Waarom vraag je dit? Wat voor nut heeft het voor jou? Wat zegt het?quote:Op donderdag 16 april 2015 16:13 schreef Andijvie_ het volgende:
Wie is in jullie relatie de meest dominante en heeft het dus ook vaak voor het zeggen of houd je onder de 'duim'? Hoe zijn de verhoudingen?
Hij beslist vaak. I need that. Anders wat borte zegt.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:13 schreef Andijvie_ het volgende:
Wie is in jullie relatie de meest dominante en heeft het dus ook vaak voor het zeggen of houd je onder de 'duim'? Hoe zijn de verhoudingen?
Zo gaat het bij mij altijdquote:Op donderdag 16 april 2015 16:36 schreef Bortecinem het volgende:
Geen relatie maar als ik geen dominante vent zou hebben zou ik zo over hem heen walsen en daarna afknappen op sissyboy gedrag.
quote:Op donderdag 16 april 2015 16:36 schreef Bortecinem het volgende:
Geen relatie maar als ik geen dominante vent zou hebben zou ik zo over hem heen walsen en daarna afknappen op sissyboy gedrag.
quote:Op donderdag 16 april 2015 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij beslist vaak. I need that. Anders wat borte zegt.
Vrouwenquote:
Hij slaat niet.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:04 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vrouwen![]()
En dan verbaasd zijn als je een mep krijgt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij laat zeker de vrouw ook de rekening meebetalen op de eerste date.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:09 schreef TorroFernandes het volgende:
Vrouwen die praten over over een man heen walsen verdienen wel een mep zo af en toe.
Godverdomme joh, je kan toch ook gewoon normaal doen tegen degene waar je blijkbaar van houdt?
Meebetalen? Ze mag blij zijn dat ze met mij op date is. Daarvoor verwacht ik op zijn minst dat zij betaalt. Als ze lief is krijgt ze misschien wel een zoen aan het eind van de avond.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij laat zeker de vrouw ook de rekening meebetalen op de eerste date.
Zo gaat het ook in mijn relatie.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:15 schreef Forbry het volgende:
Hier is -over de hele linie bekeken!- geen van beide dominanter of onderdaniger. Dat verschilt namelijk per moment, per soort situatie, etc. en als je alles samen neemt, is het gewoon heel erg in balans. We hebben dit wel eens met elkaar besproken en mijn vriend heeft precies hetzelfde idee. Wij beschouwen dit allebei zelfs als één van de meest sterke punten van onze relatie.
Weet je vriendin wel dat je op Fok! zitquote:
Ohja.. dat schijnt zo te horen ja.. maar als er gekookt moet worden zijn we opeens geëmancipeerd.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan ben je de benaming "man" niet eens waard.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En als de vrouw de huisvrouw uit wil hangen is het ook niet goedquote:Op vrijdag 17 april 2015 07:03 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ohja.. dat schijnt zo te horen ja.. maar als er gekookt moet worden zijn we opeens geëmancipeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |