Niet alle nieuwe architectuur is per definitie lelijk. Ik vind dit nieuwe ontwerp beter dan het oude en in het geval van dit hotel hadden ze geen keuze, want verbouwing was niet meer mogelijk. Ik denk dat iedereen de historische binnenstad wil behouden, daar gaat het nu ook helemaal niet om. Als men 500 jaar geleden dezelfde mentaliteit had als sommige mensen nu dan zou Roermond niet de stad zijn die ze nu is.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het erg jammer dat "de la" verdwijnt. Het is in mijn optiek, ondanks dat het wellicht geen "architectonisch hoogtepunt" is, wél een karakteristiek gebouw voor Roermond. Op stokoude foto's van het station zie je het hotel ook altijd liggen.
Roermond heeft een schitterende oude binnenstad die recht doet aan het verleden van de stad, laat dat asjeblieft behouden blijven en niet vervangen worden door afzichtelijke betonnen prefabmeuk zoals in Heerlen, Eindhoven, Tilburg enz.
Ik kwam gisteren bij mijn ouders toevallig nog een 1/2 bon tegen van de Drakebochquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
God samme dat is lang geleden dat ik daaraan gedacht heb, de drakeboach, met toendertijd revolutionaire projecties van videos waarbij altijd wel china girlvan bowie voorbij kwam.
https://vimeo.com/128643871
Dat heb ik ook al ergens gehoord, maar inderdaad, niemand die me dat kan bevestigen. Dat was ook altijd lachen: "Und jetzt für unsere Holländische Gäste!!!!!" en dan Kedeng Kedeng van Guus Meeuwis draaien...... en dat 3x per avondquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
Hoorde dat de Cheetah sinds kort weer open is maar dat kan ik nergens terug vinden?
Maar heb je het ontwerp van het nieuwe hotel gezien? Dat noem ik nu niet bepaald prefabmeuk. Vind het vele malen mooier dan wat er stond. Niet alle vernieuwing is per definitie een achteruitgang. Maar je gaat dus nu puur op sentiment af, misschien zeggen we later wel hetzelfde over het nieuwe gebouw.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het erg jammer dat "de la" verdwijnt. Het is in mijn optiek, ondanks dat het wellicht geen "architectonisch hoogtepunt" is, wél een karakteristiek gebouw voor Roermond. Op stokoude foto's van het station zie je het hotel ook altijd liggen.
Roermond heeft een schitterende oude binnenstad die recht doet aan het verleden van de stad, laat dat asjeblieft behouden blijven en niet vervangen worden door afzichtelijke betonnen prefabmeuk zoals in Heerlen, Eindhoven, Tilburg enz.
Persoonlijk vind ik de opvolger van "de la" behoorlijk zouteloos door het geforceerd klassieke uiterlijk, zet er dan iets hypermoderns neer met potentie om over honderd jaar ofzo een monumentale status te krijgen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:54 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Niet alle nieuwe architectuur is per definitie lelijk. Ik vind dit nieuwe ontwerp beter dan het oude en in het geval van dit hotel hadden ze geen keuze, want verbouwing was niet meer mogelijk. Ik denk dat iedereen de historische binnenstad wil behouden, daar gaat het nu ook helemaal niet om. Als men 500 jaar geleden dezelfde mentaliteit had als sommige mensen nu dan zou Roermond niet de stad zijn die ze nu is.
Ok, dat is een kwestie van smaak en daar valt niet over te twisten. Ik vind dat het stationsplein toch wel een visite kaartje moet zijn voor mensen die daar aankomen, en dat is het ook met dat gebouw waar randstad zit, en daar tegenover dat statige, prachtige gebouw waar tempo team nu zit en ook de rest van het stationsplein. Maar dan kom je aan bij het oude ''de la'' hotel dat in mijn bescheiden mening de uitstraling van een dorps hotel heeft met enkel twee verdiepingen en ook niets mooi is... maar zoals ik al zei, dat is een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de opvolger van "de la" behoorlijk zouteloos door het geforceerd klassieke uiterlijk, zet er dan iets hypermoderns neer met potentie om over honderd jaar ofzo een monumentale status te krijgen.
