SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adrenaline dump, een heel natuurlijke lichamelijke reactie.. me dunkt.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
Hebben jullie ook een aanhoudend vaag gevoel als jullie heel boos zijn geweest? Het is nu 3 uur later en mn lichaam is nog steeds trillerig en voelt zwakjes aan.
Nee, mijn rages duren nooit echt langer dan 5 min.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
Hebben jullie ook een aanhoudend vaag gevoel als jullie heel boos zijn geweest? Het is nu 3 uur later en mn lichaam is nog steeds trillerig en voelt zwakjes aan.
Het gaat om mn lichamelijke reactie na boosheid. Het komt heel soms voor. Mn boosheid valt op zich mee, maar mn fysieke reactie na de reactie baart mij zorgen.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:48 schreef Bortecinem het volgende:
Stimo als je zelf ook het gevoel hebt dat je te overdreven reageert, dit te vaak gebeurd en je zelf ook vindt dat het te vaak voorkomt dan zou ik hulp zoeken?
detailsssquote:Op woensdag 15 april 2015 16:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gaat om mn lichamelijke reactie na boosheid. Het komt heel soms voor. Mn boosheid valt op zich mee, maar mn fysieke reactie na de reactie baart mij zorgen.
Is arkadaslar beni sinir etti. ikiyuzluler.
Wo, gemis olsun. Heb je je bloeddruk gemeten?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
Jongenz, weten jullie wat er net gebeurde... ging bijna dood. In het openbaar. Voor iedereens ogen.
De dag begon met mijn ongelofelijke verlangen naar een big tasty die ik al maanden niet had gehad. Uiteindelijk besloten om er eentje te halen maar jewz, eten smaakt het beste wanneer je ernaar uitkijkt en jezelf een beetje uithongert. Dus dat deed ik dan ook. Had natuurlijk wel iets gegeten maar niet genoeg. Buiten mooi weertje, big tasty in het vooruitzicht, spring op de fiets, fave muziek erbij en fietsen voor mijn levennn. Anywayz, ik stond bij de kassa, bestelling geplaatst en opeens voel ik mij duizelig worden en werd het zwart voor mijn ogen. Ik viel bijna neer maar een andere klant hield mij vast. Toen hebben ze mij naar een tafel begeleid en mij drinken enzo gegeven. Iedereen keek mij aan. Was een freakshow voor de hele macEcht voorschut. Na een minuut of 5 ging het gelukkig weer.
Big tasty was het wel waard tho. <3
Moest je uiteindelijk betalen voor je burger of kreeg je die cadeau van de Amerikaanse clown van de gouden bogen?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
Jongenz, weten jullie wat er net gebeurde... ging bijna dood. In het openbaar. Voor iedereens ogen.
De dag begon met mijn ongelofelijke verlangen naar een big tasty die ik al maanden niet had gehad. Uiteindelijk besloten om er eentje te halen maar jewz, eten smaakt het beste wanneer je ernaar uitkijkt en jezelf een beetje uithongert. Dus dat deed ik dan ook. Had natuurlijk wel iets gegeten maar niet genoeg. Buiten mooi weertje, big tasty in het vooruitzicht, spring op de fiets, fave muziek erbij en fietsen voor mijn levennn. Anywayz, ik stond bij de kassa, bestelling geplaatst en opeens voel ik mij duizelig worden en werd het zwart voor mijn ogen. Ik viel bijna neer maar een andere klant hield mij vast. Toen hebben ze mij naar een tafel begeleid en mij drinken enzo gegeven. Iedereen keek mij aan. Was een freakshow voor de hele macEcht voorschut. Na een minuut of 5 ging het gelukkig weer.
Big tasty was het wel waard tho.
Tfoe kanker gierige Amerikaanse onderdrukkersquote:
te snel gefietst icm weinig eten icm plotse temperatuurverschillen afgelopen dagen icm warm weer en het belangrijkste: weinig tot slecht geslapen?quote:Op woensdag 15 april 2015 17:00 schreef Bortecinem het volgende:
Big tasty was het wel waard tho. <3
Slecht slapen is sowieso standaard bij mij. Maar denk dat het vooral een combo van de eerste twee dingen was + dat ik verder de hele dag thuis had gezeten (een plotselinge inspanning doet mij nooit goed). Heb het in het verleden ook wel gehad.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
te snel gefietst icm weinig eten icm plotse temperatuurverschillen afgelopen dagen icm warm weer en het belangrijkste: weinig tot slecht geslapen?
Ik was helaas aan het werk.quote:Op woensdag 15 april 2015 17:20 schreef TheMagnificent het volgende:
En die klant waarbij je in de armen viel was geen mooiboy ofzo? Had een mooi begin van een romance geweest, bij de Mac.
nquote:Op woensdag 15 april 2015 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zou niet weten wat ik zou moeten schrijven in je stopic, Stimo. Mijn korte lontje zegt volgens mij genoeg over mijn anger management skilzz. En verder ben ik nooit lang boos.
Ik wil aardig gevonden worden. Altijd. Dus hou ik mijn mond, slik ik mijn frustratie weg.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Gewoon beseffen dat niets het waard is om je langdurig over op te winden. Mensen zeggen soms nu eenmaal domme dingen (net als jij en ik) en doen irrationele dingen. En sommige mensen hebben er een handje van om anderen onder de huid te zitten, maar realiseer je gewoon dat die je kopzorgen niet waard zijn. Probeer dingen niet verkeerd op te vatten en zoek niet te veel achter bepaalde woorden, wees niet argwanend. Je bent zelf ook menselijk en niet perfect, dus trek ook niet te veel aan van je eigen fouten (leer er natuurlijk wel van) en neem alles wat meer met een korrel zout, je hebt niet het eeuwige leven. Anderen irriteren zich ook ongetwijfeld aan bepaalde dingen die jij zegt, doet of eigenschappen die je bezit, en die weten daar kennelijk ook mee om te gaan.
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar goed, je hebt geen andere keus.
ik bel jequote:Op woensdag 15 april 2015 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan mijn tel al 10 min. niet vinden.
Ik heb serieus weleens lopen zoeken... had ik hem gewoon al die tijd in mijn handquote:Op woensdag 15 april 2015 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan mijn tel al 10 min. niet vinden.
Heb ik ook somsquote:Op woensdag 15 april 2015 22:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ik heb serieus weleens lopen zoeken... had ik hem gewoon al die tijd in mijn hand![]()
IRL zal je vast wel anders zijn, maar hier kan jij van 1 soms niet eens slecht bedoelde woordje barsten en agressief reageren.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil aardig gevonden worden. Altijd. Dus hou ik mijn mond, slik ik mijn frustratie weg.
Soms gaat dat mis. Zoals vandaag. Op de een of andere manier kom ik niet meer voor mijzelf op en op een gegeven moment dank ediyor.
Irl slik ik mijn woorden in en glimlach ik.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
IRL zal je vast wel anders zijn, maar hier kan jij van 1 soms niet eens slecht bedoelde woordje barsten en agressief reageren.
leren anders te denken en het loslatenquote:Op woensdag 15 april 2015 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Irl slik ik mijn woorden in en glimlach ik.
Yapmicam daha.
En heb idd wel anger issues.
Ama hoe?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
leren anders te denken en het loslaten
Bij helpt het soms om voor mezelf te blijven herhalen dat het het echt niet waard is om boos te worden.quote:
Gooi alles weg.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
M'n kamer is weer een teringzooi kk.
