abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151706960

- De vorige delen van deze reeks -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151709150
HAPPY BDAYY
pi_151709504
:'(
pi_151710618
We're gonna party like it's your Birthday :Y gonna sip Raki like it's your birthday :Y
pi_151710710
Hebben jullie ook een aanhoudend vaag gevoel als jullie heel boos zijn geweest? Het is nu 3 uur later en mn lichaam is nog steeds trillerig en voelt zwakjes aan.
pi_151710905
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
Hebben jullie ook een aanhoudend vaag gevoel als jullie heel boos zijn geweest? Het is nu 3 uur later en mn lichaam is nog steeds trillerig en voelt zwakjes aan.
Adrenaline dump, een heel natuurlijke lichamelijke reactie.. me dunkt.

Waarom ben je bozig op een heugelijke dag?
pi_151710982
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
Nee, mijn rages duren nooit echt langer dan 5 min.

Ne oldu ki?
pi_151711181
Ik flipte helemaal om iets. Heb mij 30 min staan toespreken om mijn kop te houden en ben na 1 uur afgekoeld ama voel me nu niet zo goed. Heb dit vaak na een agressie bui.
  woensdag 15 april 2015 @ 15:47:26 #10
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151711757
Anger management
pi_151712218
quote:
2s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:47 schreef Che_ het volgende:
Anger management
Ja en hoe
pi_151713413
Stimo als je zelf ook het gevoel hebt dat je te overdreven reageert en dit te vaak gebeurd dan zou ik gewoon hulp zoeken?
pi_151713463
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:48 schreef Bortecinem het volgende:
Stimo als je zelf ook het gevoel hebt dat je te overdreven reageert, dit te vaak gebeurd en je zelf ook vindt dat het te vaak voorkomt dan zou ik hulp zoeken?
Het gaat om mn lichamelijke reactie na boosheid. Het komt heel soms voor. Mn boosheid valt op zich mee, maar mn fysieke reactie na de reactie baart mij zorgen.

Is arkadaslar beni sinir etti. ikiyuzluler.
pi_151713703
Jongenz, weten jullie wat er net gebeurde... ging bijna dood. In het openbaar. Voor iedereens ogen.

De dag begon met mijn ongelofelijke verlangen naar een big tasty die ik al maanden niet had gehad. Uiteindelijk besloten om er eentje te halen maar jewz, eten smaakt het beste wanneer je ernaar uitkijkt en jezelf een beetje uithongert. Dus dat deed ik dan ook. Had natuurlijk wel iets gegeten maar niet genoeg. Buiten mooi weertje, big tasty in het vooruitzicht, spring op de fiets, fave muziek erbij en fietsen voor mijn levennn. Anywayz, ik stond bij de kassa, bestelling geplaatst en opeens voel ik mij duizelig worden en werd het zwart voor mijn ogen. Ik viel bijna neer maar een andere klant hield mij vast. Toen hebben ze mij naar een tafel begeleid en mij drinken enzo gegeven. Iedereen keek mij aan. Was een freakshow voor de hele mac ;( Echt voorschut. Na een minuut of 5 ging het gelukkig weer.

Big tasty was het wel waard tho. <3
pi_151713711
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 16:50 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Het gaat om mn lichamelijke reactie na boosheid. Het komt heel soms voor. Mn boosheid valt op zich mee, maar mn fysieke reactie na de reactie baart mij zorgen.

Is arkadaslar beni sinir etti. ikiyuzluler.
detailsss
pi_151713845
quote:
9s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
Jongenz, weten jullie wat er net gebeurde... ging bijna dood. In het openbaar. Voor iedereens ogen.

De dag begon met mijn ongelofelijke verlangen naar een big tasty die ik al maanden niet had gehad. Uiteindelijk besloten om er eentje te halen maar jewz, eten smaakt het beste wanneer je ernaar uitkijkt en jezelf een beetje uithongert. Dus dat deed ik dan ook. Had natuurlijk wel iets gegeten maar niet genoeg. Buiten mooi weertje, big tasty in het vooruitzicht, spring op de fiets, fave muziek erbij en fietsen voor mijn levennn. Anywayz, ik stond bij de kassa, bestelling geplaatst en opeens voel ik mij duizelig worden en werd het zwart voor mijn ogen. Ik viel bijna neer maar een andere klant hield mij vast. Toen hebben ze mij naar een tafel begeleid en mij drinken enzo gegeven. Iedereen keek mij aan. Was een freakshow voor de hele mac ;( Echt voorschut. Na een minuut of 5 ging het gelukkig weer.

Wo, gemis olsun. Heb je je bloeddruk gemeten?
pi_151713976
Wij hebben thuis niet zo'n ding. :@
pi_151714053
Neyse, ligt aan je bloeddruk. Je eet te weinig Big Tasty. Meer Big Tasty eten. En tuzlu ayran drinken.
pi_151714117
En die klant waarbij je in de armen viel was geen mooiboy ofzo? Had een mooi begin van een romance geweest, bij de Mac.
pi_151714134
Nee, was gewoon een lieve vrouw.
pi_151714581
quote:

Big tasty was het wel waard tho.
Moest je uiteindelijk betalen voor je burger of kreeg je die cadeau van de Amerikaanse clown van de gouden bogen?
pi_151714721
Ik had al betaald. :@
pi_151714816
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had al betaald. :@
Tfoe kanker gierige Amerikaanse onderdrukkers :r
Je geeneens een burger and shake to go aanbieden :r :N
  woensdag 15 april 2015 @ 17:47:04 #24
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151714849
quote:

te snel gefietst icm weinig eten icm plotse temperatuurverschillen afgelopen dagen icm warm weer en het belangrijkste: weinig tot slecht geslapen?
pi_151715016
Wammes ze waren verder wel lief hoor. De vrouw van de mac zei ook van zal ik je wat te drinken brengen, cola of iets anders zeg het maar en zo.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:47 schreef Che_ het volgende:

[..]

te snel gefietst icm weinig eten icm plotse temperatuurverschillen afgelopen dagen icm warm weer en het belangrijkste: weinig tot slecht geslapen?
Slecht slapen is sowieso standaard bij mij. Maar denk dat het vooral een combo van de eerste twee dingen was + dat ik verder de hele dag thuis had gezeten (een plotselinge inspanning doet mij nooit goed). Heb het in het verleden ook wel gehad.
pi_151715243
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 17:20 schreef TheMagnificent het volgende:
En die klant waarbij je in de armen viel was geen mooiboy ofzo? Had een mooi begin van een romance geweest, bij de Mac.
Ik was helaas aan het werk. ;)
pi_151715774

Hehhe
pi_151716037
U wot m8?!
pi_151716295
Gecmis olsunnnnnn. Samen een geweldige dag he.
pi_151716323
Laatste stuk van mn taart gegeten. Goddamn na een dag is t lekkerder O+
pi_151716594
Graag reageren op mn topic. Dank.
pi_151719010
hey crips92
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151719770
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 19:50 schreef Beach het volgende:
hey crips92
die zijn dood.
  woensdag 15 april 2015 @ 20:30:26 #34
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151720669
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 18:39 schreef Stimorol- het volgende:
Graag reageren op mn topic. Dank.
Jij maakt voor elke scheet een topic :D
pi_151720902
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:30 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jij maakt voor elke scheet een topic :D
:'(
pi_151721710
Ik zou niet weten wat ik zou moeten schrijven in je stopic, Stimo. Mijn korte lontje zegt volgens mij genoeg over mijn anger management skilzz. En verder ben ik nooit lang boos.
pi_151722370
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zou niet weten wat ik zou moeten schrijven in je stopic, Stimo. Mijn korte lontje zegt volgens mij genoeg over mijn anger management skilzz. En verder ben ik nooit lang boos.
n

Ja dan niet eh
pi_151723471
Gewoon beseffen dat niets het waard is om je langdurig over op te winden. Mensen zeggen soms nu eenmaal domme dingen (net als jij en ik) en doen irrationele dingen. En sommige mensen hebben er een handje van om anderen onder de huid te zitten, maar realiseer je gewoon dat die je kopzorgen niet waard zijn. Probeer dingen niet verkeerd op te vatten en zoek niet te veel achter bepaalde woorden, wees niet argwanend. Je bent zelf ook menselijk en niet perfect, dus trek ook niet te veel aan van je eigen fouten (leer er natuurlijk wel van) en neem alles wat meer met een korrel zout, je hebt niet het eeuwige leven. Anderen irriteren zich ook ongetwijfeld aan bepaalde dingen die jij zegt, doet of eigenschappen die je bezit, en die weten daar kennelijk ook mee om te gaan.

Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar goed, je hebt geen andere keus.
pi_151723685
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Gewoon beseffen dat niets het waard is om je langdurig over op te winden. Mensen zeggen soms nu eenmaal domme dingen (net als jij en ik) en doen irrationele dingen. En sommige mensen hebben er een handje van om anderen onder de huid te zitten, maar realiseer je gewoon dat die je kopzorgen niet waard zijn. Probeer dingen niet verkeerd op te vatten en zoek niet te veel achter bepaalde woorden, wees niet argwanend. Je bent zelf ook menselijk en niet perfect, dus trek ook niet te veel aan van je eigen fouten (leer er natuurlijk wel van) en neem alles wat meer met een korrel zout, je hebt niet het eeuwige leven. Anderen irriteren zich ook ongetwijfeld aan bepaalde dingen die jij zegt, doet of eigenschappen die je bezit, en die weten daar kennelijk ook mee om te gaan.

Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar goed, je hebt geen andere keus.
Ik wil aardig gevonden worden. Altijd. Dus hou ik mijn mond, slik ik mijn frustratie weg.

Soms gaat dat mis. Zoals vandaag. Op de een of andere manier kom ik niet meer voor mijzelf op en op een gegeven moment dank ediyor.
pi_151726090
Ik kan mijn tel al 10 min. niet vinden. :'(
pi_151726292
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
ik bel je
pi_151726511
Tnx gevondennn
pi_151726606
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb serieus weleens lopen zoeken... had ik hem gewoon al die tijd in mijn hand 8)7 _O-
pi_151726681
Huehe dat soort acties had ik als kind altijd. Een keer een km terug naar huis gelopen omdat ik dacht dat ik mijn geld kwijt was, al die tijd fcking tijd in mijn hand. :')
  woensdag 15 april 2015 @ 22:45:59 #45
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151727501
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:25 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ik heb serieus weleens lopen zoeken... had ik hem gewoon al die tijd in mijn hand 8)7 _O-
Heb ik ook soms :P
pi_151727563
Haha, allemaal gekkies hier; ik heb dat nooit.
pi_151728100
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik wil aardig gevonden worden. Altijd. Dus hou ik mijn mond, slik ik mijn frustratie weg.

Soms gaat dat mis. Zoals vandaag. Op de een of andere manier kom ik niet meer voor mijzelf op en op een gegeven moment dank ediyor.
IRL zal je vast wel anders zijn, maar hier kan jij van 1 soms niet eens slecht bedoelde woordje barsten en agressief reageren.
pi_151728733
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:59 schreef xaban06 het volgende:

[..]

IRL zal je vast wel anders zijn, maar hier kan jij van 1 soms niet eens slecht bedoelde woordje barsten en agressief reageren.
Irl slik ik mijn woorden in en glimlach ik.

Yapmicam daha.

En heb idd wel anger issues.
  woensdag 15 april 2015 @ 23:27:46 #50
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151728997
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Irl slik ik mijn woorden in en glimlach ik.

Yapmicam daha.

En heb idd wel anger issues.
leren anders te denken en het loslaten
pi_151729104
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:27 schreef Che_ het volgende:

[..]

leren anders te denken en het loslaten
Ama hoe?
pi_151729294
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ama hoe?
Bij helpt het soms om voor mezelf te blijven herhalen dat het het echt niet waard is om boos te worden.
  woensdag 15 april 2015 @ 23:43:04 #53
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151729380
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ama hoe?
andere mindset, afleiding zoeken, meer schijt aan hebben

anders hulp zoeken
pi_151729382
M'n kamer is weer een teringzooi kk.
pi_151729391
Ik denk dat ik mijzelf maar echt moet veranderen. ergens in de loop der jaren heb ik verkeerde mensen om mij heen gehad en ik vermoed dat dat wel effect heeft gehad op mijn gedrag. Ajb vind mij aardig, laat mij niet opvallen, oh ik praat lief want wil je niet kwetsen, ik hou t wel in me want dat uitflappen is slecht.

Gevolg? Hou alles in me, kan niet meer normaal communiceren, heb uitbarstingen en prop mijn emoties weg of in voedsel in me.

Laatste stukje hierover. ben nu te open en dat wordt vast weer een x afgestraft en mensen lezen mee. Hoi lurkers.
pi_151729413
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
M'n kamer is weer een teringzooi kk.
Gooi alles weg.
pi_151729426
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ik denk dat ik mijzelf maar echt moet veranderen. ergens in de loop der jaren heb ik verkeerde mensen om mij heen gehad en ik vermoed dat dat wel effect heeft gehad op mijn gedrag. Ajb vind mij aardig, laat mij niet opvallen, oh ik praat lief want wil je niet kwetsen, ik hou t wel in me want dat uitflappen is slecht.

Gevolg? Hou alles in me, kan niet meer normaal communiceren, heb uitbarstingen en prop mijn emoties weg of in voedsel in me.

Laatste stukje hierover. ben nu te open en dat wordt vast weer een x afgestraft en mensen lezen mee. Hoi lurkers.
Rare is dat het bij mij juist het tegenovergestelde effect heeft gehad. Ik ben zo laks geworden in de omgang met mensen door een paar negatieve ervaringen die eigenlijk niet zo heel veel voorstelden. :')
  woensdag 15 april 2015 @ 23:44:41 #58
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151729431
quote:

Hele gym lurkt sowieso hier mee
pi_151729448
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:44 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Gooi alles weg.
Ik heb al zooooveel zooi weggegooid. Maar cikiyorda cikiyor.
  woensdag 15 april 2015 @ 23:45:15 #60
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151729455
Sowieso turkse wijven en agressie
pi_151729475
Ervaring, Che?
  woensdag 15 april 2015 @ 23:49:30 #62
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151729570
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
Ervaring, Che?
Ja, zag ze vaak vechten op school.
pi_151729764
EINDELIJK ALLES AFFFF
OMG BEN ZO'N UITSTELLER KILL ME ELKE KEER ZEG IK DAT IK DIT NIET MEER GA DOEN
MAAR ALWAYS
DOE IK HET
pi_151729780
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:45 schreef Che_ het volgende:
Sowieso turkse wijven en agressie
Irakese meiden zijn juist vaak afgressief. Heb 2 x in me leven gevochten, met Irakees.
pi_151729795
quote:

Je bent juist meestal erg abstract waardoor ik niet helemaal begrijp wat je probleem nou precies is. Maar zoals gezegd, minder aantrekken van wat mensen soms zeggen en dingen wat minder serieus nemen. Blijf juist gewoon jezelf, maar uiteraard een beetje common sense toepassen met blad voor je mond nemen, enz. Waarom zou je zogenaamd aardig doen?
pi_151729871
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:44 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hele gym lurkt sowieso hier mee
moest lachen
pi_151729937
Nais.

Vinden jullie het ook opvallend hoe Georgie en Noorden van Georgie zo'n andere muziek- en danscultuur hebben van de rest van West-Azie? Terwijl deze volkeren wel altijd in contact hebben gestaan met Turken/Azeri's, Iraniers en Armeniers? Noordoost-Turkije en het Zuiden van de Kaukasus hebben bijvoorbeeld wel veel overlappingen met Georgie en daarboven qua muziek en dans, maar andersom niet. Lezgi/Lezginka dansen ze in Kars en Ardahan, polyfonische muziek kennen ze in het Zwarte-Zee gebied maar Georgiers en de volkeren daarboven hebben op hun beurt totaal niks met davul, zurna en halay? Terwijl die dingen onder Turken, Armeniers, Assyriers en Koerden echt standaard zijn.

Moet wel zeggen dat Georgie echt een rijke muziekcultuur heeft imo. Ik kan echt genieten van Georgische muziek.

pi_151729950
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:57 schreef Crip het volgende:
EINDELIJK ALLES AFFFF
OMG BEN ZO'N UITSTELLER KILL ME ELKE KEER ZEG IK DAT IK DIT NIET MEER GA DOEN
MAAR ALWAYS
DOE IK HET
#iknowthatfeel
  donderdag 16 april 2015 @ 00:07:43 #69
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151729985
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 23:58 schreef Crip het volgende:

[..]

Irakese meiden zijn juist vaak afgressief. Heb 2 x in me leven gevochten, met Irakees.
geef me hun namen!!
pi_151729998
quote:
8s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:07 schreef Che_ het volgende:

[..]

geef me hun namen!!
Is gwn 1 meisje. 2 x met haar. Hhhhhhhh
pi_151730032
Ik heb op werk ook zo'n licht ontvlambare collega waarmee ik soms moet samenwerken die de hele tijd loopt te kankeren op van alles en de taken die hij uit moet voeren. Soms spreekt hij je bijna schreeuwend aan (tegen iedereen), maar ik trek me niets van zijn heisa aan, want een minuut of 10 later verontschuldigt hij zich meestal weer en klaagt dan over de supervisors die hem blijkbaar alle kanten opsturen en hem onmogelijke dingen opdragen. In het begin dacht ik ook, wtf loopt hij steeds te schreeuwen, al bij het kleinste foutje dat je maakt, maar iedereen duldt die man nu maar voor wat hij is. Gewoon jezelf aanpassen aan de persoon en de bullshitters minder aandacht schenken en je minder van hun woorden aantrekken.

Ik begrijp dat het natuurlijk anders is wanneer je fulltime vastzit aan iemand waarmee je regelmatig moeten samenwerken, maar zeg dan een keer gewoon oprecht wat je dwarszit op een gepaste manier, in plaats van maar aardig gevonden te willen worden, en leg uit dat en waarom jij bepaalde dingen op jouw manier wil doen, al weet ik natuurlijk niet waar het over gaat. Want ik heb begrepen dat je je werk gewoon goed doet en het is belangrijker dat je je werk comfortabel doet dan dat je maar steeds ja knikt voor iets wat je niet zint of helemaal begrijpt. Denk dat ze dat wellicht liever hebben dan dat ze denken dat je dingen niet snapt of eigenwijs je eigen weg volgt.
pi_151730053
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:08 schreef Crip het volgende:

[..]

Zoek haar profiel op Facebook en vind een reden om haar een sukkel te vinden ^O^

:P
  donderdag 16 april 2015 @ 00:12:08 #73
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151730074
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:08 schreef Crip het volgende:

[..]

Wist niet dat jij zo'n vechtertje was hahah.

Gewonnen ook?
pi_151730118
Echte cultuurbarbaren jullie. :N
  donderdag 16 april 2015 @ 00:15:58 #75
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151730162
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
Echte cultuurbarbaren jullie. :N
Nolde la
pi_151730180
Niet eens luisteren naar mijn video's en zeggen hoe mooi het wel niet klinkt. :N
  donderdag 16 april 2015 @ 00:17:16 #77
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151730197
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
Niet eens luisteren naar mijn video's en zeggen hoe mooi het wel niet klinkt. :N
Ik klikte op onderste maar was niks.

Ik moet in die mood zitten
pi_151730231
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
Doe jij ook niet altijd!
pi_151730241
Nieuwe emoji-venster is wel lame geworden met iOS-update.
pi_151730250
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:17 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik klikte op onderste maar was niks.

Ik moet in die mood zitten
Die onderste is mooiste. :'(
quote:
16s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Doe jij ook niet altijd!
Als ik van de brug spring moet jij dat dan ook doen. :{w
pi_151730313
Nee, krapje, maar voor wat hoort wat h. Nee, ben niet zo bekend met Georgische muziek, dus mijn interesse was niet gewekt, denk ik.
pi_151730335
Ik snap niet hoe Montelly uit deze cultuur komt. :N
  donderdag 16 april 2015 @ 00:24:39 #83
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151730343
Borte kom met iets leuks
pi_151730393
Dit is leuk. :(

wejooh echte cultuurbarbaren ik zweet het je.
pi_151730428
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:24 schreef Che_ het volgende:
Borte kom met iets leuks
  donderdag 16 april 2015 @ 00:35:54 #86
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151730555
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Dit is leuk. :(

wejooh echte cultuurbarbaren ik zweet het je.
Wa mot ik me die georgiers :N
pi_151730626
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:35 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wa mot ik me die georgiers :N
Wel een raar taaltje he. arzgdzdi meghhdrzdii

zo klinkt het voor rmij.
  donderdag 16 april 2015 @ 00:43:47 #88
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151730690
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wel een raar taaltje he. arzgdzdi meghhdrzdii

zo klinkt het voor rmij.
Wat raar. Wij verstaan het gewoon
pi_151730718
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:43 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wat raar. Wij verstaan het gewoon
Euwhhhh.

Die Koerden.. van alle markten thuis.

mashallah.
  donderdag 16 april 2015 @ 00:54:14 #91
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151730880
Ik luister net naar pimpers paradise

Spelen jullie trivia crack?
pi_151730886
Maar te lange speelduur en dan gaat het vervelen.
pi_151730977
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil aardig gevonden worden.
Hahahahahahahaha.
pi_151730993
Damn, dit topic is zo dood de laatste maand. Waar zijn zarGon enzovoort?
pi_151731013
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2015 00:59 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik was helaas aan het werk. ;)
Ja, dat had je al gezegd. Waarom quote je het weer?
pi_151731031
quote:
11s.gif Op donderdag 16 april 2015 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ja, dat had je al gezegd. Waarom quote je het weer?
Pagina ververst, stond de vorige post weer in het reactievak, was me niet opgevallen.
  donderdag 16 april 2015 @ 01:01:53 #97
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151731032
Die 'grap' was zo goed
pi_151731066
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 01:01 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Pagina ververst, stond de vorige post weer in het reactievak, was me niet opgevallen.
Ok, tisjevergeven.
pi_151731139
Ik wil een TV kopeeeen waar ik netflix op kan kijken. Welke raden jullie ana?
pi_151731150
Ik kijk al jaren geen tv meer en mijn laatste tv was een dikke tv.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')