Verbouwing is altijd mogelijk, als het pand op de monumentenlijst had gestaan had het nooit plat gemogen. Dat de eigenaar het zoveel heeft laten verpauperen dat het plat moet is wat anders.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:54 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Niet alle nieuwe architectuur is per definitie lelijk. Ik vind dit nieuwe ontwerp beter dan het oude en in het geval van dit hotel hadden ze geen keuze, want verbouwing was niet meer mogelijk.
Dat bedoelde ik ook... financieel had het geen zin om het nog te verbouwen en ze willen het ook uitbreiden. Het nieuwe hotel krijgt een extra verdieping wat beter past in de omgeving van het stationsplein want de andere gebouwen daar zijn ook allemaal hoger.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Verbouwing is altijd mogelijk, als het pand op de monumentenlijst had gestaan had het nooit plat gemogen. Dat de eigenaar het zoveel heeft laten verpauperen dat het plat moet is wat anders.
Dan moet het stations gebouw ook maar een kleine versie het nieuwe station van Rotterdam worden dat wordt anders wel een dissonant qau hoogte daar.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:47 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook... financieel had het geen zin om het nog te verbouwen en ze willen het ook uitbreiden. Het nieuwe hotel krijgt een extra verdieping wat beter past in de omgeving van het stationsplein want de andere gebouwen daar zijn ook allemaal hoger.
Helemaal mee eens. Er zijn ook grootse plannen voor een complete verbouwing van het station, in de toekomst moet je ook vanaf de oost kant het station binnen kunnen... maar ik weet er verder niet veel van af dus of het een complete metamorfose ondergaat? Ik kan het alleen hopen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet het stations gebouw ook maar een kleine versie het nieuwe station van Rotterdam worden dat wordt wel een dissonant qau hoogte daar.
Klopt jeugd gaat tegenwoordig naar festivals wat ik van ouders begrijp.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die vraag stelden we ons vorige ook al eens, hadden het er met een kroegeigenaar nog over, volgens mij is het uitgaan zoals wij dat deden vervangen door het bezoeken van festivals. Als je wilt, kun je wekelijks op drie verschillende festivals staan. In de buitengebieden heb je dan ook nog wel eens wat drankketen. Vroeger gingen we na zaterdagavond in Roermond geweest te zijn op zondagavond ook nog naar de Drakeboch in Beesel (en 's morgens gaar op school verschijnen). Die hele cultuur is verdwenen, maar toen had je nog nergens een festival.
Ik ben benieuwd of ze nog onderdelen van mijn oude Polo terugvinden... Ik heb sterke aanwijzingen dat die toen ook ergens naar Kraus verdwenen is. Politie kon destijds niets bewijzen, maar vonden mijn verdenking niet heel vreemd volgens mij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 07:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
En we halen weer eens het landelijke nieuws
http://nos.nl/artikel/204(...)even-in-swalmen.html
http://www.1limburg.nl/au(...)ntext=latestarticles
Ik mag toch hopen dat het huidige station behouden blijft...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:17 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Er zijn ook grootse plannen voor een complete verbouwing van het station, in de toekomst moet je ook vanaf de oost kant het station binnen kunnen... maar ik weet er verder niet veel van af dus of het een complete metamorfose ondergaat? Ik kan het alleen hopen.
Ik weet niet wat precies de plannen zijn, maar ik vind dat het wel een facelift kan gebruiken. http://www.dichtbij.nl/ro(...)geving-roermond.aspxquote:Op donderdag 30 juli 2015 16:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het huidige station behouden blijft...
Had je beter tegen het lelijke v&d pand kunnen pissen dan zou dat nu van ellende in elkaar storten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:11 schreef Tism het volgende:
Zonde..Ik heb er 20 jaar geleden wel eens tegen aan staan zeiken na een avondje stappen...heeft hem blijkbaar geen goed gedaan..
Ooooooh ja...maar die heb ik ook wel eens een paar keer geraakt..quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Had je beter tegen het lelijke v&d pand kunnen pissen dan zou dat nu van ellende in elkaar storten.
en 1 dodequote:Op zaterdag 5 september 2015 00:40 schreef wdn het volgende:
Berging staat weer eens in de fik.
Woningbrand op Olieslagersstraat in Roermond, brandweer met spoed voor grootschalige inzet ter plaatse
1 BR WONING/WOONGEBOUW OPS BR: GROOT FLAT BERGING ETAGE: 0 GRIP 1 OLIESLAGERSSTRAAT ROER 3284 3282
5 SEPTEMBER 2015 00:00
en zo ook een 3 tal Ambulances en andere voertuigen
Dat laatste is onzin... die brandtrap hebben ze zelf van een slot voorzien.quote:Een van de brandtrappen van het flatgebouw aan de Olieslagerstraat in Roermond, waar in de nacht van vrijdag op zaterdag een man om het leven kwam tijdens een brand, bleek te zijn afgesloten.
Mensen die van de brandweer hun huis uit moesten en via de brandtrap naar beneden vluchtten, kwamen volgens de brandweer voor een afgesloten deur te staan. Die was voorzien van een stevig kettingslot.
De brandweer heeft vervolgens met een betonschaar de ketting doorgeknipt en de mensen uit hun benarde positie bevrijd.
Een woordvoerder van verhuurder Wonen Zuid zei zaterdag volledig verrast te zijn door het feit dat de brandtrap was afgesloten. "De brandtrappen zijn bedoeld om mensen veilig uit het pand te krijgen", vertelde hij. "Het is absoluut niet de bedoeling dat de uitgang is afgesloten. We gaan onderzoeken waarom en door wie dat gebeurd is."
nee hoor tijdens de herindeling in 2007 hebben we er in 1x 57.000 minderbedeelde bijgekregen.quote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)adisten_dood___.htmlquote:Twee Nederlandse jihadisten zijn volgens berichten op sociale media in Syrië om het leven gekomen. Een Nederlander die bekend is onder de naam Abu Hanifa al-Hollandi zou zijn gedood door een Amerikaans onbemand vliegtuig.
De Belgische jihadisme-onderzoeker Pieter van Ostaeyen heeft van zijn bronnen onder de Syriëgangers bevestigd gekregen dat de strijder van het aan al-Qaeda gelieerde Jabhat al-Nusra is omgekomen.
Een andere Nederlander, bekend als Abu Hudayfa al-Hollandi, zou zijn omgekomen in Aleppo. De man zou bij Islamitische Staat hebben gevochten en uit Roermond afkomstig zijn. Het bericht over zijn dood op Facebook is niet door andere bronnen bevestigd.
De dood van jihadisten in het strijdgebied is nauwelijks onafhankelijk te controleren. Door de onduidelijkheid over hun lot is ook niet absolute zekerheid te zeggen of ze zijn overleden.
Ach, wat sneu....quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:59 schreef wdn het volgende:
We zijn weer in het nieuws
38 jarige IS ganger uit Roermond is dood.
Ja, hij kwam me al bekend voor..quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:59 schreef wdn het volgende:
We zijn weer in het nieuws
38 jarige IS ganger uit Roermond is dood.
Was wat ik ook dacht maar niet heb gepostquote:
Ja tuurlijk..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:50 schreef MextersAilene het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Hier een nieuweling. Ik woon officieel zelf niet in Roerond, maar ik ben er 4 nachten per week, bij mijn man. Telt dat dan ook?
In dat geval praat ik graag mee. :-)
Ja is goed...waar kom je oorspronkelijk vandaan?..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:41 schreef MextersAilene het volgende:
Beetje leven in de brouwerij brengen dan? :-)
Oorspronkelijk uit Noordwijk, bij Leiden in de buurt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja is goed...waar kom je oorspronkelijk vandaan?..
quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:55 schreef Tism het volgende:
Columbus ('t IJ)
Ongelovige Thomas (Jopen)
Crand Cru Nieuw ligt (De Hemel - Stadsbrouwerij Nijmegen)
Imperial Blablabla ('t Uiltje)
Big Fat Double 5 ('t Uiltje)
Amarillo (De Molen)
Stroatige Jannus (De Witte Leeuw)
Gijtebok, lentebier (De Natte Gijt)
Troubadour Magma (De Musketiers)
..
Nog eentje daarvan die je aan mij aan zou raden? Ik heb een redelijk toegankelijk biertje nodig, met een niet al te 'slammend' alcoholpromillage....quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:18 schreef Tism het volgende:
Ja dat klopt..![]()
Da's een prima hobby voor een hard werkende vrijgezel(lige) kerel, komende uit een best wel saaie stad, zoals ik..![]()
Mijn favorieten bieren zijn momenteel;
[..]
Uit dat lijstje is dan alleen de Stroatige Jannus (abv 6,2%) een optie voor je, denk ik.....de rest is eigenlijk wel van een behoorlijk zwaar kaliber..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:25 schreef MextersAilene het volgende:
[..]
Nog eentje daarvan die je aan mij aan zou raden? Ik heb een redelijk toegankelijk biertje nodig, met een niet al te 'slammend' alcoholpromillage....
En tap is meh?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:32 schreef Tism het volgende:
[..]
Uit dat lijstje is dan alleen de Stroatige Jannus (abv 6,2%) een optie voor je, denk ik.....de rest is eigenlijk wel van een behoorlijk zwaar kaliber..![]()
Maar die Stroatige Jannus weet ik in Roermond alleen maar te vinden op één plek, en dan alleen op de tap..
Nee hoor...de tap is prima...je hebt er alleen thuis voor de buis niks aan bedoel ik..quote:
Welkom dan! Momenteel zit alleen op een kleine 20.000 km van Roermond af, maar goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:50 schreef MextersAilene het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Hier een nieuweling. Ik woon officieel zelf niet in Roerond, maar ik ben er 4 nachten per week, bij mijn man. Telt dat dan ook?
In dat geval praat ik graag mee. :-)
Op de Noordpool?..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Welkom dan! Momenteel zit alleen op een kleine 20.000 km van Roermond af, maar goed
Nah, een iets warmer oord, Bali, lekker aan het zwembad na een rondreis door Flores, Lombok en de Gili eilanden... Hier hebben ze overigens weinig keus in bier, het is Bintang (waarvan tegenwoordig ook een radler variant bestaat) en als je geluk hebt, hebben ze nog Anker of Bali Hai.quote:
Pfff, heb niks met Azië op zich, maar het idee van op een stretcher aan een zwembad.....zucht.....heerlijk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nah, een iets warmer oord, Bali, lekker aan het zwembad na een rondreis door Flores, Lombok en de Gili eilanden... Hier hebben ze overigens weinig keus in bier, het is Bintang (waarvan tegenwoordig ook een radler variant bestaat) en als je geluk hebt, hebben ze nog Anker of Bali Hai.
Bali kan iedereen aanquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:46 schreef MextersAilene het volgende:
[..]
Pfff, heb niks met Azië op zich, maar het idee van op een stretcher aan een zwembad.....zucht.....heerlijk!
Mag ik er gevuld ei bij? Zo lekkel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:52 schreef Tism het volgende:
Ja, Bintang is de Heineken van Azie...yuk!..![]()
Ik heb ook niets met Azie...awel ik geen "nee" zeg tegen een goede rijsttafel van de Chinees uit Swalmen..
Heellijk..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:53 schreef MextersAilene het volgende:
[..]
Mag ik er gevuld ei bij? Zo lekkel.
Suukseks en slaap lekkel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Heellijk..![]()
Hey, ik ga zo slapen, ben bek af...heb de hele nacht gewerkt en moet vanavond weer fris de kroeg in...Dus..
Huh!?...Oh ja...oké...zal ik doen..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:58 schreef MextersAilene het volgende:
[..]
Suukseks en slaap lekkel.
Trusjes! (mengeling van "truste" en "kusjes")
Rij eens door de wijk 't veld,daar zal vast wel wat zittenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:35 schreef MextersAilene het volgende:
Vraag: is er ergens een islamitische boekwinkel of kledingwinkel in Roermond?
Ben op zoek naar nieuwe hoofddoeken.
Bij de V&D aan het Munsterplein hebben ze die ook wel denk ik..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:35 schreef MextersAilene het volgende:
Vraag: is er ergens een islamitische boekwinkel of kledingwinkel in Roermond?
Ben op zoek naar nieuwe hoofddoeken.
Top, dank je wel, en hoi! :-)quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:41 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Rij eens door de wijk 't veld,daar zal vast wel wat zitten![]()
Heb wel eens iets van kleding gezien aan de overkant bij de Aldi daar,maar weet niet of die winkel er nog zit
Daar hebben ze inderdaad hele mooie, dank voor de tip! Ik vraag er eentje voor mijn feestje 28 november :-Dquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:11 schreef Tism het volgende:
[..]
Bij de V&D aan het Munsterplein hebben ze die ook wel denk ik..
Ik geef die bomen nog geen 1/2 jaarquote:ROERMOND - De gemeente Roermond stimuleert initiatieven op gebied van stadslandbouw . Het eerste initiatief daarvoor, gelegen aan de Donderbergweg, is nu een feit en wordt op 6 november feestelijk geopend. De initiatiefnemers zullen dan samen met genodigden fruitboompjes en een haag planten. In het voorjaar gaan de eerste plantjes de bakken en de grond in.
Izumi?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:03 schreef MextersAilene het volgende:
Goedemorgen allen.... oh nee, middag....
Was erg gezellig bij de sushitent gisteren, we zijn een beetje blijven hangen. Hoe is het hier?
Was inderdaad Izumi. Lekkere sushi hebben ze daar!quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Izumi?
Was ik donderdag en zaterdag
Is het een idee om eens een FOK Roermond Izumi meet te houden?
Ja.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:17 schreef de_boswachter het volgende:
Is Izumi die op de Hamstraat ?
Ik ben nu aantal keren bij Ume geweest en eenmaal bij Izumi. Moet zeggen dat ik Izumi qua eten goed vind, maar qua uitstraling en inrichting mwoh. Vooral die camera op je poffert op de 1e verdieping stoort me. Alsof je in de gevangenis zit te eten.
Internet reviews moet je pas geloven als je er zelf bent geweest. Tenzij de commentaren overwegend negatief zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:40 schreef MextersAilene het volgende:
De internet reviews neigen overigens ook in het voordeel van Izumi, m.n. vanwege de versheid van het eten. Bij sushi toch wel erg belangrijk vind ik.
Al het bovenstaand maakt mij eigenlijk geen reet uit. Zolang het maar smaakt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben ook bij die op het oude postkantoor geweest (dat zal Ume zijn). Maar als ik "garnalen met chili saus" bestel wil ik garnalen en chilisaus in een bakje. Niet een hoeveelheid chilisaus over de garnalen (dat is niet "Japans"). Plus bij paddestoelen verwacht ik shiitaki. Niet Nederlandse paddenstoelen. En ik heb sterk het idee dat de rijst uit de koelkast komt bij hun.
De Izumi in Weert is mooier qua uitstraling (is ook van hun). Groen grenen en overal ramen aan de buitenkant. Die in Roermond was vroeger nog donkerder (eerste instantie hadden ze die lichtbakken er niet).
Die op de venlose weg (Mamoya meen ik?) is beter dan Izumi qua eten maar dat is een restaurant met Chinese en Japanse specialiteiten. Dus ook meteen een stuk duurder.
Ik snap de link tussen GT en Izumi niet. GT vind ik een lunchtent en Izumi iets voor het avondeten. Of denk ik nu te ouderwets ?quote:Op maandag 2 november 2015 15:21 schreef wdn het volgende:
Afgelopen donderdag was het de bedoeling om met mams en stiefvader te gaan eten bij Goede Tijden. Zat ramvol. Dus ... met tegenzin gingen beide toch maar mee naar Izumi. En dat beviel ze zo goed dat ze ergens volgende maand zelf nog een keer gaan.
Dus dit zou jullie moeten aanmoedigen.
Ik zie nog geen aanmeldingen. Helpt het als ik de eerste 100 euro betaal?
Oh Izumi heeft ook een lunch menu.quote:Op maandag 2 november 2015 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap de link tussen GT en Izumi niet. GT vind ik een lunchtent en Izumi iets voor het avondeten. Of denk ik nu te ouderwets ?
Vind GT persoonlijk sowieso overschat. Altijd poepdruk en eten, mwoh. Ik ga liever bij Prinsheerlijk eten tussen de middag.
Prinsheerlijk is ook een lunchtent.quote:Op maandag 2 november 2015 15:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh Izumi heeft ook een lunch menu.