Rare is dat het bij mij juist het tegenovergestelde effect heeft gehad. Ik ben zo laks geworden in de omgang met mensen door een paar negatieve ervaringen die eigenlijk niet zo heel veel voorstelden.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ik denk dat ik mijzelf maar echt moet veranderen. ergens in de loop der jaren heb ik verkeerde mensen om mij heen gehad en ik vermoed dat dat wel effect heeft gehad op mijn gedrag. Ajb vind mij aardig, laat mij niet opvallen, oh ik praat lief want wil je niet kwetsen, ik hou t wel in me want dat uitflappen is slecht.
Gevolg? Hou alles in me, kan niet meer normaal communiceren, heb uitbarstingen en prop mijn emoties weg of in voedsel in me.
Laatste stukje hierover. ben nu te open en dat wordt vast weer een x afgestraft en mensen lezen mee. Hoi lurkers.
Hele gym lurkt sowieso hier meequote:Op woensdag 15 april 2015 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
Ik denk dat ik mijzelf maar echt moet veranderen. ergens in de loop der jaren heb ik verkeerde mensen om mij heen gehad en ik vermoed dat dat wel effect heeft gehad op mijn gedrag. Ajb vind mij aardig, laat mij niet opvallen, oh ik praat lief want wil je niet kwetsen, ik hou t wel in me want dat uitflappen is slecht.
Gevolg? Hou alles in me, kan niet meer normaal communiceren, heb uitbarstingen en prop mijn emoties weg of in voedsel in me.
Laatste stukje hierover. ben nu te open en dat wordt vast weer een x afgestraft en mensen lezen mee. Hoi lurkers.
Je bent juist meestal erg abstract waardoor ik niet helemaal begrijp wat je probleem nou precies is. Maar zoals gezegd, minder aantrekken van wat mensen soms zeggen en dingen wat minder serieus nemen. Blijf juist gewoon jezelf, maar uiteraard een beetje common sense toepassen met blad voor je mond nemen, enz. Waarom zou je zogenaamd aardig doen?quote:Op woensdag 15 april 2015 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
#iknowthatfeelquote:Op woensdag 15 april 2015 23:57 schreef Crip het volgende:
EINDELIJK ALLES AFFFF
OMG BEN ZO'N UITSTELLER KILL ME ELKE KEER ZEG IK DAT IK DIT NIET MEER GA DOEN
MAAR ALWAYS
DOE IK HET
geef me hun namen!!quote:Op woensdag 15 april 2015 23:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Irakese meiden zijn juist vaak afgressief. Heb 2 x in me leven gevochten, met Irakees.
Zoek haar profiel op Facebook en vind een reden om haar een sukkel te vindenquote:Op donderdag 16 april 2015 00:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Is gwn 1 meisje. 2 x met haar. Hhhhhhhh
Wist niet dat jij zo'n vechtertje was hahah.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Is gwn 1 meisje. 2 x met haar. Hhhhhhhh
Ik klikte op onderste maar was niks.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
Niet eens luisteren naar mijn video's en zeggen hoe mooi het wel niet klinkt.
Doe jij ook niet altijd!quote:Op donderdag 16 april 2015 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
Niet eens luisteren naar mijn video's en zeggen hoe mooi het wel niet klinkt.
Die onderste is mooiste.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik klikte op onderste maar was niks.
Ik moet in die mood zitten
Als ik van de brug spring moet jij dat dan ook doen.quote:
Wa mot ik me die georgiersquote:Op donderdag 16 april 2015 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Dit is leuk.![]()
wejooh echte cultuurbarbaren ik zweet het je.
Wat raar. Wij verstaan het gewoonquote:Op donderdag 16 april 2015 00:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel een raar taaltje he. arzgdzdi meghhdrzdii
zo klinkt het voor rmij.
Pagina ververst, stond de vorige post weer in het reactievak, was me niet opgevallen.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat had je al gezegd. Waarom quote je het weer?
Ok, tisjevergeven.quote:Op donderdag 16 april 2015 01:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Pagina ververst, stond de vorige post weer in het reactievak, was me niet opgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |