid en mij drinken enzo gegeven. Iedereen keek mij aan. Was een freakshow voor de hele mac ;( Echt voorschut. Na een minuut of 5 ging het gelukkig weer.

Big tasty was het wel waard tho. <3
pi_151713711
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:50 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Het gaat om mn lichamelijke reactie na boosheid. Het komt heel soms voor. Mn boosheid valt op zich mee, maar mn fysieke reactie na de reactie baart mij zorgen.

Is arkadaslar beni sinir etti. ikiyuzluler.
detailsss
pi_151713845
quote:
9s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
Jongenz, weten jullie wat er net gebeurde... ging bijna dood. In het openbaar. Voor iedereens ogen.

De dag begon met mijn ongelofelijke verlangen naar een big tasty die ik al maanden niet had gehad. Uiteindelijk besloten om er eentje te halen maar jewz, eten smaakt het beste wanneer je ernaar uitkijkt en jezelf een beetje uithongert. Dus dat deed ik dan ook. Had natuurlijk wel iets gegeten maar niet genoeg. Buiten mooi weertje, big tasty in het vooruitzicht, spring op de fiets, fave muziek erbij en fietsen voor mijn levennn. Anywayz, ik stond bij de kassa, bestelling geplaatst en opeens voel ik mij duizelig worden en werd het zwart voor mijn ogen. Ik viel bijna neer maar een andere klant hield mij vast. Toen hebben ze mij naar een tafel begeleid en mij drinken enzo gegeven. Iedereen keek mij aan. Was een freakshow voor de hele mac ;( Echt voorschut. Na een minuut of 5 ging het gelukkig weer.

Big tasty was het wel waard tho. <3
Wo, gemis olsun. Heb je je bloeddruk gemeten?
pi_151713976
Wij hebben thuis niet zo'n ding. :@
pi_151714053
Neyse, ligt aan je bloeddruk. Je eet te weinig Big Tasty. Meer Big Tasty eten. En tuzlu ayran drinken.
pi_151714117
En die klant waarbij je in de armen viel was geen mooiboy ofzo? Had een mooi begin van een romance geweest, bij de Mac.
pi_151714134
Nee, was gewoon een lieve vrouw.
pi_151714581
quote:
9s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
Jongenz, weten jullie wat er net gebeurde... ging bijna dood. In het openbaar. Voor iedereens ogen.

De dag begon met mijn ongelofelijke verlangen naar een big tasty die ik al maanden niet had gehad. Uiteindelijk besloten om er eentje te halen maar jewz, eten smaakt het beste wanneer je ernaar uitkijkt en jezelf een beetje uithongert. Dus dat deed ik dan ook. Had natuurlijk wel iets gegeten maar niet genoeg. Buiten mooi weertje, big tasty in het vooruitzicht, spring op de fiets, fave muziek erbij en fietsen voor mijn levennn. Anywayz, ik stond bij de kassa, bestelling geplaatst en opeens voel ik mij duizelig worden en werd het zwart voor mijn ogen. Ik viel bijna neer maar een andere klant hield mij vast. Toen hebben ze mij naar een tafel begeleid en mij drinken enzo gegeven. Iedereen keek mij aan. Was een freakshow voor de hele mac ;( Echt voorschut. Na een minuut of 5 ging het gelukkig weer.

Big tasty was het wel waard tho.
Moest je uiteindelijk betalen voor je burger of kreeg je die cadeau van de Amerikaanse clown van de gouden bogen?
pi_151714721
Ik had al betaald. :@
pi_151714816
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had al betaald. :@
Tfoe kanker gierige Amerikaanse onderdrukkers :r
Je geeneens een burger and shake to go aanbieden :r :N
  woensdag 15 april 2015 @ 17:47:04 #24
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151714849
quote:
9s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
Jongenz, weten jullie wat er net gebeurde... ging bijna dood. In het openbaar. Voor iedereens ogen.

De dag begon met mijn ongelofelijke verlangen naar een big tasty die ik al maanden niet had gehad. Uiteindelijk besloten om er eentje te halen maar jewz, eten smaakt het beste wanneer je ernaar uitkijkt en jezelf een beetje uithongert. Dus dat deed ik dan ook. Had natuurlijk wel iets gegeten maar niet genoeg. Buiten mooi weertje, big tasty in het vooruitzicht, spring op de fiets, fave muziek erbij en fietsen voor mijn levennn. Anywayz, ik stond bij de kassa, bestelling geplaatst en opeens voel ik mij duizelig worden en werd het zwart voor mijn ogen. Ik viel bijna neer maar een andere klant hield mij vast. Toen hebben ze mij naar een tafel begeleid en mij drinken enzo gegeven. Iedereen keek mij aan. Was een freakshow voor de hele mac ;( Echt voorschut. Na een minuut of 5 ging het gelukkig weer.

Big tasty was het wel waard tho. <3
te snel gefietst icm weinig eten icm plotse temperatuurverschillen afgelopen dagen icm warm weer en het belangrijkste: weinig tot slecht geslapen?
pi_151715016
Wammes ze waren verder wel lief hoor. De vrouw van de mac zei ook van zal ik je wat te drinken brengen, cola of iets anders zeg het maar en zo.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:47 schreef Che_ het volgende:

[..]

te snel gefietst icm weinig eten icm plotse temperatuurverschillen afgelopen dagen icm warm weer en het belangrijkste: weinig tot slecht geslapen?
Slecht slapen is sowieso standaard bij mij. Maar denk dat het vooral een combo van de eerste twee dingen was + dat ik verder de hele dag thuis had gezeten (een plotselinge inspanning doet mij nooit goed). Heb het in het verleden ook wel gehad.
pi_151715243
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:20 schreef TheMagnificent het volgende:
En die klant waarbij je in de armen viel was geen mooiboy ofzo? Had een mooi begin van een romance geweest, bij de Mac.
Ik was helaas aan het werk. ;)
pi_151715774


Hehhe
pi_151716037
U wot m8?!
pi_151716295
Gecmis olsunnnnnn. Samen een geweldige dag he.
pi_151716323
Laatste stuk van mn taart gegeten. Goddamn na een dag is t lekkerder O+
pi_151716594
Graag reageren op mn topic. Dank.
pi_151719010
hey crips92
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151719770
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 19:50 schreef Beach het volgende:
hey crips92
die zijn dood.
  woensdag 15 april 2015 @ 20:30:26 #34
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151720669
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
Graag reageren op mn topic. Dank.
Jij maakt voor elke scheet een topic :D
pi_151720902
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:30 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jij maakt voor elke scheet een topic :D
:'(
pi_151721710
Ik zou niet weten wat ik zou moeten schrijven in je stopic, Stimo. Mijn korte lontje zegt volgens mij genoeg over mijn anger management skilzz. En verder ben ik nooit lang boos.
pi_151722370
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zou niet weten wat ik zou moeten schrijven in je stopic, Stimo. Mijn korte lontje zegt volgens mij genoeg over mijn anger management skilzz. En verder ben ik nooit lang boos.
n

Ja dan niet eh
pi_151723471
Gewoon beseffen dat niets het waard is om je langdurig over op te winden. Mensen zeggen soms nu eenmaal domme dingen (net als jij en ik) en doen irrationele dingen. En sommige mensen hebben er een handje van om anderen onder de huid te zitten, maar realiseer je gewoon dat die je kopzorgen niet waard zijn. Probeer dingen niet verkeerd op te vatten en zoek niet te veel achter bepaalde woorden, wees niet argwanend. Je bent zelf ook menselijk en niet perfect, dus trek ook niet te veel aan van je eigen fouten (leer er natuurlijk wel van) en neem alles wat meer met een korrel zout, je hebt niet het eeuwige leven. Anderen irriteren zich ook ongetwijfeld aan bepaalde dingen die jij zegt, doet of eigenschappen die je bezit, en die weten daar kennelijk ook mee om te gaan.

Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar goed, je hebt geen andere keus.
pi_151723685
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Gewoon beseffen dat niets het waard is om je langdurig over op te winden. Mensen zeggen soms nu eenmaal domme dingen (net als jij en ik) en doen irrationele dingen. En sommige mensen hebben er een handje van om anderen onder de huid te zitten, maar realiseer je gewoon dat die je kopzorgen niet waard zijn. Probeer dingen niet verkeerd op te vatten en zoek niet te veel achter bepaalde woorden, wees niet argwanend. Je bent zelf ook menselijk en niet perfect, dus trek ook niet te veel aan van je eigen fouten (leer er natuurlijk wel van) en neem alles wat meer met een korrel zout, je hebt niet het eeuwige leven. Anderen irriteren zich ook ongetwijfeld aan bepaalde dingen die jij zegt, doet of eigenschappen die je bezit, en die weten daar kennelijk ook mee om te gaan.

Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar goed, je hebt geen andere keus.
Ik wil aardig gevonden worden. Altijd. Dus hou ik mijn mond, slik ik mijn frustratie weg.

Soms gaat dat mis. Zoals vandaag. Op de een of andere manier kom ik niet meer voor mijzelf op en op een gegeven moment dank ediyor.
pi_151726090
Ik kan mijn tel al 10 min. niet vinden. :'(
pi_151726292
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan mijn tel al 10 min. niet vinden. :'(
ik bel je
pi_151726511
Tnx gevondennn
pi_151726606
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan mijn tel al 10 min. niet vinden. :'(
Ik heb serieus weleens lopen zoeken... had ik hem gewoon al die tijd in mijn hand 8)7 _O-
pi_151726681
Huehe dat soort acties had ik als kind altijd. Een keer een km terug naar huis gelopen omdat ik dacht dat ik mijn geld kwijt was, al die tijd fcking tijd in mijn hand. :')
  woensdag 15 april 2015 @ 22:45:59 #45
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151727501
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:25 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ik heb serieus weleens lopen zoeken... had ik hem gewoon al die tijd in mijn hand 8)7 _O-
Heb ik ook soms :P
pi_151727563
Haha, allemaal gekkies hier; ik heb dat nooit.
pi_151728100
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik wil aardig gevonden worden. Altijd. Dus hou ik mijn mond, slik ik mijn frustratie weg.

Soms gaat dat mis. Zoals vandaag. Op de een of andere manier kom ik niet meer voor mijzelf op en op een gegeven moment dank ediyor.
IRL zal je vast wel anders zijn, maar hier kan jij van 1 soms niet eens slecht bedoelde woordje barsten en agressief reageren.
pi_151728733
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:59 schreef xaban06 het volgende:

[..]

IRL zal je vast wel anders zijn, maar hier kan jij van 1 soms niet eens slecht bedoelde woordje barsten en agressief reageren.
Irl slik ik mijn woorden in en glimlach ik.

Yapmicam daha.

En heb idd wel anger issues.
  woensdag 15 april 2015 @ 23:27:46 #50
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151728997
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Irl slik ik mijn woorden in en glimlach ik.

Yapmicam daha.

En heb idd wel anger issues.
leren anders te denken en het loslaten
pi_151729104
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:27 schreef Che_ het volgende:

[..]

leren anders te denken en het loslaten
Ama hoe?
pi_151729294
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ama hoe?
Bij helpt het soms om voor mezelf te blijven herhalen dat het het echt niet waard is om boos te worden.
  woensdag 15 april 2015 @ 23:43:04 #53
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151729380
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ama hoe?
andere mindset, afleiding zoeken, meer schijt aan hebben


anders hulp zoeken
pi_151729382
M'n kamer is weer een teringzooi kk.
pi_151729391
Ik denk dat ik mijzelf maar echt moet veranderen. ergens in de loop der jaren heb ik verkeerde mensen om mij heen gehad en ik vermoed dat dat wel effect heeft gehad op mijn gedrag. Ajb vind mij aardig, laat mij niet opvallen, oh ik praat lief want wil je niet kwetsen, ik hou t wel in me want dat uitflappen is slecht.

Gevolg? Hou alles in me, kan niet meer normaal communiceren, heb uitbarstingen en prop mijn emoties weg of in voedsel in me.

Laatste stukje hierover. ben nu te open en dat wordt vast weer een x afgestraft en mensen lezen mee. Hoi lurkers.
pi_151729413
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
M'n kamer is weer een teringzooi kk.
Gooi alles weg.
pi_151729426
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ik denk dat ik mijzelf maar echt moet veranderen. ergens in de loop der jaren heb ik verkeerde mensen om mij heen gehad en ik vermoed dat dat wel effect heeft gehad op mijn gedrag. Ajb vind mij aardig, laat mij niet opvallen, oh ik praat lief want wil je niet kwetsen, ik hou t wel in me want dat uitflappen is slecht.

Gevolg? Hou alles in me, kan niet meer normaal communiceren, heb uitbarstingen en prop mijn emoties weg of in voedsel in me.

Laatste stukje hierover. ben nu te open en dat wordt vast weer een x afgestraft en mensen lezen mee. Hoi lurkers.
Rare is dat het bij mij juist het tegenovergestelde effect heeft gehad. Ik ben zo laks geworden in de omgang met mensen door een paar negatieve ervaringen die eigenlijk niet zo heel veel voorstelden. :')
  woensdag 15 april 2015 @ 23:44:41 #58
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151729431
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ik denk dat ik mijzelf maar echt moet veranderen. ergens in de loop der jaren heb ik verkeerde mensen om mij heen gehad en ik vermoed dat dat wel effect heeft gehad op mijn gedrag. Ajb vind mij aardig, laat mij niet opvallen, oh ik praat lief want wil je niet kwetsen, ik hou t wel in me want dat uitflappen is slecht.

Gevolg? Hou alles in me, kan niet meer normaal communiceren, heb uitbarstingen en prop mijn emoties weg of in voedsel in me.

Laatste stukje hierover. ben nu te open en dat wordt vast weer een x afgestraft en mensen lezen mee. Hoi lurkers.
Hele gym lurkt sowieso hier mee
pi_151729448
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:44 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Gooi alles weg.
Ik heb al zooooveel zooi weggegooid. Maar cikiyorda cikiyor.
  woensdag 15 april 2015 @ 23:45:15 #60
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151729455
Sowieso turkse wijven en agressie
pi_151729475
Ervaring, Che?
  woensdag 15 april 2015 @ 23:49:30 #62
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151729570
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
Ervaring, Che?
Ja, zag ze vaak vechten op school.
pi_151729764
EINDELIJK ALLES AFFFF
OMG BEN ZO'N UITSTELLER KILL ME ELKE KEER ZEG IK DAT IK DIT NIET MEER GA DOEN
MAAR ALWAYS
DOE IK HET
pi_151729780
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:45 schreef Che_ het volgende:
Sowieso turkse wijven en agressie
Irakese meiden zijn juist vaak afgressief. Heb 2 x in me leven gevochten, met Irakees.
pi_151729795
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ik denk dat ik mijzelf maar echt moet veranderen. ergens in de loop der jaren heb ik verkeerde mensen om mij heen gehad en ik vermoed dat dat wel effect heeft gehad op mijn gedrag. Ajb vind mij aardig, laat mij niet opvallen, oh ik praat lief want wil je niet kwetsen, ik hou t wel in me want dat uitflappen is slecht.

Gevolg? Hou alles in me, kan niet meer normaal communiceren, heb uitbarstingen en prop mijn emoties weg of in voedsel in me.

Laatste stukje hierover. ben nu te open en dat wordt vast weer een x afgestraft en mensen lezen mee. Hoi lurkers.
Je bent juist meestal erg abstract waardoor ik niet helemaal begrijp wat je probleem nou precies is. Maar zoals gezegd, minder aantrekken van wat mensen soms zeggen en dingen wat minder serieus nemen. Blijf juist gewoon jezelf, maar uiteraard een beetje common sense toepassen met blad voor je mond nemen, enz. Waarom zou je zogenaamd aardig doen?
pi_151729871
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:44 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hele gym lurkt sowieso hier mee
moest lachen
pi_151729937
Nais.

Vinden jullie het ook opvallend hoe Georgie en Noorden van Georgie zo'n andere muziek- en danscultuur hebben van de rest van West-Azie? Terwijl deze volkeren wel altijd in contact hebben gestaan met Turken/Azeri's, Iraniers en Armeniers? Noordoost-Turkije en het Zuiden van de Kaukasus hebben bijvoorbeeld wel veel overlappingen met Georgie en daarboven qua muziek en dans, maar andersom niet. Lezgi/Lezginka dansen ze in Kars en Ardahan, polyfonische muziek kennen ze in het Zwarte-Zee gebied maar Georgiers en de volkeren daarboven hebben op hun beurt totaal niks met davul, zurna en halay? Terwijl die dingen onder Turken, Armeniers, Assyriers en Koerden echt standaard zijn.

Moet wel zeggen dat Georgie echt een rijke muziekcultuur heeft imo. Ik kan echt genieten van Georgische muziek.



pi_151729950
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:57 schreef Crip het volgende:
EINDELIJK ALLES AFFFF
OMG BEN ZO'N UITSTELLER KILL ME ELKE KEER ZEG IK DAT IK DIT NIET MEER GA DOEN
MAAR ALWAYS
DOE IK HET
#iknowthatfeel
  donderdag 16 april 2015 @ 00:07:43 #69
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151729985
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:58 schreef Crip het volgende:

[..]

Irakese meiden zijn juist vaak afgressief. Heb 2 x in me leven gevochten, met Irakees.
geef me hun namen!!
pi_151729998
quote:
8s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:07 schreef Che_ het volgende:

[..]

geef me hun namen!!
Is gwn 1 meisje. 2 x met haar. Hhhhhhhh
pi_151730032
Ik heb op werk ook zo'n licht ontvlambare collega waarmee ik soms moet samenwerken die de hele tijd loopt te kankeren op van alles en de taken die hij uit moet voeren. Soms spreekt hij je bijna schreeuwend aan (tegen iedereen), maar ik trek me niets van zijn heisa aan, want een minuut of 10 later verontschuldigt hij zich meestal weer en klaagt dan over de supervisors die hem blijkbaar alle kanten opsturen en hem onmogelijke dingen opdragen. In het begin dacht ik ook, wtf loopt hij steeds te schreeuwen, al bij het kleinste foutje dat je maakt, maar iedereen duldt die man nu maar voor wat hij is. Gewoon jezelf aanpassen aan de persoon en de bullshitters minder aandacht schenken en je minder van hun woorden aantrekken.

Ik begrijp dat het natuurlijk anders is wanneer je fulltime vastzit aan iemand waarmee je regelmatig moeten samenwerken, maar zeg dan een keer gewoon oprecht wat je dwarszit op een gepaste manier, in plaats van maar aardig gevonden te willen worden, en leg uit dat en waarom jij bepaalde dingen op jouw manier wil doen, al weet ik natuurlijk niet waar het over gaat. Want ik heb begrepen dat je je werk gewoon goed doet en het is belangrijker dat je je werk comfortabel doet dan dat je maar steeds ja knikt voor iets wat je niet zint of helemaal begrijpt. Denk dat ze dat wellicht liever hebben dan dat ze denken dat je dingen niet snapt of eigenwijs je eigen weg volgt.
pi_151730053
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:08 schreef Crip het volgende:

[..]

Is gwn 1 meisje. 2 x met haar. Hhhhhhhh
Zoek haar profiel op Facebook en vind een reden om haar een sukkel te vinden ^O^

:P
  donderdag 16 april 2015 @ 00:12:08 #73
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151730074
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:08 schreef Crip het volgende:

[..]

Is gwn 1 meisje. 2 x met haar. Hhhhhhhh
Wist niet dat jij zo'n vechtertje was hahah.

Gewonnen ook?
pi_151730118
Echte cultuurbarbaren jullie. :N
  donderdag 16 april 2015 @ 00:15:58 #75
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151730162
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
Echte cultuurbarbaren jullie. :N
Nolde la
pi_151730180
Niet eens luisteren naar mijn video's en zeggen hoe mooi het wel niet klinkt. :N
  donderdag 16 april 2015 @ 00:17:16 #77
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151730197
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
Niet eens luisteren naar mijn video's en zeggen hoe mooi het wel niet klinkt. :N
Ik klikte op onderste maar was niks.

Ik moet in die mood zitten
pi_151730231
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
Niet eens luisteren naar mijn video's en zeggen hoe mooi het wel niet klinkt. :N
Doe jij ook niet altijd!
pi_151730241
Nieuwe emoji-venster is wel lame geworden met iOS-update.
pi_151730250
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:17 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik klikte op onderste maar was niks.

Ik moet in die mood zitten
Die onderste is mooiste. :'(
quote:
16s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Doe jij ook niet altijd!
Als ik van de brug spring moet jij dat dan ook doen. :{w
pi_151730313
Nee, krapje, maar voor wat hoort wat h. Nee, ben niet zo bekend met Georgische muziek, dus mijn interesse was niet gewekt, denk ik.
pi_151730335
Ik snap niet hoe Montelly uit deze cultuur komt. :N
  donderdag 16 april 2015 @ 00:24:39 #83
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151730343
Borte kom met iets leuks
pi_151730393
Dit is leuk. :(

wejooh echte cultuurbarbaren ik zweet het je.
pi_151730428
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:24 schreef Che_ het volgende:
Borte kom met iets leuks
  donderdag 16 april 2015 @ 00:35:54 #86
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151730555
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Dit is leuk. :(

wejooh echte cultuurbarbaren ik zweet het je.
Wa mot ik me die georgiers :N
pi_151730626
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:35 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wa mot ik me die georgiers :N
Wel een raar taaltje he. arzgdzdi meghhdrzdii

zo klinkt het voor rmij.
  donderdag 16 april 2015 @ 00:43:47 #88
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151730690
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wel een raar taaltje he. arzgdzdi meghhdrzdii

zo klinkt het voor rmij.
Wat raar. Wij verstaan het gewoon
pi_151730718
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:43 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wat raar. Wij verstaan het gewoon
Euwhhhh.

Die Koerden.. van alle markten thuis.

mashallah.
  donderdag 16 april 2015 @ 00:54:14 #91
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151730880
Ik luister net naar pimpers paradise


Spelen jullie trivia crack?
pi_151730886
Maar te lange speelduur en dan gaat het vervelen.
pi_151730977
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil aardig gevonden worden.
Hahahahahahahaha.
pi_151730993
Damn, dit topic is zo dood de laatste maand. Waar zijn zarGon enzovoort?
pi_151731013
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:59 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik was helaas aan het werk. ;)
Ja, dat had je al gezegd. Waarom quote je het weer?
pi_151731031
quote:
11s.gif Op donderdag 16 april 2015 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ja, dat had je al gezegd. Waarom quote je het weer?
Pagina ververst, stond de vorige post weer in het reactievak, was me niet opgevallen.
  donderdag 16 april 2015 @ 01:01:53 #97
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151731032
Die 'grap' was zo goed
pi_151731066
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 01:01 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Pagina ververst, stond de vorige post weer in het reactievak, was me niet opgevallen.
Ok, tisjevergeven.
pi_151731139
Ik wil een TV kopeeeen waar ik netflix op kan kijken. Welke raden jullie ana?
pi_151731150
Ik kijk al jaren geen tv meer en mijn laatste tv was een dikke tv.
pi_151731187
Die modellen van Samsung rond/tussen de 300-400 euro zijn goed in verhouding van prijs/kwaliteit.
pi_151731195
te duur. :{w
  donderdag 16 april 2015 @ 01:11:59 #103
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151731210
Sony #1


300-400 》te duur?!?!?
pi_151731236
Neysee nevermind. Ik ga proberen om mijn dikke tv weer aan de praat te krijgen. Hij staat er toch nog.
pi_151731253
Volgens mij is dit de mijne, weet niet zeker:

http://www.mediamarkt.nl/(...)roduct_code=86493688

Zit Smart TV op, dus je kunt ook op Netflix, YouTube en andere apps.
pi_151731273
Oh met netflix op kijken bedoelde ik gewoon met kabel aansluiten hehe. :@
pi_151731291
Ja, dat begreep ik, maar het is wel handig.
pi_151731296
Mjaaaah tnx voor de tips. Word denk ik geen nieuwe tv voor mij.
  donderdag 16 april 2015 @ 01:19:34 #109
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151731333
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 01:17 schreef Bortecinem het volgende:
Mjaaaah tnx voor de tips. Word denk ik geen nieuwe tv voor mij.
Je mag de mijne kopen. Ik wil grotere halen
pi_151731394
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 01:19 schreef Che_ het volgende:

[..]

Je mag de mijne kopen. Ik wil grotere halen
Nee, was even weer zo'n impulsieve actie van mij hahaha.

Maaar neeee, ik mag niks meer kopen.
pi_151731526
Vleesgeworden Marktplaats die Che, heeft appartementen en tv's bij de hand wanneer men die nodig heeft.
  donderdag 16 april 2015 @ 01:38:58 #112
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151731558
#hoodrich
pi_151731614
Echt nice oogkleur heeft zij, Miss Turkey 2014:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amine Glşe
pi_151731634
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 01:24 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee, was even weer zo'n impulsieve actie van mij hahaha.

Maaar neeee, ik mag niks meer kopen.
Wat volwassen.
pi_151731772
En ik ga ook geen big tasties meer kopen.
pi_151731780
quote:
17s.gif Op donderdag 16 april 2015 01:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt nice oogkleur heeft zij, Miss Turkey 2014:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amine Glşe
O+ Prachtig wezen O+
Hopelijk sluit Erdolfgan haar niet op :'(
pi_151731787
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 01:08 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil een TV kopeeeen waar ik netflix op kan kijken. Welke raden jullie ana?
Als er een USB poort op je huidige bakbeest zit is een Chromecast van 35 euro genoeg :s)
pi_151731790
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 02:18 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Als er een USB poort op je huidige bakbeest zit is een Chromecast van 35 euro genoeg :s)
Dat is wat ik wilde horen. _O_
pi_151732029
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb op werk ook zo'n licht ontvlambare collega waarmee ik soms moet samenwerken die de hele tijd loopt te kankeren op van alles en de taken die hij uit moet voeren. Soms spreekt hij je bijna schreeuwend aan (tegen iedereen), maar ik trek me niets van zijn heisa aan, want een minuut of 10 later verontschuldigt hij zich meestal weer en klaagt dan over de supervisors die hem blijkbaar alle kanten opsturen en hem onmogelijke dingen opdragen. In het begin dacht ik ook, wtf loopt hij steeds te schreeuwen, al bij het kleinste foutje dat je maakt, maar iedereen duldt die man nu maar voor wat hij is. Gewoon jezelf aanpassen aan de persoon en de bullshitters minder aandacht schenken en je minder van hun woorden aantrekken.

Ik begrijp dat het natuurlijk anders is wanneer je fulltime vastzit aan iemand waarmee je regelmatig moeten samenwerken, maar zeg dan een keer gewoon oprecht wat je dwarszit op een gepaste manier, in plaats van maar aardig gevonden te willen worden, en leg uit dat en waarom jij bepaalde dingen op jouw manier wil doen, al weet ik natuurlijk niet waar het over gaat. Want ik heb begrepen dat je je werk gewoon goed doet en het is belangrijker dat je je werk comfortabel doet dan dat je maar steeds ja knikt voor iets wat je niet zint of helemaal begrijpt. Denk dat ze dat wellicht liever hebben dan dat ze denken dat je dingen niet snapt of eigenwijs je eigen weg volgt.
Ben geen ja knikker


had een kutdroom over school en Fernando liet mij niet slagen :'(
pi_151732281
quote:
9s.gif Op donderdag 16 april 2015 02:14 schreef Bortecinem het volgende:
En ik ga ook geen big tasties meer kopen.
;(
pi_151733050
Zin in een big mac man.

Fatty.
pi_151734231
Kijk waar zin mij gisteren heeft gebracht. :N

Mijn supermarkt verkoopt al een week geen haloumni meer. Doe is bestellen fucking bitches. Hoe willen deze mensen dat ik ontbijt.
pi_151734804
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 02:19 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dat is wat ik wilde horen. _O_
voor 20 inc verzenden mag je mijn chromecast overnemen :P
pi_151735283
quote:
13s.gif Op donderdag 16 april 2015 09:55 schreef Bortecinem het volgende:
Kijk waar zin mij gisteren heeft gebracht. :N

Mijn supermarkt verkoopt al een week geen haloumni meer. Doe is bestellen fucking bitches. Hoe willen deze mensen dat ik ontbijt.
Heb je pide?
pi_151735388
Ik wil mijn huis versieren met zelfgemaakte dingetjes. Hebben jullie tips mbt bijv een schoenenkastje ofzo? Iig iets leuks om mijn schoenen op te bergen *O*
pi_151736177
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 10:33 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Heb je pide?
Wat heb ik aan pide zonder helim lan.

En haha jij wordt een creabea
pi_151736713
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:01 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat heb ik aan pide zonder helim lan.

En haha jij wordt een creabea
Lan cheddar en pide is een halve orgasme.

En nee nerd hihaho ;( Wil t persoonlijker.
pi_151738764
Ik heb iPhone 5c gehaald. :')
pi_151738954
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:20 schreef Atak het volgende:
Ik heb iPhone 5c gehaald. :')
LEER DIE SMILEY TE GEBRUIKEN ULENNGGGG
  donderdag 16 april 2015 @ 12:26:31 #131
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151738997
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:20 schreef Atak het volgende:
Ik heb iPhone 5c gehaald. :')
Hahah kkgaar ze hebben je genaaid
pi_151739037
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:26 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hahah kkgaar ze hebben je genaaid
hoezo?
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

LEER DIE SMILEY TE GEBRUIKEN ULENNGGGG
:')
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

LEER DIE SMILEY TE GEBRUIKEN ULENNGGGG
pi_151739973
Volgens mij heeft hij hem dit keer wel goed gebruikt.
pi_151740141
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:20 schreef Atak het volgende:
Ik heb iPhone 5c gehaald. :')
Toch niet die met 8 GB toch? naarmate het OS van iPhone groeit is je telefoon rap vol vrees ik.
Dat Apple niet aan sdcards doet is droef.
pi_151740147
quote:
17s.gif Op donderdag 16 april 2015 01:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt nice oogkleur heeft zij, Miss Turkey 2014:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amine Glşe
Te kleine heupen voor mijn smaak voor de rest is ze wel mooi :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_151740186
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:06 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Te kleine heupen voor mijn smaak voor de rest is ze wel mooi :P
Jij komt echt gefrustreerd over soms :)
pi_151740208
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:07 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Jij komt echt gefrustreerd over soms :)
Ja klopt, ben ik ook. :@ ;)
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_151740226
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:09 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ja, klopt ben ik ook. :@ ;)
:'(
pi_151740238
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

:'(
Wat? :'(
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_151740299
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:10 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Wat? :'(
Sabret.
pi_151740311


Toen ze mini was.
  donderdag 16 april 2015 @ 13:18:47 #142
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151740501
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:59 schreef Bortecinem het volgende:
Volgens mij heeft hij hem dit keer wel goed gebruikt.
Dit dus
pi_151740523
quote:
17s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:12 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]

Toen ze mini was.
Als ik pedo was.
pi_151740540
Che hoe laat meeten wij vnv.
  donderdag 16 april 2015 @ 13:23:07 #145
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151740634
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:20 schreef Stimorol- het volgende:
Che hoe laat meeten wij vnv.
pi_151740763
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:23 schreef Che_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:(
pi_151741030
Nog steeeds geen fcking helim. Kijk stimo dit zijn de momenten wanneer ik hem trip. Fckkkkkk
pi_151741260
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:38 schreef Bortecinem het volgende:
Nog steeeds geen fcking helim. Kijk stimo dit zijn de momenten wanneer ik hem trip. Fckkkkkk
Ik zou huilen. Para doen.
pi_151741273
Ja heb de vakkenvullers vies aangekeken. Dat zal ze leren.
pi_151741365
Vraag ze dan nerd
pi_151741848
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:51 schreef Stimorol- het volgende:
Vraag ze dan nerd
'Jaaa, we hebben het al besteld. Over een paaaaar dagen is het binnen'

Altijd hetzelfde verhaal.

Doorgefietst naar de mocro. Daar was het per PAK 2.50 goedkoper defuq. Fuck you plus, hello Mocro winkel.
pi_151742101
Heb zin in chips.
  donderdag 16 april 2015 @ 15:31:54 #153
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151744338
quote:
Ik snapte hem pas nadat ik de comments had gelezen. :')
  donderdag 16 april 2015 @ 15:52:05 #155
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151744718
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:37 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik snapte hem pas nadat ik de comments had gelezen. :')
http://www.dumpert.nl/med(...)ap_je_golf_even.html

ik wil ook kunnen surfen
pi_151744758
quote:
Echt surfen heeft mij nooit getrokken, lijkt mij iets waar je veel oefening voor nodig hebt. Maar bodysurfing daarentegen. :9 Een van de leukste vermaken ooit imo. Moet ja natuurlijk wel hoge golven hebben.
  donderdag 16 april 2015 @ 15:57:55 #157
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151744879
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:54 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Echt surfen heeft mij nooit getrokken, lijkt mij iets waar je veel oefening voor nodig hebt. Maar bodysurfing daarentegen. :9 Een van de leukste vermaken ooit imo. Moet ja natuurlijk wel hoge golven hebben.
Wats dat
pi_151744921
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ja heb de vakkenvullers vies aangekeken. Dat zal ze leren.
Dus gewoon je neutrale blik?
pi_151744971
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 15:57 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wats dat

Ik googlede het net en blijkbaar is het een professionele sport. :D Maar wat ik doe is gewoon op hoge golven springen en dan jezelf met de golf mee laten varen. Geen idee of ik het goed uitleg maar het is iig heel leuk. :P
  donderdag 16 april 2015 @ 16:03:03 #160
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151745002
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:01 schreef Bortecinem het volgende:

[..]


Ik googlede het net en blijkbaar is het een professionele sport. :D Maar wat ik doe is gewoon op hoge golven springen en dan jezelf met de golf mee laten varen. Geen idee of ik het goed uitleg maar het is iig heel leuk. :P
Oh cool. Gewoon zelfde alleen zonder plank

ik moet op vakantie...
pi_151745022
Ik ook mijn hart smolt net helemaal bij dat filmpje. :'(

En deuce hihaho bitch
pi_151745030
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:03 schreef Che_ het volgende:

[..]

Oh cool. Gewoon zelfde alleen zonder plank

ik moet op vakantie...
Eerst Parijs bby
  donderdag 16 april 2015 @ 16:06:34 #163
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151745081
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:04 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Eerst Parijs bby
Wat voor parijs la :') een vakantie dat niet 5 uur rijden is

buiten avrupa
pi_151745129
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:06 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wat voor parijs la :') een vakantie dat niet 5 uur rijden is

buiten avrupa
ik ben je stoere houding hier wel zat.
pi_151745142
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

ik ben je stoere houding hier wel zat.
pi_151745163
Che, waarom dat Turks steeds het laatste jaar? Valt me erg op.
pi_151745180
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Che, waarom dat Turks steeds het laatste jaar? Valt me erg op.
Wink wink
  donderdag 16 april 2015 @ 16:10:15 #168
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151745196
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:08 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

ik ben je stoere houding hier wel zat.
Hahah ga huilen

neem deuce ook mee aub
pi_151745229
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:10 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hahah ga huilen

neem deuce ook mee aub
Heb je geappt. Je reageert niet. Dus ik ben niet meer thuis zo. :W
pi_151745294
Heb een keer op zo'n banaangeval gezeten achter een boot, bijna mijn hoofd gebroken. Knalde keihard tegen de voet van degene voor me toen we in de bocht in het water werden gesmeten.
pi_151745321
Ik mis zwemmen in een zwembad. Sinds ik heb gelezen hoe vies dat water is kan ik het niet meer. :'(

Ik mis zwemmen in zee. Maar word gek van een dagje strand. Lig je daar maar te liggen.
  donderdag 16 april 2015 @ 16:15:28 #172
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151745345
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Heb je geappt. Je reageert niet. Dus ik ben niet meer thuis zo. :W
Had mijn nummer ook nooit moeten geven..

ik heb lang niet gezwommen damn. Meer dan 5 jaar denk ik sws
pi_151745349
Die keer dat mn bh bandje van mn bikini brak tho.

Onbetaalbaar. -O-
pi_151745369
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:15 schreef Stimorol- het volgende:
Die keer dat mn bh bandje van mn bikini brak tho.

Onbetaalbaar. -O-
mmmm, lkkr bby, ga door...
pi_151745410
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:16 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

mmmm, lkkr bby, ga door...
Schaamte. Bijna gehuild.

God wilde dit. Zweer t. had net chick uitgelachen om haar bikini.
pi_151745462
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Schaamte. Bijna gehuild.

God wilde dit. Zweer t. had net chick uitgelachen om haar bikini.
Haaahahaha zagen ze je boobiess
pi_151745482
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik mis zwemmen in een zwembad. Sinds ik heb gelezen hoe vies dat water is kan ik het niet meer. :'(

Ik mis zwemmen in zee. Maar word gek van een dagje strand. Lig je daar maar te liggen.
Ik verbrand altijd snel vanwege mijn lichte huid, wat voor crme ik er ook op smeer, dus echt zonnen of langdurig in de brandende zon zitten is nooit goed voor mij. Echt kut is dat.

Mijn neef is echt kara şopar, hoe lang hij ook in de zon zit, hij verbrandt niet zoals ik doe. Ik had graag ook een tintje donkerder geweest.
pi_151745606
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:17 schreef Stimorol- het volgende:
God wilde dit.
Ik geloof nu wel een beetje...
  donderdag 16 april 2015 @ 16:40:07 #180
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151746037
quote:
Ik heb tot nu toe alleen bij hollanders gezien dat de vrouw dominant is
pi_151746128
quote:
Hij is wel dominanter dan ik. Graag zo.
pi_151746153
En dan vervolgens elke dag op werk klagen over hun vrouw.
pi_151746175
quote:
Maar n manier om daar achter te komen. ;) ;)
  donderdag 16 april 2015 @ 16:45:50 #184
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151746196
quote:
9s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:44 schreef Bortecinem het volgende:
En dan vervolgens elke dag op werk klagen over hun vrouw.
Of die gasten die op werk een beetje leidinggevend zijn en echte mongolen omdat ze thuis gedomineerd worden dus zich alleen op werk kunnen uitleven.
pi_151746259
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hij is wel dominanter dan ik. Graag zo.
Zaten wij hebben sowieso af en toe dayak nodig. :'(
pi_151746275
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:45 schreef Che_ het volgende:

[..]

Of die gasten die op werk een beetje leidinggevend zijn en echte mongolen omdat ze thuis gedomineerd worden dus zich alleen op werk kunnen uitleven.
Ja of die vroeger waren gepest. De onzerheid bij dat soort mensen. _O- :r
  donderdag 16 april 2015 @ 16:50:06 #187
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151746315
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:48 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja of die vroeger waren gepest. De onzerheid bij dat soort mensen. _O- :r
Heel erg onzer idd. Zie je meestal ook bij politieagenten
pi_151746395
Oh laatste kom ik nooit mee in aanmerking.
pi_151746413
HIHIHH
pi_151746414
;)
pi_151746456
Hij geeft mij alle ruimte en als ik te ver ga zegt ie een zin op een toon en ga ik terug in mijn hok O+
  donderdag 16 april 2015 @ 16:55:32 #192
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151746480
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:53 schreef Crip het volgende:
HIHIHH
Wat zit je te giechelen crip
pi_151746490
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:54 schreef Stimorol- het volgende:
Hij geeft mij alle ruimte en als ik te ver ga zegt ie een zin op een toon en ga ik terug in mijn hok O+
_O_
pi_151746598
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:55 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wat zit je te giechelen crip
Begin me wat beter te voelen, was ziek like a madafuka. Heb de hele dag sims gespeeld en mijn denkbeeldige familie onderhouden :'). Ik heb wel een knappe man op sims :')
pi_151746608
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:59 schreef Crip het volgende:

[..]

Begin me wat beter te voelen, was ziek like a madafuka. Heb de hele dag sims gespeeld en mijn denkbeeldige familie onderhouden :'). Ik heb wel een knappe man op sims :')
Is die dominanttt
pi_151746621
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:59 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Is die dominanttt
Ja en Romantisch en een familieman.
pi_151746631
Hij heeft ook een mooie baard. :
pi_151746668
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:54 schreef Stimorol- het volgende:
Hij geeft mij alle ruimte en als ik te ver ga zegt ie een zin op een toon en ga ik terug in mijn hok O+
La waarom heb je ons niet uitgenodigd op je bruiloft?
  donderdag 16 april 2015 @ 17:02:20 #199
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151746673
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:59 schreef Crip het volgende:

[..]

Begin me wat beter te voelen, was ziek like a madafuka. Heb de hele dag sims gespeeld en mijn denkbeeldige familie onderhouden :'). Ik heb wel een knappe man op sims :')
Wil je niet 1 irl? ;)
pi_151746675
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:00 schreef Crip het volgende:

[..]

Ja en Romantisch en een familieman.
Kun je hem klonen? :@
pi_151746707
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:02 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wil je niet 1 irl? ;)
Trouw met me dan ;(
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:02 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Kun je hem klonen? :@
Op de sims kan dat ja :@
pi_151746767
Waarom verdoe ik mijn tijd op forums als ik ook mijn eigen droomman kan ontwerpen. Brb even mijn zusje haar Sims stelen.
pi_151746769
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:40 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe alleen bij hollanders gezien dat de vrouw dominant is
Ik heb gisteren een Turks stel gezien waarbij overduidelijk was te zien dat de vrouw de baas is.
pi_151746775
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:02 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Kun je hem klonen? :@
Familiemannen willen meestal wel kids.
pi_151746837
quote:
15s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:01 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

La waarom heb je ons niet uitgenodigd op je bruiloft?
Not yet..... working on it.
pi_151746840
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:06 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Familiemannen willen meestal wel kids.
Is zo gepiept bij Sims.
  donderdag 16 april 2015 @ 17:08:46 #207
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151746851
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:03 schreef Crip het volgende:

[..]

Trouw met me dan ;(

[..]

Op de sims kan dat ja :@
Ok, kom vnv op tc dan vraag ik je ten huwelijk

quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:05 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik heb gisteren een Turks stel gezien waarbij overduidelijk was te zien dat de vrouw de baas is.
geen medelijden, hij doet het zelf
pi_151746888
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:08 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ok, kom vnv op tc dan vraag ik je ten huwelijk

[..]

geen medelijden, hij doet het zelf
_O-
pi_151746970
Echt de eigenwijze betweters die jullie hier soms zijn, maar willen wel een dominante man die jullie soms op de bek slaat... _O-
pi_151746994
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt de eigenwijze betweters die jullie hier soms zijn, maar willen wel een dominante man die jullie soms op de bek slaat... _O-
Juist daarom, bitch.
  donderdag 16 april 2015 @ 17:16:51 #211
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151747049
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt de eigenwijze betweters die jullie hier soms zijn, maar willen wel een dominante man die jullie soms op de bek slaat... _O-
Dominant zijn staat gelijk aan slaan..
pi_151747054
All I need in this life of sin...

  donderdag 16 april 2015 @ 17:17:39 #213
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151747068
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:10 schreef Crip het volgende:

[..]

_O-
Denk je is grap?

;(
pi_151747164
Dominante zijn is gewoon :9 _O_
pi_151747258
*O*
pi_151747345
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:17 schreef Bortecinem het volgende:
All I need in this life of sin...

[ afbeelding ]
:D
pi_151747360
quote:
15s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:17 schreef Che_ het volgende:

[..]

Denk je is grap?

;(
Neen, ik geloof je.
pi_151747449
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:14 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Juist daarom, bitch.
Je lijkt me iemand met een sterke persoonlijke wil en belang voor je persoonlijke vrijheden, gezien je vaak aangeeft niet zo van de traditionele relaties te zijn, absoluut niet aan kinderen denkt en een latrelatie je meer aan zou spreken, dus ik vroeg me af wat voor dominantie je dan precies verwacht en hoe dat dan zou werken. Alleen iemand die je emotionele uitspattingen en uitgaven in het gareel houdt?
pi_151747464
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:16 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dominant zijn staat gelijk aan slaan..
Zeg ik dat? Lees dat topic terug.
  donderdag 16 april 2015 @ 17:37:59 #220
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151747524
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:31 schreef Crip het volgende:

[..]

Neen, ik geloof je.
Oke afgesproken.
pi_151747583
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:34 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je lijkt me iemand met een sterke persoonlijke wil en belang voor je persoonlijke vrijheden, gezien je vaak aangeeft niet zo van de traditionele relaties te zijn, absoluut niet aan kinderen denkt en een latrelatie je meer aan zou spreken, dus ik vroeg me af wat voor dominantie je dan precies verwacht en hoe dat dan zou werken. Alleen iemand die je emotionele uitspattingen en uitgaven in het gareel houdt?
Saaaane
pi_151747759
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Saaaane
Jezus, reageer dan niet. :') Her boka cevap veriyon, wil ik een keertje genteresseerd doorvragen, krijg ik de zwakzinnigenbehandeling die het wel weer niet zal snappen.
  donderdag 16 april 2015 @ 17:49:02 #223
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151747842
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:46 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Jezus, reageer dan niet. :') Her boka cevap veriyon, wil ik een keertje genteresseerd doorvragen, krijg ik de zwakzinnigenbehandeling die het wel weer niet zal snappen.
En de eerste stap naar dominantie is gezet!

Hier gaat wat moois uit bloeien
pi_151747895
Mijn dominante rechtse straks op je neus ja...
pi_151747897
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:46 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Jezus, reageer dan niet. :') Her boka cevap veriyon, wil ik een keertje genteresseerd doorvragen, krijg ik de zwakzinnigenbehandeling die het wel weer niet zal snappen.
  donderdag 16 april 2015 @ 17:52:06 #226
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151747916
quote:
8s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn dominante rechtse straks op je neus ja...
Goed zo! Snelle leerling hoor
pi_151747924
^^ Je verdient wel zopa jij ja, dat staat vast.

Adieu...
pi_151747947
  donderdag 16 april 2015 @ 17:55:56 #229
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151748025
quote:
8s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:52 schreef TheMagnificent het volgende:
^^ Je verdient wel zopa jij ja, dat staat vast.

Adieu...
pi_151748112
"Let's give him the silent treatment..." met jullie gifjes... :O
pi_151748125
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 13:06 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Toch niet die met 8 GB toch? naarmate het OS van iPhone groeit is je telefoon rap vol vrees ik.
Dat Apple niet aan sdcards doet is droef.
Hij is al vol. Ik hem maar 512 mb over en dat zonder zonder muziek/films, etc. :(
pi_151748128
Huh silent treatment is gewoon negeren hoor.
pi_151748157
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:00 schreef Atak het volgende:

[..]

Hij is al vol. Ik hem maar 512 mb over en dat zonder zonder muziek/films, etc. :(
Ik heb 64gb geheugen en 300 euro betaald voor mijn tel hahaaaaha
pi_151748166
Komt op hetzelfde neer, ontwijkend. Anyway, genoeg geluld.
pi_151748190
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Komt op hetzelfde neer, ontwijkend. Anyway, genoeg geluld.
Oke cry me a....

Nee grapje hoop dat je ooit een lief meisje vindt. Dat verdien je en ik gun het je. O+
pi_151748194
tm humorloze.
pi_151748201
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:01 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb 64gb geheugen en 300 euro betaald voor mijn tel hahaaaaha
"Tweede hands" zeker. ;)
pi_151748228
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:03 schreef Atak het volgende:

[..]

"Tweede hands" zeker. ;)
Nee.
pi_151748233
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:00 schreef Atak het volgende:

[..]

Hij is al vol. Ik hem maar 512 mb over en dat zonder zonder muziek/films, etc. :(
Damn, wat heb je er allemaal op staan dan? Ik heb er zo'n 800 foto's en 40 video's op staan en het is nog niet vol.
pi_151748250
quote:
8s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:05 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee.
hoe dan?
pi_151748257
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:03 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oke cry me a....

Nee grapje hoop dat je ooit een lief meisje vindt. Dat verdien je en ik gun het je. O+
Dankje, maar ne alaka? Ik heb het gewoon over een interesse in de discussie hier.
pi_151748271
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:06 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dankje, maar ne alaka? Ik heb het gewoon over een interesse in de discussie hier.
Abartma.
  donderdag 16 april 2015 @ 18:07:51 #243
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151748290
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:03 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oke cry me a....

Nee grapje hoop dat je ooit een lief meisje vindt. Dat verdien je en ik gun het je. O+
De context van dat laatste ontgaat mij even
pi_151748299
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:06 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dankje, maar ne alaka? Ik heb het gewoon over een interesse in de discussie hier.
Ne bilim sanki je voelt je aangevallen met onze keuzes. Grote mond, betweter blabla.
pi_151748304
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:03 schreef Stimorol- het volgende:
tm humorloze.
Ne humoru be?
pi_151748309
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:06 schreef Atak het volgende:

[..]

hoe dan?
Oneplus one.
pi_151748336
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:05 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Damn, wat heb je er allemaal op staan dan? Ik heb er zo'n 800 foto's en 40 video's op staan en het is nog niet vol.
iMovie, Pages, iBooks en die standaard apps neemt al 2,5 gb in. En dan ook twitter, skype, Facebook, enz nog een 1,5 gb. Wat foto's van de iCloud was automatisch opgeload en hij was binnen 15 minuten al vol. Nu heb ik al mijn foto's verwijderd en heb ik 800 mb over aan vrije ruimte.
pi_151748364
quote:
6s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
Oneplus one
Ik had HTC one mini hiervoor. Andriod maakte mij helemaal gek. Of misschien lag dat aan de HTC. Dat kan ook.
pi_151748374
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:10 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik had HTC one mini hiervoor. Andriod maakte mij helemaal gek. Of misschien lag dat aan de HTC. Dat kan ook.
Ja Android is wel kut.
pi_151748402
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:08 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ne bilim sanki je voelt je aangevallen met onze keuzes. Grote mond, betweter blabla.
Waarom zou ik me aangevallen voelen met jullie keuzes? Ik vraag gewoon door op iets waar ik benieuwd naar ben. Betweter had ik misschien niet moeten zeggen inderdaad, sorry, maar ik wilde wijzen op jullie sterke persoonlijke wil.
pi_151748404
quote:
11s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:07 schreef Che_ het volgende:

[..]

De context van dat laatste ontgaat mij even
Misschien wou ik wel gewoon even lief doen.
  donderdag 16 april 2015 @ 18:15:40 #252
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151748477
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:12 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Misschien wou ik wel gewoon even lief doen.
Aha lief doen. En daarom lieve vrouw gunnen.

Ik snap em ik snap emmmm
pi_151748509
Che, bitch, bemoei je er niet mee!
pi_151748512
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:15 schreef Che_ het volgende:

[..]

Aha lief doen. En daarom lieve vrouw gunnen.

Ik snap em ik snap emmmm
Aferim.
pi_151748539
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:12 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Waarom zou ik me aangevallen voelen met jullie keuzes? Ik vraag gewoon door op iets waar ik benieuwd naar ben. Betweter had ik misschien niet moeten zeggen inderdaad, sorry, maar ik wilde wijzen op jullie sterke persoonlijke wil.
Iemand die dominant is is iemand die mij kan remmen wanneer nodig. Niet die hanzo die mij pusht en dwingt.
pi_151748586
Ok, thnx!
  donderdag 16 april 2015 @ 18:21:32 #257
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151748598
quote:
8s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Che, bitch, bemoei je er niet mee!
Totaal nieuwe tm. Chapeau dames
pi_151748786
Nee hoor, ben gewoon mezelf.
  donderdag 16 april 2015 @ 18:34:31 #259
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151748900
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Iemand die dominant is is iemand die mij kan remmen wanneer nodig. Niet die hanzo die mij pusht en dwingt.
Hoe groot is je vriend tov jou? Jij lijkt me niet iemand die onder doet voor een kleiner iemand
pi_151748954
Je weet toch wel hoe lang je zelf bent, hahaha...
  donderdag 16 april 2015 @ 18:40:41 #261
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151749026
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Je weet toch wel hoe lang je zelf bent, hahaha...
pi_151749066
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Je weet toch wel hoe lang je zelf bent, hahaha...
Dit
pi_151749110
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:05 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik heb gisteren een Turks stel gezien waarbij overduidelijk was te zien dat de vrouw de baas is.
mijn anne draagt ook de broek thuis
  donderdag 16 april 2015 @ 18:44:30 #264
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151749122
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:42 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dit
2x gemeet en je claimt al


Tssssssssssikter
pi_151749161
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:44 schreef Che_ het volgende:

[..]

2x gemeet en je claimt al


Tssssssssssikter
benimsin lan.
  donderdag 16 april 2015 @ 18:48:42 #266
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151749261
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:45 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

benimsin lan.
Jij bent wel consistent als troll, die geef ik je
pi_151749271
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:48 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jij bent wel consistent als troll, die geef ik je
Gaf je mij maar eens.
pi_151749364
quote:
Zij neemt de meeste (kleine) beslissingen maar uiteindelijk heb ik veto en neem de beslissing dus.
Over het algemeen zijn wij beiden nogal easy going en doen ons eigen ding.
  donderdag 16 april 2015 @ 18:54:13 #269
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_151749431
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Iemand die dominant is is iemand die mij kan remmen wanneer nodig. Niet die hanzo die mij pusht en dwingt.
Deze komt ingelijst boven het bed in de slaapkamer :)
Nadia, this tea is excellent!
pi_151749578
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:00 schreef Atak het volgende:

[..]

Hij is al vol. Ik hem maar 512 mb over en dat zonder zonder muziek/films, etc. :(
Da's ook onhandig! wel vrolijk die kleurtjes van de 5C trouwens!
pi_151749583
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 17:00 schreef Crip het volgende:

[..]

Ja en Romantisch en een familieman.
Dominant is toch geen eigenschap in de Sims. :@
pi_151749875
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:10 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik had HTC one mini hiervoor. Andriod maakte mij helemaal gek. Of misschien lag dat aan de HTC. Dat kan ook.
quote:
pi_151749888
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:54 schreef Tijdisgeld het volgende:

[..]

Deze komt ingelijst boven het bed in de slaapkamer :)
Wiens slaapkamer?
pi_151750323
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:49 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Gaf je mij maar eens.
:D _O-

Lulz ik mis de helft van de reacties wanneer ik via tel typ.
  donderdag 16 april 2015 @ 19:24:37 #275
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_151750375
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 19:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wiens slaapkamer?
De slaapkamer van een niet zo heel dominant persoon
Nadia, this tea is excellent!
pi_151750459
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 19:24 schreef Tijdisgeld het volgende:

[..]

De slaapkamer van een niet zo heel dominant persoon
Nah thanks
  donderdag 16 april 2015 @ 19:29:11 #277
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151750542
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 19:23 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

:D _O-

😒


Deze reeks zit trouwens echt vol lurkers. #eng
pi_151750587
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 19:29 schreef Che_ het volgende:

[..]

😒

Deze reeks zit trouwens echt vol lurkers. #eng
Ik word half gestalkt door een gast die hier meeleest en op een ander forum steeds over onderwerpen begint die ik hier heb besproken. Ben het onderhand gewend.
pi_151750710
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 19:30 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik word half gestalkt door een gast die hier meeleest en op een ander forum steeds over onderwerpen begint die ik hier heb besproken. Ben het onderhand gewend.
Oha...

Op hoeveel fora xzit t jij.
  donderdag 16 april 2015 @ 19:34:51 #280
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151750729
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 19:30 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik word half gestalkt door een gast die hier meeleest en op een ander forum steeds over onderwerpen begint die ik hier heb besproken. Ben het onderhand gewend.
Echt ziek
pi_151750773
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 19:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oha...

Op hoeveel fora xzit t jij.
Stuk of 100.
pi_151750983
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:44 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

mijn anne draagt ook de broek thuis
Wonen je ouders in Noord-Holland, vlakbij Schiphol? 😱
pi_151752021
Topic killer
pi_151752273
Wat verstaan jullie eigenlijk onder dominantie in een relatie?
pi_151752338
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:15 schreef Deuce92 het volgende:
Wat verstaan jullie eigenlijk onder dominantie in een relatie?
Hij heeft de controle. maar geeft wel alle ruimte.
pi_151752369
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hij heeft de controle. maar geeft wel alle ruimte.
Controle waarover? Hoe laat je naar bed moet? Wie moet koken? Wanneer jullie uit eten gaan?
pi_151752420
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:17 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Controle waarover? Hoe laat je naar bed moet? Wie moet koken? Wanneer jullie uit eten gaan?
Nee, niet over dat soort zaken. Hij is gewoon de man. Maar wel op een liefdevolle, respectvolle wijze.
pi_151752456
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee, niet over dat soort zaken. Hij is gewoon de man. Maar wel op een liefdevolle, respectvolle wijze.
Maar wat betekent dat dan?
pi_151752529
Deuce, laat maar.
  donderdag 16 april 2015 @ 20:22:24 #290
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_151752544
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:19 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Maar wat betekent dat dan?
Nadia, this tea is excellent!
pi_151752568
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:19 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Maar wat betekent dat dan?
Dat ie dan :9 is.
pi_151752579
Dus je weet het zelf ook niet.
pi_151752598
Gewoon een lekkere vent die jou af en toe uit elkaar trekt, maar die ook wel eens een wasje draait.
pi_151752629
Krijg de indruk dat niet onderdanig zijn al als dominant wordt gezien.
pi_151752636
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
Gewoon een lekkere vent die jou af en toe uit elkaar trekt, maar die ook wel eens een wasje draait.
Jahtog.
pi_151752639
Maar ik bemoei niet.
pi_151752651
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:23 schreef Deuce92 het volgende:
Dus je weet het zelf ook niet.
Het is een gevoel. Mijn ex was manipulatief dominant. Mijn huidige partner is dominant, maar vaak zooooooo lief.
pi_151752671
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
Gewoon een lekkere vent die jou af en toe uit elkaar trekt, maar die ook wel eens een wasje draait.
:7
pi_151752673
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 20:25 schreef Deuce92 het volgende:
Maar ik bemoei niet.
Welnee
pi_151752690
Hey Geert
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')