Prinsheerlijk noteer ik voor een volgende keer dat ik ga uit eten. Nooit geweest, ken het ook niet dus...
Maar we waren daar donderdag in de middag en Izumi kende ik
Vreemd. Hebben ze wel. Althans al jaren en de laatste keer dat ik er was ook.quote:Op maandag 2 november 2015 15:59 schreef wdn het volgende:
Garnalen staan er niet bij http://www.prinsheerlijckroermond.nl/pagina1.html
Hoezo geen aanmeldingen? Mijn man en ik zijn erbij! Roep maar een plaats, een tijd en een datum. Als ik moet werken wordt het niks, maar goed....quote:Op maandag 2 november 2015 15:21 schreef wdn het volgende:
Afgelopen donderdag was het de bedoeling om met mams en stiefvader te gaan eten bij Goede Tijden. Zat ramvol. Dus ... met tegenzin gingen beide toch maar mee naar Izumi. En dat beviel ze zo goed dat ze ergens volgende maand zelf nog een keer gaan.
Dus dit zou jullie moeten aanmoedigen.
Ik zie nog geen aanmeldingen. Helpt het als ik de eerste 100 euro betaal?
STA / [Roermond #22]...1 jaar en een maand later...is er veel veranderd.quote:Op maandag 16 november 2015 19:05 schreef MextersAilene het volgende:
[..]
Hoezo geen aanmeldingen? Mijn man en ik zijn erbij! Roep maar een plaats, een tijd en een datum. Als ik moet werken wordt het niks, maar goed....
Waar te koop ?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:45 schreef Tism het volgende:
Even een leuk dingetje voor tussendoor..![]()
Sinds deze week heeft stadje Roermond weer zijn eigen bier..![]()
[ afbeelding ]
quote:Kathedraal werpt laserstralen over binnenstad
ROERMOND - Vanaf vandaag werpt de kathedraal vanaf de toren een heuse laserstraal over de binnenstad die bezoekers de weg moet wijzen tussen het immer bruisende winkelcentrum en het door Duitsers en Chinezen gefrequenteerde Designer Outlet Center.
Het winkelgrage publiek kan het groene licht volgen van het Munsterplein naar het Designer Outlet Center of andersom, al naar gelang de shopper zich bevindt. Vanavond rond 18.15 uur wordt de groene laserlichtbundel ontstoken, die tot eind januari de Roermondse binnenstad verbindt met het Designer Outletcenter Roermond, via Roermonds markantste hoogste punt, de Sint Christoffel Kathedraal. De lichtlijn brandt van het eind van de middag tot ongeveer 22.30 uur.
,,Met deze heldere verbinding door de lucht’’, denkt wethouder Raja Fick, ,,wordt de nieuwsgierigheid van de bezoeker geprikkeld.
Subsidieslurpersquote:Op donderdag 10 december 2015 17:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Blijkbaar moet dat grapje 12.200 euro kosten... Kunstenaars
Meteen ingevuld toen ik 'm zagquote:Op vrijdag 11 december 2015 06:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
Als ik dus nu een laserpen richt op de kerk wordt dat al als kunst gezien;
Belachelijk inderdaad.
Iemand overigens al de enquete Roermond in 2030 ingevuld?
http://www.roermondin2030.nl/
Nee hoor, maar ik denk dat er toch mensen in Roermond eo werkeloos gaan worden hierdoor.quote:
Ff volmaken deze?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:57 schreef Tism het volgende:
Zullen wij nog voor het einde van het jaar 2015 een nieuw topic openen...of doen we dat volgend jaar pas?..
staan we dat niet allemaalquote:Op donderdag 31 december 2015 17:08 schreef Tism het volgende:
Tja, wat zullen we doen...Mij gaat het waarschijnlijk toch niet lukken om precies op 00:00 uur een nieuwe te openen...Ik sta dan buiten met een fles Champagne in de hand vuurwerk af te steken?!!..
Gast! Er zijn geen briefjes van 22 Euro die zo mooi kunnen ontploffen als dat pijlenpakketje dat ik gekocht heb..quote:Op donderdag 31 december 2015 20:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vuurwerk, waarom steek je niet direct een briefje van 50 euro in de fik. Zelfde effect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |